No to PiS ju nie ma amunicji na wybory

Data: 2011-07-29 18:58:26
Autor: Zennon
No to PiS ju nie ma amunicji na wybory
Kady zdrowy psychicznie czowiek zrozumia raport i jego wnioski. Wic granie Smoleskiem przez PiS ma sens tylko w stosunku do paranoikw. No i najprawdopodobniej w tym kierunku bd grali. A e paranoikw w spoeczestwie jest do 20%, to na taki wynik mog liczy.

Zennon

Data: 2011-07-30 07:30:26
Autor: [He®Sk]
No to PiS ju nie ma amunicji na wybory
On Fri, 29 Jul 2011 18:58:26 +0200, "Zennon"
<Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:

[...]

 rapot jest nierzetelny bo nie zbadano wariantu "bomby barycznej",  wplywu zamrozonego helu na 2 wstrzasy i nie wskazano jako winnego
 tuska, komorowskiego, putina, cyklistow i tajemniczych ufo-ludkow.  pytanie wciaz otwarte: dlaczego ladowali mimo tak podlych warunkow
 pogodowych. byli az takimi idiotami-samobojcami? kto w tym czasie
 byl zwierzchnikiem sil zbrojnych i gdzie przebywal?

--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drg poprawi sie sam !

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-07-30 08:58:13
Autor: jadrys
No to PiS już nie ma amunicji na wybory
W dniu 2011-07-30 07:30, "[He®Sk]" pisze:

[...]

Od samego poczatku to tłumaczę - lądowali bo VIPy z pokładu ich o to "poprosili" a wieża z dołu zapewniała ze wszystko jest ok. że są na ścieżce.. Te bomby i inne duperele maja tylko powątkować i ośmieszyć teorie o zamachu.

Data: 2011-07-30 12:24:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j10a1g$s7k$1news.onet.pl...
[...]

Wieża z dołu pięciokrotnie uprzedzała, że nie ma warunków do lądowania - ile razt mam ci o tym przypominać - przygł...pie?

że są na ścieżce.. Te bomby i inne duperele maja tylko powątkować i ośmieszyć teorie o zamachu.

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Data: 2011-07-30 12:28:50
Autor: u2
No to PiS ju nie ma amunicji na wybory
Wiea z dou piciokrotnie uprzedzaa, e nie ma warunkw do ldowania -
ile razt mam ci o tym przypomina - przyg...pie?

Na kursie i sciezce. Podawali falszywe dane pilotom, bo chcieli ich
zachecic do ladowania ? :)

Data: 2011-07-30 15:51:13
Autor: stevep
No to PiS ju nie ma amunicji na wybory
Dnia 30-07-2011 o 12:28:50 u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):

Wiea z dou piciokrotnie uprzedzaa, e nie ma warunkw do ldowania -
ile razt mam ci o tym przypomina - przyg...pie?

Na kursie i sciezce. Podawali falszywe dane pilotom, bo chcieli ich
zachecic do ladowania ? :)
A na korzystanie z wysokociomierza radiowego te ich namwili?

--
stevep
Uywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-07-30 17:00:05
Autor: [He®Sk]
No to PiS ju nie ma amunicji na wybory
On Sat, 30 Jul 2011 15:51:13 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

> Na kursie i sciezce. Podawali falszywe dane pilotom, bo chcieli ich
> zachecic do ladowania ? :)
A na korzystanie z wysokociomierza radiowego te ich namwili?

 moze jeszcze lotnisko i samolot podmienili? stad te 2 wstrzasy ;o))))

Data: 2011-07-30 20:35:52
Autor: jadrys
[...]

Więc co, i**cylu? Sami z siebie postanowili lądować na chybił trafił nie widząc nawet ziemi?

Data: 2011-07-30 21:04:00
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j11it2$sc1$1news.onet.pl...

[...]

Na to wychodzi, a może bali się Błasika? A może bali się prezydenta? Przecież kapitan był członkiem załogi lecącej do Gruzji i widział co wyprawiano z pierwszym pilotem?
A może chcieli spróbować, tak jak im radził pilot z Jak-a?

Data: 2011-07-31 20:17:23
Autor: jadrys
[...]

Przecież pisałem powyżej o "prośbach" VIPów z pokładu. Pilot JAK-a miał jeszcze widoczność umożliwiającą lądowanie.
Przypuszczalnie to ten rosyjski  IŁ który przelatywał nad lotniskiem rozpylił środek do zagęszczenia mgły.

Data: 2011-07-31 20:26:22
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j14668$efr$1news.onet.pl...

[...]

A to: "a wieża z dołu zapewniała ze wszystko jest ok"? Pilot JAK- nie zastosował się do poleceń kontrolera (no bo jak, jeśli nie znał rosyjskiego)?

Przypuszczalnie to ten rosyjski  IŁ który przelatywał nad lotniskiem rozpylił środek do zagęszczenia mgły.

Nie przelatywał, tylko dwukrotnie próbował wylądować, nie dał rady i odleciał.

Nie rób z siebie idioty!!!

Data: 2011-07-31 20:36:09
Autor: jadrys
[...]

Pilot JAK-a oprócz głosu z wieży miał jeszcze do dyspozycji własne oczy - pewnie słabo bo słabo, ale widział ziemię i pas lotniska.

Przypuszczalnie to ten rosyjski  IŁ który przelatywał nad lotniskiem rozpylił środek do zagęszczenia mgły.

Nie przelatywał, tylko dwukrotnie próbował wylądować, nie dał rady i odleciał.

Tak, dwukrotnie dla pewności rozpylił środek do sztucznego skomasowania mgły.

Nie rób z siebie idioty!!!

To raczej ty choć przez chwilę pomyśl samodzielnie.

Data: 2011-08-01 14:27:57
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j14799$i7s$1news.onet.pl...

[...]

Faktycznie.Dziś w sklepie widziałem ten "środek do sztucznego skomasowania mgły". Obok niego leżał środek do zagęszczania mózgu.

Data: 2011-08-01 20:04:56
Autor: jadrys
No to PiS już nie ma amunicji na wybory

Faktycznie.Dziś w sklepie widziałem ten "środek do sztucznego skomasowania mgły". Obok niego leżał środek do zagęszczania mózgu.

Ten drugi mogłeś kupić i spróbować te swoje smętne resztki zagęścić.

Data: 2011-08-01 20:29:10
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j16pqs$8bu$1news.onet.pl...

Faktycznie.Dziś w sklepie widziałem ten "środek do sztucznego skomasowania mgły". Obok niego leżał środek do zagęszczania mózgu.

Ten drugi mogłeś kupić i spróbować te swoje smętne resztki zagęścić.

Gdy pisałem ten tekst, przez chwilę chciałem zaproponować ci użycie tego środka ale w końcu, po namyśle, doszedłem do wniosku, że taką grubą aluzję w lot pojmiesz i nie trzeba będzie detalicznie tego wyjaśniać. Niestety, przeceniłem twoją inteligencję.

Data: 2011-08-02 09:06:30
Autor: jadrys
[...]

Przykro mi z tego powodu. A zagęszczacz wypróbowałeś?

Data: 2011-08-01 23:46:35
Autor: stevep
No to PiS ju nie ma amunicji na wybory
Dnia 01-08-2011 o 20:04:56 jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

Faktycznie.Dzi w sklepie widziaem ten "rodek do sztucznego  skomasowania mgy". Obok niego lea rodek do zagszczania mzgu.

Ten drugi moge kupi i sprbowa te swoje smtne resztki zagci.

Wyprbowae i polecasz?

Data: 2011-08-02 09:02:59
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-01 23:46, stevep pisze:
Dnia 01-08-2011 o 20:04:56 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

Faktycznie.Dziś w sklepie widziałem ten "środek do sztucznego skomasowania mgły". Obok niego leżał środek do zagęszczania mózgu.

Ten drugi mogłeś kupić i spróbować te swoje smętne resztki zagęścić.

Wypróbowałeś i polecasz?

Nie znam tego środka. Zapytaj Bodzia. On ma, (podobnie zresztą jak ty) problemy z rozlosowanym centralnym układem nerwowym.

Data: 2011-08-01 01:48:13
Autor: stevep
No to PiS ju nie ma amunicji na wybory
Dnia 31-07-2011 o 20:17:23 jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

Od samego poczatku to tumacz - ldowali bo VIPy z pokadu ich o to  "poprosili" a wiea z dou zapewniaa ze wszystko jest ok.

Wiea z dou piciokrotnie uprzedzaa, e nie ma warunkw do  ldowania - ile razt mam ci o tym przypomina - przyg...pie?

Wic co, i**cylu? Sami z siebie postanowili ldowa na chybi trafi  nie widzc nawet ziemi?

Na to wychodzi, a moe bali si Basika? A moe bali si prezydenta?  Przecie kapitan by czonkiem zaogi leccej do Gruzji i widzia co  wyprawiano z pierwszym pilotem?
A moe chcieli sprbowa, tak jak im radzi pilot z Jak-a?

Przecie pisaem powyej o "probach" VIPw z pokadu. Pilot JAK-a mia  jeszcze widoczno umoliwiajc ldowanie.
Przypuszczalnie to ten rosyjski  I ktry przelatywa nad lotniskiem  rozpyli rodek do zagszczenia mgy.

Tobie na mzgu.

Data: 2011-08-01 20:04:51
Autor: jadrys
No to PiS już nie ma amunicji na wybory
W dniu 2011-08-01 01:48, stevep pisze:

Tobie na mózgu.

Masz Stefan  kompleksy w stosunku do posiadaczy mózgów..

Data: 2011-08-02 00:14:50
Autor: stevep
No to PiS ju nie ma amunicji na wybory
Dnia 01-08-2011 o 20:04:51 jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

W dniu 2011-08-01 01:48, stevep pisze:

Tobie na mzgu.

Masz Stefan  kompleksy w stosunku do posiadaczy mzgw..

Do zwojw kapusty, ktr masz zamiast mzgu.

Data: 2011-07-30 13:00:13
Autor: [He®Sk]
On Sat, 30 Jul 2011 08:58:13 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Od samego poczatku to tłumaczę - lądowali bo VIPy z pokładu ich o to "poprosili" a wieża z dołu zapewniała ze wszystko jest ok. że są na ścieżce.. Te bomby i inne duperele maja tylko powątkować i ośmieszyć teorie o zamachu.

 "poprosili" powiadasz? nie widzac ziemi walili prosto w zagajnik?
 te "bomby i inne duperle" wymysla nie Tusk, a prezes i przydupasy.

Data: 2011-07-30 20:35:37
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-30 13:00, "[He®Sk]" pisze:

[...]

Oczyszczacie użyłem cudzysłowowa do określenia tej prośby.
A co do "bomb i i innych dupereli" to ktoś robi prezesowi tzw. niedźwiedzią przysługę.

No to PiS ju nie ma amunicji na wybory