No no

Data: 2011-10-07 11:13:09
Autor: jadrys
No no

Widzę że babki nie doceniałem, a tu sie okazuje że Ona ma więcej charakteru niż sam R. Sikorski i Kwaśniewski z Millerem..

http://wiadomosci.wp.pl/kat,18011,title,Fotyga-postawila-sie-USA-Odmowila,wid,13871121,wiadomosc_prasa.html

Data: 2011-10-07 12:04:37
Autor: Bogdan Idzikowski
No no

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6mfqk$2ft$1news.onet.pl...

[...]

A ja nie wierzę. Chciałbym przeczytać potwierdzenie tej wiadomości z innych źródeł.

Przecież w tym okresie Kaczyński zabiegał o tarczę i gotów był spełnić każde życzenie amerykanów, by tarcza znalazła się w Polsce.

Data: 2011-10-08 01:47:45
Autor: Marek
No no
On Oct 7, 6:04 am, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisał w wiadomościnews:j6mfqk$2ft$1news.onet.pl...

> [...]

Przecież w tym okresie Kaczyński zabiegał o tarczę i gotów był spełnić każde
życzenie amerykanów, by tarcza znalazła się w Polsce.

To chyba jakis spisek: Kaczynski musi miec kogos w Wiki Leaks...

Data: 2011-10-08 10:56:12
Autor: Bogdan Idzikowski
No no

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:82d26d79-0e7e-4505-a00d-4f4291463cb3i14g2000yqg.googlegroups.com...
> [...]

życzenie amerykanów, by tarcza znalazła się w Polsce.

To chyba jakis spisek: Kaczynski musi miec kogos w Wiki Leaks...

Chyba nie pojmujesz jakie są zasady w dziennikarstwie. Wiadomość musi być potwierdzona z co najmniej dwóch źródeł.
Sprawdziłem. To jest wiadomość jednoźródłowa. Pochodzi z "Faktu". Nie jest potwierdzona przez inne źródła. Wszystkie inne informacje wskazują na to jedyne źródło.
Jak ma razie jest to plotka.
I to byłoby na tyle.

Data: 2011-10-08 11:31:06
Autor: lupa-honda
No no Bodzio ateista - nie wierzy

> [...]

spełnić każde życzenie amerykanów, by tarcza znalazła się w Polsce.

Bodzie w sprawie wiary to albo do kościoła albo do oficera prowadzącego, koniecznie z załącznikiem skrywającym wstydliwą część burzliwej biografii.
Buzi,buzi,do twarzy ci z tym wyborczym kagańcem,pozdrów rabina z Czerskiej.

--

No no