No to co typujemy 1 runde?

Data: 2011-04-14 03:00:32
Autor: sooobi
No to co typujemy 1 runde?
Bulls 4 - 1 Pacers

Zakładam ostrą dominację Rose'a ale Byczki odpuszczą jeden mecz,
akurat ten w którym Pacers będą mieli dzień konia i trafia 20trójek.
Tak więc Rose odbierze MVP albo w piątym meczu pierwszej rundy, albo w
pierwszym meczu drugiej rundy.

ps: Mozna gdzies postawic na to kase w necie?

Heat 4 - 1 76ers

Celtics 4 - 0 Knicks

Atak Knicksów jest prosty jak konstrukcja cepa a obrona nie istnieje.
D'Antoni jedzie na renomie która wypracował mu Steve Nash. Nie daje
Knicksom żadnej szansy ani teraz ani w przyszłości z tym trenerem.
Dodatkowo dostajać Melo oddali pół składu i teraz Antoni gra jakimiś
Walkera i Jeffriesami fuuu

Magic 4 - 3 Heat

Mimo tego ze JJ po 2 łokciach od Richardsona zechce zakończyć mecz już
w 1 kwarcie wróże tutaj długą serię.

Spurs 4 - 1 Grizzlies

Niedźwiadki chciały wolały wpaść na Spurs no to mają.  Lepsi rywale,
dla Randolpha żeby poszalał (z Lakers by miał cięzej pod koszami) i
dostał monstrualny kontrakt. Wiem ze Grizzlies nie leżą Spursom, ale
nie widze szans na 6 meczy.

Lakers 4 - 0 Hornets

Hornets bez Westa? sweep nawet bez Bynuma

Mavs 2 - 4 Blazers

Wolałem, żeby to OKC skonczyli na 3 i omineli Nuggets ale w sumie
Blazers są równie groźni. Na tyle groźni, że pojadą z Mavs. Nie wierze
w Mavs w ogole.

OKC 4 - 2 Nuggets

Ale boję się że może być 7 gier. Wszystko w rękach Westbrooka a raczej
tego, żeby sobie uświadomił w końcu że jest point guardem i dopiero
drugą opcją w zespole a nie pieprzonym sępem który nic nie widzi i
dominuje grę bardziej niż Durant!!! Jeśli Westbrook zagra dobrze to
skończy się w 6 meczach inaczej będzie 7 gier o Duranta sie nie
martwię chociaż Gallo jest bardzo dobrym obrońcą!

Data: 2011-04-14 03:51:16
Autor: Leszczur
No to co typujemy 1 runde?
On 14 Kwi, 12:00, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
[...]

Zgoda: 4-1

Heat 4 - 1 76ers

4:2 - Sixers grają bardzo ciekawy basket - zwłaszcza gdy Young i Brand
mają akurat dobry dzień.

Celtics 4 - 0 Knicks

Atak Knicksów jest prosty jak konstrukcja cepa a obrona nie istnieje.

Podobnie jak atak Celtów - też ostatnio nie istnieje.

[...]

Po pierwsze: Melo nie jest typem zawodnika pasujęcego do systemu
D'Antoniego. Anthony gra najchętniej izolacje, a D'Antoni chce od
druzyny szybkiego grania piłka, szybkich podań i rzutów z wolnych
pozycji.
Samo oddanie kilku przeciętniaków za gwiazdę nie byłoby problemem.
Gdyby tylko ta gwiazda była inna ;-)

Stawiam na 4-1, bo w jednym meczu w MSG Melo zaszaleje i trzaśnie 43
punkty, a Rondo nie da rady dogrywać do Allena na czystych pozycjach,
bo D'Antoni posadzi na Rayu własnie Jeffriesa fuuu.

Magic 4 - 3 Heat

Mimo tego ze JJ po 2 łokciach od Richardsona zechce zakończyć mecz już
w 1 kwarcie wróże tutaj długą serię.

Raczej Magic-Hawks.
Wyniki w sezonie tego matchupu faworyzuja Hawks. Rok temu Magic
wygrali bo Nelson szalał na pick and rollach, cała druzyna broniła
oraz masowo trafiali trójki. W tym roku Hinrich raczej przytrzyma
Nelsona lepiej niz rok temu Bibby, broni w zasadzie tylko Howard (i
założę się, ze Hawks beda na poczatku wszystko grali do Horforda, zeby
Dwight wpadł w foul trouble), a trójki trafiają JRich, Nelson i z
ławki Anderson. łatwo nie będzie.
Jak dla mnie S5 Magic powinno zawierać Andersona na PF, a Bass
powinien wchodzic z ławki i na centra, lub PF w zalezności od tego kto
pierwszy spadnie za przewinienia. I jakakolwiek konfiguracja
zawierająca Arenasa i Hedo w jednym lineupie jest proszeniem się o
problemy!
Nie przewiduję wyniku tej konkurencji. Moze być 4-0 dla Magic i 4-0
dla Hawks. Ze wszystkimi stanami pośrednimi.
Prywatnie liczę, że wygrają Hawks i w drugiej rundzie łatwo polecą z
Bulls.

[...]

Niestety Manu doznał ostatnio kontuzji łokcia, więc nie zakładałbym
się, że będzie im aż tak łatwo. Myślę, że Spurs to wygrają, ale po
walce i dopiero w 7 meczu u siebie.

Lakers 4 - 0 Hornets

Hornets bez Westa? sweep nawet bez Bynuma

Yep.

Mavs 2 - 4 Blazers

Wolałem, żeby to OKC skonczyli na 3 i omineli Nuggets ale w sumie
Blazers są równie groźni. Na tyle groźni, że pojadą z Mavs. Nie wierze
w Mavs w ogole.

Tutaj podobnie jak w serii Magic-Hawks - wszystko sie może zdarzyć.
Ale Mavs raczej nie maja odpowiedzi defensywnej na combo Aldridge-
Wallace chyba, ze Hawyood zacznie rozdawać knock-outy łokciami.
4-3 dla Blazers.

[...]

Myślę, ze to będzie seria bez większych emocji. 4-1 dla OKC.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-04-14 13:09:04
Autor: Tomasz Radko
No to co typujemy 1 runde?

Chi 4-0   7.32  i -1.07   Przepaść.

Mia 4-1   7.46  1.50  Heat znajdą sposób, żeby coś przegrać.

Bos 4-1   5.37  0.78  Knicks nie grają efektywniej z Anthonym niż bez
niego.

Orl 4-3  niby 5.46 i -1.10, ale matchupy najwyraźniej niekorzystne dla
Orl. W sezonie bodaj 3-1 dla Atlanty, po "bliskich" meczach.

SAS 4-1  niby "tylko" 5.71 i 2.34, ale Spurs włączą przerzutkę. Big 3 w
zasadniczym grała 32, 30 i 28 mpg. Teraz to się zmieni.

LAL 4-0  6.11 0.89. Hornets to najsłabszy zespół p-o na Zachodzie.
Aczkolwiek jeżeli Blake zdążył zarazić zespół ospą wietrzną, może być
zabawnie.

Dal 4-2  4.23 1.52  Wskaźnik Mavs jest zaniżony z powodu kontuzji
Nowickiego. Ale portland to niewygodny przeciwnik. Tego meczu nie
obstawiałbym u bukmachera, gdybym był hazardzistą.

UPSET OKC 2-4  3.81 4.81. Na neutralnym terenie Nuggets byliby
faworytami. OKC ma HCA. Ale. W ostatnich 25 meczach Nuggs mieli OffRtg
110, DefRtg 100. Pythags w tym okresie - 20-5. EffFG 53%, OppEffFG
44.5%. TotReb% 52.6%. Czyli SRS jest dołowany danymi z okresu przed
transferem, które nie mają raczej zastosowania.

Data: 2011-04-14 05:11:20
Autor: Leszczur
No to co typujemy 1 runde?
On 14 Kwi, 13:09, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
UPSET OKC 2-4  3.81 4.81. Na neutralnym terenie Nuggets byliby
faworytami. OKC ma HCA. Ale. W ostatnich 25 meczach Nuggs mieli OffRtg
110, DefRtg 100. Pythags w tym okresie - 20-5. EffFG 53%, OppEffFG
44.5%. TotReb% 52.6%. Czyli SRS jest do owany danymi z okresu przed
transferem, kt re nie maj raczej zastosowania.

To moze byc bardzo ciekawa seria - nawet jeśli krótka. Niby OKC sa
lepsza druzyna, a Nuggets wchodza w playoffs na fali, ale te meczyki
ktore grali przeciwko sobie w ostatnim tygodniu nie wroza nic dobrego.
W każdym razie dla Nuggets.
Moze dlatego, ze duet Perkins-Ibaka nie pozwoli Nene i KMartowi na
zbyt wiele w ataku. Poza tym w ogóle OKC maja przewage pod koszem
majac jeszcze Collisona i Nazra. Kto ma grac przeciwko nim? Koufos?
Harrington? Puuuhlease!
Ibaka moze wychodzic nawet az na obwod do obrony pickow, bez obawy ze
za plecami zostawil Krstica i wolna droge do kosza.
Poza tym moze i Gallinari jest niezlym obronca, ale nijak Durnia nie
utrzyma. OKC tę serie wygrają nawet jesli Westbrook bedzie rzucał po
30 razy w meczu.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-04-16 19:01:11
Autor: wiLQ
No to co typujemy 1 runde?
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

SAS 4-1  niby "tylko" 5.71 i 2.34, ale Spurs włączą przerzutkę. Big 3 w
zasadniczym grała 32, 30 i 28 mpg. Teraz to się zmieni.

O ile Big3 bedzie grala... zakladasz, ze ta kontuzja Manu to sciema?

[...]

Ale to samo dotyczy Thunder ;-)
Wielka szkoda, ze te dwie druzyny musialy na siebie trafic.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2011-04-16 19:22:19
Autor: Tomasz Radko
No to co typujemy 1 runde?
W dniu 2011-04-16 20:01, wiLQ pisze:
[...]

Prognozując nie wiedziałem o kontuzji.

[...]

Wielka szkoda, że na Nuggets napadły kontuzje. Swoją drogą: żal mi
Spurs. Najlepszy zespół NBA (uwzględniając przerzutkę). A tu najpierw
kontuzja Manu, potem najtrudniejsza chyba droga do finału. Memphis,
Denver, OKC. Na Wschodzie faworyci przynajmniej w pierwszej rundzie mają
łatwo.

Data: 2011-04-14 14:00:14
Autor: Noller
No to co typujemy 1 runde?
[...]

[...]

Nie mam pewnosci, co chciales zagrac, ale znaczenia wielkiego to nie
ma , bo mozesz postawic na dowolne z w/w wymienionych zdarzen. Tyle,
ze jesli chodzi o serie Chicago to max 1,03 [dokladne wyniki tez mozna
znalezc, ale tam marza sporo wyzsza], Mvp Rose jak zauwazyles na > 98%
przyznany i tu juz ew. Leszczur moze zbic majatek grajac zdarzenie
przeciwne, bo widzialem, ze chcialby dac tytul James'owi ;) Tylko jak
Trad wielekrotnie wspominal granie takich zdarzen, procz bukmacherow
naziemnych legalne nie jest, a wlasnie weszla do Sejmu ustawa, ktora
bedzie tego pilnowac "jeszcze" bardziej ;)

Pozdro Nol

Data: 2011-04-14 14:57:16
Autor: Leszczur
No to co typujemy 1 runde?
On 14 Kwi, 23:00, Noller <cer...@poczta.fm> wrote:
> [...]

przyznany i tu juz ew. Leszczur moze zbic majatek grajac zdarzenie
przeciwne, bo widzialem, ze chcialby dac tytul James'owi ;)

Ja bym chcial mu dac MVP, ale grosza na to nie postawię. ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-04-16 08:58:46
Autor: Budzik
No to co typujemy 1 runde?
Osobnik posiadający mail cerbik@poczta.fm napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Tylko jak
Trad wielekrotnie wspominal granie takich zdarzen, procz bukmacherow
naziemnych legalne nie jest, a wlasnie weszla do Sejmu ustawa, ktora
bedzie tego pilnowac "jeszcze" bardziej ;)

mozesz przypomniec temat?
Nie można zgodnie z prawem obstawiać mało prawdopodobnych zdarzeń?

--
Pozdrawia... Budzik
"Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

Data: 2011-04-16 12:23:54
Autor: s
No to co typujemy 1 runde?
W dniu 2011-04-14 12:00, sooobi pisze: