No posiadacze klockow bez HDD nie pogracie w FM3

Data: 2009-06-04 12:25:47
Autor: marklar
No posiadacze klockow bez HDD nie pogracie w FM3
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> wrote:
... bo bedzie na 2 DVD na drugiej dodatkowe tory i samochody.
Zalecane umieszczenie drugiej plyty na HDD buhahahahah
No to posiadacze 20GB i Arcade maja z glowy beda musieli grac standardowymi autami albo biegac do TV (o ile sie da)

Widzisz jakis problem z dyskiem 20gb? O ile mi wiado to plyta dvd
spokojnie sie zmiesci

Data: 2009-06-04 14:35:45
Autor: Jan Strybyszewski
marklar pisze:
[...]

No ... kasujesz kazda gre po jednym zagraniu ?

Data: 2009-06-04 06:04:21
Autor: SzalonyKapelusznik
On 4 Cze, 14:35, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:

No ... kasujesz kazda gre po jednym zagraniu ?

Wow. Czemu nikt nie mowi ze jedna gra na Xboxa maja po 20 giga?

Data: 2009-06-04 15:12:34
Autor: kamil

"SzalonyKapelusznik" <szalonykapelusznik@gmail.com> wrote in message news:f9dfe41c-ff08-4cff-af2d-78b46769feadc9g2000yqm.googlegroups.com...
On 4 Cze, 14:35, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:

No ... kasujesz kazda gre po jednym zagraniu ?

Wow. Czemu nikt nie mowi ze jedna gra na Xboxa maja po 20 giga?

Wolnego na dzien dobry jest jakies 13GB. sciagniesz kilka arcade i filmik, zainstalujesz gre 6.5GB i tyle.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-04 07:52:17
Autor: SzalonyKapelusznik
On 4 Cze, 16:12, "kamil" <ka...@spamwon.com> wrote:
"SzalonyKapelusznik" <szalonykapelusz...@gmail.com> wrote in message

> Wow. Czemu nikt nie mowi ze jedna gra na Xboxa maja po 20 giga?

Wolnego na dzien dobry jest jakies 13GB. sciagniesz kilka arcade i filmik,
> [...]

Czyli styknie.

Data: 2009-06-04 15:55:52
Autor: kamil

"SzalonyKapelusznik" <szalonykapelusznik@gmail.com> wrote in message news:4e6af358-9069-4da6-bd27-eb3efaaf177ag19g2000yql.googlegroups.com...
> [...]

> Wow. Czemu nikt nie mowi ze jedna gra na Xboxa maja po 20 giga?

Wolnego na dzien dobry jest jakies 13GB. sciagniesz kilka arcade i filmik,

A probowales instalowac 2 gry na raz? Bo ja najrozniejsze. I nie styknie. :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-04 16:36:11
Autor: petergriffin

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:h08f56$7ue$2inews.gazeta.pl...
marklar pisze:
[...]

Ty masz jakiĹ› kompleks zwiÄ…zany z konsolÄ… MS?

petergriffin # GT: petergriffin PL

Data: 2009-06-04 14:56:53
Autor: szczebel
No posiadacze klockow bez HDD nie pogracie w FM3
Dnia Thu, 04 Jun 2009 16:36:11 +0200, petergriffin napisał(a):

Ty masz jaki¶ kompleks zwi±zany z konsol± MS?

Nie wiesz że Januszek strasznie się napina jak słyszy słowo x360? :)

--
szczebel

Data: 2009-06-04 16:47:04
Autor: Greg McRazy
petergriffin pisze:

Ty masz jaki¶ kompleks zwi±zany z konsol± MS?

Chciałby j± mieć. Niestety mama pozwoliła tylko na pegasusa.

--
Pozdrawiam - Greg McRazy
Zdanie poniżej jest prawdziwe

Data: 2009-06-05 07:03:06
Autor: Jan Strybyszewski

marklar pisze:
[...]

Tak,  oczywiscie ze TO MOJA WINA  ze FM3 jest na dwoch plytach
WIdze ze folozofia zabijmy poslanca ze zla wiadomoscia :)

Data: 2009-06-04 23:15:06
Autor: marklar
No posiadacze klockow bez HDD nie pogracie w FM3
> Widzisz jakis problem z dyskiem 20gb? O ile mi wiado to plyta dvd > spokojnie sie zmiesci

No ... kasujesz kazda gre po jednym zagraniu ?
 Nie instaluje gry jesli mam zamiar raz w nia zagrac. Po drugie od kilku
tyg gram tylko w fife na xboxie.

No posiadacze klockow bez HDD nie pogracie w FM3