No to Tusek, pokaz co potrafisz...

Data: 2010-07-04 21:12:27
Autor: Neko
No to Tusek, pokaz co potrafisz...
....nie bedziesz juz mial wymowki: "Prezydent hamulcowy,
wszystko wetuja, a ja nic nie moge zrobic".

Daje ci pol roku. A za pol roku bedzie... taczka. :)

Data: 2010-07-04 12:19:52
Autor: zbig
On 4 Lip, 21:12, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
...nie bedziesz juz mial wymowki: "Prezydent hamulcowy,
wszystko wetuja, a ja nic nie moge zrobic".

Daje ci pol roku. A za pol roku bedzie... taczka. :)

Ty to sobie możesz dawać warunki swojemu kurduplowi. Nie głosowałeś na
Tuska to i nie będziesz go rozliczał. Jego  będziemy rozliczali my,
którzy głosowaliśmy na niego. Mozemy mu dac kreske lub nie . Twój głos
mamy w dupie.

Data: 2010-07-04 21:17:05
Autor: raff
W dniu 2010-07-04 21:12, Neko pisze:
...nie bedziesz juz mial wymowki: "Prezydent hamulcowy,
wszystko wetuja, a ja nic nie moge zrobic".

Daje ci pol roku. A za pol roku bedzie... taczka. :)

PSL hamuje... Wiecie, rozumiecie... Co ja moge...

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg