No, no morderca odznaczony przez Lecha Kaczy ńskiego.

Data: 2018-01-12 19:11:33
Autor: stevep
No, no morderca odznaczony przez Lecha Kaczy ńskiego.
# Zabił człowieka, starał się to odpokutować.
Wtedy, w 2003 roku Andrzej Duffek przeżył śmierć kliniczną. Tadeusz, który  ofiarował Bogu swoje życie, trzy miesiące po wyjściu brata ze szpitala  dowiedział się, że ma nowotwór. To właśnie gdy był już chory, rzucił  pomysł wspólnej, kibicowskiej modlitwy.
Zmarł 21 października 2005 roku. Miał 36 lat. W 2009 roku śp. prezydent  Lech Kaczyński odznaczył go pośmiertnie Krzyżem Oficerskim Orderu  Odrodzenia Polski. #
Ze strony:
http://tiny.pl/g41vc
Tam dużo więcej bo to sprawa mocno skomplikowana, ale nie chciałbym  mieszkać na ulicy, której patronem jest ten odznaczał mordercę.

--
stevep

Data: 2018-01-13 06:44:47
Autor: stevep
W dniu .01.2018 o 19:11 stevep <steveo011w@tkdami.net> pisze:

[...]

No i co fanatyczne pisiory, dacie wreszcie głos, czy głowa w piach?
Biały, ty to masz głowę, gratuluje ci odznaczonego pośmiertnie idola tak  sprawnie
posługującego się kosą, o odznaczającym przez litość nie wspomnę.

--
stevep

Data: 2018-01-13 02:10:43
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
użytkownik stevep napisał:
Zabił człowieka, starał się to odpokutować.

Za nieumyślne?  Może na pasach?

Data: 2018-01-13 18:10:38
Autor: stevep
W dniu 2018-01-13 o 11:10, Irytujacy Irygator vel Karbonylek pisze:
użytkownik stevep napisał:
Zabił człowieka, starał się to odpokutować.

Za nieumyślne?  Może na pasach?

Nożem na pasach nieumyślnie, nie stać cię na nic mądrzejszego?

--
stevep

Data: 2018-01-14 02:26:32
Autor: jacekbialy80
No, no morderca odznaczony przez Lecha Kaczyńskiego.
Ja Pietrzykowski głosowałem na Lecha Kaczyńskiego m.in. dla tego, żeby prezydent RP nie odznaczał komunistycznych zbrodniarzy i nie ułaskawiał gangsterów. I do dziś czuję się dumny z tego, że Polska miała takiego prezydenta jak Lech Kaczyński.
A ten kibol, o którym tam piszą, że zabił drugiego, to miał swój proces i wyrok odsiedział?

Data: 2018-01-15 05:27:06
Autor: stevep
W dniu 2018-01-14 o 11:26, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Wyrok odsiedział, ale mordercą pozostał, od wybaczenia do odznaczenia dalej niż do najdalszej planety układu pozasłonecznego, Lech Kaczyński to Kwaśniewski bis.

--
stevep

Data: 2018-01-15 03:58:44
Autor: jacekbialy80
No, no morderca odznaczony przez Lecha Kaczyńskiego.
Z tego wynika, że zabójca po odpokutowaniu winy nie ma już żadnych szans na społeczną rehabilitację? Nie ma już prawa niczym się zasłużyć dla innych? Ty wiesz Pietrzykowski, że są tacy ludzie, dla których twój werdykt jest gorszy od wyroku śmierci..

JB

Data: 2018-01-15 13:32:57
Autor: Przewielebny
No, no morderca
Użytkownik <jacekbialy80@gmail.com> napisał w wiadomości news:2bc53f39-e30c-4de7-88f3-6a3edd01547bgooglegroups.com...

Z tego wynika, że zabójca po odpokutowaniu winy nie ma już żadnych szans
na społeczną  rehabilitację? Nie ma już prawa niczym się zasłużyć dla innych?

JB

W wielu krajach w miarę szybko mają prawo zasłużyć się na drugim świecie.

Data: 2018-01-15 05:00:34
Autor: jacekbialy80
No, no morderca
W których?

Data: 2018-01-15 16:25:22
Autor: stevep
W dniu 2018-01-15 o 12:58, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Wbrew logice chcesz bronić swojego wątpliwego idola, to wystąp również w obronie Kwaśniewskiego, przecież on też niewinny.

--
stevep

Data: 2018-01-15 10:06:25
Autor: jacekbialy80
No, no morderca odznaczony przez Lecha Kaczyńskiego.
Wbrew twojej logice, ja nie mam w polityce żadnych idoli. Tam są ludzie, którzy powinni nam służyć za pieniądze, jakie podatnik łoży na ich uposażenia. Jeśli taki polityk służy czerwonej oligarchii okradajacej resztę społeczeństwa, to ja na niego głosować nie będę. Jasne?

JB

Data: 2018-01-16 16:42:34
Autor: stevep
W dniu 2018-01-15 o 19:06, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

A jak będziesz głosował na kogoś, kto odznaczył mordercę to ci nie przeszkadza?

--
stevep

Data: 2018-01-16 11:03:14
Autor: jacekbialy80
No, no morderca odznaczony przez Lecha Kaczyńskiego.
Jeżeli odbył karę i zmienił życie na lepsze, to co ma mi przeszkadzać?

Sam bym odznaczył na przykład Kiszczaka, gdyby przyznał się do win, odsiedział swoje zbrodnie, a po wyjściu z kryminału napisał książkę o tym, jak to razem z Michnikiem zakładali GazoWnię. Wielu ludziom uratowałby tym rozum, miedzi innymi tobie Pietrzykowski.

JB

Data: 2018-01-17 06:48:04
Autor: stevep
W dniu 2018-01-16 o 20:03, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Ale Lech Kaczyński go chyba nie odznaczył, chyba że wiesz coś o tym?

--
stevep

Data: 2018-01-17 06:11:28
Autor: jacekbialy80
No, no morderca odznaczony przez Lecha Kaczyńskiego.
Wisi mi to..   A z Prezydentury Kaczyńskiego jestem dzisiaj dumny!
W każdym polskim mieście zasłużył na pomnik, gdyż był pierwszym po wojnie prezydentem Polski, który w swoim życiu nie splamił się donoszeniem na Polaków do obcych służb.

JB

Data: 2018-01-17 15:57:21
Autor: stevep
W dniu .01.2018 o 15:11 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

[...]

A mnie nie.przecież niedługo większość ulic będzie nosiła miano
Kwaśniewskiego bis.

--
stevep

Data: 2018-01-17 09:38:02
Autor: jacekbialy80
No, no morderca odznaczony przez Lecha Kaczyńskiego.
A kto to jest Kwaśniewski?

Data: 2018-01-17 16:13:01
Autor: Morda Zdradziecka - (c) J.Kaczyński - PiS

Użytkownik "stevep" <steveo011w@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.zczqhv0qx3lqthstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Nie karm trolla! ;-)

CL

Data: 2018-01-18 05:11:09
Autor: stevep
W dniu .01.2018 o 16:13 Morda Zdradziecka - (c) J.Kaczyński - PiS  <Ciemny.Lud@kupi.to> pisze:

[...]

Może go struje tym pokarmem.

--
stevep

Data: 2018-01-13 07:34:58
Autor: Ciemny Lud- \(c\) J.Kurski - TVPiS

Użytkownik "stevep" <steveo011w@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.zcqp5jc0x3lqthstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Kibole to brunatne bojówki PiS.

CL

Data: 2018-01-13 18:13:51
Autor: stevep
W dniu 2018-01-13 o 07:34, Ciemny Lud- (c) J.Kurski - TVPiS pisze:

[...]

Zauważ jak pisiory nabrały wody w usta, kompromitacja, a nie opozycja totalna. Zaledwie jeden dał głos i to pozbawiony sensu.

--
stevep

No, no morderca odznaczony przez Lecha Kaczy ńskiego.