No tak!

Data: 2011-10-05 19:48:27
Autor: Bogdan Idzikowski
No tak!

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6i0av$cfm$1news.onet.pl...

Był pod wpływem, a takiego to już można przejechać.. Co za bandyta!

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Prokuratura-podaje-wynik-badan-krwi-kibica-z-Zielonej-Gory-278-promila,wid,13866470,wiadomosc.html?ticaid=1d25a

Proponuję po dopalaczach zamknąć sklepy z alkoholem. Panie Tusk - do dzieła!

Kiedy w końcu przyjmiesz do wiadomości, że kibic wtargnął na jezdnię i wpadł pod koła przejeżdżającego samochodu.
Po wynikach (2,78 promila) widać, że był napie..ony jak stodoła.

Data: 2011-10-05 19:56:32
Autor: jadrys
No tak!

[...]

Nie, absolutnie nie obarczam winą w tym przypadku wina policjantów. Wina tego pieszego wydaje się być bezsporna. Ale mi tu chodzi o ten szum medialny o tym że był pod wpływam alkoholu.. Jak by to miało jakiekolwiek znaczenie dla całej sprawy.

Data: 2011-10-05 20:15:35
Autor: Bogdan Idzikowski
No tak!

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6i5n6$2kt$1news.onet.pl...

[...]

Oczywiście, że ma. Gdyby nie był nachlany jak stodoła, a taki był - nie ma żadnych wątpliwości, to nie ryzykowałby życiem i nie wbiegał nieostrożnie na jezdnię.

Data: 2011-10-05 20:38:11
Autor: jadrys
No tak!

[...]

Wiesz ilu trzeźwych pieszych ginie pod kolami aut w Polsce, matoÅ‚ku? Odpowiem ci zresztÄ… - znacznie wiÄ™cej niż tych  nietrzeźwych..

Data: 2011-10-05 21:26:07
Autor: Bogdan Idzikowski
No tak!

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6i8fu$cv6$1news.onet.pl...

[...]

Nerwy ci puszczają. Zaczynasz postępować jak typowy pisiak. Brak argumentów zastępujesz inwektywami.

A teraz odpowiedź. Bo Polacy nie są alkocholikami i trzeżwych pieszych jest dużo i to bardzo dużo. Pijani stanowią niewielki odsetek.
Garść statystyki:
 W 2008 roku odnotowano 15 024 wypadków z udziaÅ‚em pieszych
W 2004 roku odnotowano 2496 wypadków z udziałem nietrzeżwych pieszych

Data: 2011-10-06 07:42:24
Autor: jadrys
No tak!

[...]

W 2008 roku odnotowano 15 024 wypadków z udziałem pieszych
W 2004 roku odnotowano 2496 wypadków z udziałem nietrzeżwych pieszych

Jakie nerwy, i z jakiego powodu?.. To tylko skonstatowanie na smutno idiotycznego podejścia propagandy do skutków picia alkoholu. I ślepego i głuchego potakiwania ludzi pozbawionych daru samodzielnego myślenia w tej sprawie.
I przyznam że nie rozumiem tej twojej odpowiedzi - przecież ona wyraźnie mówi ze to ja mam rację.

Data: 2011-10-06 09:57:53
Autor: Bogdan Idzikowski
No tak!

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6jfam$pu3$1news.onet.pl...
[...]

Miałbyś rację matołku, gdyby ilość pieszych trzeżwych była równa ilości pieszych pijanych.

Data: 2011-10-07 11:51:27
Autor: jadrys
No tak!

[...]

I tak mam rację. W żaden sposób nie można udowodnić że całkowita abstynencja spowoduje że wypadków nie będzie, A jak nie ma dowodów to po kiego grzyba to darcie mordy o alkoholowych przyczynach tych wypadków? I kto tu jest ogłupionym propaganda matołkiem?

Data: 2011-10-07 12:18:15
Autor: Bogdan Idzikowski
No tak!

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6mi2n$bn9$1news.onet.pl...

[...]

Ale będzie ich miej, matołku!

Data: 2011-10-07 15:07:15
Autor: jadrys
No tak!

[...]

To tylko twoje spekulacje. Tak samo jak moje - ja twierdzÄ™ że gdyby nie to Å›ciganie kierowców po kieliszku to wypadków byÅ‚oby mniej. Przyklady? - Prosze bardzo: 1/ Kierowca po kieliszku nie miaÅ‚by powodów do ucieczki z miejsca wypadku, i nieudzielenia pierwszej pomocy 2/ bardzo wielu ludzi pobudza alkohol, w tym także refleks, a szybki refleks prowadzi prosto do unikniÄ™cia wypadków..3/4/..  itditp.. Rozumiesz zindoktrynowany matoÅ‚ku?

Data: 2011-10-07 15:17:36
Autor: Bogdan Idzikowski
No tak!

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6mtge$1i3$1news.onet.pl...
[...]

Brak mi słów by opisać twoją bezdenną głupotę.

"Badania w zawodzie kierowców: badanie drogi hamownia kierowcy trzeźwego i kierowcy nietrzeźwego (1‰ alkoholu) przy szybkości jazdy różnej i tak:
 50 km/h – kierowca trzeźwy 30m – kierowca nietrzeźwy 31,5m
 70 km/h – kierowca trzeźwy 50m – kierowca nietrzeźwy 52m
 100 km/h – kierowca trzeźwy 85m – kierowca nietrzeźwy 88m
 Czasem o życiu czÅ‚owieka na jezdni decydujÄ… centymetry, tymczasem z tabeli wynika, że przy szybkoÅ›ci 50 km/h, gdy kierowca jest nietrzeźwy droga hamowania zwiÄ™ksza siÄ™ o 1,5m.

Przeprowadzone badania sprawnościowe kierowców potwierdziły, że przy stężeniu alkoholu we krwi od 0,3-1‰, ryzyko wypadku drogowego wzrasta trzykrotnie w porównaniu z ryzykiem kierowców trzeźwych. Kierowca po wypiciu 100 g wódki ma zawężone pole widzenia, gorzej widzi pobocze drogi, ma zwolniony czas reakcji, hamuje z opóźnieniem. Sportowiec po wypiciu 100 g wódki w biegu na 100 m traci do trzeźwego kolegi 2 metry."
http://www.sciaga.pl/tekst/73160-74-wplyw_alkoholu_na_psychofizyczne_funkcje_czlowieka

I nie rób ludziom wody z mózgów matołku.

Data: 2011-10-06 00:03:40
Autor: Ikselka
No tak!
Dnia Wed, 5 Oct 2011 19:48:27 +0200, Bogdan Idzikowski napisa³(a):

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:j6i0av$cfm$1news.onet.pl...

By³ pod wp³ywem, a takiego to ju¿ mo¿na przejechaæ.. Co za bandyta!

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Prokuratura-podaje-wynik-badan-krwi-kibica-z-Zielonej-Gory-278-promila,wid,13866470,wiadomosc.html?ticaid=1d25a

Proponujê po dopalaczach zamkn±æ sklepy z alkoholem. Panie Tusk - do dzie³a!

Kiedy w koñcu przyjmiesz do wiadomo¶ci, ¿e kibic wtargn±³ na jezdniê i wpad³ pod ko³a przeje¿d¿aj±cego samochodu.
Po wynikach (2,78 promila) widaæ, ¿e by³ napie..ony jak stodo³a.

No w³a¶nie. Dlatego trzeba zamkn±æ gorzelnie, tak jak onegdaj sklepy z
dopalaczami! I prohibicjê wprowadziæ - w USA podczas prohibicji by³y z³ote
czasy dla mafii...

Prohibicja i PROCHYbicja to ¶wietny interes dla szarej strefy. szerokie
pole do popisu dla pana Tuska.

--
XL

No tak!