No to będzie koniec samodzielnego ulep szania iPhone

Data: 2010-02-16 12:37:17
Autor: Jan Strybyszewski
No to będzie koniec samodzielnego ulep szania iPhone
Waldek Godel pisze:
http://www.boygeniusreport.com/2010/02/15/apple-drops-the-ban-hammer-on-iphone-hackers/

Jak akcja się rozszerzy, to będzie dylemat - lepsze możliwości na
programach z Cydii, albo dostęp do iTunes. Z dosyć oczywistym wynikiem.

Zablokowano KONTO NA ITUNES a nie zaden telefon. Konto nalezalo wiadomo do kogo. W wojnie Cydia vs Appstore Cydia dostanie Ĺ‚upnia tak duzego ze serwery beda mogĹ‚y liczyc SETI.  Ludzie nie robia JB dla Cydii czy Icy.

Data: 2010-02-16 11:40:08
Autor: Jakub Danecki
No to będzie koniec samodzielnego ulepszania IGlQaG9uZQ=
Jan Strybyszewski wrote:
> [...]
do kogo. W wojnie Cydia vs Appstore Cydia dostanie Ĺ‚upnia tak duzego
ze serwery beda mogĹ‚y liczyc SETI.  Ludzie nie robia JB dla Cydii czy

To po pierwsze. Po drugie: załozenie kolejnego konta to żaden problem,
a po trzecie, warto czytać do końca:

So far there are no indications that Apple has shut down the accounts of
your Everyman jailbreaker and unlocker.

Zamknęli konta znanym im "hackerom" a nie użytkownikom.

Jakub

Data: 2010-02-16 03:43:17
Autor: Grzegorz Sulek
No to będzie koniec samodzielnego ulep=?UTF-8?B?= ?c3phbmlhIGlQaG9uZQ=
On 16 Lut, 12:40, "Jakub Danecki" <jak_wytni...@danecki.net> wrote:
Jan Strybyszewski wrote:
> [...]

your Everyman jailbreaker and unlocker.

        Zamknęli konta znanym im "hackerom" a nie użytkownikom.

Na szczę¶cie Polakom to nie grozi gdyż u nas iTunes store jeszcze
pewnie długo będzie niedostepny :)

Data: 2010-02-16 13:29:33
Autor: Jan Strybyszewski
Grzegorz Sulek pisze:

Na szczę¶cie Polakom to nie grozi gdyż u nas iTunes store jeszcze
pewnie długo będzie niedostepny :)

Chodzi o konto ktorym sie identyfikujemy w iTunes to jest to samo co w Appstore. Teraz jednak okazuje sie ze przyczyna bylo...... zbyt duzo razy podano bledne haslo" heheh, inne zrodla znow mowia ze blokowany jest Apple ID

Data: 2010-02-16 13:05:22
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 16.02.2010 Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> napisał/a:
Waldek Godel pisze:
[...]

Zablokowano KONTO NA ITUNES a nie zaden telefon. Konto nalezalo wiadomo do kogo. W wojnie Cydia vs Appstore Cydia dostanie łupnia tak duzego ze serwery beda mogły liczyc SETI.  Ludzie nie robia JB dla Cydii czy Icy.

Ja robię dla softu z Cydii i co mi zrobisz? Uważasz że każdy robi JB
dla nielegalnego softu czy zdjęcia simlocka?

--
"A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeĽdzić po asfalcie? Tam, gdzie jest  asfalt, nie ma nic ciekawego,  a gdzie  jest co¶ ciekawego, tam nie ma asfaltu".

Data: 2010-02-16 13:56:14
Autor: Jan Strybyszewski
Sergiusz Rozanski pisze:

Ja robię dla softu z Cydii i co mi zrobisz? Uważasz że każdy robi JB
dla nielegalnego softu czy zdjęcia simlocka?

Wydlubie ci oczy ... powiem tam 70% osob z telefonem po JB nie korzysta z Cydii jako zrodla legalnego oprogramowania a raczej do sciagniecia "wiadomo czego" by piracic i zdjac simlocka.  Jeden geek wiosny nie czyni.  Ba znam wiele osob ktore nawet nie wiedza co to Cydia chociaz maja ikonke na pulpicie. Takie sa fakty

No to będzie koniec samodzielnego ulep szania iPhone