No limit w prepaid od DZIŚ!

Data: 2012-10-13 12:18:29
Autor: dizel
No limit w prepaid od DZIŚ!
On Fri, 12 Oct 2012 21:20:49 +0200, "Piotr M" <xx@xx.xx> wrote:

W Simplusie od 15-tego
j.w.

No i simplus przebił play. Wprowadza ofertę od dziś a najniższy próg
to teraz 20pln za 5 dni darmowych rozmów (w play 25)

Pozdrawiam

Data: 2012-10-13 13:03:27
Autor: Tomek
No limit w prepaid od DZIŚ!

Użytkownik "dizel" <xxx@xxx.xx> napisał:

No i simplus przebił play. Wprowadza ofertę od dziś a najniższy próg
to teraz 20pln za 5 dni darmowych rozmów (w play 25)

W Play za 25pln masz 30 dni darmowych rozmów. Za 20pln masz 10 dni. Możesz wyjaśnić na czym polega fenomen Simplusa?

http://www.play.pl/pl/oferta/play-karta/play-na-karte/

Data: 2012-10-13 13:13:34
Autor: dizel
No limit w prepaid od DZIŚ!
On Sat, 13 Oct 2012 13:03:27 +0200, "Tomek" <precz@ze.spamem> wrote:

[...]

O to: http://telepolis.pl/news.php?id=26612&limit=1000

Pozdrawiam

Data: 2012-10-13 18:55:27
Autor: Tomek
No limit w prepaid od DZIŚ!

Użytkownik "dizel" <xxx@xxx.xx> napisał:

O to: http://telepolis.pl/news.php?id=26612&limit=1000

Fakt, pomieszało mi się z darmowymi i smsami tylko do PLAY :)

Data: 2012-10-14 19:08:28
Autor: Michal Jankowski
No limit w prepaid od DZIŚ!
dizel <xxx@xxx.xx> writes:

to teraz 20pln za 5 dni darmowych rozmów (w play 25)

A ja za 50 tys. kupiłem sobie darmowy samochód.

Ludzie, nie dajcie sobie robić wody z mózgu, coś kupione za 20 zł nie
jest darmowe.

  MJ

Data: 2012-10-14 19:25:41
Autor: Piotr M
No limit w prepaid od DZIŚ!
W dniu 14.10.2012 o 19:08 Michal Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> pisze:

dizel <xxx@xxx.xx> writes:

to teraz 20pln za 5 dni darmowych rozmów (w play 25)

A ja za 50 tys. kupiłem sobie darmowy samochód.

Ludzie, nie dajcie sobie robić wody z mózgu, coś kupione za 20 zł nie
jest darmowe.

A ja to się dziwie, jak można być tak opornym na zrozumienie czegoś ;)
Jak miesiąc w miesiąc od wielu miesięcy ładuje telefon za kilka dych  miesięcznie, bo: kupuje pakiety na stacjonarne, pakiety internetowe, itd  itd i aby dzwonić do innych sieci. Tak - to kupuje. A od dwóch dni okazuje  się, że dostaje darmowe dni. Gdzie tu jest zakup?
Już można by było, ale z wielkim naciąganiem bo chyba tylko mentalnie,  określić taki bonus, kiedy ktoś specjalnie doładuje sobie konto aby mieć  te free day. ale fizycznie dalej nie jest to zakup bo nie płaci za to nic,  ma dalej 100% doładowane konto.

--
Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2012-10-14 20:35:01
Autor: dizel
No limit w prepaid od DZIŚ!
On Sun, 14 Oct 2012 19:25:41 +0200, "Piotr M" <xx@xx.xx> wrote:

[...]

Racja. Dla mnie jest to dodatek do oferty bo konto ładować i tak muszę
przynajmniej jeśli chodzi o play więc tak należy to traktować. Myślę
że osób które będą ładowały specjalnie dla tej oferty to będzie promil
a może i mniej ale jako że i tak konto ładować trzeba to jest to miły
dodatek, a darmowy dlatego że i tak cała kwota jest potem do
wykorzystania na dowolne usługi. W play na kartę najlepiej ładować
50pln na 100 dni więc roczna ważność konta wynosi mniej więcej 200pln
czyli 4 x 50 czyli przyjmując że promocja pozostanie z nami na dłużej
to mamy łącznie 40 dni darmowych rozmów ze wszystkim w ciągu roku.
Zawsze to jakaś oszczędność jest.

Pozdrawiam

Data: 2012-10-14 20:59:14
Autor: Bydlę
No limit w prepaid od DZIŚ!

dizel <xxx@xxx.xx> writes:

[...]

Nie.
Delikwent kupuje usługę, za którą płaci.
Płaci 20 zł i kupuje usługę nietaryfikowania przez 5 dni oraz prawo do skorzytania z usług o sztucznie ustalonej wartości: 20 zł.
I teraz myk - pieniądze wpłaca i już ich nie ma, bo obraca nimi operator.
Operator przypisuje do konta daną liczbę złotówek, ale nie są to pieniądze.
To takie vouchery na usługi...
A potem uruchomić się ma mechanizm znany z działki (!) narkotykowej. Było fajnie, więc kupujemy kolejną działkę. I kolejną. Suma przyoisana do konta u operatora rośnie, niczego (sensownego) poza usługami tego samego operatora kupić się za to nie da, operator ma szmal, klient poczucie bycia sprytniejszym niż system...

A ja to się dziwię, jak można być tak opornym na zrozumienie czegoś. ;-)

--
Bydlę

Data: 2012-10-14 21:59:02
Autor: Piotr M
No limit w prepaid od DZIŚ!

dizel <xxx@xxx.xx> writes:

[...]

No to się zdecyduj, kupuje usługę czy powierza pieniądze. Bo z tym drugim,  to mogę właśnie się zgodzić. Hmm, czy to nie nazywa się właśnie prepaid?  Mimo że cholera tak niefortunnie nazwany? ;) Przecież właśnie doładowując  konto, nie uznaje się że płacisz za coś, tylko że wpłacasz sobie kasę, aby  nią dysponować i dopiero wtedy KUPOWAĆ usługi operatora. Oczywiście nie  upieram się, że właśnie istnieją osoby, które doładowując sobie fon, czuja  że od razu coś kupują. Jak żyję nie spotkałem się z taka mentalnością  (tylko tu na Usenecie), każdy ładuje konto aby właśnie mieć na nim kasę i  dopiero wtedy decydować na co ja wydać, czyli jaką usługę kupować, czyli z  jakiej usługi korzystać.

Operator przypisuje do konta daną liczbę złotówek, ale nie są to  pieniądze.

Niech będzie - kredyty. A bilon to nie są pieniądze, tylko krążki o różnej  wartości.

To takie vouchery na usługi...

Ale czy to nie wchodzenie w paranoję?

[...]

Zwykły marketing, na tym to polega. Jeden konsument bardziej odporny drugi  mniej. Może marketing nie tyle co zwykły, a "w cholerę z nim ;) "

PS
Ostatnio w domu patrzę i zamiast Śmietany kupiłem jakieś g. Świetna ;)

--
Pozdrawiam, Piotr M

No limit w prepaid od DZIŚ!