No tak

Data: 2012-09-08 17:48:10
Autor: Marek Czaplicki
No tak
Trybun pisze na pl.soc.polityka  w dniu sobota 08 wrzesień 2012 17:29:

Jeszcze tak na dobrą sprawę nie wiemy czy go mamy, ale ekologiczną
metodę na wydobycie już oponowaliśmy..

http://finanse.wp.pl/kat,104122,title,Polska-metoda-na-
lupki,wid,14909743,wiadomosc.html?ticaid=1f221&_ticrsn=5

Panowie naukowcy - a może tak na początek opracujecie technologię
wytwarzania gwizdków do czajników które gwiżdżą? Albo butów które się
nie rozpadają po dwu dniach użytkowania?

No. Wg Ciebie należy pracować tylko nad takimi rzeczami, które dadzą się wdrożyć tylko na terenie Polski? Mam czajnik z gwizdkiem i wierz mi, jak się gotuje to gwiżdże. :)

No tak