No to Fresh ma poważnego konkurenta.

Data: 2009-07-12 02:54:05
Autor: .Zykfryd.
No to Fresh ma poważnego konkurenta.
Taki news a grupa milczy,

Sieć Ojca Dyrektorka rozpoczęła działanie, oferta jest przełomowa, podobnie jak w Playu 12 miesięcy ważności konta, do tego stawka 19gr no i darmowe połączenia do najbardziej opiniotwórczego radia i telewizji z Torunia. Jeśli Play szybko nie zmodyfikuje swojej oferty to może stracić   sporo klientów. Powstał nowy poważny gracz który zapowiada sporą rewolucje na rynku. Oferta skierowana do podobnego klienta co Play Fresh, tyle że daje wszystko co Fresh i sporo więcej. Oj będzie się działo w najbliższym czasie na rynku usług telefonii mobilnej. Zapowiada się masowy odpływ klientów z Playa, a dodatkowo możliwość darmowego przeniesienia numeru zachęci wiele osób do skorzystania z usług nowego operatora.

http://www.wrodzinie.com.pl/

Data: 2009-07-12 03:13:01
Autor: ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ig natowski)
No to Fresh ma poważnego konkurenta.
..Zykfryd. pisze:
/.../
[...]

Da. W starterze będzie woda z Lichenia, plakat Rydzyka, smycz z krucyfiksem a całość położy się jak Mobiking.

ALex

Data: 2009-07-12 03:23:18
Autor: Lewis

Użytkownik ".Zykfryd." <xyz999@wp.pl> napisał w wiadomości news:h3bc6u$1r9$1news.wp.pl...
[...]

A 49 groszy poza sieć i 78 groszy do Play to też super przystępne ceny co?
Do tego sms w sieci 15gr a poza sieć 25... Naprawdę świetna oferta... A szczerze powiedziawszy liczyłem naprawdę na coś wartego zainteresowania...

Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
dB Race 145.5dB ;)

Data: 2009-07-12 08:42:58
Autor: Peet
On 2009-07-12 02:54, .Zykfryd. wrote:
Taki news a grupa milczy,

[...]

Brałeś coś? Pewnie że daje więcej, daje większe stawki.

Data: 2009-07-12 00:15:22
Autor: Janeo
On 12 Lip, 08:42, Peet <wiesm...@ahoo.com> wrote:
On 2009-07-12 02:54, .Zykfryd. wrote:

> [...]
> Fresh, tyle że daje wszystko co Fresh i sporo więcej.

Brałeś coś? Pewnie że daje więcej, daje większe stawki.
Pewnie też będzie i brał.
Licz na codzienne zdrowaśki na SMS-a

Data: 2009-07-12 10:28:20
Autor: rafi
No to Fresh ma poważnego konkurenta.

Użytkownik ".Zykfryd." <xyz999@wp.pl> napisał w wiadomości news:h3bc6u$1r9$1news.wp.pl...
Taki news a grupa milczy,

szczególnie to jest dobre połączenie z infolinią

http://www.wrodzinie.com.pl/Kontakt/Default.aspx

Data: 2009-07-12 11:32:34
Autor: Jean
No to Fresh ma poważnego konkurenta.
szczególnie to jest dobre połączenie z infolinią

http://www.wrodzinie.com.pl/Kontakt/Default.aspx

juz zmienili na 1zl, a bylo 5,5 + VAT ;)

Jean

Data: 2009-07-12 11:34:05
Autor: Tomek
..Zykfryd. pisze:
[...]

słabo się postarałeś z tą reklamą, widać niewiele zależy od Ciebie jeżeli chodzi o stawki, ale zawsze możesz im podpowiedzieć że na grupie ludzie nie są specjalnie zachwycenie , bo oferta nie jest powalająca, no chyba że przed wykonaniem telefonu darmowego :)
az

Data: 2009-07-12 22:05:13
Autor: Krzysztof
[...]

do swojej sieci cycu, nie krec ! ppoza jedyne 49gr
i darmowe połączenia do najbardziej opiniotwórczego radia i telewizji z Torunia.
To teraz juz calkiem przesadziles,

K.

Data: 2009-07-12 23:20:23
Autor: robert4
[...]

a co z internetem, GPRS?

Data: 2009-07-13 04:06:47
Autor: kredytywkarpaczu
No to Fresh ma poważnego konkurenta.
> http://www.wrodzinie.com.pl/

a co z internetem, GPRS?

a po co moherom gprs?

Data: 2009-07-13 17:00:25
Autor: Mariusz
No to Fresh ma poważnego konkurenta.
..Zykfryd. pisze:

http://www.wrodzinie.com.pl/

Na uwage zasluguje dedykowany telefon MAX-COM do kupienia za 330 PLN:

http://www.wrodzinie.com.pl/Portals/1/Files/img/Telephone/telefon_maxcom-1.jpg

To chyba pierwszy polski telefon komorkowy (co prawda wyprodukowany w Chinach). Na pochwale zasluguje dostosowanie do potrzeb ludzi starszych: duze klawisze i wyrazne, duze znaki na wyswietlaczu. Wbudowana latarka ma zapewne ulatwic odszukanie zagubionego telefonu w ciemnosciach - tez plus. Gorzej jednak, gdy ktos zapomni ja wczesniej wlaczyc - minus. Jednak na pochwale zasluguje rezygnacja z pomyslu zasilania przez ogniwa sloneczne. Ja bym doposazyl telefon dodatkowo w odbiornik FM - aktywujacy sie samoczynnie na czestotliwosci powzechnie znanej, opiniotworczej rozglosni, w przypadku gdy zostanie wykryta bezczynnosc -    wszak telefon mogl zostac zagubiony z wylaczona latarka, a i brak polaczen jest przeciez strata dla operatora

No to Fresh ma poważnego konkurenta.