No to czekamy na trupa

Data: 2018-10-30 10:09:23
Autor: J.F.
No to czekamy na trupa
Użytkownik  przemek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f067dd8-b310-4e9c-85bc-26583983edf5@googlegroups.com...
https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,frog-zlamal-zakazy-bedzie-tak-jezdzil-do-konca-zycia-czyjegos-lub-swojego,277642.html
jak Bozia da to moze trafi na prokuratora albo sedziego

Bylo :-)

Ale widzisz - jest postep. Juz unika drogi publicznej.

Teraz mu jeszcze drobną grzywne przywalili, moze kiedys zlapia za kolkiem i cos odwiesza i moze jakos chlopa wychowaja bez trupa.

A druga strona medalu ... mimo szalenczej jazdy na razie chyba nawet kolizji nie mial ...

J.

Data: 2018-10-30 10:23:33
Autor: Miroo
No to czekamy na trupa
W dniu 2018-10-30 o 10:09, J.F. pisze:
A druga strona medalu ... mimo szalenczej jazdy na razie chyba nawet
kolizji nie mial ...

Głupie gadanie. Ci dwaj co się ścigali i zabili ludzi na pasach też "chyba" jeszcze nigdy nikogo nie przejechali.

Pozdrawiam

Data: 2018-10-30 02:57:01
Autor: przemek.jedrzejczak
No to czekamy na trupa
Data: 2018-10-30 12:58:37
Autor: Miroo
No to czekamy na trupa
W dniu 2018-10-30 o 10:57, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
https://www.tvn24.pl/dwie-osoby-zginely-na-pasach-w-jeleniej-gorze-zarzuty-dla-kierowcow,879862,s.html

zawsze jezdzili szybko ale bezpiecznie

Pewnie często się tam ścigali, a policja oglądała to sobie na monitoringu.
Ale końcu się monitoring przyda - będzie materiał dowodowy :(
Wg mnie policja też jest tu winna. W mojej okolicy między 23 a 1 w nocy wciąż słychać ryk i piski opon. Jeszcze nikt nie zginął, więc policja ma to w d....

Pozdrawiam

Data: 2018-10-30 14:35:17
Autor: JDX
No to czekamy na trupa
On 2018-10-30 10:57, przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:
https://www.tvn24.pl/dwie-osoby-zginely-na-pasach-w-jeleniej-gorze-zarzuty-dla-kierowcow,879862,s.html

zawsze jezdzili szybko ale bezpiecznie
Widziałem w TV. A jakie ,,wyścigówki" mieli - jakiegoś seata
przeznaczonego do dowożenia dzieciaków do szkoły i golfa. :-D Nie
zdziwiłbym się gdyby jeszcze oba były w dizlu. :-D.

Data: 2018-10-30 10:39:26
Autor: przemek.jedrzejczak
No to czekamy na trupa
https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,15-latek-potracony-przez-auto-zmarl-kilkaset-metrow-od-domu-akt-oskarzenia,277713.html

Frog = recydywa, typasy że Słowacji notowani, ten to samo:
Mężczyzna był wcześniej dwukrotnie karany za "przestępstwa przeciwko bezpieczeństwu w komunikacji".

Do tego seria wypadków prezydenta oraz premiera i prosty człowiek może sobie pomyśleć że dobra zmiana nie ogarnia tematu bezpieczeństwa drogowego.

Data: 2018-10-30 12:03:02
Autor: Zenek Kapelinder
No to czekamy na trupa
Przybliz sprawy wypadkow prezydenta i premiera. Po pijanemu kierowali, przekraczali predkosc, wyprzedzali na przejsciach?

Data: 2018-10-30 20:18:10
Autor: Shrek
No to czekamy na trupa
Przybliz sprawy wypadkow prezydenta i premiera. Po pijanemu kierowali, przekraczali predkosc, wyprzedzali na przejsciach?

Zarówno premier (słusznie miniona) jak i prezydent brali udział w skoku na BOR składając swoje podpisu pod ustawą wygaszającą stosunki pracy z borowikami i umożliwiające wprowadzenie do boru polityki prorodzinnej - czyli zatrudnianie rodziny pis.

BTW - naprawdę nie sadzisz, że to kompromitujące jeśli premier mówi, że nie ma wpływu na prace boru - to kto kurwa ma - szeregowey poseł, czy nie ma na nich bata i robią sobie co chcą i sami sobie szefują?

Shrek

Data: 2018-10-30 14:40:57
Autor: Zenek Kapelinder
No to czekamy na trupa
To ze Ci rzady pisu nie odpowiadaja to nie moja sprawa. Nie dorabiaj pizdzie uszu tylko pisz jakie wypadki spowodowali prezydent i premier albo wypierdalaj na drzewo.

Data: 2018-10-30 23:27:24
Autor: J.F.
No to czekamy na trupa
Dnia Tue, 30 Oct 2018 14:40:57 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
napisał(a):
To ze Ci rzady pisu nie odpowiadaja to nie moja sprawa.

Mozesz przypomniec ilu mieszkancom twojego miasta odpowiadaja rzady
pis ... wedle ostatnich wyborow :-)

Nie dorabiaj pizdzie uszu tylko pisz jakie wypadki spowodowali prezydent i premier albo wypierdalaj na drzewo.

A pod kogo podpada BOR/SOP ?
Czyli premier i Kaczynski sa winni :-)

J.

Data: 2018-10-30 16:39:21
Autor: Zenek Kapelinder
No to czekamy na trupa
A jakie to ma znaczenie w kwestii wypadkow robionych przez premiera albo prezydenta? Juz pytalem ale nie odpowiedziales. Z glupim usmieszkiem sie urodziles czy to nabyte?

Data: 2018-10-31 06:54:41
Autor: Shrek
No to czekamy na trupa
A jakie to ma znaczenie w kwestii wypadkow robionych przez premiera albo prezydenta?

Dokładnie to samo co były prezydent z katasto0fą w smoleńsku. Dodatkowo dzięki nim pozwalniano kierowców z doświadczeniem i zatrudniano gang świezaków. Dwukrotnie w przypadku premier okazało się, prowadził koleś bez doświadczenia. Dodatkowo minister MSWiA zamiast wyciągnąć wnioski wpieprza się w kompetencję sądów.

Oczywiście można twierdzić, że to bez związku i to był zamach.

Shrek

Data: 2018-11-01 13:59:50
Autor: Budzik
No to czekamy na trupa
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

A jakie to ma znaczenie w kwestii wypadkow robionych przez premiera
albo prezydenta? Juz pytalem ale nie odpowiedziales. Z glupim
usmieszkiem sie urodziles czy to nabyte?

Jakis taki bardziej nerwowy Zenek po ostatnim weekendzie... :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

Data: 2018-11-01 15:33:44
Autor: J.F.
No to czekamy na trupa
Dnia 01 Nov 2018 13:59:50 GMT, Budzik napisał(a):
[...]

Zapoznal sie z wynikami wyborow w rodzimym miescie ?

Dziwnie pozno :-)

J.

Data: 2018-10-31 06:42:44
Autor: Shrek
No to czekamy na trupa
To ze Ci rzady pisu nie odpowiadaja to nie moja sprawa. Nie dorabiaj pizdzie uszu tylko pisz jakie wypadki spowodowali prezydent i premier albo wypierdalaj na drzewo.

To że ci rządy pisu odpowiadają to twoja sprawa. Pytasz co ma wspólnego premier z wypadkami sop to ci piszę - jest kurwa ich zwierzchnikiem, więc to premier za nich odpowiada.

"Nie dorabiaj pizdzie uszu i wypierdalaj na drzewo."

Shrek

Data: 2018-10-30 20:25:54
Autor: J.F.
No to czekamy na trupa
Użytkownik  przemek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:f244e875-ba61-46b0-b2bf-0ef880658abd@googlegroups.com...
https://www.tvn24.pl/dwie-osoby-zginely-na-pasach-w-jeleniej-gorze-zarzuty-dla-kierowcow,879862,s.html
zawsze jezdzili szybko ale bezpiecznie

Ale "Bezpośrednio po zdarzeniu zatrzymano także dwie inne osoby: kierowcę i pasażera samochodu, który w momencie wypadku przejeżdżał obok auta prowadzonego przez 25-latka. Zachodziło bowiem podejrzenie, że obaj kierowcy się ścigali."

Policja przypadkiem stala 100m dalej ?

No i  "Usłyszeli również zarzut bezpośredniego sprowadzenia katastrofy w ruchu lądowym, zagrażającej życiu i zdrowiu wielu osób, za co grozi do 8 lat więzienia."

prokurator przesadzil w zarzutach, czy nie ?
Bo gdyby tam pielgrzymka przechodzila ...

J.

Data: 2018-10-30 20:38:16
Autor: Shrek
No to czekamy na trupa
W dniu 30.10.2018 o 20:25, J.F. pisze:

[...]

Monitoring?

[...]

Może wcześniej przejechali koło grupy ludzi. Nie wiemy.

Shrek

Data: 2018-10-30 23:30:02
Autor: J.F.
No to czekamy na trupa
Dnia Tue, 30 Oct 2018 20:38:16 +0100, Shrek napisał(a):
[...]

to by nie bylo "bezposrednio", chyba ze pismaki znow cos napisaly z
sufitu.

[...]

Chyba nie musieli przejezdzac, wystarczy ze grupa mogla sie zdarzyc
.... ale z drugiej strony - to by kazdemu mozna taki zarzut postawic

J.

Data: 2018-10-31 06:45:57
Autor: Shrek
No to czekamy na trupa
W dniu 30.10.2018 o 23:30, J.F. pisze:

Monitoring?

to by nie bylo "bezposrednio", chyba ze pismaki znow cos napisaly z
sufitu.

Czemu. "Koledzy" mogli się zatrzymać, a czynności cjwilę trwają - koledzy policjantów na miejscu mogli w miedzyczasie przejrzeć monitoring miejski.

Shrek

Data: 2018-10-31 10:35:07
Autor: radekp@konto.pl
No to czekamy na trupa
Tue, 30 Oct 2018 20:25:54 +0100, w <5bd8b071$0$504$65785112@news.neostrada.pl>,
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

[...]

Czyli jeżeli podłożę bombę w hipermarkecie i wybuchnie ona ok. 1:00 to
właściwie nie ma sprawy -- najwyżej zniszczenie mienia?

Data: 2018-10-31 10:59:27
Autor: Liwiusz
No to czekamy na trupa
W dniu 2018-10-31 o 10:35, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Jeśli nastawisz na 1:00, a wiesz, że w nocy nikt nie pracuje...

--
Liwiusz

Data: 2018-11-01 00:03:31
Autor: radekp@konto.pl
No to czekamy na trupa
Wed, 31 Oct 2018 10:59:27 +0100, w <prbue2$4hk$1@node1.news.atman.pl>, Liwiusz
<lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

W dniu 2018-10-31 o 10:35, radekp@konto.pl pisze:

> właściwie nie ma sprawy -- najwyżej zniszczenie mienia?

Jeśli nastawisz na 1:00, a wiesz, że w nocy nikt nie pracuje...

Tego akurat nigdy się nie wie -- mogą rozkładać towar, robić remanent.

Data: 2018-10-31 10:59:44
Autor: J.F.
No to czekamy na trupa
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:cptitdlistu3gmb4of2jfhd1hcr8kl676t@4ax.com...
[...]

Jesli celowo nastawiles zegar na 1:00, zeby ludzi nie bylo ... to tak.
Tylko ochrone narazasz, o ile tam spaceruje ...

Oczywiscie dojda inne zarzuty, ale katastrofa zagrazajaca zyciu i zdrowiu w wielkich rozmiarach nie powinna byc zarzucana.

A potem sie okaze, ze sklep promocje nocna zrobil :-)

J.

Data: 2018-10-31 00:42:38
Autor: kk
No to czekamy na trupa
W dniu 2018-10-30 o 10:57, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
https://www.tvn24.pl/dwie-osoby-zginely-na-pasach-w-jeleniej-gorze-zarzuty-dla-kierowcow,879862,s.html

zawsze jezdzili szybko ale bezpiecznie

A jak ktoś nie jechał jak Frog i nie brał udziału w wyścigu ulicznym a jednak kogoś przejechał na pasach to co ma sobie zarzucić?

Data: 2018-10-31 07:25:10
Autor: J.F.
No to czekamy na trupa
Dnia Wed, 31 Oct 2018 00:42:38 +0100, kk napisał(a):
[...]

No jak to co ?
Spowodowanie zagrozenia katastrofa drogowa w wielkich rozmiarach.
Bo np rozmawial przez komorke ..

J.

No to czekamy na trupa