No nie bydlę?

Data: 2011-11-30 21:59:37
Autor: Lorn
No nie bydlę?
W dniu 2011-11-30 21:28, oyster pisze:
http://wyborcza.pl/1,75478,10737795,Walesa__Grudnia__70_nie_da_sie_rozliczyc.html

"Apelujmy o amnestię, bo tego nie da się dobrze rozliczyć - mówił
wczoraj Lech Wałęsa o procesie dotyczącym krwawego stłumienia
robotniczych protestów na Wybrzeżu"

Słusznie... Nic tylko szarpią dziadków po sądach i marnują kasę podatników.

Data: 2011-11-30 22:05:47
Autor: oyster
No nie bydlę?
Użytkownik - Lorn napisał:
[...]

Czyli uwazasz, ze władzunia ma prawo bezkarnie odstrzelić ci łeb?

Data: 2011-11-30 22:14:23
Autor: Lorn
No nie bydlę?
W dniu 2011-11-30 22:05, oyster pisze:
Użytkownik - Lorn napisał:
[...]

Uważam, że skoro po latach procesów i mieszania gówna jest bezsensownym wyrzuceniem kasy podatników w to "gówno".

Data: 2011-11-30 22:30:42
Autor: oyster
No nie bydlę?
Użytkownik - Lorn napisał:
[...]

Nie, nie uważasz - ty się wpasowujesz w linię obrony Bolesława. Bez względu jaka głupota nie wyszłaby z jego zakłamanej, błazeńskiej gęby - bo skoro jedzie po "kaczorach" zgodnie z pełoską linią, to znaczy, że "swój", a za swoim to "trza murem".
Utłukli dziesiątki *niewinnych* ludzi, a z przyczyn formalnych nie da się ich choćby wsadzić do ciupy, to przynajmniej z uwagi na pamięć o tamtych, z uwagi na jakiekolwiek spełnienie sprawiedliwości i przestrogę (bo przecież kara ma być przestrogą) powino się tych zbrodniarzy nękać sądownie nawet kiedy będą podpięci pod respiratory.
Zaraz zobaczymy czy zabierałeś głos w sprawie Kadaffiego i jak wykręcałeś kota logiki ogonem.

Data: 2011-11-30 22:37:35
Autor: Lorn
No nie bydlę?
Użytkownik - Lorn napisał:
[...]

Nie imputuj mi swoich przekonań... Napisałem wyraźnie i bez podtekstu.

[...]

Co ma piernik do wiatraka? Ile można udowadniać winę? Ile można bawić się w kotka i myszkę, a często w zbijanego, by dziadka pogonić do sądu? Skoro nie mogą do tej pory ich skazać, to po cholerę mamy płacić za procesy, które przeciągane są na siłę... Nie widzę logiki...

Data: 2011-11-30 22:35:20
Autor: HaMMeR
No nie bydlę?
On 30 Lis, 22:37, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> [...]

Skoro nie mogą do tej pory ich skazać, to po cholerę mamy płacić za
procesy, które przeciągane są na siłę... Nie widzę logiki...

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Jestes agentem wplywu, dlatego palisz glupa,
ze niby dziadkow po sadach'.., ze niby podatki..!
Nie mozna bylo ich skazac, bo decyzje o tym podejmowalo
pokolenie twoich starych, od ktorych ty sie zreszta nie roznisz
mentalnie smieciu!!!

Data: 2011-11-30 22:51:39
Autor: Obserwator
No nie bydlę?
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):

[...]

no wlasnie ile mozna udawadniac ze jest winny? A jaka jest przyczyna, ze nie moga? Skoro jest tyle dowodow, a sady nie moga skazac, to kosztami trzeba obciazyc nieudolnych sedziow.

Tlumaczenie, ze to dziadek i niebawem odejdzie w niebyt, nie jest zadnym sensownym uzasadnieniem. Ten dziadek nadal jest przestepca i musi odpowiedziec za swoje winy. Tego wymaga sprawiedliwosc ludzka.

Jesli nadal nie rozumiesz, to zapytaj Zydow, dlaczego scigaja nadal zbrodnie
popelnione na nich.

Data: 2011-11-30 23:54:42
Autor: Lorn
No nie bydlę?
W dniu 2011-11-30 23:51,  Obserwator pisze:
[...]

Ile można na siłę udowadniać, że są winnymi... Skoro przez tyle lat nie można ich skazać, to po cholerę mamy płacić za fasadowe procesy? Resztę wyciąłem ponieważ jedynie to pytanie jest kluczowe :>

Data: 2011-12-01 07:21:00
Autor: Grzegorz Z.
No nie bydlę?
oyster napisał:

Nie, nie uważasz - ty się wpasowujesz w linię obrony Bolesława.

Uważam podobnie jak on. Nie lepiej rozliczyć i ukarać tych którzy zamordowali Blidę?

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-11-30 23:49:17
Autor: boukun
No nie bydlę?

Użytkownik - Lorn napisał:
[...]

To tych chamów, co przeciągają procesy też należąłoby postawić pod sąd...

Przecież wiadomo, kim oni są...

boukun

Data: 2011-11-30 23:52:07
Autor: Lorn
No nie bydlę?
W dniu 2011-11-30 23:49, boukun pisze:
Przecież wiadomo, kim oni są...

Żydami? :>

Data: 2011-12-01 00:02:29
Autor: boukun
No nie bydlę?

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jb6c2o$sk7$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-11-30 23:49, boukun pisze:
Przecież wiadomo, kim oni są...

Żydami? :>

Mafią rządzącą..., reżimem nienawidzącym naród...

boukun

Data: 2011-12-01 10:55:15
Autor: boukun
No nie bydlę?

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jb6dr6$3qe$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie koniecznie, kilka sprzedajnych gojowskich kurew też się znajdzie...

boukun

No nie bydlę?