No nareszcie własciwa droga...

Data: 2015-03-19 13:25:54
Autor: krzysztofsf
No nareszcie własciwa droga...
W dniu ¶roda, 18 marca 2015 12:16:57 UTC+1 użytkownik LordBluzg(R) napisał:

Nie można tak było od pocz±tku? Chyba urodziłem się o 20lat za wczesnie :/

Brakuje okularow. Zawsze najsensowniejsze wydawalo mi sie powiazanie ich z jednostka centralna na nadgarstku, ktora latwiej byloby wydawac szersze komendy od podstawowych, zaszytych w okularach polecen.

Ogolnie koncepcja sensowna. Waskie gardlo to baterie i ladowanie tego wszystkiego.

Przydalyby sie znormalizowane ogniwa energetyczne, pasujace do wszystkich urzadzen, ktore wymienialoby sie "w biegu" nie przerywajac pracy na czas uzupelniania. Wtedy ladowaloby sie ogniwa a nie urzadzenia i nosilo ze soba zapas kilku.

Data: 2015-03-19 23:56:06
Autor: LordBluzg®
No nareszcie własciwa droga...
"krzysztofsf" wydumał(a) w wiadomości ID
W dniu środa, 18 marca 2015 12:16:57 UTC+1 użytkownik LordBluzg(R) napisał:
Nie można tak było od początku? Chyba urodziłem się o 20lat za wczesnie :/
Brakuje okularow. Zawsze najsensowniejsze wydawalo mi sie powiazanie ich z
jednostka centralna na nadgarstku, ktora latwiej byloby wydawac szersze komendy od
podstawowych, zaszytych w okularach polecen.

Są słuchawki BT. Dla mnie to lepiej. Okulary (jeśli ktoś nosi, bo musi)...w takich przypadkach odpadają. Smartwatch ma możliwość zdjęcia/filmu i raczej po upadku...GoogleGlas nie widzę tutaj większego rozwoju.

Ogolnie koncepcja sensowna. Waskie gardlo to baterie i ladowanie tego wszystkiego.

Jak każdy sprzęt ale widać że nawet tablet ma baterię 7000. Szkoda że w opisie nie ma ile ma smartwatch. Sądząc z budowy, bateria może być spora bo nie jest to jednostka "na pasku". W obudowie bransolety pewnie na max miejscu jest umieszczona bateria co jest dobrym rozwiązaniem. Całość jest wodoodporna i to też spora zaleta. Oglądając smartwatche innych firm często tego brakuje. Ostatnio "nadepnąłem" na taki link:
http://www.chip.pl/news/sprzet/gadzety/2015/03/oppo-smartwatch-naladuje-sie-w...-5-minut?utm_source=chip&utm_medium=newsletter&utm_campaign=newsletter_klikniecia ale nie podoba mi siÄ™. JuĹĽ lepsza jest propozycja:

Xiaomi:
http://www.chip.pl/news/sprzet/gadzety/2015/03/xiaomi-szykuje-pogromce-apple-watch?utm_source=chip&utm_medium=newsletter&utm_campaign=newsletter_klikniecia

Tutaj "cena czyni cuda" i jeśli będzie dostępny w kraju, to na początek sobie sprawię, chociaż tutaj jest ODWROTNOŚĆ, tzn trzeba jednak nosić smartfona obowiązkowo :(

[...]

Wystarczy kieszonkowy powerbank (5000), ktĂłry nie jest taki drogi.

--
Michael________
______/) /\ | /\

Data: 2015-03-20 11:00:47
Autor: yabba
Użytkownik "LordBluzg®" <spam@ognik.com> napisał w wiadomości news:meflig$vfb$1mx1.internetia.pl...
[...]

Lata 80-te, do Warszawy przyjeżdża pociąg z Moskwy. Wysiada facet z dwoma ciężkimi walizkami i dźwiga je po peronie w kierunku wyjścia. W pewnej chwili zaczepia go jakiś człowiek i pyta się o godzinę. Przyjezdny odstawia walizki, odsłania mankiet, naciska guzik na zegarku, a zegarek zaczyna recytować: "Jedenasta trzydzieści pięć czasu letniego, strefa czasowa plus jedna godzina względem Greenwich, dwudziesty piąty kwietnia, czwartek, temperatura 16 stopni, ciśnienie 998 hektopaskali, wiatr południowozachodni, zachmurzenie niewielkie. Życzę miłego dnia". Człowiek zadający pytanie jest zaskoczony:
- Skąd Pan ma ten świetny zegarek?
- Kupiłem w Moskwie, wracam z delegacji.
- Nie wiedziałem, że ruskie robią takie wspaniałe urządzenia!
- No tak, zegarek jest bardzo zaawansowany technicznie. Tylko niestety te dwie baterie do niego są cholernie ciężkie.

Tak mi się skojarzyło jak czytam o powerbankach do kieszeni. :)

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-03-20 23:59:14
Autor: Pszemol
"krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> wrote in message news:3feb8827-d8ff-4cc1-a122-b53c63114416googlegroups.com...
[...]

Brawo, wła¶nie wymy¶liłe¶ baterie AA i AAA :-)

Data: 2015-03-21 01:10:04
Autor: krzysztofsf
W dniu sobota, 21 marca 2015 05:59:30 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]

Brawo, wła¶nie wymy¶liłe¶ baterie AA i AAA :-)

Nie do konca, ale akumulatorki wymienne sa mi znane.

natomiast pokaz mi telefon w ktorym mozesz wymienic baterie nie wylaczajac go wczesniej.

Data: 2015-03-21 13:43:58
Autor: J.F.
Dnia Sat, 21 Mar 2015 01:10:04 -0700 (PDT), krzysztofsf napisał(a):
[...]

No to wymysliles power pack.

Ale telefonowi raczej nie przeszkadza wylaczenie na chwile.

Tak nawiasem mowiac to widac pewna unifikacje baterii wsrod
producentow - duzi maja mniej typow niz telefonow, mali uzywaja typow
duzych.
Ale na wieksza unifikacje bym nie liczyl - najwyrazniej producenci
baterii nie maja problemow zrobic dowolnych wymiarow.

J.

Data: 2015-03-22 22:30:20
Autor: re
No nareszcie własciwa droga...

Użytkownik "J.F."

[...]
-- -
To wiadomo, ale my mamy problem by te różne baterie, ładowarki, kable, słuchawki itp nosić ze sob±. Taki zestaw wygrywa choćby tym, że niewiele więcej potrzeba.

Data: 2015-03-22 13:26:20
Autor: Pszemol
"krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> wrote in message news:73eb1c71-a4ec-49df-ab2b-c305e805b497googlegroups.com...
> [...]
> soba zapas kilku.

Brawo, wła¶nie wymy¶liłe¶ baterie AA i AAA :-)

Nie do konca, ale akumulatorki wymienne sa mi znane.

No wiadomo że nie do końca, ale idea ta sama.

natomiast pokaz mi telefon w ktorym mozesz wymienic baterie nie wylaczajac go wczesniej.

Nie rozumiem pytania - skoro urz±dzenie jest zasilane z baterii to chyba naturalne jest że się wył±czy gdy baterię mu wyjmiesz. To samo się stanie z latark± czy magnetofonem zasilanym tylko z baterii.
A je¶li podł±czysz telefonowi ładowarkę to wiele telefonów będzie kontynuować pracę z wyjęt± bateri±. Testowałem tak starego Samsunga z padnięt± bateri±.

Data: 2015-03-22 12:55:13
Autor: krzysztofsf
W dniu niedziela, 22 marca 2015 19:26:38 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

> [...]

Nie rozumiem pytania - skoro urz±dzenie jest zasilane z baterii to chyba naturalne jest że się wył±czy gdy baterię mu wyjmiesz.

Nie.
Jesli ma wbudowana mala baterie wystarczajaca na kilka-kilkanascie minut pracy, zasilajaca je w czasie wymiany wlasciwego ogniwa.
Przy ukladzie kilku wspolpracujacych urzadzen, wskazane byloby, zeby wymiana baterii w jednym nie przerywala prawidlowej pracy calego zespolu.

Podobnie  unifikacja baterii - nosimy kilka sztuk identycznych ogniw wymieniajac w tym urzadzeniu, ktore tego wymaga.

Data: 2015-03-22 19:23:50
Autor: Pszemol
"krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> wrote in message news:9498a55c-c85f-4ca6-8d57-f1661c0148c5googlegroups.com...
> [...]

Jesli ma wbudowana mala baterie wystarczajaca na kilka-kilkanascie
minut pracy, zasilajaca je w czasie wymiany wlasciwego ogniwa.

Nie ma takich telefonów z dwoma bateriami ładowalnymi.
Co¶ Ci się przy¶niło.

Przy ukladzie kilku wspolpracujacych urzadzen, wskazane byloby,
zeby wymiana baterii w jednym nie przerywala prawidlowej pracy
calego zespolu.

O jakim "zespole" urz±dzeń mówisz?
Smatfon to jeden kombajn do wszystkiego, niezalezny od innych urz±dzeń.

Podobnie  unifikacja baterii - nosimy kilka sztuk identycznych ogniw
wymieniajac w tym urzadzeniu, ktore tego wymaga.

No ale różne urz±dzenia przeno¶ne maj± różne kształty i rozmiary.
Sprowadzenie tego do najmniejszego wspólnego mianownika
dałoby pożałowania godne rezultaty je¶li chodzi o czas pracy na
takiej baterii..

Data: 2015-03-23 22:15:14
Autor: krzysztofsf
W dniu poniedziałek, 23 marca 2015 01:24:09 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

> [...]
> minut pracy, zasilajaca je w czasie wymiany wlasciwego ogniwa.

Nie ma takich telefonów z dwoma bateriami ładowalnymi.

Przeczytaj uwaznie pierwszego MOJEGO posta, na ktory odpowiedziales wlaczajac sie w dyskusje.

> [...]
> calego zespolu.

O jakim "zespole" urz±dzeń mówisz?
Smatfon to jeden kombajn do wszystkiego, niezalezny od innych urz±dzeń.

Przeczytaj uwaznie post poczatkowy zalozyciela watku.

> [...]

Sprowadzenie tego do najmniejszego wspólnego mianownika
dałoby pożałowania godne rezultaty je¶li chodzi o czas pracy na

Badz optymista.
Przez glupie 10 lat tyle sie zmienilo...

http://gsmonline.pl/artykuly/nowe-telefony-nokia-dla-biznesu

Data: 2015-03-24 12:33:19
Autor: Pszemol
"krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> wrote in message news:3bc8b604-32e7-40be-b271-94d13c8b3cb2googlegroups.com...
> [...]

Co¶ Ci się przy¶niło.

Przeczytaj uwaznie pierwszego MOJEGO posta, na ktory odpowiedziales wlaczajac sie w dyskusje.

Przeczytałem juz parę razy, uważnie.

> [...]

Smatfon to jeden kombajn do wszystkiego, niezalezny od innych urz±dzeń.

Przeczytaj uwaznie post poczatkowy zalozyciela watku.

Raczej w ogóle przestanę Cię czytać bo sensu w tym nie ma.

> [...]

takiej baterii..

Badz optymista.
Przez glupie 10 lat tyle sie zmienilo...

Co się zmieniło? Że Nokia ze swoimi pomysłami gryzie piach?

Data: 2015-03-24 12:44:54
Autor: krzysztofsf
W dniu wtorek, 24 marca 2015 18:33:35 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

> Przeczytaj uwaznie pierwszego MOJEGO posta, na ktory odpowiedziales > wlaczajac sie w dyskusje.

Przeczytałem juz parę razy, uważnie.

Przeczytaj raz, ale ze zrozumieniem

[...]

W dalszym ciagu dyskusji piszesz, ze nie rozumiesz jak to ma dzialac, ja ci wyjasniam a ty bulwersujesz sie i stwierdzasz, ze cos takiego nie istnieje..

Prosze.... jak odpisujesz, to odswiezaj sobie calosc podwatku a nie ustosunkowuj sie do fragmentow ostatniego posta.

> Przeczytaj uwaznie post poczatkowy zalozyciela watku.

Raczej w ogóle przestanę Cię czytać bo sensu w tym nie ma.

Rozumiem, ze przeczytales i zrobilo ci sie glupio, bo watek dotyczy wspolpracy kilku urzadzen, a nie tylko pojedynczego smartfona o ktorym wspominasz powyzej?

> Badz optymista.
> Przez glupie 10 lat tyle sie zmienilo...
>
> http://gsmonline.pl/artykuly/nowe-telefony-nokia-dla-biznesu

Co się zmieniło? Że Nokia ze swoimi pomysłami gryzie piach?

Parametry i mozliwosci. I to przez glupie 10 lat.

Data: 2015-03-24 23:42:38
Autor: Pszemol
"krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> wrote in message news:114bd1ee-b742-4c37-9947-a441cacc4021googlegroups.com...
> [...]

Prosze.... jak odpisujesz, to odswiezaj sobie calosc podwatku a nie ustosunkowuj sie do fragmentow ostatniego posta.

Twoje "wyja¶nienia" nie maj± sensu. Zrozum, że bateria do 10" tableta
będzie inna niż do 4" telefonu a jeszcze inna niż do 2" zegarka.

> [...]

Rozumiem, ze przeczytales i zrobilo ci sie glupio, bo watek dotyczy wspolpracy kilku urzadzen, a nie tylko pojedynczego smartfona o ktorym wspominasz powyzej?

Nie, nie zrobiło mi się głupio... Fascynuj±ca jest Twoja interpretacja obseracji: je¶li komu¶ nie podoba się Twój pomysł lub go krytykuje to pewnie nie przeczytał tego co napisałe¶ ze zrozumieniem, bo przecież jak by przeczytał ze zrozumieniem to oczywi¶cie zgodziłby się z Twoim genialnym pomysłem.

Przydałoby Ci się więcej samokrytyki.

Po co stwierdzasz oczywisto¶ci?

Data: 2015-03-25 00:55:42
Autor: krzysztofsf
W dniu ¶roda, 25 marca 2015 05:42:54 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

> [...]

Twoje "wyja¶nienia" nie maj± sensu. Zrozum, że bateria do 10" tableta
będzie inna niż do 4" telefonu a jeszcze inna niż do 2" zegarka.

Zacytuje ciebie samego. "Brawo, wła¶nie wymy¶liłe¶ baterie AA i AAA :-) "

W uzupelnieniu - kupujesz wylacznie urzadzenia na pojedyncze baterie?

Poprzestane na ponownym zacytowaniu Ciebie samego. Chyba dalej nie przeczytales pierwszego postu od Lordbluzg. Piszemy o tych urzadzeniach http://www.chip.pl/news/sprzet/gadzety/2015/03/neptune-suite-smartwatch-w-roli-glownej-akcesoria#ixzz3Ujcj1z92  ">> >> O jakim "zespole" urz±dzeń mówisz?

> Parametry i mozliwosci. I to przez glupie 10 lat.

Po co stwierdzasz oczywisto¶ci?

Zeby Ci uswiadomic, ze waskie gardlo czasu pracy na baterii jest problemem chwili obecnej a zmiany zachodza w niesamowitym tempie, zarowno ewolucyjnie jak i skokowo.

Data: 2015-03-22 23:49:09
Autor: re
No nareszcie własciwa droga...

Użytkownik "krzysztofsf"

Podobnie  unifikacja baterii - nosimy kilka sztuk identycznych ogniw wymieniajac w tym urzadzeniu, ktore tego wymaga.
-- -
Nie pro¶ciej je naładować ?

Data: 2015-03-23 00:11:01
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-03-22 o 23:49, re pisze:

Podobnie  unifikacja baterii - nosimy kilka sztuk identycznych ogniw
wymieniajac w tym urzadzeniu, ktore tego wymaga.
-- -
Nie prościej je naładować ?

Do ładowania potrzeba czasu i źródła zasilania co nie zawsze
jest dostępne. Do wymiany akumulatora wystarczy kilka sekund
i sprzęt inteligentnego producenta który taką możliwość przewidział.
WiÄ™c Apple odpada juĹĽ na starcie.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2015-03-22 19:25:37
Autor: Pszemol
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:meni5v$5r5$2node1.news.atman.pl...
[...]

Ale po co wymieniać skoro urządzenia dzisiaj pozwalają
na pracę całą dobę lub dłużej?
Wystarczy naładować urządzenie w nocy, gdy śpisz i potem
cały następny dzień i noc masz problem z głowy.

i sprzęt inteligentnego producenta który taką możliwość przewidział.
WiÄ™c Apple odpada juĹĽ na starcie.  :-)

Ale Apple przewidział że będziesz urządzenie ładował gdy sam śpisz.

Data: 2015-03-23 12:40:23
Autor: masti
Pszemol wrote:

[...]

Do ładowania potrzeba czasu i Ľródła zasilania co nie zawsze
jest dostępne. Do wymiany akumulatora wystarczy kilka sekund

Ale po co wymieniać skoro urz±dzenia dzisiaj pozwalaj±
na pracę cał± dobę lub dłużej?

ROTFL. cał± dobę? chyba na standby

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2015-03-23 17:56:07
Autor: Pszemol
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:mep1jn$a4d$1dont-email.me...
Pszemol wrote:

[...]

No je¶li przez cał± dobę Twój smartfone nigdy nie wchodzi
w tryb standby to masz duży problem stary - idĽ do jakiego¶
specjalisty od uzależnień - ileż można grać w te Angry Birds!

Data: 2015-03-24 02:17:44
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-03-23 o 23:56, Pszemol pisze:

Do ładowania potrzeba czasu i źródła zasilania co nie zawsze
jest dostępne. Do wymiany akumulatora wystarczy kilka sekund

Ale po co wymieniać skoro urządzenia dzisiaj pozwalają
na pracę całą dobę lub dłużej?

ROTFL. całą dobę? chyba na standby

No jeśli przez całą dobę Twój smartfone nigdy nie wchodzi
w tryb standby to masz duĹĽy problem stary - idĹş do jakiegoĹ›
specjalisty od uzależnień - ileż można grać w te Angry Birds!

Nie napisał że jego telefon nigdy nie przechodzi w standby.
Zamiast grać w gierki dla dzieci i idiotów poczytał byś na
swoim telefonie jakąś ciekawą książkę (ebooka). Może nie zakładał
byś bezmyślnie co na swoich fonach robią inni.

Pozdrawiam

Data: 2015-03-23 21:41:21
Autor: Pszemol
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:meqdvm$otn$1node2.news.atman.pl...
[...]

swoim telefonie jakÄ…Ĺ› ciekawÄ… ksiÄ…ĹĽkÄ™ (ebooka). MoĹĽe nie
zakładał byś bezmyślnie co na swoich fonach robią inni.

Dziwił się, że telefon normalnie wytrzymuje cały dzień do nocy. Więc zakładam że namiętnie pogrywa w gry przez internet, bo wtedy rzeczywiście nie starcza baterii na długo. Ale pasywne czytanie www czy ebooków nie wykańcza tak szybko baterii - procesor te funkcje obsługuje na ćwierć gwizdka, gigaheartze ma wyłączone i również danych nie przesyła tam i spowrotem jak w grach więc i modemy odpoczywają baterii nie zużywają.

Data: 2015-03-24 11:19:43
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-03-24 o 03:41, Pszemol pisze:

[...]

nie zuĹĽywajÄ….

To moĹĽe znajdĹş jakÄ…Ĺ› ciekawÄ… ksiÄ…ĹĽkÄ™ i przeczytaj jÄ… przez kilka
godzin. :-)

Pozdrawiam

Data: 2015-03-24 11:40:41
Autor: J.F.
No nareszcie własciwa droga...
UĹĽytkownik "RadoslawF"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
[...]

Byc moze Pszemol lubi aktywny wypoczynek i nie czyta ksiazek przez pare godzin lezac na plazy.
Ale sporo racji ma - czytanie nie powinno obciazac procesora ani reszty systemu, z wyjatkiem niestety wyswietlacza.
Ale "nie powinno"  nie oznacza "nie obciaza" :-(

Ech, gdzie moj stary SE, co to potrafil przez 12h slad z GPS zapisywac (zewnetrznego) i jeszcze muzyczke na wyciagu grac.
Choc i u niego wyswietlacz troche bral.

J.

Data: 2015-03-24 12:23:37
Autor: Pszemol
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:merdns$n2m$2node2.news.atman.pl...
[...]

Powiedz mi, na jakim urzÄ…dzeniu Ty czytasz tÄ… ksiÄ…ĹĽkÄ™, ĹĽe nie starcza Ci baterii na kilka godzin czytania.

Data: 2015-03-24 18:57:57
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-03-24 o 18:23, Pszemol pisze:

[...]

Na smartofonie. Jakiej firmy podałem przed chwilą w innej
odpowiedzi na twĂłj post. Tylko nie zapominaj ĹĽe urzÄ…dzenie to
służy nie tylko do czytania. :-)

Pozdrawiam

Data: 2015-03-24 22:15:06
Autor: Pszemol
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:mes8j2$j0r$1node2.news.atman.pl...
[...]

Asus robi wiele urządzeń - który to model jest taki trefny?

Data: 2015-03-25 10:04:07
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-03-25 o 04:15, Pszemol pisze:

[...]

Nie wiem ktĂłry jest trefny. ale skoro ty wiesz to podaj
zamiast pytać innych,

Pozdrawiam

Data: 2015-03-24 11:29:55
Autor: masti

Pszemol wrote:

[...]

nie synku. To znaczy, ze telefon uzywam do pracy

idĽ do jakiego¶
specjalisty od uzależnień - ileż można grać w te Angry Birds!

widzisz. teraz już wiesz dlaczego nie nadajesz się do normalnej pracy.
Normalne firmy nie potrzebuj± graczy.
Zgło¶ się do chińczyków, pofarmisz złoto

Data: 2015-03-23 02:09:58
Autor: re
No nareszcie własciwa droga...

UĹĽytkownik "RadoslawF"

[...]

A zapasowy akumulator jest ?

Do wymiany akumulatora wystarczy kilka sekund
i sprzęt inteligentnego producenta który taką możliwość przewidział.
-- -
Po co mi wymienny akumulator w urzÄ…dzeniu, ktĂłre mogÄ™ Ĺ‚adować w domu, samochodzie i pracy  ?

WiÄ™c Apple odpada juĹĽ na starcie.  :-)
-- -
KtoĹ› nie odpada jeszcze ?

Data: 2015-03-22 19:45:42
Autor: J.F.
Dnia Sun, 22 Mar 2015 13:26:20 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Akurat jesli chodzi o telefony, to IMO wiekszosc na samej ladowarce
bez baterii nie zadziala.

J.

No nareszcie własciwa droga...