No tak!

Data: 2011-10-07 11:49:42
Autor: MH
No tak!
jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

ByÅ&#65533; pod wpÅ&#65533;ywem, a takiego to już można przejechaÄ&#65533;.. Co za bandyta!

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Prokuratura-podaje-wynik-badan-krwi-kibi
ca-z-Zielonej-Gory-278-promila,wid,13866470,wiadomosc.html?ticaid=1d25a

ProponujÄ&#65533; po dopalaczach zamknÄ&#65533;Ä&#65533; sklepy z alkoholem. Panie Tusk - do dzieÅ&#65533;a
!

=========================

A tego ZAMORDOWANEGO przez organy uciemiê¿enia spo³ecznego og³osiæ SANTO
SUBITO !!!

MH

Data: 2011-10-07 15:00:22
Autor: jadrys
No tak!
W dniu 2011-10-07 13:49,  MH pisze:

=========================

A tego ZAMORDOWANEGO przez organy uciemiężenia społecznego ogłosić SANTO
SUBITO !!!

MH

Nie ma mowy o żadnym morderstwie. Po prostu nieszczęśliwy wypadek z ofiarą śmiertelną. A reakcja pozostałych kibiców to pokłosie zachowania się jednej ze stron uczestniczących w tym wypadku, - podobno zaczęli odkręcać tablice rejestracyjne przy aucie, czy coś w tym stylu.

Data: 2011-10-07 15:08:07
Autor: Bogdan Idzikowski
No tak!

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6mt3g$var$1news.onet.pl...
[...]

Mieli kradziony radiowóz?

Data: 2011-10-07 15:12:12
Autor: jadrys
No tak!

[...]

Nie wiem, - może bali sie rozpoznania. Nie wiem czy w ogóle to odkręcanie miało miejsce, ale wiem jedno - czymś mocno rozwścieczyli kibiców.

Data: 2011-10-07 13:32:49
Autor: MH
No tak!
jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

Nie wiem, - może bali sie rozpoznania. Nie wiem czy w ogóle to odkrÄ&#65533;canie miaÅ&#65533;o miejsce, ale wiem jedno - czymÅ&#65533; mocno rozwÅ&#65533;cieczyli kibiców.

Nic nie wiem , ale jedno wiem. "Czym¶" rozw¶cieczyli "kibiców" , tylko nie
wiem czym.

MH

Data: 2011-10-07 15:26:33
Autor: Bogdan Idzikowski
No tak!

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6mtre$32c$1news.onet.pl...

[...]

No tak. To całkowicie rozgrzesza kibiców. No bo przecież policja czymś mocno rozwścieczyła kibiców. Wobec powyższego stwierdzenia rozwścieczony kibic ma prawo do wszystkiego. Do spowodowania kilkusettysięcznych strat materialnych, do spowodowania wstrząsu mózgu policjantki, do spowodowania złamania szczęki innej policjantce. Mieli to tego prawo, bo byli rozwścieczeni. Mieli prawo.

No tak!