No to chyba już pozamiatane

Data: 2010-11-11 01:46:20
Autor: Cavallino
No to chyba już pozamiatane
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:ibf1t8$b4e$1inews.gazeta.pl...
W zeszłym sezonie Lech zdobył MP z 65 pkt. W obecnym sezonie ma 12 pkt a do zakończenia sezonu zostało 18 kolejek. Teoretycznie, gdyby nagle teraz wygrał wszystko, to na koniec miałby 12 + 18*3 = 66 pkt. Teoretycznie tak, praktycznie już chyba możemy uznać, że tytułu nie obroni.

Ja już to wiedziałem po porażce z Zagłębiem.
O puchary może mieć problem zawalczyć, a ten z majstrem wyjeżdzą.

No to chyba już pozamiatane