No to będzie koniec samodzielnego ulepszania iPhone

Data: 2010-02-16 11:29:18
Autor: Waldek Godel
No to będzie koniec samodzielnego ulepszania iPhone
http://www.boygeniusreport.com/2010/02/15/apple-drops-the-ban-hammer-on-iphone-hackers/

No doubt Apple is leery of having its iPhone OS so easily and frequently
hacked (its notoriously weak security being one of the many reasons the
iPhone has yet to really take off in the corporate world), but Cupertino’s
latest security precaution isn’t likely to win any favor. Just days after a
scrappy young iPhone hacked discovered an unlock exploit for OS 3.1.3
baseband 05.12.01, Sherif Hashim received an ominous message on his iPhone
after attempting to log into iTunes: “This Apple ID has been disabled for
security reasons.” Proving that this is not an isolated incident, fellow
hacker iH8sn0w responded to Hashim to let him know the very same thing
happened to him after he released an exploit known as XEMN. Perhaps most
puzzlingly, however, is the fact that Hasim’s exploit was never publicly
released having only been given to the iPhone Dev-Team who plan to
incorporate it into their next release. Obviously Apple could claim that
its actions were in response to the violation of their intellectual
property as well as a breach of the iPhone’s end-user license agreement,
but one has to wonder just how far a notoriously heavy-handed company like
Apple might go in the future if it is unable to gain the upper hand over
hackers like Hashim.

So far there are no indications that Apple has shut down the accounts of
your Everyman jailbreaker and unlocker.

Jak akcja się rozszerzy, to będzie dylemat - lepsze możliwości na
programach z Cydii, albo dostęp do iTunes. Z dosyć oczywistym wynikiem.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-02-16 12:37:17
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
[...]

Zablokowano KONTO NA ITUNES a nie zaden telefon. Konto nalezalo wiadomo do kogo. W wojnie Cydia vs Appstore Cydia dostanie Ĺ‚upnia tak duzego ze serwery beda mogĹ‚y liczyc SETI.  Ludzie nie robia JB dla Cydii czy Icy.

Data: 2010-02-16 11:40:08
Autor: Jakub Danecki
No to będzie koniec samodzielnego ulepszania IGlQaG9uZQ=
Jan Strybyszewski wrote:
> [...]
do kogo. W wojnie Cydia vs Appstore Cydia dostanie Ĺ‚upnia tak duzego
ze serwery beda mogĹ‚y liczyc SETI.  Ludzie nie robia JB dla Cydii czy

To po pierwsze. Po drugie: załozenie kolejnego konta to żaden problem,
a po trzecie, warto czytać do końca:

So far there are no indications that Apple has shut down the accounts of
your Everyman jailbreaker and unlocker.

Zamknęli konta znanym im "hackerom" a nie użytkownikom.

Jakub

Data: 2010-02-16 03:43:17
Autor: Grzegorz Sulek
No to będzie koniec samodzielnego ulep=?UTF-8?B?= ?c3phbmlhIGlQaG9uZQ=
On 16 Lut, 12:40, "Jakub Danecki" <jak_wytni...@danecki.net> wrote:
Jan Strybyszewski wrote:
> [...]

your Everyman jailbreaker and unlocker.

        Zamknęli konta znanym im "hackerom" a nie użytkownikom.

Na szczę¶cie Polakom to nie grozi gdyż u nas iTunes store jeszcze
pewnie długo będzie niedostepny :)

Data: 2010-02-16 13:29:33
Autor: Jan Strybyszewski
Grzegorz Sulek pisze:

Na szczę¶cie Polakom to nie grozi gdyż u nas iTunes store jeszcze
pewnie długo będzie niedostepny :)

Chodzi o konto ktorym sie identyfikujemy w iTunes to jest to samo co w Appstore. Teraz jednak okazuje sie ze przyczyna bylo...... zbyt duzo razy podano bledne haslo" heheh, inne zrodla znow mowia ze blokowany jest Apple ID

Data: 2010-02-16 13:05:22
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 16.02.2010 Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> napisał/a:
Waldek Godel pisze:
[...]

Zablokowano KONTO NA ITUNES a nie zaden telefon. Konto nalezalo wiadomo do kogo. W wojnie Cydia vs Appstore Cydia dostanie łupnia tak duzego ze serwery beda mogły liczyc SETI.  Ludzie nie robia JB dla Cydii czy Icy.

Ja robię dla softu z Cydii i co mi zrobisz? Uważasz że każdy robi JB
dla nielegalnego softu czy zdjęcia simlocka?

--
"A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeĽdzić po asfalcie? Tam, gdzie jest  asfalt, nie ma nic ciekawego,  a gdzie  jest co¶ ciekawego, tam nie ma asfaltu".

Data: 2010-02-16 13:56:14
Autor: Jan Strybyszewski
Sergiusz Rozanski pisze:

Ja robię dla softu z Cydii i co mi zrobisz? Uważasz że każdy robi JB
dla nielegalnego softu czy zdjęcia simlocka?

Wydlubie ci oczy ... powiem tam 70% osob z telefonem po JB nie korzysta z Cydii jako zrodla legalnego oprogramowania a raczej do sciagniecia "wiadomo czego" by piracic i zdjac simlocka.  Jeden geek wiosny nie czyni.  Ba znam wiele osob ktore nawet nie wiedza co to Cydia chociaz maja ikonke na pulpicie. Takie sa fakty

Data: 2010-02-16 13:11:52
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 16.02.2010 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał/a:

Jak akcja się rozszerzy, to będzie dylemat - lepsze możliwo¶ci na
programach z Cydii, albo dostęp do iTunes. Z dosyć oczywistym wynikiem.

Dwa czy trzy tygodnie na załamanie? każde zabezpieczenie da się
złamać, kwestia jest tylko jedna: jak cenne s± dane po 2 stronie.
Łamanie ssh dla byle blogu się nie opłaca, złamanie drm dla
płyt blueray tak, rynek cydii jest za duży aby się nie opłacało.
Za chwilę łatka na 3.1.3 połata soft tak że itunes się nie połapie i
kluczyki dotr± czyste jak oryginały.

Data: 2010-02-16 14:58:21
Autor: Jan Strybyszewski
Sergiusz Rozanski pisze:
[...]

PS3 nie zostało złamane NIGDY a tam kasy do ugrania na piractwie jest wiecej niz w Cydii prawda?

Wiec nie mow hoooop

Data: 2010-02-16 19:57:44
Autor: bartekkr
No to będzie koniec samodzielnego ulepszania iPhone
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hle8bk$f4d$1news.onet.pl...
PS3 nie zostało złamane NIGDY a tam kasy do ugrania na piractwie jest wiecej niz w Cydii prawda?

Baju baju.

http://geohotps3.blogspot.com/2010/01/hello-hypervisor-im-geohot.html
http://geohotps3.blogspot.com/2010/01/heres-your-silver-platter.html

Data: 2010-02-17 08:46:04
Autor: Jan Strybyszewski
bartekkr pisze:
[...]

Nikt nie widzial nikt nie slyszał, a geohot to wlasnie dostał bana na iTunes

Data: 2010-02-17 09:11:52
Autor: bartekkr
No to będzie koniec samodzielnego ulepszania iPhone
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hlg6tr$9q$1news.onet.pl...
http://geohotps3.blogspot.com/2010/01/hello-hypervisor-im-geohot.html
http://geohotps3.blogspot.com/2010/01/heres-your-silver-platter.html

Nikt nie widzial nikt nie slyszał, a geohot to wlasnie dostał bana na iTunes

Wpisz sobie ps3 hacked do googla i zobacz jak to nikt nie slyszal.

Data: 2010-02-17 10:18:32
Autor: Jan Strybyszewski
bartekkr pisze:
[...]

Widziales to w dzialaniu, gdzie to mozna kupic/zrobic.

Data: 2010-02-17 11:09:29
Autor: bartekkr
No to będzie koniec samodzielnego ulepszania iPhone
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hlgcb7$e53$3news.onet.pl...
[...]

Od ogloszenia przez geohota exploita do iPhone - chociazby tego z downgradem basebandu do realnego programu tez minelo troche czasu. Mysle, ze za miesiac, gora kilka miesiecy bedzie juz po wszystkim.

Data: 2010-02-17 11:31:56
Autor: Jan Strybyszewski
bartekkr pisze:

Od ogloszenia przez geohota exploita do iPhone - chociazby tego z downgradem basebandu do realnego programu tez minelo troche czasu. Mysle, ze za miesiac, gora kilka miesiecy bedzie juz po wszystkim.

Poki co nie ma expoloita a "potencjalna dziura" to jednak jest jeszcze hoho.

Data: 2010-02-17 11:51:00
Autor: bartekkr
No to będzie koniec samodzielnego ulepszania iPhone
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hlggks$qhh$1news.onet.pl...
[...]

Zeby sie nie zdziwil. Z twittera geohota:

10:37 PM Feb 12th
"Today I validated my theories about running the isolated SPUs on the PS3 as crypto engines. The PS3 is 100% hacked. So where my homebrew at?"

Data: 2010-02-17 12:12:13
Autor: Jan Strybyszewski
bartekkr pisze:
[...]

geohot to troche narcyz i mitoman. Nie uznaje wpisów na twitterze do czasu jak nie zobacze dzialajacego rozwiazania. Ale to temat na inna grupe

No to będzie koniec samodzielnego ulepszania iPhone