No to Blackberry do piachu

Data: 2012-06-28 22:38:57
Autor: Waldek Godel
No to Blackberry do piachu

http://www.engadget.com/2012/06/28/rim-announces-q1-2013-earnings-5-000-job-cuts-bb10-not-due-unt/

"BB10 not due until Q1 2013" - firma traci pół miliarda na kwartał (i
przyśpiesza), a jedyny produkt, który mógł ją uratować jest w powijakach. Kolejny rozdział w historii komórek się kończy.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2012-06-29 12:41:24
Autor: Marx
No to Blackberry do piachu
On 28.06.2012 23:38, Waldek Godel wrote:

[...]

spoko, zawsze moga zostac trollem patentowym
Marx

Data: 2012-06-29 12:43:56
Autor: Waldek Godel
No to Blackberry do piachu
Dnia Fri, 29 Jun 2012 12:41:24 +0200, Marx napisał(a):

spoko, zawsze moga zostac trollem patentowym

Będzie ciężko - chcą sprzedać dział komórek, resztę obciąć i zyć z softu.
Pytanie - kto im kupi fabrykę badziewnego sprzętu wciąż będącego w
okolicach 2007 roku bez patentów? Nikt..  Jak ktoś się rzuci, to tylko na
patenty.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"I po co znów robisz z siebie idiote anonimowy trolu" - Paweł "robbo"

Data: 2012-06-29 20:12:41
Autor: Marek Dyjor
No to Blackberry do piachu
Waldek Godel wrote:
[...]

bardzo smutne...

jak widacz czasy funkcjonalności odchodzą do lamusa...

teraz ma być kolorowo i duze literki dla ślepych.

No i najważniejsze jest wystawienei fotki na fejsie...

Data: 2012-06-29 19:40:42
Autor: Waldek Godel
No to Blackberry do piachu
Dnia Fri, 29 Jun 2012 20:12:41 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

bardzo smutne...

jak widacz czasy funkcjonalności odchodzą do lamusa...

ee.. ale to my chyba o róznych firmach rozmawiamy. Bo BB z funkcjonalności to miał jedną. Bardzo dobrze zrobioną, ale jedną.
No.. może dwie, albo trzy. Ale w zasadzie jedną. Przez wiele lat byli w tym
najlepsi na świecie, ale to skończyło się jakieś.. 5-6 lat temu, a oni
nawet palcem nie kiwnęli. No dobra, kiwnęli małym palcem w bucie
wypuszczając BESX oprócz bezsensownie drogiego BES. I tyle.
To było za mało na ro 2007, a co dopiero na rok 2012.

Szkoda tego, to fakt, ale oni sobie bardzo solidnie zapracowali na tą
klęskę, nawet solidniej niż Nokia.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2012-06-29 21:54:53
Autor: Marek Dyjor
No to Blackberry do piachu
Waldek Godel wrote:
[...]

widać jestem jakiś dziwny ale dla mnie BB Bold jest super funkcjonalnym sprzętem.

nokia E7 nawet mu do pięt nie dorasta, ale ja widać czego innego oczekuje od telefonu. :)

w sumie to jeszcze jeden kamyczek z E7 jak chciało sie wybrać numer ze strony internetowej to trzeba było sobie wziąść ołówek karteczkę papieru i zapisać :)

Data: 2012-06-29 21:38:32
Autor: Waldek Godel
No to Blackberry do piachu
Dnia Fri, 29 Jun 2012 21:54:53 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

w sumie to jeszcze jeden kamyczek z E7 jak chciało sie wybrać numer ze strony internetowej to trzeba było sobie wziąść ołówek karteczkę papieru i zapisać :)

No tak, to jest rzeczywiście masakryczny problem, w tym momencie wszyscy
użytkownicy E7 wyrzucają telefon do kosza. Bosz.. A BB umie już ZADZWONIĆ (dzwonienie, taka funkcja TELEFONÓW) przez Skype
albo SIP?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka

Data: 2012-06-29 22:46:51
Autor: John Kołalsky
No to Blackberry do piachu

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org>

..
A BB umie już ZADZWONIĆ (dzwonienie, taka funkcja TELEFONÓW) przez Skype

Do Microsoftu ? Ciężko powiedzieć

Data: 2012-06-29 22:41:03
Autor: Tomek
No to Blackberry do piachu

Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał:

w sumie to jeszcze jeden kamyczek z E7 jak chciało sie wybrać numer ze strony internetowej to trzeba było sobie wziąść ołówek karteczkę papieru i zapisać :)

I nie wpadłeś na pomysł, żeby zainstalować Operę Mini, tapnąć na numerze i zadzwonić? Poważnie?

Data: 2012-06-30 14:15:07
Autor: to
No to Blackberry do piachu
begin Tomek
I nie wpadłeś na pomysł, żeby zainstalować Operę Mini, tapnąć na numerze
i zadzwonić? Poważnie?

Opera działa ze 2x wolniej niż natywna przeglądarka z E7...

Data: 2012-06-30 16:49:53
Autor: Tomek
No to Blackberry do piachu

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał:

I nie wpadłeś na pomysł, żeby zainstalować Operę Mini, tapnąć na numerze
i zadzwonić? Poważnie?

Opera działa ze 2x wolniej niż natywna przeglądarka z E7...

Nie Opera Mobile, tylko Mini. Dziwne, że u mnie na N8 śmiga aż miło.

Data: 2012-06-30 18:51:59
Autor: to
No to Blackberry do piachu
begin Tomek
Nie Opera Mobile, tylko Mini. Dziwne, że u mnie na N8 śmiga aż miło.

Mini prawie każdą stronę wyświetla niepoprawnie...

Data: 2012-07-01 06:58:51
Autor: Michal Tyrala
No to Blackberry do piachu
On Sat, 30 Jun 2012 18:51:59 +0000 (UTC), to wrote:
 begin Tomek

> Nie Opera Mobile, tylko Mini. Dziwne, że u mnie na N8 śmiga aż miło.

 Mini prawie każdą stronę wyświetla niepoprawnie...

Jakies przyklady? Bo troche tej przegladarki na SE uzywalem i jakos nie
podzielam powyzszego....

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-07-01 09:37:35
Autor: J.F.
No to Blackberry do piachu
Dnia Sun, 1 Jul 2012 06:58:51 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):
[...]

Za to padaly tu niedawno przyklady stron na ktorych sie natywna
przegladarka nokii wysypuje.

J.

Data: 2012-07-01 14:59:57
Autor: to
No to Blackberry do piachu
begin Michal Tyrala
 Mini prawie kaĹźdą stronę wyświetla niepoprawnie...

Jakies przyklady? Bo troche tej przegladarki na SE uzywalem i jakos nie
podzielam powyzszego....

Wejdź na kilka i porównaj z tym co widać choćby w Opera Mobile.

Data: 2012-07-01 15:48:59
Autor: Michal Tyrala
No to Blackberry do piachu
On Sun, 1 Jul 2012 14:59:57 +0000 (UTC), to wrote:
> podzielam powyzszego....

 Wejdź na kilka i porównaj z tym co widać choćby w Opera Mobile.

Przyklady?

Data: 2012-07-01 14:12:57
Autor: Marek Dyjor
No to Blackberry do piachu
Tomek wrote:
[...]

wiem wiem po zakupie telefonu powinienem teraz zacząć szukać kolejnych aplikacji które spowodują że będzie sie on nadawał do używania...    w sumie to sie naszukałem aplikacji które spowodują ze sie będzie lepiej nadawał niestety większość z nich była dalej kulawa.

Dobrze że wpsólcześni twórcy smartfonów nie produkuja samochodów, bo po zakupie musiałbym szukać normalnych opon do jeżdżenia szybciej niż 50km/h, fotela na którym da sie wygodnie siedzieć (nie mówiąc o siedzeniach dla pasażerów bo to że by ich w standardzie nie miał to oczywoista sprawa), mechanicznych wycieraczek bo w standardzie byłaby jedna ręczna, odbiornika radiowego, świateł do jazdy nocnej i szosowej nie wspominając o p.mgielnych w standardzie miałbym tylko światła do jazdy dziennej:) itd...

No i z tą Nokia tak było mordowałem sie przez kilak miesięcy w wolnych chwilach usiłując znaleźć coś co spowoduje że odzyskam dawna produktywność i wygodę obsługi. Jedynym zadolonym był mój syn bo było dużo fajnych gier na dużym ekraniku.

Data: 2012-07-01 13:21:45
Autor: Waldek Godel
No to Blackberry do piachu
Dnia Sun, 1 Jul 2012 14:12:57 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

[...]

No tak, to by wyjaśniało, dlaczego na Blackberry wciąż nie ma Skype. Żeby nie obrażać hardkorowych użytkowników koniecznością instalacji
aplikacji.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla

Data: 2012-07-01 14:42:13
Autor: Marek Dyjor
No to Blackberry do piachu
Waldek Godel wrote:
[...]

może ci co kupują te telefony nie potrzebują skypa?  w sumie to ja kiedyś dawno dawno temu zamontowałem na stacjonarce skype ale od tego czasu to on sobie tam jest i się kurzy.

Mam to BB i w sumie to jakoś średnio odczuwam potrzebę instalowania jakiegoś dodatkowego software, wszystko co potrzebuję mam w telefonie.

Data: 2012-07-01 13:55:37
Autor: Waldek Godel
No to Blackberry do piachu
Dnia Sun, 1 Jul 2012 14:42:13 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

może ci co kupują te telefony nie potrzebują skypa?  w sumie to ja kiedyś dawno dawno temu zamontowałem na stacjonarce skype ale od tego czasu to on sobie tam jest i się kurzy.

aha.. no to też wyjaśnia. To pewnie w 2007 ajfony kupowali ci, co nie
potrzebowali 3G (tylko wciąż nie rozumiem dlaczego większość z nich kupiła
ajfona 3G w 2008), a Androidy kupują ci, co nie potrzebują prywatności.

No dobra, a co z SIP? Wiesz.. to jest do telefonowania. Tak, wiem, pewnie
też nie potrzebujesz. Normalnie jakbym z Pszemolem czy Strybyszewskim vel Kamińskim gadał. Ci też
nie potrzebowali MMS, transferu plików po BT, teraz nagle nie potrzebują
zgodności złącza ze sprzętem który mają w domu itp.

Ty też nie potrzebujesz żadnej telefonii poza komórkową, możesz mieć
gównianą przeglądarkę WWW (jeżeli tylko rozpoznaje numery telefonów, to
jest OK), fatalną grafikę na ekranie (tak, zaraz powiesz, że jest cudowna i
dopracowana) i kupę innych wad.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"

Data: 2012-07-01 17:05:38
Autor: Marek Dyjor
No to Blackberry do piachu
Waldek Godel wrote:
[...]

Wiem co to jest telefonia SIP i nie potrzebuję jej w telefonie komórkowym a moze powiem inaczej nie jest mi aż tak potrzebna aby przeważała nad innymi funkcjami któryh nie mogłem znaleźć w telefonie mającym skypa i SIP.

Potrzebuje innych funkcji których w standardzie ani po długich poszukiwaniach nie mogłem znaleźć w innym sprzęcie poza starym zabytkowym WM.

Jak juz dawno temu pisałem robiłem przesiadkę z IPAQ a 614c, prowadze małą firmę i bardzo sobei ceniłem funkcjonalność tego systemu, BB robie to samo tylko szybciej i lepiej no i przeglądarka jest znacznie lepsza niż w WM.

[...]

nie wiem gdzie ty w Boldzie widzisz kiepską grafikę i gównianą przeglądarkę (E7 to miała dopiero gównianą przeglądarkę, brak kopiowania to było w niej nic)?, że nie ma wodotrysków, kafelków, animacji, wielkich jak dla ślepego liter i innych pierdołek? No i bardzo dobrze ze nie ma. BB ma prosty surowy interfejs robiący to co trzeba, bez fanfar i gwizdków.

Kolejna wada E7 spierdaszona współpraca ze słuchawką BT, właściwie to nigdy nie było wiadomo czy przy następnym połaczeniu uda mi sie porozmawiac przez BT. A ja złośliwie rozmawiam praktyczeni zawsze przez BT.

Data: 2012-07-01 16:10:55
Autor: Waldek Godel
No to Blackberry do piachu
Dnia Sun, 1 Jul 2012 17:05:38 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

[...]

zapamiętać - brak wielu funkcji = prosty surowy interfejs

Kolejna wada E7 spierdaszona współpraca ze słuchawką BT, właściwie to nigdy nie było wiadomo czy przy następnym połaczeniu uda mi sie porozmawiac przez BT. A ja złośliwie rozmawiam praktyczeni zawsze przez BT.

Nie wiem, czy ktoś ci powiedział, Symbian był nie tylko w E7. W innych
telefonach od lat działał świetnie ze słuchawkami, co osobiście sprawdzałem
przez lata (N73, E71, N95, N91). Więc jak coś, to spieprzony był twój
telefon albo twoja słuchawka.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2012-07-01 18:06:40
Autor: Marek Dyjor
No to Blackberry do piachu
Waldek Godel wrote:
[...]

ale jakich to funkcji ci brakuje w BB Bold?  tak konkretnie

[...]

wiem mam złą słuchawkę widać plantronics discovery 975 jest do dupy.

Data: 2012-07-01 17:59:57
Autor: Waldek Godel
No to Blackberry do piachu
Dnia Sun, 1 Jul 2012 18:06:40 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

ale jakich to funkcji ci brakuje w BB Bold?  tak konkretnie

Przejrzystych informacji na głównym ekranie. Przejrzystych = nie takich jak
ma BBOS6. Możliwości nagrywania rozmów. Możliwości połączeń VOIP. Np. w
postaci integracji SIP w systemie, tak jak to ma właśnie Symbian, który pod
tym względem był zrobiony wzorcowo.  Możliwości wpływania na wygląd
interfejsu, innych niż tapetki i ikonki. I paru jeszcze innych spraw.

Zresztą RIM też mniej więcej był tego zdania, bo przecieki wyglądu BBOS X
szły wlasnie w tym kierunku. Szkoda, że najprawdopodobniej nie zdąży
nigdzie dojść przed śmiercią firmy.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Przeczytac pare ksiazek i nie trzeba byc trolem..." - Paweł "robbo"

Data: 2012-07-01 19:14:40
Autor: Marek Dyjor
No to Blackberry do piachu
Waldek Godel wrote:
[...]

ale wiesz ze powstał nowy BBOS 7.1

informacje sa imho przejrzyste... widze że są nieodebrane rozmowy, smsy, wiadomości, najbliższe terminy widoczne po jednym ruchu ...

[...]

no widzisz ty potrzebuejsz czego innego a ja czego innego...:)

mnei nagrywanei rozmów nie jest najważniejsze dla mnei ważne jest za to robienei notatek podczas rozmowy skojażonych z rozmową i konkretnym telefonem.

SIP nie jest dla mnie super ważny (choć dla BB istnieję klient SIP)

Data: 2012-07-01 18:27:59
Autor: Waldek Godel
No to Blackberry do piachu
Dnia Sun, 1 Jul 2012 19:14:40 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

ale wiesz ze powstał nowy BBOS 7.1

I co z tego? Masz tą wersję, która była w telefonie i innej nie dostaniesz.
Sam dobrze o tym wiesz. Może numerek po przecinku się zmieni i to tylko jak
będziesz mieć bardzo dużo szczęścia. Ta firma nie lubi rozpieszczać
klientów aktualizacją.

Data: 2012-07-03 11:19:03
Autor: cpt. Nemo
No to Blackberry do piachu

Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jspes5$g3o$1news.task.gda.pl...
.

[...]

Boze jaki ja bym byl szczesliwy jak by tak bylo :)
I za 50zl, w jeden wieczor wyposazylbym autko we wszystko to co ja potrzebuje, oczywiscie bez zadnych siedzen dla pasazerow, zadnego radia itp.
Niech sie tak stanie jak opisujesz :)

Data: 2012-06-30 14:11:35
Autor: to
No to Blackberry do piachu
begin Marek Dyjor
nokia E7 nawet mu do pięt nie dorasta, ale ja widać czego innego
oczekuje od telefonu. :)

Ty po prostu nie umiesz korzystać z kalendarza.

Data: 2012-07-01 14:14:44
Autor: Marek Dyjor
No to Blackberry do piachu
to wrote:
begin Marek Dyjor

nokia E7 nawet mu do pięt nie dorasta, ale ja widać czego innego
oczekuje od telefonu. :)

Ty po prostu nie umiesz korzystać z kalendarza.

wiem o tym...

z samochodu ze światłami tylko dziennymi i reczną wycieraczką też bym nie potrafił wygodnie korzystać.

Data: 2012-07-01 09:06:04
Autor: DoQ
No to Blackberry do piachu
W dniu 29-06-2012 21:54, Marek Dyjor pisze:
widać jestem jakiś dziwny ale dla mnie BB Bold jest super funkcjonalnym
sprzętem.
nokia E7 nawet mu do pięt nie dorasta, ale ja widać czego innego
oczekuje od telefonu. :)

Nie wiem jak E7, ale jakbym miał wybierać BB vs E6 to wybrałbym ten drugi. Niska cena, a sama słuchawka porządna.

--
Pozdr.

Data: 2012-07-01 14:44:45
Autor: Marek Dyjor
No to Blackberry do piachu
DoQ wrote:
[...]

E6   fajny ale...  niestety na symbianie, więc dzieki wielkie...

Data: 2012-07-01 14:50:51
Autor: Waldek Godel
No to Blackberry do piachu
Dnia Sun, 1 Jul 2012 14:44:45 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

Nie wiem jak E7, ale jakbym miał wybierać BB vs E6 to wybrałbym ten
drugi. Niska cena, a sama słuchawka porządna.

E6   fajny ale...  niestety na symbianie, więc dzieki wielkie...

no tak, kolejny przejaw fanbojstwa.
To nic, że Symbian na urządzeniu porównywalnym z BB, czyli np. na E71 jest
ZNACZNIE lepszym systemem, oferując sporo więcej dobrze zrobionych funkcji
i tylko jedną zrobioną gorzej niż BB - czyli pocztę. Ale z drugiej strony
nie wymaga opłacania komercyjnej usługi jaką jest BIS.

To, że Symbian nigdy nie został prawidłowo dostosowany do zajfonizowanych
modeli, czyli do dużych ekranów dotykowych, nie powoduje jeszcze, że jest
zlym systemem. Po prostu jest nieodpowiednim systemem do tych modeli i
tyle.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Za jednym smartphonem z Androidem nie stloi zaden zysk dla google" - Paweł

Data: 2012-07-01 17:19:49
Autor: Marek Dyjor
No to Blackberry do piachu
Waldek Godel wrote:
[...]

Nie fanbojstwa tylko zawodu.

[...]

nie jest lepszym systemem chyba że ten co jest na E71 jest całkiem innym systeme niż ten w E7.

tak poczta w symbianie to też kompletna pomyłka, podobnie jak obłśuga telefonu i kalendarza i reszta :)

E7 jest bardzo dobry do ...   gier  tego mi brakuje :)

[...]

z mojego półrocznego romansu z Symbianem mam wrażenie, że ten system nigdy nie został ukończony, to jest taka wieczna wersja alfa. Chyba, że tę najnowsza wersję napisano całkiem od nowa wycinając przy okazji wszystkie wspaniałe intuicyjne i wygodne funkcje z poprzednich wersji.  Ale wszystko wskazuje, że raczej tak nie było.

W sumie to kupiłem tę Nokię bo wiele sie naczytałem jaki to super jest symbian jak dużo jest cudownych rozszerzeń tego systemu itd...  niestety zawiodłem sie na całej linii. System jest niedopracowany a rozszerzenia sa pisane na kolanie i byle jak.

Wciąż punktem odniesienia dla mnie jest Windows Mobile, tak widać było że programiści mieli na celu zaimplementowanie maksymalnej użyteczności. nawet takiej głupotki jak to że wspiaując początek numeru system podpowiada najpierw ostatnio zdzwonione kontakty i numery a dopiero potem resztę z książki telefonicznej.

W E7 większość funkcji wyglądał jakby ją zrobiono bo trzeba zrobić ale nitk już tam potem nie zaglądał bo juz przecież jest więc po co robić to lepsze, jest i już.

Data: 2012-07-01 15:27:59
Autor: DoQ
No to Blackberry do piachu
W dniu 01-07-2012 14:44, Marek Dyjor pisze:
Nie wiem jak E7, ale jakbym miał wybierać BB vs E6 to wybrałbym ten
drugi. Niska cena, a sama słuchawka porządna.
E6   fajny ale...  niestety na symbianie, więc dzieki wielkie...

Mam BB "kurwę", jak wiadomo nie jest to wysoki model...ale jakby nie było BB. Parę rzeczy ma wygodnych, ale reszta jest mocno drętwa. Nawet Lotusa nie wspiera, albo ja czegoś nie umiem zrobić...

--
Pozdr.

Data: 2012-07-01 14:47:47
Autor: Waldek Godel
No to Blackberry do piachu
Dnia Sun, 01 Jul 2012 15:27:59 +0200, DoQ napisał(a):

Mam BB "kurwę", jak wiadomo nie jest to wysoki model...ale jakby nie było BB. Parę rzeczy ma wygodnych, ale reszta jest mocno drętwa. Nawet Lotusa nie wspiera, albo ja czegoś nie umiem zrobić...

Jeżeli chodzi o pocztę Lotusa (Domino) to trzeba mieć stosowną wersję BES. I tylko i wyłącznie BES, nie darmowego BESX

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"

Data: 2012-07-01 19:01:53
Autor: DoQ
No to Blackberry do piachu
W dniu 01-07-2012 15:47, Waldek Godel pisze:
[...]

Chciałem skonfigurować Lotusa Notesa, ale gdzie nie zajrzałem to było info że już nie wspierają BB...

--
Pozdr.

Data: 2012-07-01 18:29:32
Autor: Waldek Godel
No to Blackberry do piachu
Dnia Sun, 01 Jul 2012 19:01:53 +0200, DoQ napisał(a):

[...]

wiesz... skoro Notes nie ma od 6 lat, to ciężko, żeby to wspierali, nie?
Domino  jest wciąż wspierane, ale musisz mieć płatny (i to masakrycznie)
BES

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak

Data: 2012-07-01 19:32:31
Autor: DoQ
No to Blackberry do piachu
W dniu 01-07-2012 19:29, Waldek Godel pisze:
[...]

Na androidzie i iOS chodzi :)

--
Pozdr.

Data: 2012-07-01 18:38:42
Autor: Waldek Godel
No to Blackberry do piachu
Dnia Sun, 01 Jul 2012 19:32:31 +0200, DoQ napisał(a):

wiesz... skoro Notes nie ma od 6 lat, to ciężko, żeby to wspierali, nie?
Domino  jest wciąż wspierane, ale musisz mieć płatny (i to masakrycznie)
BES

Na androidzie i iOS chodzi :)

a nie przypadkiem przez POP3/IMAP?

Chyba, że myslisz o Traveler, ale to już pretensje do IBM, że zrobił apki
pod każdy system oprócz BBOS. Zwłaszcza, że jest pod Androida, więc
programować w Javie potrafią. A może wolą, żeby klienci mieli motywację do
migracji do Domino i olali robienie apki.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"G1 za 49zł to chyba dobry pomysl.  Tak tez i pomyslalem i kupilem a co" -

Data: 2012-07-01 19:41:18
Autor: DoQ
No to Blackberry do piachu
W dniu 01-07-2012 19:38, Waldek Godel pisze:
[...]

A tak to był Traveler, nie używam w końcu na BB więc nie pamiętam dokładnie...

--
Pozdr.

No to Blackberry do piachu