No to co typujemy 1 runde?

Data: 2011-04-14 14:00:14
Autor: Noller
No to co typujemy 1 runde?
On 14 Kwi, 12:00, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
Bulls 4 - 1 Pacers

Zakładam ostrą dominację Rose'a ale Byczki odpuszczą jeden mecz,
akurat ten w którym Pacers będą mieli dzień konia i trafia 20trójek.
Tak więc Rose odbierze MVP albo w piątym meczu pierwszej rundy, albo w
pierwszym meczu drugiej rundy.

ps: Mozna gdzies postawic na to kase w necie?

[...]

Nie mam pewnosci, co chciales zagrac, ale znaczenia wielkiego to nie
ma , bo mozesz postawic na dowolne z w/w wymienionych zdarzen. Tyle,
ze jesli chodzi o serie Chicago to max 1,03 [dokladne wyniki tez mozna
znalezc, ale tam marza sporo wyzsza], Mvp Rose jak zauwazyles na > 98%
przyznany i tu juz ew. Leszczur moze zbic majatek grajac zdarzenie
przeciwne, bo widzialem, ze chcialby dac tytul James'owi ;) Tylko jak
Trad wielekrotnie wspominal granie takich zdarzen, procz bukmacherow
naziemnych legalne nie jest, a wlasnie weszla do Sejmu ustawa, ktora
bedzie tego pilnowac "jeszcze" bardziej ;)

Pozdro Nol

Data: 2011-04-14 14:57:16
Autor: Leszczur
No to co typujemy 1 runde?
On 14 Kwi, 23:00, Noller <cer...@poczta.fm> wrote:
> [...]

przyznany i tu juz ew. Leszczur moze zbic majatek grajac zdarzenie
przeciwne, bo widzialem, ze chcialby dac tytul James'owi ;)

Ja bym chcial mu dac MVP, ale grosza na to nie postawię. ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-04-16 08:58:46
Autor: Budzik
No to co typujemy 1 runde?
Osobnik posiadający mail cerbik@poczta.fm napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Tylko jak
Trad wielekrotnie wspominal granie takich zdarzen, procz bukmacherow
naziemnych legalne nie jest, a wlasnie weszla do Sejmu ustawa, ktora
bedzie tego pilnowac "jeszcze" bardziej ;)

mozesz przypomniec temat?
Nie można zgodnie z prawem obstawiać mało prawdopodobnych zdarzeń?

--
Pozdrawia... Budzik
"Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

No to co typujemy 1 runde?