No posiadacze klockow bez HDD nie pogracie w FM3

Data: 2009-06-04 13:43:18
Autor: Jan Strybyszewski
No posiadacze klockow bez HDD nie pogracie w FM3
.... bo bedzie na 2 DVD na drugiej dodatkowe tory i samochody.
Zalecane umieszczenie drugiej plyty na HDD buhahahahah
No to posiadacze 20GB i Arcade maja z glowy beda musieli grac standardowymi autami albo biegac do TV (o ile sie da)

Data: 2009-06-04 06:56:13
Autor: moszedobrybiznes
On Jun 4, 1:43 pm, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
[...]

Lol.
Na drugiej plycie beda auta i tory. Wiec zamiast 400, korzystajac z
jednej tylko plyty bede mial do wyboru np. 300. I np. 60 zamiast 100
torow (odejda lustrzanki itd..). Owszem, troche trace, ale da sie
przezyc. Gra bedzie dostepna w wersji "zwyklej" i "special edition",
mozliwe ze tylko special edition bedzie na 2 plytach, a zwykla bedzie
na jednej, kosztem czesci aut i tras.

Data: 2009-06-04 12:25:47
Autor: marklar
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> wrote:
[...]

Widzisz jakis problem z dyskiem 20gb? O ile mi wiado to plyta dvd
spokojnie sie zmiesci

Data: 2009-06-04 14:35:45
Autor: Jan Strybyszewski
marklar pisze:
[...]

No ... kasujesz kazda gre po jednym zagraniu ?

Data: 2009-06-04 06:04:21
Autor: SzalonyKapelusznik
On 4 Cze, 14:35, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:

No ... kasujesz kazda gre po jednym zagraniu ?

Wow. Czemu nikt nie mowi ze jedna gra na Xboxa maja po 20 giga?

Data: 2009-06-04 15:12:34
Autor: kamil

"SzalonyKapelusznik" <szalonykapelusznik@gmail.com> wrote in message news:f9dfe41c-ff08-4cff-af2d-78b46769feadc9g2000yqm.googlegroups.com...
On 4 Cze, 14:35, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:

No ... kasujesz kazda gre po jednym zagraniu ?

Wow. Czemu nikt nie mowi ze jedna gra na Xboxa maja po 20 giga?

Wolnego na dzien dobry jest jakies 13GB. sciagniesz kilka arcade i filmik, zainstalujesz gre 6.5GB i tyle.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-04 07:52:17
Autor: SzalonyKapelusznik
On 4 Cze, 16:12, "kamil" <ka...@spamwon.com> wrote:
"SzalonyKapelusznik" <szalonykapelusz...@gmail.com> wrote in message

> Wow. Czemu nikt nie mowi ze jedna gra na Xboxa maja po 20 giga?

Wolnego na dzien dobry jest jakies 13GB. sciagniesz kilka arcade i filmik,
> [...]

Czyli styknie.

Data: 2009-06-04 15:55:52
Autor: kamil

"SzalonyKapelusznik" <szalonykapelusznik@gmail.com> wrote in message news:4e6af358-9069-4da6-bd27-eb3efaaf177ag19g2000yql.googlegroups.com...
> [...]

> Wow. Czemu nikt nie mowi ze jedna gra na Xboxa maja po 20 giga?

Wolnego na dzien dobry jest jakies 13GB. sciagniesz kilka arcade i filmik,

A probowales instalowac 2 gry na raz? Bo ja najrozniejsze. I nie styknie. :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-04 16:36:11
Autor: petergriffin

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:h08f56$7ue$2inews.gazeta.pl...
marklar pisze:
[...]

Ty masz jakiś kompleks związany z konsolą MS?

petergriffin # GT: petergriffin PL

Data: 2009-06-04 14:56:53
Autor: szczebel
Dnia Thu, 04 Jun 2009 16:36:11 +0200, petergriffin napisał(a):

Ty masz jakiś kompleks związany z konsolą MS?

Nie wiesz że Januszek strasznie się napina jak słyszy słowo x360? :)

--
szczebel

Data: 2009-06-04 16:47:04
Autor: Greg McRazy
petergriffin pisze:

Ty masz jakiś kompleks związany z konsolą MS?

Chciałby ją mieć. Niestety mama pozwoliła tylko na pegasusa.

--
Pozdrawiam - Greg McRazy
Zdanie poniżej jest prawdziwe

Data: 2009-06-05 07:03:06
Autor: Jan Strybyszewski

marklar pisze:
[...]

Tak,  oczywiscie ze TO MOJA WINA  ze FM3 jest na dwoch plytach
WIdze ze folozofia zabijmy poslanca ze zla wiadomoscia :)

Data: 2009-06-04 23:15:06
Autor: marklar
No posiadacze klockow bez HDD nie pogracie w FM3
> Widzisz jakis problem z dyskiem 20gb? O ile mi wiado to plyta dvd > spokojnie sie zmiesci

No ... kasujesz kazda gre po jednym zagraniu ?
 Nie instaluje gry jesli mam zamiar raz w nia zagrac. Po drugie od kilku
tyg gram tylko w fife na xboxie.

Data: 2009-06-04 12:58:31
Autor: kamil

"Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> wrote in message news:h08c2r$kii$2inews.gazeta.pl...
[...]

Tylko drugiej, czy obydwu?

Data: 2009-06-04 14:36:22
Autor: Jan Strybyszewski
kamil pisze:
[...]

Zasadniczo dysk 20GB nie jest duzy :) jeszcze dwie gry i bez kasowanie sie nie obedzie a dysk tylko od MS prawda ?

Data: 2009-06-04 15:53:28
Autor: Marcin
No posiadacze klockow bez HDD nie pogracie w FM3

a dysk tylko od MS prawda ?
Nieprawda

Data: 2009-06-04 13:47:51
Autor: doslaw
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

po co biegać do TV ?
zmieniać opony na Natalu ? ;)

Data: 2009-06-04 14:31:40
Autor: domin
Jan Strybyszewski pisze:
... bo bedzie na 2 DVD na drugiej dodatkowe tory i samochody.
Zalecane umieszczenie drugiej plyty na HDD buhahahahah

jakos nie widze w tym nic tragicznego ani smiesznego, to nie pierwsza gra ktora nie miesci sie na 1 dvd9

No to posiadacze 20GB

to niby dlaczego? co za problem wrzucic ta jedna plyte na dysk? a moze nawet i obu jesli pierwsza ma np 7gb a druga 5gb to wejda obie

Data: 2009-06-04 14:59:23
Autor: Marcin Gardeła
domin wrote:
to niby dlaczego? co za problem wrzucic ta jedna plyte na dysk? a
moze nawet i obu jesli pierwsza ma np 7gb a druga 5gb to wejda obie

Przepraszam, o czym jest ta dyskusja? Jak gra jest na dwóch płytach to chyba gra się przerzucając płyty w którymś momencie, right? Chyba nie jest tak, że jadę sobie danym torem, ale niestety ostatni zakręt jest na drugiej płycie. Tak samo jak wkładam pierwszą płytę kiedyśtam, tak po jakimś procencie ukończenia kariery muszę włożyć drugą, czy się mylę?
Bo jak się nie mylę to w czym problem? W jednym włożeniu płyty więcej?

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-06-04 15:14:17
Autor: Jan Strybyszewski
Marcin Gardeła pisze:
domin wrote:
[...]

No szczegolnie samochodowke :) Ja rozumiem "mario" po 4 levelach next plyta ale tutaj tak sie nie da.

[...]

No.... szczegolnie jak chcialbys akurat pojechac Imole ... Zonda i obie na dwoch roznych plytach hehehe

Data: 2009-06-04 15:39:51
Autor: dziki
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:h08hde$hnp$1inews.gazeta.pl...

No.... szczegolnie jak chcialbys akurat pojechac Imole ... Zonda i obie na dwoch roznych plytach hehehe

no raczej watpie, zeby to tak spaszczone jak to nam tutaj kolorujesz :P

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-06-05 00:34:28
Autor: sentinel
On Thu, 04 Jun 2009 15:14:17 +0200, Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> wrote:

[...]

da się. do tej pory jakoś się dawało (patrz m.in. gran turismo 2 na  psone), to i teraz się da.

--
senti

Data: 2009-06-05 07:05:30
Autor: Jan Strybyszewski
sentinel pisze:
[...]

GranTurismo na obu plytach zawierało de facto DWIE ROZNE GRY.
w wypadku GT kazda z plyt zawierala PELNA WERSJE GRY w wersji SImlation lub Arcade to zuplenie inna bajka.

No chyba ze na drugim DVD jest "jeszcze raz" caly silnik gry

Data: 2009-06-05 09:14:25
Autor: shmayek
Jan Strybyszewski pisze:
sentinel pisze:
[...]

Najlepsze jest to, ze ty juz gre osadziles, a tej jeszcze nie ma w sklepach.

--
shmayek
GT: shm PL

Data: 2009-06-05 09:26:04
Autor: Jan Strybyszewski
shmayek pisze:

Najlepsze jest to, ze ty juz gre osadziles, a tej jeszcze nie ma w sklepach.

No to bardzo sie roznie od xlocko-betonowych fanbojow ktorzy juz wiedza ze FM3 jest lepsza od GranTurismo 5 :)  heheheheh

Data: 2009-06-05 09:33:40
Autor: shmayek
Jan Strybyszewski pisze:
shmayek pisze:

Najlepsze jest to, ze ty juz gre osadziles, a tej jeszcze nie ma w sklepach.

No to bardzo sie roznie od xlocko-betonowych fanbojow ktorzy juz wiedza ze FM3 jest lepsza od GranTurismo 5 :)  heheheheh

Ten smiech to na tle nerwowym? Chlopie, rzucasz sie tak, jakby komornik dom chcial ci zabrac. To sa kurna tylko 2 gry, ktorych na dodatek jeszcze nie ma. Wyjdz na zewnatrz, przejedz sie na rowerze, idz skosic trawnik to moze opadnie ci cisnienie.

--
shmayek
GT: shm PL

Data: 2009-06-05 10:17:24
Autor: froggers

Użytkownik "shmayek" <shmayek@recycle.bin> napisał w wiadomości news:h0ahoo$5a$1inews.gazeta.pl...
Jan Strybyszewski pisze:
shmayek pisze:

[...]

shmayek odpuść......
pozdr

Data: 2009-06-05 12:14:16
Autor: Jan Strybyszewski
shmayek pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
shmayek pisze:

[...]

Alez ja sie dobrze bawie i zadne cisnienie mnie nie meczy nie mam PS3 nie ma Xboxa wiec dlaczego sadzisz ze jako NIE POSIADACZ mam miec jakis problem ?

Data: 2009-06-05 15:05:58
Autor: Dape
Jan Strybyszewski pisze:

Alez ja sie dobrze bawie i zadne cisnienie mnie nie meczy nie mam PS3 nie ma Xboxa wiec dlaczego sadzisz ze jako NIE POSIADACZ mam miec jakis problem ?

Bo ja jako posiadacz od 2 lat X360 z dyskiem 20gb nie mam problemow z jego rozmiarami - wiesz to nie PC, gdzie sciągasz 10 gier, każdą po 10 minut i następne 10.
  Ja kupuję 1 grę na miesiąc (średnio) - i dysk mi spokojnie wystarcza, instaluje to w co gram - a jeśli w coś gram okazjonalnie to nie instaluje. A i da się zainstalować 2 gry - mam akurat GH3, FN3 i demko Pure (do tego standardowo save itd). i jakoś mam jeszcze 500 MB miejsca :)

D.

--
http://gamerstv.pl -> BIGGER, faasster, *stronger* and Uncut !

Data: 2009-06-05 14:46:01
Autor: kamil

"Dape" <dape_news@gazeta.pl> wrote in message news:h0b57p$rsq$1inews.gazeta.pl...
Jan Strybyszewski pisze:

[...]

Nie wspominajac ze od dawna Xboxy sa sprzedawane z dyskiem 60GB i wciaz sa tansze, niz PS3. :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-04 15:47:10
Autor: domin
Marcin Gardeła pisze:
domin wrote:
[...]

dla mnie mowa konkretnie o tym zdaniu: "na drugiej dodatkowe tory i samochody.
Zalecane umieszczenie drugiej plyty na HDD"

wynika z tego, ze gra jest na pierwszej plycie zas na drugiej "dodatkowe tory i samochody" wiec samo przejscie gry odbedzie sie bez zmiany nosnika, dopiero kiedy zachce nam sie na bonus disc to zacznie sie zaglowanie dyskami, right?

Data: 2009-06-05 07:01:45
Autor: Jan Strybyszewski
domin pisze:
Marcin Gardeła pisze:
domin wrote:
[...]

Prawie right ale ... czy gra napewno nie bedzie potrzebowala pierwszej plyty z silnikiem gry w czasie grania jakos nie widze tych GB pamieci RAM w Xboxie wiec nie koniecznie sie da.  O Online zapomnij bo jak ktos wybierze auto ktorego nei masz na plycie to co .... avatar syrenki 105lux ?

Data: 2009-06-05 09:45:53
Autor: kamil

"Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> wrote in message news:h0a8tv$p7u$1inews.gazeta.pl...

[...]

A masz Xboxa? Wiec co cie to interesuje? Pitolisz od trzech dni w kolko na temat gry, ktorej nie ma na rynku i w ktora nigdy nie zagrasz. Musisz miec naprawde puste zycie majac czas na takie pierdoly od rana do wieczora.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-05 12:15:34
Autor: Jan Strybyszewski
kamil pisze:

[...]

Bo mnie interesuje zycie frustratow z xbox Arcade ?
A ty co ksiazke piszesz czy niespelniony "dyktator" kto ma o czym pisac. Za malowanie sie wez razem z Natalem

Data: 2009-06-05 11:17:32
Autor: kamil

"Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> wrote in message news:h0arac$b9j$2inews.gazeta.pl...
kamil pisze:

[...]

Ty naprawde masz problem. :-)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-05 12:18:39
Autor: Jan Strybyszewski
kamil pisze:

Bo mnie interesuje zycie frustratow z xbox Arcade ?
A ty co ksiazke piszesz czy niespelniony "dyktator" kto ma o czym pisac. Za malowanie sie wez razem z Natalem

Ty naprawde masz problem. :-)

Ciekawe jaki skoro nie mam xboxa :)
Pozatym marudzisz... watek zupelnie nie wiem po co poszedl w maliny.
Napisalem tylko o fakcie iz posiadacze Arcade zostali wyswieni do wiatru.

Data: 2009-06-05 12:43:18
Autor: kamil

"Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> wrote in message news:h0arg5$b9j$5inews.gazeta.pl...
kamil pisze:

[...]

Taki, ze wydales 2x wiecej na konsole, ktora nie ma praktycznie zadnej przewagi i teraz probujesz za wszelka cene przekonac samego siebie, ze to byl sluszny wybor. :-)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-06 05:24:30
Autor: spaceman
kamil pisze:

[...]

Nie masz tez ps3 wiec nie wiem po co w ogole sie tu odzywasz.
--
spaceman

Data: 2009-06-05 11:35:35
Autor: Goomich
No posiadacze klockow bez HDD nie pogracie w FM3
You have one message from: Jan Strybyszewski <ktos@w.pl>

[...]

Przecież masz wyraźnie napisane: "Zalecane umieszczenie drugiej plyty na HDD". Drugą płytę kopiujesz na dysk, pierwsza jest w napędzie. Gra się z pierwszej, jak potrzeba danych z drugiej, to są dogrywane z HDD. Co w tym takiego skompikowanego, że wymaga tak dużego wątka?

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu   UIN: 6750153

Data: 2009-06-05 11:49:41
Autor: Marcin Gardeła
Goomich wrote:
[...]

Czy x360 nie wymaga czasem płyty w napędzie, której obraz czytany jest z dysku? Developer FM3 musiałby umieć to obejść, czy developerzy mają zgodę M$ na obchodzenie ich zabezpieczeń?

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-06-05 10:52:11
Autor: kamil

"Marcin Gardeła" <diobeu@gazeta.pl> wrote in message news:h0apns$4uc$1inews.gazeta.pl...
Goomich wrote:
[...]

Na plycie beda DODATKOWE dane, a nie glowna gra. Sciagniete z XBL trasy czy samochody tez zadnej plyty w napedzie nie wymagaja.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-05 12:16:57
Autor: Jan Strybyszewski
kamil pisze:

Na plycie beda DODATKOWE dane, a nie glowna gra. Sciagniete z XBL trasy czy samochody tez zadnej plyty w napedzie nie wymagaja.

Alez wymagaja płyty z gra.

Data: 2009-06-05 11:19:40
Autor: kamil

"Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> wrote in message news:h0arcv$b9j$4inews.gazeta.pl...
kamil pisze:

Na plycie beda DODATKOWE dane, a nie glowna gra. Sciagniete z XBL trasy czy samochody tez zadnej plyty w napedzie nie wymagaja.

Alez wymagaja płyty z gra.

Plyte z gra wkladasz do napedu, dodatkowe trasy z drugiego DVD doczytuja sie z dysku. Jestes naprawde tak tepy zeby nie pojac, czy po prostu codzienna mastrurbacja przed zdjeciem PS3 odwodnila ci mozg?

Data: 2009-06-05 12:19:54
Autor: Jan Strybyszewski
kamil pisze:

[...]

Co za agresja ... czy twoj przyjaciel Natal to akceptuje.
A powaznie no przeciez sam napisales ze WYMAGA plytki z gra.
A dodatkowe trasy sie doczytuja o ile
a) masz dysk
b) masz miejsce na dysku 20GB na te trasy

Data: 2009-06-05 12:42:03
Autor: kamil

kamil pisze:

[...]

a) mam
b) mam

No i?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-05 14:16:47
Autor: Greg McRazy
Jan Strybyszewski pisze:

Co za agresja ... czy twoj przyjaciel Natal to akceptuje.

Natal to nazwa projektu, a ten dzieciak z demo miał na imię inaczej. Nie wiem jak ale zgaduję, że ty się dowiesz bo wyraźnie zainteresowany jesteś. W końcu co chwilę o nim wspominasz. ;)

Data: 2009-06-05 12:20:40
Autor: Jan Strybyszewski
Goomich pisze:
You have one message from: Jan Strybyszewski <ktos@w.pl>

Alez wymagaja płyty z gra.
 No i?

No i nic. Kto ma duzy dysk zagra a reszta .... do sklepu :)
Wiec od dzis prosze nie pisac ze Xbox 0 kosztuje 700zł

Data: 2009-06-05 12:16:15
Autor: Jan Strybyszewski
Goomich pisze:

[...]

Nio bystro Xbox Arcade to ma gdzie ten dysk bo nie znalazlem ?

Data: 2009-06-05 12:19:58
Autor: Goomich

Goomich pisze:

[...]

 W sklepie z akcesoriami do Xboksa.

Data: 2009-06-05 12:21:17
Autor: Jan Strybyszewski
Goomich pisze:

Nio bystro Xbox Arcade to ma gdzie ten dysk bo nie znalazlem ?
 W sklepie z akcesoriami do Xboksa.

W cenie ?

Data: 2009-06-05 12:46:02
Autor: Goomich
No posiadacze klockow bez HDD nie pogracie w FM3
You have one message from: Jan Strybyszewski <ktos@w.pl>

W cenie ?

Gugla ci wyłączyli?

Data: 2009-06-04 17:26:20
Autor: gacek
Marcin Gardeła wrote:
domin wrote:
[...]

Już za czasów dyskietkowych ludzie potrafili się rozsądnie na dwóch dyskietkach pomieścić. Część danych może być na obu płytach, i póki nie będziesz za bardzo po trasach skakać to obędzie się bez zmian.

gacek

Data: 2009-06-05 07:04:02
Autor: Jan Strybyszewski
gacek pisze:
Marcin Gardeła wrote:
domin wrote:
[...]

Pozyjemy zobaczymy ale ta "instalacja" na HDD bez powodu nie jest

gacek

Data: 2009-06-05 18:57:07
Autor: Marcin
No posiadacze klockow bez HDD nie pogracie w FM3
..

Pozyjemy zobaczymy ale ta "instalacja" na HDD bez powodu nie jest

gacek
Ona jest po to abyś miał o czym myśleć po nocach z ręką pod kołderką

Data: 2009-06-05 19:54:41
Autor: SirMike
Jan Strybyszewski wrote:
[...]

A kto powiedzial, ze dodatkowy content bedzie zajmowal cala plytke?
Nie histeryzuj.

--
SirMike - http://www.sirmike.org
C makes it easy to shoot yourself in the foot;

No posiadacze klockow bez HDD nie pogracie w FM3