No pisojebcy, naśladownictwo wskazane,

Data: 2018-01-02 16:41:42
Autor: stevep
No pisojebcy, naśladownictwo wskazane,
# Mołdawia: TK zawiesił uprawnienia prezydenta #

Ze strony:
http://tiny.pl/g49xl

--
stevep

Data: 2018-01-02 17:01:02
Autor: A. Filip
stevep <steveo011w@tkdami.net> pisze:
# Mołdawia: TK zawiesił uprawnienia prezydenta #

Ze strony:
http://tiny.pl/g49xl

TK (PiS-Prezes) ma zawiesić uprawnienia Prezydenta (PiS-Prezydent)?
Aż takiego bata *już* Nad-Prezes potrzebuje na "swojego" Prezydenta?

Jedną z ciekawszych propozycji którą zauważyłem to zakaz reelekcji
prezydenta z wydłużeniem kadencji o rok do 6 lat (ala Meksyk).
Prezydent nie musiałby zabiegać o poparcie "swojej" partii pod reelekcje.
Przyszły prezydent "z PO" też, wiec PiS mógłby to przeprowadzić _już po_
wyborze Dudy na drugą kadencje  ;-)

Data: 2018-01-02 10:16:29
Autor: jacekbialy80
No pisojebcy, naśladownictwo wskazane,
Rzecz w tym, że PAD nie za bardzo pali się do reelekcji (ponoć małżonka źle się czuje w tej roli). Ta więc zostaje Szydło lub Morawiecki (Kaczyński ma raka, więc nie wchodzi w grę).

JB

Data: 2018-01-02 11:53:49
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
Rzecz w tym, że PAD nie za bardzo pali się do reelekcji (ponoć małżonka źle się czuje w tej roli). Ta więc zostaje Szydło lub Morawiecki (Kaczyński ma raka, więc nie wchodzi w grę).

U japońców na dworze cesarskim podobno też mają ten sam problem.
Dużo obowiązków, ciągle się na ciebie gapią, to i mało kto się garnie
na dwór cesarski.
Nu w PL jeszcze trza się modlić często, a później co? Operacja rzepki?:)

Data: 2018-01-02 17:59:00
Autor: u2
W dniu 02.01.2018 o 16:41, steviepiepszykoski pisze:
# Mołdawia: TK zawiesił uprawnienia prezydenta #

Ze strony:
http://ti

te cyrkus, a gdzie słowo kretyn ? ty jakiś podszywaniec cyrkus:))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-01-04 06:47:15
Autor: stevep
W dniu .01.2018 o 17:59 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Pod cebie sieroto nikt się nie podszyje bo jesteś niepowtaerzalnym idiotą.

--
stevep

No pisojebcy, naśladownictwo wskazane,