No, no w wieku 61 lat stracić cnotę.

Data: 2010-08-14 18:59:50
Autor: raff
No, no w wieku 61 lat stracić cnotę.
No ty Stefek straciles w wieku 75 lat i nikt nie robi ci uwag.

R.
--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-14 10:19:25
Autor: rympal
On 14 Sie, 18:59, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:
No ty Stefek straciles w wieku 75 lat i nikt nie robi ci uwag.

R.
--
                Save The Whale!http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

pewnie z jakim "katabasem" stad te jego fobie i marzenia
pedofilistyczne...

Data: 2010-08-14 19:51:52
Autor: rAzor
No, no w wieku 61 lat stracić cnotę.
Darz bór! Użytkownik... he he - raff raczył napisać:
No ty Stefek straciles w wieku 75 lat i nikt nie robi ci uwag.

R.

Ja s±dzę, że to jaki¶ wikary odmówił pietrzykoskiemu czuło¶ci i st±d ta m¶ciwa zajadło¶ć.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-08-15 16:55:41
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i46i29$3j4$1news.onet.pl...
No ty Stefek straciles w wieku 75 lat i nikt nie robi ci uwag.
R.

Aty nadal jesteĹ› ciotÄ….

--
stevep

Data: 2010-08-15 07:59:52
Autor: Antenka
On 15 Sie, 16:55, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "raff" <patagonia2...@onet.pl> napisał w wiadomo¶cinews:i46i29$3j4$1news.onet.pl...

> No ty Stefek straciles w wieku 75 lat i nikt nie robi ci uwag.
> R.

Aty nadal jeste¶ ciot±.

--
stevep

ZejdĽ z raffika. pierniku!

Antenka

Data: 2010-08-15 17:20:21
Autor: -he®sk
No, no w wieku 61 lat stracić cnotę.
On Sun, 15 Aug 2010 16:55:41 +0200, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote:

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i46i29$3j4$1news.onet.pl...
> No ty Stefek straciles w wieku 75 lat i nikt nie robi ci uwag.
> R.

Aty nadal jeste¶ ciot±.

 ten idiota raff jeszcze tu jest? ta kanalia ? --

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

No, no w wieku 61 lat stracić cnotę.