No to Masz Skippy mgłę ktróra nie śmierdzi ....

Data: 2011-03-08 22:21:35
Autor: Jurek
No to Masz Skippy mgłę ktróra nie śmierdzi ....
Człowieku (jeżeli nie nadużywam tego określenia) już Ci pisałem, zejdź z
grupy i dołącz do mentalnie równorzędnego osobnika antka_emigranta na Onecie.Będziecie się
doskonale rozumieli.
Pozdrawiam
Jerzy

Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:il61ul$l7v$1usenet.news.interia.pl...
Czy można wytworzyć sztuczną mgłę? W Rosji można.
<http://wtemaciemaci.salon24.pl/285339,czy-mozna-wytworzyc-sztuczna-mgle-w-rosji-mozna>

-- Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5937 (20110308) __________

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5937 (20110308) __________

Data: 2011-03-08 22:51:42
Autor: Endriu
[...]

Sam sobie zejdź z grupy. Jak ci przeszkadza to nie czytaj.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

No to Masz Skippy mgłę ktróra nie śmierdzi ....