No, no w wieku 61 lat stracić cnotę.

Data: 2010-08-14 16:08:43
Autor: cirrus
No, no w wieku 61 lat stracić cnotę.
# - Cnotę straciliśmy, a rubla nie zarobiliśmy - w ten sposób, według ustaleń "Wprost", Jarosław Kaczyński miał przyznać, że strategia z kampanii wyborczej nie sprawdziła się. Słowa miały paść podczas posiedzenia klubu parlamentarnego PiS, na którym Mariusz Błaszczak został wybrany nowym przewodniczącym.
Następnie głos zabrał sam prezes PiS. - Strategia pomijania tej sprawy z kampanii się nie sprawdziła. Cnotę straciliśmy, a rubla nie zarobiliśmy. Ale wtedy tak trzeba było, tego oczekiwali ludzie. Tak wskazywały sondaże - miał stwierdzić Kaczyński.
Według rozmówcy tygodnika, słowa te wprawiły część posłów PiS w konsternację. - Prezes brzmiał jak człowiek, który czuje, że zdradził własne ideały. Dało się wywnioskować, że to współpracownicy wymogli na nim łagodną retorykę, w której zabrakło miejsca na Smoleńsk - wspomina jeden z posłów PiS. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h7nfl

Proponuje mu za wybrankę:
# Sprawa krzyża przed Pałacem Prezydenckim rozpala niemal wszystkich Polaków. Jedną z obrończyń krzyża jest Joanna Burzyńska, nazywana przez ludzi "Joanną spod krzyża"
Mało kto jednak wie, że nazywana przez internautów "Joanną spod krzyża" Joanna Burzyńska, gościła na wieczorze wyborczym Jarosława Kaczyńskiego po II turze prezydenckiej. Pani Joanna po ogłoszeniu wyników wręczyła prezesowi pluszowe serce z laurką.
Kobieta koczuje pod krzyżem od wielu tygodni. Na Krakowskim Przedmieściu była też feralnego 3 sierpnia, kiedy księża i harcerze mięli przenieść krzyż do kościoła św. Anny. To ona przywiązała się do krzyża, a następnie została siłą wyprowadzona z terenu przed krzyżem przez funkcjonariuszy BOR. M.in. przez jej upór i przywiązanie do krzyża akcja nie doszła do skutku.
"Joanna spod krzyża" zapowiada, że zostanie na Krakowskim Przedmieściu, aż do momentu, kiedy padnie decyzja o powstaniu pomnika przed Pałacem Prezydenckim. Zobacz zdjęcia z wieczoru wyborczego Jarosława Kaczyńskiego. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h7nfn
A przecież piździelce nie przyznają się do inspirowania afery z krzyżem, ale po odwróconej przemianie Jarusia nikt już im nie uwierzy.

--
stevep

Data: 2010-08-14 17:22:44
Autor: u2
W dniu 2010-08-14 16:08, cirrus pisze:
A przecież piździelce nie przyznają się do inspirowania afery z krzyżem,
ale po odwróconej przemianie Jarusia nikt już im nie uwierzy.

No, no, ten typowy, chamski i arogancki język pełobandy.

Data: 2010-08-15 08:03:20
Autor: Antenka
On 14 Sie, 17:22, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> ale po odwróconej przemianie Jarusia nikt już im nie uwierzy.

No, no, ten typowy, chamski i arogancki język pełobandy.<

Cirus- piernik gdzieś się ukrywał, żeby przez zaskoczenie dać
pełowskiego czadu.
"Wesołe jest życie staruszka..." :D Nie podskakuj, bo się całkiem
pokruszysz hłe hłe hłe :D

Antenka

Data: 2010-08-14 18:59:50
Autor: raff
No, no w wieku 61 lat stracić cnotę.
No ty Stefek straciles w wieku 75 lat i nikt nie robi ci uwag.

R.
--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-14 10:19:25
Autor: rympal
On 14 Sie, 18:59, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:
No ty Stefek straciles w wieku 75 lat i nikt nie robi ci uwag.

R.
--
                Save The Whale!http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

pewnie z jakim "katabasem" stad te jego fobie i marzenia
pedofilistyczne...

Data: 2010-08-14 19:51:52
Autor: rAzor
No, no w wieku 61 lat stracić cnotę.
Darz bór! Użytkownik... he he - raff raczył napisać:
No ty Stefek straciles w wieku 75 lat i nikt nie robi ci uwag.

R.

Ja sądzę, że to jakiś wikary odmówił pietrzykoskiemu czułości i stąd ta mściwa zajadłość.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-08-15 16:55:41
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i46i29$3j4$1news.onet.pl...
No ty Stefek straciles w wieku 75 lat i nikt nie robi ci uwag.
R.

Aty nadal jesteś ciotą.

--
stevep

Data: 2010-08-15 07:59:52
Autor: Antenka
On 15 Sie, 16:55, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "raff" <patagonia2...@onet.pl> napisał w wiadomościnews:i46i29$3j4$1news.onet.pl...

> No ty Stefek straciles w wieku 75 lat i nikt nie robi ci uwag.
> R.

Aty nadal jesteś ciotą.

--
stevep

Zejdź z raffika. pierniku!

Antenka

Data: 2010-08-15 17:20:21
Autor: -heÂŽsk
No, no w wieku 61 lat stracić cnotę.
On Sun, 15 Aug 2010 16:55:41 +0200, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote:

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i46i29$3j4$1news.onet.pl...
> No ty Stefek straciles w wieku 75 lat i nikt nie robi ci uwag.
> R.

Aty nadal jesteś ciotą.

 ten idiota raff jeszcze tu jest? ta kanalia ? --

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

No, no w wieku 61 lat stracić cnotę.