No to Tusk ma luzik! ;)))

Data: 2011-11-08 19:45:30
Autor: Zennon
No to Tusk ma luzik! ;)))
PiS wła¶nie spowrotem wskoczył w swoje paranoiczno-mgielno-helowe klimaty, o
gospodarce nawet się słowem nie zaj±kneli. Będzie po staremu dużo folkloru,
mało gospodarki. Tusk może robić co chce.

Zennon

Data: 2011-11-08 14:46:41
Autor: HaMMeR
No to Tusk ma luzik! ;)))
On 8 Lis, 19:45, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-Address.invalid>
wrote:
[...]

A kto ma forsowac temat gospodarki, PIS, czy ten nierzad?
Ale wreszcie popuscilo ci sie troche prawdy:

Data: 2011-11-08 23:57:19
Autor: Zennon
No to Tusk ma luzik! ;)))

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1af2430a-f6c0-46b9-b622-91dd9fa3aecbo9g2000vbc.googlegroups.com...
wrote:
[...]

Smoleńsk Kurwa!!!

Zennon

Data: 2011-11-08 21:50:12
Autor: HaMMeR
No to Tusk ma luzik! ;)))
Użytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisał w wiadomo¶cinews:1af2430a-f6c0-46b9-b622-91dd9fa3aecbo9g2000vbc.googlegroups.com...
wrote:

> [...]

Ale wreszcie popuscilo ci sie troche prawdy:
'Będzie po staremu dużo folkloru, mało gospodarki. Tusk może robić co

Zawsze wiedzialem, ze jestes wymozdzonym platfusiankim
jednozdaniowcem..:)))
Idz sie powies, ciulu!

Data: 2011-11-10 20:13:31
Autor: pluton
No to Tusk ma luzik! ;)))

Smoleńsk Kurwa!!!

Zawsze wiedzialem, ze jestes wymozdzonym platfusiankim
jednozdaniowcem..:)))

Ja mam 3 zdania :  Smoleńsk Kurwa!!! Smoleńsk Kurwa!!! Smoleńsk Kurwa!!!

Nullification

Data: 2011-11-09 09:17:25
Autor: stevep
No to Tusk ma luzik! ;)))

wrote:
[...]

A może chodzi o przemysł smoleński?

--
stevep

Data: 2011-11-08 21:40:25
Autor: jadrys
No to Tusk ma luzik! ;)))
W dniu 2011-11-08 19:45, Zennon pisze:
PiS właśnie spowrotem wskoczył w swoje paranoiczno-mgielno-helowe klimaty, o
gospodarce nawet się słowem nie zająkneli. Będzie po staremu dużo folkloru,
mało gospodarki. Tusk może robić co chce.

Zennon

O gospodarce siÄ™ nie gada - gospodarki siÄ™ nie wyprzedaje..

Data: 2011-11-08 21:55:15
Autor: Bogdan Idzikowski
No to Tusk ma luzik! ;)))

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j9c494$ttb$2node2.news.atman.pl...
[...]

Gospodarki nie można sprzedać, ani kupić. To można uczynić z podmiotami gospodarczymi.
Nie uczyli tego na kursie WKP(b)?
To jak z pogodą. Pytanie - czy dzisiaj jest pogoda jest błędne. Pogoda jest zawsze. Zmienia się stan pogody.

Data: 2011-11-09 09:16:23
Autor: stevep
No to Tusk ma luzik! ;)))
Dnia 08-11-2011 o 19:45:30 Zennon  <Zennon@use-author-supplied-address.invalid> napisał(a):

[...]

Nie roz¶mieszaj nas, kto w PiS-ie się zna na gospodarce: Suski z  Brudzińskim, Hofman z Kuchcińskim, czy ta wyblakła Szydło?

--
stevep

Data: 2011-11-09 09:50:54
Autor: Bambaryła
No to Tusk ma luzik! ;)))

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:201111081845.UTC.j9btcd$500$1tioat.net...
[...]

Jedyny pomysł PiS na gospodarkę to rozdawnictwo pieniędzy katabasom na różne opatrzno¶ci.

BBR

No to Tusk ma luzik! ;)))