No to Fresh ma poważnego konkurenta.

Data: 2009-07-13 17:00:25
Autor: Mariusz
No to Fresh ma poważnego konkurenta.
..Zykfryd. pisze:

http://www.wrodzinie.com.pl/

Na uwage zasluguje dedykowany telefon MAX-COM do kupienia za 330 PLN:

http://www.wrodzinie.com.pl/Portals/1/Files/img/Telephone/telefon_maxcom-1.jpg

To chyba pierwszy polski telefon komorkowy (co prawda wyprodukowany w Chinach). Na pochwale zasluguje dostosowanie do potrzeb ludzi starszych: duze klawisze i wyrazne, duze znaki na wyswietlaczu. Wbudowana latarka ma zapewne ulatwic odszukanie zagubionego telefonu w ciemnosciach - tez plus. Gorzej jednak, gdy ktos zapomni ja wczesniej wlaczyc - minus. Jednak na pochwale zasluguje rezygnacja z pomyslu zasilania przez ogniwa sloneczne. Ja bym doposazyl telefon dodatkowo w odbiornik FM - aktywujacy sie samoczynnie na czestotliwosci powzechnie znanej, opiniotworczej rozglosni, w przypadku gdy zostanie wykryta bezczynnosc -    wszak telefon mogl zostac zagubiony z wylaczona latarka, a i brak polaczen jest przeciez strata dla operatora

No to Fresh ma poważnego konkurenta.