No to czekamy na trupa

Data: 2018-10-30 01:33:51
Autor: przemek.jedrzejczak
No to czekamy na trupa
Data: 2018-10-30 10:09:23
Autor: J.F.
No to czekamy na trupa
Użytkownik  przemek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f067dd8-b310-4e9c-85bc-26583983edf5@googlegroups.com...
https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,frog-zlamal-zakazy-bedzie-tak-jezdzil-do-konca-zycia-czyjegos-lub-swojego,277642.html
jak Bozia da to moze trafi na prokuratora albo sedziego

Bylo :-)

Ale widzisz - jest postep. Juz unika drogi publicznej.

Teraz mu jeszcze drobną grzywne przywalili, moze kiedys zlapia za kolkiem i cos odwiesza i moze jakos chlopa wychowaja bez trupa.

A druga strona medalu ... mimo szalenczej jazdy na razie chyba nawet kolizji nie mial ...

J.

Data: 2018-10-30 10:23:33
Autor: Miroo
No to czekamy na trupa
W dniu 2018-10-30 o 10:09, J.F. pisze:
A druga strona medalu ... mimo szalenczej jazdy na razie chyba nawet
kolizji nie mial ...

Głupie gadanie. Ci dwaj co się ścigali i zabili ludzi na pasach też "chyba" jeszcze nigdy nikogo nie przejechali.

Pozdrawiam

Data: 2018-10-30 02:57:01
Autor: przemek.jedrzejczak
No to czekamy na trupa
Data: 2018-10-30 12:58:37
Autor: Miroo
No to czekamy na trupa
W dniu 2018-10-30 o 10:57, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
https://www.tvn24.pl/dwie-osoby-zginely-na-pasach-w-jeleniej-gorze-zarzuty-dla-kierowcow,879862,s.html

zawsze jezdzili szybko ale bezpiecznie

Pewnie często się tam ścigali, a policja oglądała to sobie na monitoringu.
Ale końcu się monitoring przyda - będzie materiał dowodowy :(
Wg mnie policja też jest tu winna. W mojej okolicy między 23 a 1 w nocy wciąż słychać ryk i piski opon. Jeszcze nikt nie zginął, więc policja ma to w d....

Pozdrawiam

Data: 2018-10-30 14:35:17
Autor: JDX
No to czekamy na trupa
On 2018-10-30 10:57, przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:
https://www.tvn24.pl/dwie-osoby-zginely-na-pasach-w-jeleniej-gorze-zarzuty-dla-kierowcow,879862,s.html

zawsze jezdzili szybko ale bezpiecznie
Widziałem w TV. A jakie ,,wyścigówki" mieli - jakiegoś seata
przeznaczonego do dowożenia dzieciaków do szkoły i golfa. :-D Nie
zdziwiłbym się gdyby jeszcze oba były w dizlu. :-D.

Data: 2018-10-30 10:39:26
Autor: przemek.jedrzejczak
No to czekamy na trupa
https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,15-latek-potracony-przez-auto-zmarl-kilkaset-metrow-od-domu-akt-oskarzenia,277713.html

Frog = recydywa, typasy że Słowacji notowani, ten to samo:
Mężczyzna był wcześniej dwukrotnie karany za "przestępstwa przeciwko bezpieczeństwu w komunikacji".

Do tego seria wypadków prezydenta oraz premiera i prosty człowiek może sobie pomyśleć że dobra zmiana nie ogarnia tematu bezpieczeństwa drogowego.

Data: 2018-10-30 12:03:02
Autor: Zenek Kapelinder
No to czekamy na trupa
Przybliz sprawy wypadkow prezydenta i premiera. Po pijanemu kierowali, przekraczali predkosc, wyprzedzali na przejsciach?

Data: 2018-10-30 20:18:10
Autor: Shrek
No to czekamy na trupa
Przybliz sprawy wypadkow prezydenta i premiera. Po pijanemu kierowali, przekraczali predkosc, wyprzedzali na przejsciach?

Zarówno premier (słusznie miniona) jak i prezydent brali udział w skoku na BOR składając swoje podpisu pod ustawą wygaszającą stosunki pracy z borowikami i umożliwiające wprowadzenie do boru polityki prorodzinnej - czyli zatrudnianie rodziny pis.

BTW - naprawdę nie sadzisz, że to kompromitujące jeśli premier mówi, że nie ma wpływu na prace boru - to kto kurwa ma - szeregowey poseł, czy nie ma na nich bata i robią sobie co chcą i sami sobie szefują?

Shrek

Data: 2018-10-30 14:40:57
Autor: Zenek Kapelinder
No to czekamy na trupa
To ze Ci rzady pisu nie odpowiadaja to nie moja sprawa. Nie dorabiaj pizdzie uszu tylko pisz jakie wypadki spowodowali prezydent i premier albo wypierdalaj na drzewo.

Data: 2018-10-30 23:27:24
Autor: J.F.
No to czekamy na trupa
Dnia Tue, 30 Oct 2018 14:40:57 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
napisał(a):
To ze Ci rzady pisu nie odpowiadaja to nie moja sprawa.

Mozesz przypomniec ilu mieszkancom twojego miasta odpowiadaja rzady
pis ... wedle ostatnich wyborow :-)

Nie dorabiaj pizdzie uszu tylko pisz jakie wypadki spowodowali prezydent i premier albo wypierdalaj na drzewo.

A pod kogo podpada BOR/SOP ?
Czyli premier i Kaczynski sa winni :-)

J.

Data: 2018-10-30 16:39:21
Autor: Zenek Kapelinder
No to czekamy na trupa
A jakie to ma znaczenie w kwestii wypadkow robionych przez premiera albo prezydenta? Juz pytalem ale nie odpowiedziales. Z glupim usmieszkiem sie urodziles czy to nabyte?

Data: 2018-10-31 06:54:41
Autor: Shrek
No to czekamy na trupa
A jakie to ma znaczenie w kwestii wypadkow robionych przez premiera albo prezydenta?

Dokładnie to samo co były prezydent z katasto0fą w smoleńsku. Dodatkowo dzięki nim pozwalniano kierowców z doświadczeniem i zatrudniano gang świezaków. Dwukrotnie w przypadku premier okazało się, prowadził koleś bez doświadczenia. Dodatkowo minister MSWiA zamiast wyciągnąć wnioski wpieprza się w kompetencję sądów.

Oczywiście można twierdzić, że to bez związku i to był zamach.

Shrek

Data: 2018-11-01 13:59:50
Autor: Budzik
No to czekamy na trupa
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

A jakie to ma znaczenie w kwestii wypadkow robionych przez premiera
albo prezydenta? Juz pytalem ale nie odpowiedziales. Z glupim
usmieszkiem sie urodziles czy to nabyte?

Jakis taki bardziej nerwowy Zenek po ostatnim weekendzie... :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

Data: 2018-11-01 15:33:44
Autor: J.F.
No to czekamy na trupa
Dnia 01 Nov 2018 13:59:50 GMT, Budzik napisał(a):
[...]

Zapoznal sie z wynikami wyborow w rodzimym miescie ?

Dziwnie pozno :-)

J.

Data: 2018-10-31 06:42:44
Autor: Shrek
No to czekamy na trupa
To ze Ci rzady pisu nie odpowiadaja to nie moja sprawa. Nie dorabiaj pizdzie uszu tylko pisz jakie wypadki spowodowali prezydent i premier albo wypierdalaj na drzewo.

To że ci rządy pisu odpowiadają to twoja sprawa. Pytasz co ma wspólnego premier z wypadkami sop to ci piszę - jest kurwa ich zwierzchnikiem, więc to premier za nich odpowiada.

"Nie dorabiaj pizdzie uszu i wypierdalaj na drzewo."

Shrek

Data: 2018-10-30 20:25:54
Autor: J.F.
No to czekamy na trupa
Użytkownik  przemek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:f244e875-ba61-46b0-b2bf-0ef880658abd@googlegroups.com...
https://www.tvn24.pl/dwie-osoby-zginely-na-pasach-w-jeleniej-gorze-zarzuty-dla-kierowcow,879862,s.html
zawsze jezdzili szybko ale bezpiecznie

Ale "Bezpośrednio po zdarzeniu zatrzymano także dwie inne osoby: kierowcę i pasażera samochodu, który w momencie wypadku przejeżdżał obok auta prowadzonego przez 25-latka. Zachodziło bowiem podejrzenie, że obaj kierowcy się ścigali."

Policja przypadkiem stala 100m dalej ?

No i  "Usłyszeli również zarzut bezpośredniego sprowadzenia katastrofy w ruchu lądowym, zagrażającej życiu i zdrowiu wielu osób, za co grozi do 8 lat więzienia."

prokurator przesadzil w zarzutach, czy nie ?
Bo gdyby tam pielgrzymka przechodzila ...

J.

Data: 2018-10-30 20:38:16
Autor: Shrek
No to czekamy na trupa
W dniu 30.10.2018 o 20:25, J.F. pisze:

[...]

Monitoring?

[...]

Może wcześniej przejechali koło grupy ludzi. Nie wiemy.

Shrek

Data: 2018-10-30 23:30:02
Autor: J.F.
No to czekamy na trupa
Dnia Tue, 30 Oct 2018 20:38:16 +0100, Shrek napisał(a):
[...]

to by nie bylo "bezposrednio", chyba ze pismaki znow cos napisaly z
sufitu.

[...]

Chyba nie musieli przejezdzac, wystarczy ze grupa mogla sie zdarzyc
.... ale z drugiej strony - to by kazdemu mozna taki zarzut postawic

J.

Data: 2018-10-31 06:45:57
Autor: Shrek
No to czekamy na trupa
W dniu 30.10.2018 o 23:30, J.F. pisze:

Monitoring?

to by nie bylo "bezposrednio", chyba ze pismaki znow cos napisaly z
sufitu.

Czemu. "Koledzy" mogli się zatrzymać, a czynności cjwilę trwają - koledzy policjantów na miejscu mogli w miedzyczasie przejrzeć monitoring miejski.

Shrek

Data: 2018-10-31 10:35:07
Autor: radekp@konto.pl
No to czekamy na trupa
Tue, 30 Oct 2018 20:25:54 +0100, w <5bd8b071$0$504$65785112@news.neostrada.pl>,
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

[...]

Czyli jeżeli podłożę bombę w hipermarkecie i wybuchnie ona ok. 1:00 to
właściwie nie ma sprawy -- najwyżej zniszczenie mienia?

Data: 2018-10-31 10:59:27
Autor: Liwiusz
No to czekamy na trupa
W dniu 2018-10-31 o 10:35, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Jeśli nastawisz na 1:00, a wiesz, że w nocy nikt nie pracuje...

--
Liwiusz

Data: 2018-11-01 00:03:31
Autor: radekp@konto.pl
No to czekamy na trupa
Wed, 31 Oct 2018 10:59:27 +0100, w <prbue2$4hk$1@node1.news.atman.pl>, Liwiusz
<lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

W dniu 2018-10-31 o 10:35, radekp@konto.pl pisze:

> właściwie nie ma sprawy -- najwyżej zniszczenie mienia?

Jeśli nastawisz na 1:00, a wiesz, że w nocy nikt nie pracuje...

Tego akurat nigdy się nie wie -- mogą rozkładać towar, robić remanent.

Data: 2018-10-31 10:59:44
Autor: J.F.
No to czekamy na trupa
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:cptitdlistu3gmb4of2jfhd1hcr8kl676t@4ax.com...
[...]

Jesli celowo nastawiles zegar na 1:00, zeby ludzi nie bylo ... to tak.
Tylko ochrone narazasz, o ile tam spaceruje ...

Oczywiscie dojda inne zarzuty, ale katastrofa zagrazajaca zyciu i zdrowiu w wielkich rozmiarach nie powinna byc zarzucana.

A potem sie okaze, ze sklep promocje nocna zrobil :-)

J.

Data: 2018-10-31 00:42:38
Autor: kk
No to czekamy na trupa
W dniu 2018-10-30 o 10:57, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
https://www.tvn24.pl/dwie-osoby-zginely-na-pasach-w-jeleniej-gorze-zarzuty-dla-kierowcow,879862,s.html

zawsze jezdzili szybko ale bezpiecznie

A jak ktoś nie jechał jak Frog i nie brał udziału w wyścigu ulicznym a jednak kogoś przejechał na pasach to co ma sobie zarzucić?

Data: 2018-10-31 07:25:10
Autor: J.F.
No to czekamy na trupa
Dnia Wed, 31 Oct 2018 00:42:38 +0100, kk napisał(a):
[...]

No jak to co ?
Spowodowanie zagrozenia katastrofa drogowa w wielkich rozmiarach.
Bo np rozmawial przez komorke ..

J.

Data: 2018-10-31 00:40:37
Autor: kk
No to czekamy na trupa
W dniu 2018-10-30 o 09:33, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,frog-zlamal-zakazy-bedzie-tak-jezdzil-do-konca-zycia-czyjegos-lub-swojego,277642.html

Ale pierdoły. Gość umie sprawnie jeździć i nie boi się tego robić.

jak Bozia da to moze trafi na prokuratora albo sedziego

Ale po co ?

Data: 2018-10-31 05:32:27
Autor: TeRa
No to czekamy na trupa
Użytkownik "kk" <kk@op.pl> napisał w wiadomości news:praq60$mve$1news.icm.edu.pl...
[...]

Wielu takich "sprawnie jeżdzących" leży na cmentarzu, lub w szpitalu.
Najgorsze jest to, że ofiary takich debili też leżą na cmentarzu,
lub w szpitalu.

Data: 2018-11-01 01:02:06
Autor: kk
No to czekamy na trupa
W dniu 2018-10-31 o 05:32, TeRa pisze:
[...]

Czemu z Frogiem jest inaczej? Czemu nie leży i jego ofiary nie leżą? Kto   jest debilem?

Data: 2018-11-01 07:20:38
Autor: Shrek
No to czekamy na trupa
W dniu 01.11.2018 o 01:02, kk pisze:

Czemu z Frogiem jest inaczej? Czemu nie leży i jego ofiary nie leżą? Kto   jest debilem?

Bo statystycznie solidny dzwon występuje co jakieś milion kilometrów - to że ktoś się nie zabił nie świadczy o jego wybitnych umiejętnościach, a po prostu nie miał pecha.

Shrek

Data: 2018-11-01 07:30:32
Autor: J.F.
No to czekamy na trupa
Dnia Thu, 1 Nov 2018 07:20:38 +0100, Shrek napisał(a):
[...]

To przy normalnej jezdzie - przy frogowej powinno byc mniej km.

No i trup sie zdarza na 10 wypadkow, a wypadek na ~10 kolizji ...
zabezezpieczaja troche te samochody ... ale to znow przy normalnej
polskiej jezdzie ...

J.

Data: 2018-11-01 07:49:05
Autor: Shrek
No to czekamy na trupa
W dniu 01.11.2018 o 07:30, J.F. pisze:

To przy normalnej jezdzie - przy frogowej powinno byc mniej km.

On głównie po mieście jeżdzi więc dużych przebiegów nie robi, stosunkowo niedługo jeździ - ma jeszcze czas się zabić. Ogólnie odnosiłem się do nieusprawiedliwionego twierdzenia, ze jeśli ktoś żyje to widocznie nie jest złym kierowcą.

No i trup sie zdarza na 10 wypadkow, a wypadek na ~10 kolizji ...
zabezezpieczaja troche te samochody ... ale to znow przy normalnej
polskiej jezdzie ...

Jakby go zostawić samemu sobiem to w końcu sprawa by się rozwiazała. Jest to jednak złe rozwiązanie, bo nie wiadomo ile osoób wcześniej i przy okazji ostatecznego rozwiazania zabije badź uszkodzi.

Shrek

Data: 2018-11-01 08:05:33
Autor: Akarm
No to czekamy na trupa
W dniu 2018-11-01 o 07:49, Shrek pisze:

 Ogólnie odnosiłem się do nieusprawiedliwionego twierdzenia, ze jeśli ktoś żyje to widocznie nie jest złym kierowcą.

Zawsze tak jest, każdy tak sądzi.
Za każdym razem, kiedy ktoś we mnie przywalił, mówił prawie słowo w słowo:
"Tyle lat jeżdżą rozmawiając przez telefon i nigdy nie miałem wypadku".

Jakby go zostawić samemu sobiem to w końcu sprawa by się rozwiazała. Jest to jednak złe rozwiązanie, bo nie wiadomo ile osoób wcześniej i przy okazji ostatecznego rozwiazania zabije badź uszkodzi.

Dlatego byłem przeciwko usunięciu budynku Spójni. Tam przynajmniej nie rozwalali nikogo z naprzeciwka. I uważam, że takich zapór powinno być znacznie więcej, sprzyja to znacznej poprawie bezpieczeństwa na drogach.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-11-01 08:22:47
Autor: Shrek
No to czekamy na trupa
W dniu 01.11.2018 o 08:05, Akarm pisze:

Dlatego byłem przeciwko usunięciu budynku Spójni. Tam przynajmniej nie rozwalali nikogo z naprzeciwka. I uważam, że takich zapór powinno być znacznie więcej, sprzyja to znacznej poprawie bezpieczeństwa na drogach.

Przesadzasz. Po pierwsze, większość ludzi jest w miarę normalna, pod drugie nie jest powiedziane, że to akurat wariat się rozwali się na spójni a nie zepchnięty przez niego normals. Ponadto drogi powinny być bydowane jako możliwie bezpieczne a nie gra o życie między kierowcą a projektantem. Za brakiem pasów awaryjnych jak na A4 też jesteś?

Shrek

Data: 2018-11-01 10:06:10
Autor: Akarm
No to czekamy na trupa
W dniu 2018-11-01 o 08:22, Shrek pisze:

Przesadzasz. Po pierwsze, większość ludzi jest w miarę normalna, pod drugie nie jest powiedziane, że to akurat wariat się rozwali się na

Oczywiście, bo to nie wariaci się tam rozwalali, tylko kretyni, którzy nigdy w życiu nie powinni siadać za kółkiem. Dawno, dawno temu, chciałem się przekonać, jak tam jest niebezpiecznie i spróbowałem 160 km/godz. Naprawdę nic nadzwyczajnego się nie działo, nie wiem jak można z tej drogi wylecieć. Żebym nie wiem jak chciał, to mi się nie uda.

spójni a nie zepchnięty przez niego normals. Ponadto drogi powinny być bydowane jako możliwie bezpieczne a nie gra o życie między kierowcą a

I o to chodzi, o jak największe bezpieczeństwo.
Pozostawienie budynku Spójni właśnie zwiększałoby znacznie bezpieczeństwo na drogach.

projektantem. Za brakiem pasów awaryjnych jak na A4 też jesteś?

Nie.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-11-01 22:49:13
Autor: kk
No to czekamy na trupa
[...]

Czytać nie umiesz i cytować. Napisałem, że sprawnie jeździ (bo filmik oglądałem). Na co ktoś że wielu takich na cmentarzu leży (czyli z dupy bo Frog nie leży). Więc się zapytałem czemu z Frogiem jest inaczej. Nie pisałem o tym że jeśli to cośtam. Mówię, nie umiesz czytać.

Data: 2018-11-01 08:18:44
Autor: kk
No to czekamy na trupa
W dniu 2018-11-01 o 07:20, Shrek pisze:
[...]

No nie, nie rozbił się przed milionem bo ma umiejętności a nie dlatego, że nie miał pecha.

Data: 2018-11-01 08:24:34
Autor: Shrek
No to czekamy na trupa
W dniu 01.11.2018 o 08:18, kk pisze:

No nie, nie rozbił się przed milionem bo ma umiejętności a nie dlatego, że nie miał pecha.

Czyli kierowcy dzielą się według ciebie na tych co mają umiejętności bo nie rozbili się przed milionem i tych co mają wybitne umiejetności bo nie rozbili się pomimo miliona?

Jesteś nowym trolem, czy wcieleniem któregoś wczęsniejszego, bo nie chce mi się sprawdzać?

Shrek

Data: 2018-11-01 22:52:42
Autor: kk
No to czekamy na trupa
W dniu 2018-11-01 o 08:24, Shrek pisze:
[...]

Nie umiesz czytać i tyle.

Data: 2018-11-01 10:54:29
Autor: radekp@konto.pl
No to czekamy na trupa
Thu, 1 Nov 2018 08:18:44 +0100, w <pre9cl$p00$1@news.icm.edu.pl>, kk <kk@op.pl>
napisał(-a):

No nie, nie rozbił się przed milionem bo ma umiejętności a nie dlatego, że nie miał pecha.

Ma umiejętności wyższe od przeciętnych, które skutecznie niweluje taką jazdą.
Dzwony to on na pewno miał, tylko nic o nich nie wiadomo.

Data: 2018-11-01 22:56:05
Autor: kk
No to czekamy na trupa
napisał(-a):

[...]

No właśnie, a wydźwięk artykułu jest zupełnie inny.

Data: 2018-11-02 00:06:51
Autor: radekp@konto.pl
No to czekamy na trupa
Thu, 1 Nov 2018 22:56:05 +0100, w <prfspn$lue$1@news.icm.edu.pl>, kk <kk@op.pl>
napisał(-a):

W dniu 2018-11-01 o 10:54, radekp@konto.pl pisze:

No właśnie, a wydźwięk artykułu jest zupełnie inny.

Że spowoduje wypadek czy że nie umie jeździć?
To pierwsze jest oczywiste, to drugie niekoniecznie.

Data: 2018-11-01 11:54:54
Autor: Mateusz Viste
No to czekamy na trupa
On Thu, 01 Nov 2018 08:18:44 +0100, kk wrote:
No nie, nie rozbił się przed milionem bo ma umiejętności a nie dlatego,
że nie miał pecha.

Skąd wiesz, że się nie rozbił? To, że do tej pory żyje to może być równie dobrze kwestia szczęścia jak i bezpieczeństwa luksusowych pojazdów.

Umiejętności swoją drogą jakieś ma, to oczywiste. Ale takie umiejętności nie biorą się znikąd, człowiek uczy się na błędach.

Mateusz

Data: 2018-11-01 23:04:02
Autor: kk
No to czekamy na trupa
[...]

Wątek przeczytaj. Było, że leży na cmentarzu lub w szpitalu. Leży?

Umiejętności swoją drogą jakieś ma, to oczywiste. Ale takie umiejętności
nie biorą się znikąd, człowiek uczy się na błędach.

A czyich? Generalnie jest coś takiego jak talent.

Data: 2018-11-02 08:23:36
Autor: Mateusz Viste
No to czekamy na trupa
On Thu, 01 Nov 2018 23:04:02 +0100, kk wrote:
[...]

Ja zauważam tylko, że w nowoczesnym, luksusowym samochodzie nie tak łatwo się zabić.

Umiejętności swoją drogą jakieś ma, to oczywiste. Ale takie
umiejętności nie biorą się znikąd, człowiek uczy się na błędach.

A czyich? Generalnie jest coś takiego jak talent.

Niewątpliwie. Jednak nawet najbardziej utalentowany łyżwiarz doznał w życiu dotkliwych upadków.

Mateusz

Data: 2018-11-02 13:40:09
Autor: radekp@konto.pl
No to czekamy na trupa
Thu, 1 Nov 2018 23:04:02 +0100, w <prft8j$q6c$1@news.icm.edu.pl>, kk <kk@op.pl>
napisał(-a):

> Umiejętności swoją drogą jakieś ma, to oczywiste. Ale takie umiejętności
> nie biorą się znikąd, człowiek uczy się na błędach.

A czyich? Generalnie jest coś takiego jak talent.

Jaki talent? :D
Jakby miał talent, to już dawno brywałby na torze.

Data: 2018-11-02 16:32:25
Autor: Shrek
No to czekamy na trupa
W dniu 02.11.2018 o 13:40, radekp@konto.pl pisze:

Jaki talent? :D
Jakby miał talent, to już dawno brywałby na torze.

No właśnie - nie przypominam sobie nagrań gdzie by jakiś szczególny talent ujawniał.

Data: 2018-11-02 23:42:32
Autor: kk
No to czekamy na trupa
napisał(-a):

[...]

Jakby wszystkie drogi potraktować jako taki duży tor ...

:-)

Data: 2018-11-01 13:04:09
Autor: Jacek Maciejewski
No to czekamy na trupa
Dnia 01 Nov 2018 11:54:54 GMT, Mateusz Viste napisał(a):

Umiejętności swoją drogą jakieś ma, to oczywiste. Ale takie umiejętności nie biorą się znikąd, człowiek uczy się na błędach.

Jasne. Pojeździj w okolicy, może staniesz się jego błędem :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-11-01 12:07:11
Autor: Mateusz Viste
No to czekamy na trupa
On Thu, 01 Nov 2018 13:04:09 +0100, Jacek Maciejewski wrote:
[...]

Chyba już za późno, ten pan zdaje się nie jeździ już. No i tak czy siak, do Warszawy mi wybitnie nie po drodze.

Mateusz

Data: 2018-11-01 13:13:34
Autor: Jacek Maciejewski
No to czekamy na trupa
Dnia 01 Nov 2018 12:07:11 GMT, Mateusz Viste napisał(a):

[...]

A to szkoda... Cóż za nobilitacja - być skasowanym przez Pana Froga...
:)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-11-01 11:47:09
Autor: Mateusz Viste
No to czekamy na trupa
On Thu, 01 Nov 2018 01:02:06 +0100, kk wrote:
Czemu z Frogiem jest inaczej? Czemu nie leży i jego ofiary nie leżą? Kto
  jest debilem?

To, że o jego ofiarach nic nie wiemy nie znaczy że ich nie ma.

Mateusz

Data: 2018-11-01 23:05:32
Autor: kk
No to czekamy na trupa
On Thu, 01 Nov 2018 01:02:06 +0100, kk wrote:
Czemu z Frogiem jest inaczej? Czemu nie leży i jego ofiary nie leżą? Kto
   jest debilem?

To, że o jego ofiarach nic nie wiemy nie znaczy że ich nie ma.

To, że nie wiemy znaczy, że nie wiemy a nie że one są.

Data: 2018-10-31 08:05:22
Autor: Jacek Maciejewski
No to czekamy na trupa
Dnia Wed, 31 Oct 2018 00:40:37 +0100, kk napisał(a):

Ale pierdoły. Gość umie sprawnie jeździć i nie boi się tego robić.

Masz 16 lat, prawda?
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-11-01 01:09:00
Autor: kk
No to czekamy na trupa
Dnia Wed, 31 Oct 2018 00:40:37 +0100, kk napisał(a):

Ale pierdoły. Gość umie sprawnie jeździć i nie boi się tego robić.

Masz 16 lat, prawda?

Prawda. 16-cie i jeszcze trochę. Zadzwoń do mamy.

Data: 2018-10-31 13:35:02
Autor: Queequeg
No to czekamy na trupa
kk <kk@op.pl> wrote:

https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,frog-zlamal-zakazy-bedzie-tak-jezdzil-do-konca-zycia-czyjegos-lub-swojego,277642.html

Ale pierdoły. Gość umie sprawnie jeździć i nie boi się tego robić.

To niech jeździ -- na zamkniętym torze.

Data: 2018-11-01 01:13:54
Autor: kk
No to czekamy na trupa
W dniu 2018-10-31 o 14:35, Queequeg pisze:
kk <kk@op.pl> wrote:

[...]

Jeśli wszystkie drogi potraktować jako taki wielki tor ...

Data: 2018-10-31 23:03:09
Autor: PiteR
No to czekamy na trupa
na  ** p.m.s **  kk pisze tak:

Ale pierdoły. Gość umie sprawnie jeździć i nie boi się tego robić.

Może okazać się zbyt szybki dla otoczenia i go otoczenie skasuje.

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-11-01 01:16:16
Autor: kk
No to czekamy na trupa
W dniu 2018-11-01 o 00:03, PiteR pisze:
na  ** p.m.s **  kk pisze tak:

Ale pierdoły. Gość umie sprawnie jeździć i nie boi się tego robić.

Może okazać się zbyt szybki dla otoczenia i go otoczenie skasuje.

A tam wcale o szybkość nie chodziło.

Data: 2018-11-01 08:31:46
Autor: Jacek Maciejewski
No to czekamy na trupa

na  ** p.m.s **  kk pisze tak:

Ale pierdoły. Gość umie sprawnie jeździć i nie boi się tego robić.

Może okazać się zbyt szybki dla otoczenia i go otoczenie skasuje.

A tam wcale o szybkość nie chodziło.

Tylko o sprawność. Pewnie jak ci dają mandat za szybkość to mówisz:
Panie władzo ja wcale nie szybko, ja jechałem sprawnie!
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-11-01 23:09:50
Autor: kk
No to czekamy na trupa

na  ** p.m.s **  kk pisze tak:

Ale pierdoły. Gość umie sprawnie jeździć i nie boi się tego robić.

Może okazać się zbyt szybki dla otoczenia i go otoczenie skasuje.

A tam wcale o szybkość nie chodziło.

Tylko o sprawność.

Otóż to!

Pewnie jak ci dają mandat za szybkość to mówisz:
Panie władzo ja wcale nie szybko, ja jechałem sprawnie!

Pierzysz od rzeczy. W artykule wyraźnie stało, że Frogowi zarzuca się popełnienie 100 wykroczeń. Myślisz, że 100 razy mu zarzucają przekroczenie prędkości?

Data: 2018-11-02 09:20:17
Autor: Jacek Maciejewski
No to czekamy na trupa
Dnia Thu, 1 Nov 2018 23:09:50 +0100, kk napisał(a):

Pierzysz od rzeczy. W artykule wyraźnie stało, że Frogowi zarzuca się popełnienie 100 wykroczeń. Myślisz, że 100 razy mu zarzucają przekroczenie prędkości?

Zapewne, jak cię złapią na jeździe pod prąd, argumentujesz że to robisz
bardzo sprawnie. Podobnie przy wyprzedzaniu na 3-go czy w niedozwolonym
miejscu. Jeśli to robisz sprawnie to nie ma zagrożenia ani wykroczenia.
Am I right?
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-11-02 23:40:44
Autor: kk
No to czekamy na trupa
[...]

Ja? Pojebało Cię? Mówimy o Frogu.

Data: 2018-11-03 09:24:43
Autor: Jacek Maciejewski
No to czekamy na trupa
Dnia Fri, 2 Nov 2018 23:40:44 +0100, kk napisał(a):

Ja? Pojebało Cię? Mówimy o Frogu.

Mówimy o twojej idiotycznej argumentacji w sprawie Froga. Jak jeździ
"sprawnie" to nie ma sprawy :) Zapewne też tak czynisz - jeździsz
"sprawnie" łamiąc prawo. Już o łamaniu rozsądku nie wspomnę bo to rzecz
ci obca.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-11-02 10:00:32
Autor: J.F.
No to czekamy na trupa
Użytkownik "kk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:prftjg$qkl$1@news.icm.edu.pl...
[...]

W zaleznosci od trasy - jesli gdzies stoi 60 na kazdym skrzyzowaniu, podnoszace ... ale tez jednak ustanawiajace limit.
Wiec jak ktos jedzie stale 90, to co skrzyzowanie przekracza dozwolona predkosc.
A jakby podniesienia nie bylo, to tylko raz  :-)

Fotoradary co prawda beda mialy inne zdanie, ale na razie tak gesto nie stoja.

Setka takich znakow sie chyba nie uzbiera, wiec musieli doliczyc ciagle linie ... no i co jeszcze ?
Zbyt gwaltowne manewry ?
Wymuszenie pierwszenstwa przy zmianie pasa, gdy sie wcinal na centymetry i zmuszal do hamowania ?
Czy takie ogolne "stworzenie zagrozenia bezpieczenstwa" ?

J.

Data: 2018-11-02 00:10:00
Autor: PiteR
No to czekamy na trupa

na  ** p.m.s **  kk pisze tak:

Ale pierdoły. Gość umie sprawnie jeździć i nie boi się tego robić.

Może okazać się zbyt szybki dla otoczenia i go otoczenie skasuje.

A tam wcale o szybkość nie chodziło.

Mnie chodziło, że ma zbyt szybki procesor. Trafi na panią Krysię i zakończy karierę.

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-10-31 06:44:51
Autor: Kris
No to czekamy na trupa
W dniu wtorek, 30 października 2018 09:33:53 UTC+1 użytkownik przemek.j...@gmail.com napisał:
https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,frog-zlamal-zakazy-bedzie-tak-jezdzil-do-konca-zycia-czyjegos-lub-swojego,277642.html

jak Bozia da to moze trafi na prokuratora albo sedziego

Ja czekam na Kapelusznika Cavallino Plonk Warninga jak tu się wypowie w obronie idiotów że to "normalna sytuacja drogowa"

Data: 2018-10-31 15:04:24
Autor: J.F.
No to czekamy na trupa
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:2ad9a84a-782e-4363-baa5-d2889952e37c@googlegroups.com...
[...]

Ale ktora ?
Ze czlowiek z zakazem prowadzenia prowadzi ... to u nas normalne :-(

Ze czlowiek z zakazem prowadzenia szuka terenu prywatnego zeby tam pojezdzic  ... nie, to nie jest normalne, zwykle sie nie przejmuja tym, ze to droga publiczna :-)

Ze kreci sobie baczki na pustym parkingu ... a to chyba nawet godne pochwaly ... ale powiedzmy ze lepiej byloby poza okresem zakazu.

J.

Data: 2018-10-31 10:30:55
Autor: przemek.jedrzejczak
No to czekamy na trupa
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,24115882,od-kuriera-do-kierowcy-beaty-szydlo-to-on-odpowiada-za-kolizje.html#s=BoxOpLink

krótka ławka gamoni naprawdę jest krótka więc jutro łapanka wśród pizzermenow ;-) żałosne klauny są niereformowalne więc kolejne wypadki to niestety tylko kwestia czasu ...

Data: 2018-10-31 20:30:25
Autor: J.F.
No to czekamy na trupa
Dnia Wed, 31 Oct 2018 10:30:55 -0700 (PDT),
przemek.jedrzejczak@gmail.com napisał(a):
[...]

hm, 5 lat jako kurier to chyba niezla praktyka ?
A 2 lata w BOR to nie taki znow niedoswiadczony.

I czego mialby nie dac rady ... oj, cos mi sie widzi, ze pismak
zmysla.

No dobra, nawet jesli, to skad sie to wzielo ? Zwolnili wszystkich starych tak im kierowcy przeszkadzali ?
Czy tak zaczeli rzadzic, ze sie sami zwolnili ? Emerytura mundurowa im nie przysluguje czasem ?

I co - zwolnili, zeby zaraz zatrudnic "swoich", z rodziny ?

J.

Data: 2018-10-31 20:46:25
Autor: Shrek
No to czekamy na trupa
W dniu 31.10.2018 o 20:30, J.F. pisze:

[...]

Daj spokój - jeżdził dostawczakiem i nosił paczki - jak to ma się do prowadzenia operacyjnego pojazdów vipowskich?

A 2 lata w BOR to nie taki znow niedoswiadczony.

Skoro służba przygotowawcza trwa trzy? Bardzo niedoświadczony - w zasadzie praktykant.

I czego mialby nie dac rady ...

Zahamować przed poprzednikiem....

No dobra, nawet jesli, to skad sie to wzielo ?
Zwolnili wszystkich starych tak im kierowcy przeszkadzali ?

Zapewne tak - cytowałem ci już zdaje się ustawę. Tym co zostali nowe prorodzinne kierownictwo tak umilało życie, że się wypisali sami.

I co - zwolnili, zeby zaraz zatrudnic "swoich", z rodziny ?

Dokładnie tak to wygląda - teraz kurwa my, tylko do sześcianu.

Shrek

Data: 2018-11-01 07:47:36
Autor: J.F.
No to czekamy na trupa
Dnia Wed, 31 Oct 2018 20:46:25 +0100, Shrek napisał(a):
[...]

Ale do prowadzenia pojazdow ma duzo.

A 2 lata w BOR to nie taki znow niedoswiadczony.

Skoro służba przygotowawcza trwa trzy? Bardzo niedoświadczony - w zasadzie praktykant.

I czego mialby nie dac rady ...
Zahamować przed poprzednikiem....

To by szybko ten kurierski rozbil.

No chyba, ze od vipowskich wymagaja zachowania odstepu 3m ...

[...]

No coz, moze to srodowisko PiS tak biedne, ze posada kierowcy w BOR
jest atrakcyjna. Spolek SP zabraklo ?
Choc zawsze to oficerska pensja, a jak sie propaguje dzieci, to potem
trzeba je jakos ustawic :-)

J.

Data: 2018-11-01 08:00:56
Autor: Cavallino
No to czekamy na trupa
W dniu 01-11-2018 o 07:47, J.F. pisze:
[...]

No wymagają - po co marudzisz, jeśli nie masz pojęcia na czym polega jazda w takiej kolumnie?

Data: 2018-11-01 09:33:53
Autor: J.F.
No to czekamy na trupa
Dnia Thu, 1 Nov 2018 08:00:56 +0100, Cavallino napisał(a):
[...]

A jezdza tak ?

No to nie powinno byc sprawy. "Jezdzimy tak, bo tego wymaga
bezpieczentwo VIP. Wiemy ze to jest za blisko i czasem powoduje drobne
stluczki, ale bezpieczenstwo wazniejsze. I dlatego mandat sie nie nalezy" :-)

J.

Data: 2018-11-01 19:32:43
Autor: Cavallino
No to czekamy na trupa
W dniu 01-11-2018 o 09:33, J.F. pisze:
[...]

Oczywiście.
Podstawa eskortowania to minimalne odstępy między samochodami.
Te Twoje 3m to w wielu przypadkach za dużo.

Data: 2018-11-01 08:02:14
Autor: Shrek
No to czekamy na trupa
W dniu 01.11.2018 o 07:47, J.F. pisze:

Daj spokój - jeżdził dostawczakiem i nosił paczki - jak to ma się do
prowadzenia operacyjnego pojazdów vipowskich?

Ale do prowadzenia pojazdow ma duzo.

Większość grupowiczów ma 7 lat lub więcej. Co nie znaczy, że są doświadczonymi kierowcami vipów. Porównujesz nieporównywalne - co innego prowadzenie samochodu, co innego uprzywilejowanego.

I czego mialby nie dac rady ...
Zahamować przed poprzednikiem....

To by szybko ten kurierski rozbil.

Rozwalili rządowe bryki. I takie są fakty. Nie wiemy jak mu szło powożenie dostawczakiem i ma to tu niewielkie znaczenia. Ja też żadnego samochodu jeszcze nie rozbiłem ale nie znaczy to, że mam wystarczające odświadczenie do wożenia vipów z bombami da dachu i zwartych kolumnach.

No chyba, ze od vipowskich wymagaja zachowania odstepu 3m ...

Ponoć wymagają. Tłumaczą to tym, żeby im się nikt w kolumne nie wbił.

No coz, moze to srodowisko PiS tak biedne, ze posada kierowcy w BOR
jest atrakcyjna. Spolek SP zabraklo ?

Niedoceniasz ich. Robią skok gdzie się da i jak się da. "Teraz kurwa my" za AWS to był przy nich pikuś. Dlatego tak się wkurwili po "zwycięstwie" w samorządowych - już się witali z posadami w województwach, a tu lipa.

Zresztą - skoro robisz ustawę umożliwiająca wywalanie ludzi z pracy z pominięciem kodeksu pracy i uniemożliwaującą skuteczne dochodzenie praw pracowniczych przed sądem to są dwie możliwości - albo robisz to w celu dokonania czystki i obsadzenia swoimi, albo... nie, w zasadzie innej możliwości nie ma.

Choc zawsze to oficerska pensja, a jak sie propaguje dzieci, to potem
trzeba je jakos ustawic :-)

Oni wychodzą z założenia, że jak można to trzeba robić skok. Wiedzą, że są tu "na chwilę" i trzeba nakraść ile się da, bo jak już stracą władzę, to ich wywalą w analogiczny sposób "bez żadnego trybu".

Shrek

Data: 2018-11-01 09:30:54
Autor: J.F.
No to czekamy na trupa
Dnia Thu, 1 Nov 2018 08:02:14 +0100, Shrek napisał(a):
[...]

A ile sie wymaga od kierowcy karetki ? Krotkiego kursu ?

Poza tym jesli kurier z powolania to tak jak pojazd uprzywilejowany
:-)

No i czy tu bylo uprzywilejowanie, czy tylko nieuwaga zamiast
hamowania ?

I czego mialby nie dac rady ...
Zahamować przed poprzednikiem....
To by szybko ten kurierski rozbil.
Rozwalili rządowe bryki. I takie są fakty.

Ale przez piec lat pracy kuriera widac byli z niego zadowoleni.

[...]

Na pewno wieksze niz 18-latek swiezo po egzaminie na PJ.

No chyba, ze od vipowskich wymagaja zachowania odstepu 3m ...
Ponoć wymagają. Tłumaczą to tym, żeby im się nikt w kolumne nie wbił.

Tak mowia i uzasadnie jak widac jest ... ale czy tak jezdza ?

[...]

Ale to piszesz o BOR czy urzedzie zony ?

albo robisz to w celu dokonania czystki i obsadzenia swoimi, albo... nie, w zasadzie innej możliwości nie ma.

W zasadzie tak, choc widzisz - GIODO zmienil sie na UODO i chyba
nikogo nie wywalili.
Z drugiej strony - czasem nowa wladza moze miec nowa wizje, do ktorej
starzy pracownicy nie pasuja :-)

[...]

Nastepcy nie beda lepsi ... a poprzednicy ?

J.

Data: 2018-11-01 01:53:17
Autor: przemek.jedrzejczak
No to czekamy na trupa
-- Ale przez piec lat pracy kuriera widac byli z niego zadowoleni.

to sam sobie wymysliles bo moze kolesia wywalali z wszystkich firm za stluczki :-)

-- Na pewno wieksze niz 18-latek swiezo po egzaminie na PJ.

dzis jestes niczym jutro motorniczym :-)

-- No coz, moze to srodowisko PiS tak biedne, ze posada kierowcy w BOR jest atrakcyjna. Spolek SP zabraklo ?

26 lat wg Rz z tego 5 lat jako kurier czyli moze mature ma :-) na SP troche slabo ale nie mowie ze sie nie da :-)

Data: 2018-11-01 15:43:39
Autor: J.F.
No to czekamy na trupa
Dnia Thu, 1 Nov 2018 01:53:17 -0700 (PDT),
przemek.jedrzejczak@gmail.com napisał(a):
-- Ale przez piec lat pracy kuriera widac byli z niego zadowoleni.
to sam sobie wymysliles bo moze kolesia wywalali z wszystkich firm za stluczki :-)

No w sumie tak ... ale jednak 5 lat, a nie 5 miesiecy czy 5 tygodni
:-)

[...]

No to na doradzce ministra go. Po roku bedzie juz doswiadczony
pracownik na odpowiedzialnym stanowisku i mozna do SP :-)

J.

Data: 2018-11-01 09:51:42
Autor: Shrek
No to czekamy na trupa
W dniu 01.11.2018 o 09:30, J.F. pisze:

[...]

Nie mam pojęca, ale na pewno nikt nie mówi, że gość jest doświadczonym kierowcą karetki, bo jeżdził 7 lat na kurierze.

No i czy tu bylo uprzywilejowanie, czy tylko nieuwaga zamiast
hamowania ?

Brak odstępów - specyficzne dla jazdy z vipami w kolumnie. Jak widać nie ogarnęli tego - no nic dziwnego - na kurjerze nie jeżdzi się kolumnami bez odstępów.

Rozwalili rządowe bryki. I takie są fakty.

Ale przez piec lat pracy kuriera widac byli z niego zadowoleni.

Ze mnie też wszyscy są zadowloleni. Jeźdzę dynamicznie, bez stłuczek, madatów - prawie że szybko ale bezpiecznie;) Ale nie czyni mnie to doświadczonym kierowcą vipów.

No chyba, ze od vipowskich wymagaja zachowania odstepu 3m ...
Ponoć wymagają. Tłumaczą to tym, żeby im się nikt w kolumne nie wbił.

Tak mowia i uzasadnie jak widac jest ... ale czy tak jezdza ?

Jeżdzą.

[...]

O obydwóch i więcej (również KAS), zapewne więcej. Wszędzie te same zapisy. Skoro zrobili ustawę o zmianie nazw z BOR na SOP i wygaszaniu etatów, to znaczy, że zrobili tam czystkę.

[...]

Sprawdź. Jeśli jest tam analogiczny zapis, to znaczy że wywalili.

Z drugiej strony - czasem nowa wladza moze miec nowa wizje, do ktorej
starzy pracownicy nie pasuja :-)

Wtedy wypowiada się umowy zgodnie z kodeksem pracy. Ale tu kogoś kodeks pracy bardzo boli. Pewnie dlatego, że trzeba wypowiedzenie uzasadnić. A wtedy trzeba się napracować, żeby "teraz kurwa mys" ubrać w inne słowa, tak żeby nikt tego nie udowodnił.

Nastepcy nie beda lepsi ... a poprzednicy ?

Niewiele lepsi. Choć wymieniali raczej od kierownik w górę, a nie wszytkich jak leci.

Shrek

Data: 2018-11-01 16:10:44
Autor: J.F.
No to czekamy na trupa
Dnia Thu, 1 Nov 2018 09:51:42 +0100, Shrek napisał(a):
[...]

https://www.youtube.com/watch?v=Ufro6R9ydGU
https://www.youtube.com/watch?v=A5lHxiSgTNo
https://www.youtube.com/watch?v=ym_hAeG3Svg
https://www.youtube.com/watch?v=C-ngwTPB7ps

Czesc praktyczna zaliczona :-)

[...]

Ale chyba nie zawsze
https://www.youtube.com/watch?v=TKLGDOD5ayE

a to jeszcze z poprzedniego ustroju

https://www.youtube.com/watch?v=OI4HUHhXb_I

tacy przewidujacy, ze strazakow zabrali do wyciagania
vipa po kolizji ? :-)

[...]

Ale KAS to chyba inna historia.

[...]

Zmienic trzeba bylo chyba z uwagi na RODO.

[...]

No ale tak obiektywnie patrzac - czy pracownik ktory 10 lat
przygotowywal budzet tnac wydatki jest zdolny teraz do ich
rozdmuchania ? Albo ktos, kto uzasadnial potrzebe wprowadzenia pierwszenstwa pieszego
takze przed przejsciem, potrafi uzasadnic potrzebe skasowania takiego
pierwszenstwa ? Bo suweren wybral inna wladze, ktora ma inna koncepcje :-)

Nastepcy nie beda lepsi ... a poprzednicy ?
Niewiele lepsi. Choć wymieniali raczej od kierownik w górę, a nie wszytkich jak leci.

No wlasnie ... wieksze ambicje ?

J.

Data: 2018-11-01 16:24:23
Autor: Shrek
No to czekamy na trupa
W dniu 01.11.2018 o 16:10, J.F. pisze:

Tak mowia i uzasadnie jak widac jest ... ale czy tak jezdza ?

Jeżdzą.

Ale chyba nie zawsze
https://www.youtube.com/watch?v=TKLGDOD5ayE

a to jeszcze z poprzedniego ustroju

hm.. https://youtu.be/TKLGDOD5ayE?t=20 20 sekunda.

https://www.youtube.com/watch?v=OI4HUHhXb_I

Tu to akurat na zamknietej dla ruchu drodze.

[...]

Dokładnie ta sam - czystki z obejście kodeksu pracy.

Sprawdź. Jeśli jest tam analogiczny zapis, to znaczy że wywalili.

Zmienic trzeba bylo chyba z uwagi na RODO.

Zanjdz ustawę u sprawdź. Jeśli zmienili nazwę to na 90% wygasili z automatu wszystkie stosunki pracy - inaczej byłoby nie po pisiorsku.

[...]

Pracownik robi ci mu każą, a normalnie, żeby go zwolnić trzeba napisać uzasadnienie. Tak sobie wymyśliło państwo. Teraz to bezczelnie obchodzi i wyjmuje ludzi spod prawa i prawa do sądu. Za to nalezy się kop w ryja. Rozumiesz, że państwo które otwarcie i bez krępacji łamie umowy, które same na ludziach wymusiło (bo państwo stoi za kodeksem pracy) ma zerową wiarygodność? Dla mnie jest to powód, żeby państwo traktować jak wroga i przez zasadę wzajemności nie mieć żadnych skrupułów - jak jest okazaja to trzeba od państwa próbowac uzyskać "rekomnpensatę".

Większe kurewstwo.

Shrek

Data: 2018-11-02 09:41:27
Autor: J.F.
No to czekamy na trupa
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:prf5ra$30q$3@node1.news.atman.pl...
[...]

Owszem, ale nie bardzo wiemy - zawsze tak jezdza, czy chwilowo, bo np musial zwolnic.
Ci za nim juz nie sa tak blisko.

[...]

I co - zwolnili wszystkich i zatrudnili na nowo, czy przeniesli prawie wszyskich ?

Bo odkad weszlismy do Unii, to celnikow zrobilo sie za duzo, dolozono im akcyze, co z kolei owocowalo tym, ze np z uzywanym samochodem trzeba bylo po urzedach biegac. Teraz PiS mial ambitniejsze plany uszczelnienia ... to moze jednak naturalna zmiana  ?

[...]

"ale jak ja moge zwiekszych wydatki, jesli pieniedzy brakuje"

a normalnie, żeby go zwolnić trzeba napisać uzasadnienie. Tak sobie wymyśliło państwo.

"nie wykazal sie kreatywnoscia wymagana na stanowisku" ... czy "nie pasuje do nowych wymogow politycznych".
A moze "nie rozumie suwerena" :-)

[...]

Wygrac wybory, znow sie dorwac do stanowiska i czym predzej wyplacic sobie nagrode :-)

Nastepcy nie beda lepsi ... a poprzednicy ?
Niewiele lepsi. Choć wymieniali raczej od kierownik w górę, a nie
wszytkich jak leci.
No wlasnie ... wieksze ambicje ?
Większe kurewstwo.

Ale co - wczesniej nie mieli potrzeby posadzic "swoich" ?
Czy nie za 3 tys /mc ...

J.

Data: 2018-11-02 12:14:42
Autor: Shrek
No to czekamy na trupa
W dniu 02.11.2018 o 09:41, J.F. pisze:

hm.. https://youtu.be/TKLGDOD5ayE?t=20 20 sekunda.

Owszem, ale nie bardzo wiemy - zawsze tak jezdza, czy chwilowo, bo np musial zwolnic.

Ejj no - piszesz, że nie trzymają i załączasz film gdzie trzymają i argumentujesz, że może ten twój film niereprezentatywny;)

Ale KAS to chyba inna historia.
Dokładnie ta sam - czystki z obejście kodeksu pracy.

I co - zwolnili wszystkich i zatrudnili na nowo, czy przeniesli prawie wszyskich ?

Ponieważ się sprawą interesowałem ze względu na podobieństwo do mojej, to moge z czystym sumienim powiedzieć że raczej "przenieśli prawie wszystkich" nie jest dobrym przybliżeniem.

[...]

Jeszcze raz - rozwiązanie stosunku pracy jest opisane w kodeksie pracy. Wyjmowanie ludzi spod tego kodeksu w czasie jego obowiązywania i prawa do sądu jest czystym skurwysyństwem i tak należy w związku z tym traktowac obecne władze. Zwłaszcza jak zwalniają kobiety w ciąży i ma urlopach macierzyńskich i jednocześnie pierdolą o polityce prorodzinnej. Tak - pani premier obecnie wicepremier _do_spraw_społecznych_ została poinformowana - nie dostrzegła problemu.

Ale to off top - w temacie grupy jest to, że analogiczne skurwysyństwo popełnioniła wobec kierowców bor pani słusznie była p.o. premier straszydło, a teraz tłumaczy się, że nie ona nic wspólnego ze "swoimi" wypadkami - otóż ma - dwa wspólne mianowniki - czystki personalne i tupolewizm. Na efekty długo nie trzeba było czekać i a spodziewam się w końcu "poległych". Mam nadzieję, że bez osób postronnych jak 10 kwietnia.

a normalnie, żeby go zwolnić trzeba napisać uzasadnienie. Tak sobie wymyśliło państwo.

"nie wykazal sie kreatywnoscia wymagana na stanowisku" ... czy "nie pasuje do nowych wymogow politycznych".

Jest jeden problem - trzeba to obronić w sądzie i okaże się, że kreatywność jest wręcz niepożadana - no i dalej nie można za to zwolnić kobiet na macierzyńskich i osób w okresach ochronnych.

Wygrac wybory, znow sie dorwac do stanowiska i czym predzej wyplacic sobie nagrode :-)

mam na myśli drobniejsze przyjemności;)

Większe kurewstwo.

Ale co - wczesniej nie mieli potrzeby posadzic "swoich" ?

Widać mieli mniejsze potrzeby, albo bardziej się wstydzili. Dość że TKM to kojarzy się głównie z AWS i obecnym PiSem.

Czy nie za 3 tys /mc ...

Obecnie za znaczenie więcej. Chyba nie myślisz, że oni ta "reformę" robili po to żeby na swoich zaoszczędzić?

Shrek

Data: 2018-11-02 12:46:04
Autor: J.F.
No to czekamy na trupa
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:prhbj0$nc9$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Jeden jedzie blisko, a trzech daleko :)

[...]

I co - zmienil sie sklad celnikow i urzedow skarbowych ?

[...]

Ale celnik to na sluzbie a nie w pracy :-)
Celnikow akurat dlugo zwalniano i wczesniej - proponowano przenosiny, wtryniono akcyze ..

[...]

Co by nie mowic - za poprzedniej ekipy bylo tych wypadkow jakos mniej.
Ale czy naprawde chcialo im sie zwalniac szeregowych kierowcow, pardon - oficerow ?
I za co - bo chyba nie za to, ze za PRL jezdzili ...

[...]

Ale mial uargumentowac a wymyslil za malo ...

No gdzie ci tam kobieta z wozkiem ladnie napisze, ze pojazd powinien miec nad nia pierwszenstwo :)

[...]

No niby tak, ale co - kierowca ma zarabiac tyle co premier, czy podniesc premierowi, zeby mial  pare razy wiecej niz kierowca ?

Na razie prezes poslom i samorzadowcom obcial.
Ale moze przewidzial wynik wyborow :-)

J.

Data: 2018-11-02 12:59:30
Autor: Shrek
No to czekamy na trupa
W dniu 02.11.2018 o 12:46, J.F. pisze:

Ejj no - piszesz, że nie trzymają i załączasz film gdzie trzymają i argumentujesz, że może ten twój film niereprezentatywny;)

Jeden jedzie blisko, a trzech daleko :)

Ci pozostali to wcale nie musiał być BOR.

[...]

Jakby im nie była potrzeba możliwość wywalania ludzi z roboty bez uzasadnienia i z obejście kodeksu pracy i prawa do sądu... to by jej tam nie umieścili. Nie wszyscy tam są na poziomie suskiego - skoro to zrobili to nie bez powodu.  Znalazłem kilkadziesiąt spraw w tym temacie. Większości pewnie nie znalazłem. Większość pewnie spraw nie pozakładała, bo wiedziała, że de facto nie mają prawa do sądu.

Jeszcze raz - rozwiązanie stosunku pracy jest opisane w kodeksie pracy. Wyjmowanie ludzi spod tego kodeksu w czasie jego obowiązywania i prawa

Ale celnik to na sluzbie a nie w pracy :-)

Uważaj z tym emotkiem, bo jak tak dalej pójdzie to kiedyś jakieś skurwysyństwo aktualnego rządu dotknie ciebie i też będą lecieć w chuja.

Celnikow akurat dlugo zwalniano i wczesniej - proponowano przenosiny, wtryniono akcyze ..

No i trudno. Ale robiono to w ramach obowiązującego prawa.

Co by nie mowic - za poprzedniej ekipy bylo tych wypadkow jakos mniej.
Ale czy naprawde chcialo im sie zwalniac szeregowych kierowcow, pardon - oficerow ?

Jeszcze raz - gdyby nie potrzebowali zapisu umożliwającego czystki, to by go do ustawy nie wrzucili. Skoro wrzucili, to znaczy że czystki zrobili. Jak uzasadnisz inaczej, że z vipami jeżdzą świeżaki, skoro byliby na stanie doświadczeni?

I za co - bo chyba nie za to, ze za PRL jezdzili ...

Za to to już na 100% chyba, że akurat to był dobry komuch - jak piotrowicz.

[...]

Spróbuj w sądzie pracy wpisać źle wymyślony powód zwolnienia to się przekonasz. No i na czystki to trzababy wiele powodów wymyślić.

[...]

Akurat wypłaty dla premierów to opracowali.

Offtop. Ja tylko tu zostawię - będą "polegli".

Shrek

Data: 2018-11-02 15:53:12
Autor: Cavallino
No to czekamy na trupa
[...]

Część sama spieprza z tego burdelu.
Od lutego odeszło 50 doświadczonych kierowców, w sumie coś koło 200.

To wyjaśnia wszystko......

Data: 2018-11-02 18:11:19
Autor: Shrek
No to czekamy na trupa
W dniu 02.11.2018 o 09:41, J.F. pisze:

Ale co - wczesniej nie mieli potrzeby posadzic "swoich" ?
Czy nie za 3 tys /mc ...

No i się wyjaśniło.

"Jak informuje "Fakt", pieniądze przeznaczone na realizację programu "Za życiem" zostaną przekazan na ekwiwalenty dla funkcjonariuszy za nieotrzymanie służbowego mieszkania w mieście, w którym pełnią służbę.

Na wypłatę ekwiwalentu czeka 160 osób. W tym roku wypłacono tylko jeden, w wysokości 260 tys. zł. Rząd szuka środków w rezerwach i 25 mln zł znalazł w tej przeznaczonej na program "Za życiem"."

Dolary przeciw orzechom, że tych 160 to nowy narybek?

Shrek

Data: 2018-11-02 21:53:45
Autor: J.F.
No to czekamy na trupa
Dnia Fri, 2 Nov 2018 18:11:19 +0100, Shrek napisał(a):
[...]

Ale to nadal nie tlumaczy przyczyn :-)

Zwolnili starych, zeby zatrudnic swoich i dac im mieszkanie w
Warszawie ? To by wiecej wyplacili.

Zwolnili starych, bo im ideologcznie nie pasowali, a teraz lapanke
robia ?

Czy starzy jak sie dorobili mieszkania i emerytury, to sami uciekli?

J.

Data: 2018-11-03 07:37:10
Autor: Shrek
No to czekamy na trupa
W dniu 02.11.2018 o 21:53, J.F. pisze:

[...]

Tłumaczuy - poprzedni jakby coś takiego wypłynęło, to by przewalili wybory (jak po taśmach u sowy). Ci się nie boją bo im się należy i co więcej ich elektrorat uważa tak samo.

Zwolnili starych, zeby zatrudnic swoich i dac im mieszkanie w
Warszawie ? To by wiecej wyplacili.

Cwierć bańki to mało, za sam fakt zatrudnienia?

Zwolnili starych, bo im ideologcznie nie pasowali, a teraz lapanke
robia ?

Czy starzy jak sie dorobili mieszkania i emerytury, to sami uciekli?

Już ci pisałem - skoro w ustawie znalazły się specjalne zapisy umożliwiwiające czystkę personalną, to znaczy że ją planowano. Skoro planowano, to znaczy że możesz być pewny, że ja wykonano.

Shrek

Data: 2018-11-03 11:09:18
Autor: J.F.
No to czekamy na trupa
Dnia Sat, 3 Nov 2018 07:37:10 +0100, Shrek napisał(a):
[...]

Eee tam. A kwota w skali budzetu wrecz smieszna. No i sie nalezy.

Co najwyzej Rydzyk im zarzuci, ze szukaja oszczednosci nie tam gdzie
trzeba. P.S. na helikopterach miliardy "zaoszczedzili"

[...]

Sztuk malo. Jakby zatrudnili nowych, ktorym sie nalezy, to by dostali.

A kwota ... w Warszawie moze w sam raz ...

[...]

Ale tylko czystke ?
Czy juz swoich zatrudnili, ale zapomnieli o pieniadzach :-)

No i czemu teraz a nie dwa lata temu ?

J.

Data: 2018-11-03 11:20:51
Autor: Shrek
No to czekamy na trupa
W dniu 03.11.2018 o 11:09, J.F. pisze:

Eee tam.
A kwota w skali budzetu wrecz smieszna. No i sie nalezy.

Ale wyborcy nie patrzą przez pryzmat budżetu a tego, że komuś dali za darmo ćwierć banki.

O tym że przenieśli te środki z programu "za życiem" to już w ogóle byłaby medialna katastrofa.

Co najwyzej Rydzyk im zarzuci, ze szukaja oszczednosci nie tam gdzie
trzeba.
P.S. na helikopterach miliardy "zaoszczedzili"

No nie? I już brakuje. Dziwne...

Sztuk malo. Jakby zatrudnili nowych, ktorym sie nalezy, to by dostali.

Jakby dostali od razu, to by negatywnie na lojalność wpłynęło. Zresztą - może mieli, tylko akurat kasy zabrakło i trzeba ukraść nieuleczalnie chorym.

A kwota ... w Warszawie moze w sam raz ...

Mi tam w Warszawie nie dali ćwierć bańki na początek.

Ale tylko czystke ?
Czy juz swoich zatrudnili, ale zapomnieli o pieniadzach :-)

Wiesz - taki tam burdel mają - temu daj, tamtemu daj. Wystarczy, że ktoś zapomniał, podwładni dupowłazy bali się przypomnieć... W końcu skąż wynika, że muszą kalekim dzieciom zabierać.
Shrek

Data: 2018-11-03 11:42:48
Autor: J.F.
No to czekamy na trupa
Dnia Sat, 3 Nov 2018 11:20:51 +0100, Shrek napisał(a):
[...]

Wybaczyliby. To nie bylo dla ministra, ani nawet dla dostawcy.

O tym że przenieśli te środki z programu "za życiem" to już w ogóle byłaby medialna katastrofa.

A co to za program ?

P.S. na helikopterach miliardy "zaoszczedzili"
No nie? I już brakuje. Dziwne...

Dziwne to moze nie, kwestia tylko czy za pare lat ich nie zabraknie

[...]

A i tak uznales, ze ci sie oplaca.

Przeciez te przepisy sa starsze, jak sie chce miec czlowieka w
Warszawie za umiarkowana pensje, to mu trzeba mieszkanie zapewnic lub
doplacic.

[...]

Ale przeciez nie zatrudnili byle kogo, tylko po znajomosci.
To sie protektorzy powinni przypomniec :-)

W końcu skąż wynika, że muszą kalekim dzieciom zabierać.

Program mieli, a szczegolow nie zaplanowali. No i nie wydali i zrobila sie nadwyzka :-)

J.

Data: 2018-11-03 11:51:02
Autor: Shrek
No to czekamy na trupa
W dniu 03.11.2018 o 11:42, J.F. pisze:

[...]

Jedno tak. Ciągle - nie ma mowy. Zreszta przeciwiczyli to na taśmach. Z bardziej błahych spraw zrobiło się wielkie szambo.

O tym że przenieśli te środki z programu "za życiem" to już w ogóle
byłaby medialna katastrofa.

A co to za program ?

Płacą jednorazowo 4k za urodzenie dziecka z cieżkimi wadami.

Ale przeciez nie zatrudnili byle kogo, tylko po znajomosci.
To sie protektorzy powinni przypomniec :-)

W końcu skąż wynika, że muszą kalekim dzieciom zabierać.

Z przesunięcia budżetowego.

Program mieli, a szczegolow nie zaplanowali.
No i nie wydali i zrobila sie nadwyzka :-)

No - klęska. Za mało śmiertelnie chorych dzieci.

Dobra - naprawdę offtop się robi. Nie będę cię przekonywał w kółko, ze skoro zrobili przepisy umożliwiające czsytkę to ją porzeprowadzili i obecna kicha z sopem wynika z tego, że vipów wożą kurierzy.

Jak nie chcesz to nie wierz:P

Shrek

Data: 2018-11-03 12:17:46
Autor: J.F.
No to czekamy na trupa
Dnia Sat, 3 Nov 2018 11:51:02 +0100, Shrek napisał(a):
[...]

Nie przecwiczyli - "nagrody nam sie slusznie nalezaly"

O tym że przenieśli te środki z programu "za życiem" to już w ogóle
byłaby medialna katastrofa.
A co to za program ?
Płacą jednorazowo 4k za urodzenie dziecka z cieżkimi wadami.

No i co - nie beda placic, czy sie takie nie rodza ?

Jednorazowo ? To powinno byc ze 2k co miesiac ...

Program mieli, a szczegolow nie zaplanowali.
No i nie wydali i zrobila sie nadwyzka :-)

No - klęska. Za mało śmiertelnie chorych dzieci.

Smiertelnie ? A to moze i dobra kwota ... ale chrzest i pogrzeb sa  drozsze..

[...]

No powiedzmy ze nie jestem przekonany. Musialbym jakies szczegolowe liczby zobaczyc z kilku ostatnich lat.

Takie rzeczy sie robi aby obsadzic swojego generala. Aby awansowac
paru "swoich". Albo sie uwolnic od konkursow, wyborow itp.
Albo pozbyc niewygodnych.

Mozna tez po to, aby "swoim" dac i szeregowe stanowiska, ale jak widac
cos im sie nie spieszylo - wiec czy na pewno o to chodzi ?:-)

J.

Data: 2018-11-03 12:22:32
Autor: Shrek
No to czekamy na trupa
W dniu 03.11.2018 o 12:17, J.F. pisze:

[...]

Szukaj. Już ci pisałem - skoro wrzucasz do ustawy zapisy o czystkach, to znaczy, że taki jest jej cel. A skoro tak, to właśnie tak się stało. To że kierownik straszydła ma duże doświadczenie w powozeniu jako... kurier tez nikt sobie nie zmyślił. Fakty są jakie są.
  Wystarczy proste 2+2:P

EOT;)

Shrek

No to czekamy na trupa