No nie!

Data: 2010-06-16 09:52:04
Autor: Bombelek
No nie!
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1025895,title,Ograbili-ofiare-ze-Smolenska-teraz-placza-w-trakcie-przesluchan-,wid,12374964,wiadomosc.html?ticaid=1a5b1

"Żołnierze z garnizonu obsługi lotniska w Smoleńsku byli jednymi z pierwszych, którzy dotarli na miejsce katastrofy. Znaleźli męską saszetkę, a w środku - portfel. Znajdowały się w nim cztery karty kredytowe z wypisanymi PIN-ami."

Cztery karty kredytowe z wypisanymi PIN-ami !!! To nie może być prawdziwe!!! Czy ten facet był z PiS?!!

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-16 09:57:37
Autor: Neko
No nie!
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał

Cztery karty kredytowe z wypisanymi PIN-ami !!! To nie może być prawdziwe!!! Czy ten facet był z PiS?!!

Uspokoj sie bo ci zylka peknie.

Moze nie pamietasz, ale na pokladzie Tupolewa byly osoby starsze.

Jak bedziesz mial okolo 80-ciu lat (chociaz watpie, abys dociagnal,
szybciej ci watroba padnie z tej nienawisci), to byc moze
tez bedziesz musial zapisywac PIN-y na kartce.

I byc moze nie tylko PIN-y, ale takze adres i swoje nazwisko?

Oczywiscie nikomu tego nie zycze.

Data: 2010-06-16 10:01:22
Autor: Bogdan Idzikowski
No nie!

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hva06a$2f3$1news.onet.pl...
[...]

Przewoźnik nie miał 80 lat.

Data: 2010-06-16 10:02:53
Autor: Neko
No nie!
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

Przewoźnik nie miał 80 lat.

Czytanie ze zrozumieniem nie jest mocna strona tego narodu...

Data: 2010-06-16 10:08:05
Autor: Bombelek
No nie!

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hva0g8$3b6$1news.onet.pl...
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

Przewoźnik nie miał 80 lat.

Czytanie ze zrozumieniem nie jest mocna strona tego narodu...

Nie cwaniakuj neko! Nie masz argumentów więc się przymknij!

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-16 10:10:30
Autor: Neko
No nie!
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w

Nie cwaniakuj neko! Nie masz argumentów więc się przymknij!

I tym samym pokazales prawdziwa twarz.

Data: 2010-06-16 10:25:12
Autor: Bombelek
No nie!

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hva0uh$4es$1news.onet.pl...
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w

Nie cwaniakuj neko! Nie masz argumentów więc się przymknij!
I tym samym pokazales prawdziwa twarz.

Czy to ja pisałem o pękniętej żyłce, wywalonej wątrobie i amnezji?! Chłopie, nie masz argumentów więc nie się przymknij! Swoją prawdziwą twarz pokazałeś już dawno. Jesteś PSCYHOPATĄ!

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-16 10:14:50
Autor: Bogdan Idzikowski
No nie!

[...]

Czego nie zrozumiałem?

Data: 2010-06-16 10:04:54
Autor: Bombelek
No nie!

Chłopie, o czym ty bredzisz?! Zobacz: http://pl.wikipedia.org/wiki/Andrzej_Przewo%C5%BAnik. Koleś urodził się w 1963 roku! Jakie 80 lat ?!! Nie masz argumentów więc daruj sobie durniowate uwagi! Nie życzę ci by pękła ci żyłka, zgniła wątroba czy odpadł fiut! Życzę ci jedynie byś w końcu zmądrzał!

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-16 10:16:15
Autor: Neko
No nie!
[...]

Jestes zalosny.

Nerwy ci puszczaja. Zazyj Persen i sie uspokoj.

Czyzby widmo porazki POpaprancow nakazywalo ich tak histeryczny
ton? Ale to dobrze, ze POpaprancy trzesa portkami. :)

Data: 2010-06-16 10:32:42
Autor: Bombelek
No nie!

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hva19k$5f5$1news.onet.pl...
[...]

Nie wiem co to takiego persen, możesz przybliżyć? Czego chłopie nie rozumiesz? Facet miał 47 lat, a zapisywał PIN na kartkach! Co mi tu bredzisz o 80-ciolatkach?! Co mi tu bredzisz o peknięciu żyłki?! Co mi tu bredzisz o "POpaprańcach"? Co to ma wspólnego z wydarzeniami smoleńskimi? Nie masz nic do powiedzenia więc się zamknij!

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-16 10:35:34
Autor: Neko
No nie!
[...]

Moze mial problemy z pamiecia? Moze chorowal?

Jestes zalosny, bo uczepiles sie jakiejs bzdury i dales po raz tysieczny
pokaz swojej malostkowosci i prymitywizmu. Ale to u ciebie norma. :)

Spojrz lepiej co wyrabia twoj Bronek. To sa dopiero numery. Moze
tym sie zajmniesz?

Data: 2010-06-16 10:40:58
Autor: Bombelek
No nie!

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hva2dh$8d3$1news.onet.pl...
[...]

Słuchaj no dziaduniu, weź sobie ten persen czy jak mu tam, idź na dłuższy spacer, wiaterk ci łysinkę owieje, słoneczko nosek ci opali. Zrelaksuj się. Tylko sobie zapisz gdzie mieszkasz byś mógł wrócić do domu.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-16 10:44:25
Autor: Neko
No nie!
[...]

I znowu jak kula w plot. :)

Lysiny nie posiadam, bardzo stary jeszcze nie jestem (no chyba, ze 32 lata
to wedlug ciebie wiek starczy), problemow z pamiecia nie mam.

Kiepski z ciebie jasnowidz. W ten sposob tez przewidujesz sukces Bronka?
No to jestem spokojny o wynik. :)

Data: 2010-06-16 10:51:11
Autor: Bombelek
No nie!

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hva2u6$9p6$1news.onet.pl...
[...]

32 lata?!! To ty stary pryk już jesteś! W tym wieku już się ma takie odchyły? Wracając do tematu, gdybyś czytał uważnie wiedziałbyś, że będę głosować na Napieralskiego.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-16 10:52:53
Autor: Neko
No nie!
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał

32 lata?!! To ty stary pryk już jesteś! W tym wieku już się ma takie odchyły? Wracając do tematu, gdybyś czytał uważnie wiedziałbyś, że będę głosować na Napieralskiego.

W sumie to sie nie dziwie. Wiekszosc smarkaczy, ktorzy odebrali niedawno
dowod osobisty glosuje na Napieralskiego.

Dostales jablko?

Data: 2010-06-16 11:08:56
Autor: Bombelek
No nie!

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hva3e1$b5e$1news.onet.pl...
[...]

Wyobraź sobie, że dowód mam od kilku lat, mam też prawo jazdy, konto w banku, kartę bankomatową. Kobietę też mam! Gdzie prezesowi do mnie! ';-)))) A jabłka nie dostałem ;-(.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-16 11:13:53
Autor: Neko
No nie!
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał

Wyobraź sobie, że dowód mam od kilku lat

Byc moze. Bez dowodu na kreche by nie dawali. ;)

, mam też prawo jazdy,

Ale po co ci prawko? Na rower wystarczy karta
rowerowa. ;)

 konto w banku,

Na dowod czy na karte rowerowa?

kartę bankomatową.

Ale po co skoro masz permanenty debet?

Kobietę też mam!

To "ona" jest KOBIETĄ ?!!! ;)

A jabłka nie dostałem ;-(.

Stań na Wislanej. Tam ponoc dają jablka. I nie tylko ;)

Data: 2010-06-16 11:26:51
Autor: Bombelek
No nie!

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hva4lg$enn$1news.onet.pl...
[...]

Po kolei.

Niby czego nie dawali na kreche? Możesz mi wyjaśnić?
Tak, mamy też rowery. Wspaniała sprawa. Masz prawo jazdy czy solidaryzujesz się z prezesm PiS?
Mam bogatych rodziców, uzupełniają mi debet. Ty wciąż na zasiłku? No tak, bez wykształcenia trudno o dobrą pracę.
Nie masz kobiety?! Często się onanizujesz?
Jeżeli "ponoć" to po cholerę mam tam stawać? Kupię sobie w warzywniaku.

Uśmiechy, ukłony etc.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-16 10:37:26
Autor: Neko
No nie!
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał

Nie wiem co to takiego persen, możesz przybliżyć?

To sa te tabletki, ktore bierzesz w kazda srode. :))))))))))))))))))))))))

Data: 2010-06-16 10:41:51
Autor: Bombelek
No nie!

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hva2h1$8lm$2news.onet.pl...
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał

Nie wiem co to takiego persen, możesz przybliżyć?
To sa te tabletki, ktore bierzesz w kazda srode. :))))))))))))))))))))))))

Jednak jesteś PSYCHOPATĄ!  Dyżurnym psychopatą! ;-)

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-16 10:45:46
Autor: Neko
No nie!
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał

Jednak jesteś PSYCHOPATĄ!  Dyżurnym psychopatą! ;-)

Juz wiemy jakie tabletki polykasz w kazdy wtorek i w srode.

Zdradz nam teraz tajemnice, jakie tabule łykasz w poniedzialki
i piątki? :)))))

Data: 2010-06-16 10:51:54
Autor: Bombelek
No nie!

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hva30l$a0c$1news.onet.pl...
[...]

To ilu was jest? Masz rozdwojenie jaźni? Jak na 32 lata to marnie z tobą.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-16 10:53:50
Autor: Neko
No nie!
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał

To ilu was jest? Masz rozdwojenie jaźni? Jak na 32 lata to marnie z tobą.

Nas jest MILIONY!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Data: 2010-06-16 11:01:20
Autor: Bombelek
No nie!

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hva3fq$bai$1news.onet.pl...
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał

To ilu was jest? Masz rozdwojenie jaźni? Jak na 32 lata to marnie z tobą.

Nas jest MILIONY!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Tak, tak. Robicie: bzzzzzzz bzzzz bzzzz ;-)

--

Bąbel-ek

No nie!