No, to idziemy zagłosować

Data: 2010-06-20 09:51:56
Autor: Dirko

Data: 2010-06-20 01:02:02
Autor: Antenka

Data: 2010-06-20 10:06:18
Autor: Grzegorz Z.

Data: 2010-06-20 10:12:36
Autor: zenek
Grzegorz Z. pisze:
P.s.Tylko[-- -- ]

Nie agituj zboku!

Grozisz mi ?

Data: 2010-06-20 10:13:51
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 20 Jun 2010 10:12:36 +0200, zenek napisał(a):

Grzegorz Z. pisze:
P.s.Tylko[-- -- ]

Nie agituj zboku!

Grozisz mi ?

Tobie nie, jemu.

I nie grożę tylko udzielam napomnienia.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-20 10:00:22
Autor: zenek
No, to idziemy zagłosować
Dirko pisze:
... na tego trzeciego. :-)
No qrwa mac ja tez na leppera glosowalem ale czad.

Data: 2010-06-20 10:45:52
Autor: bartez
No, to idziemy zagłosować

Użytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hvkhaq$2un$1news.vectranet.pl...
... na tego trzeciego. :-)

 Już kurwa drugi raz głosuję na Korwina.

- Kiedy będę mógł zagłosować od serca na mojego prezydenta?
- Spoko tato ja kiedy¶ zagłosuję.
- Dziecko. A jak korwin wtedy też będzie startował?
- ???

Zw±tpiłem w te wybory. W te, poprzednie i przyszłe też. Albo się wszystko zmieni albo nic.

Data: 2010-06-20 10:47:52
Autor: bartez
No, to idziemy zagłosować

Użytkownik "bartez" <mcbartus@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c1dd53d$0$2604$65785112news.neostrada.pl...

[...]

P.S.

Jakby przyszło co do czego to wcale bym nie chciał, żeby Korwin wygrał. I to jest największy problem.

Data: 2010-06-20 02:16:50
Autor: Hans Kloss
No, to idziemy zagłosować
On 20 Cze, 10:47, "bartez" <mcbar...@gazeta.pl> wrote:

Jakby przyszło co do czego to wcale bym nie chciał, żeby Korwin wygrał. I to jest największy problem.
To byłby najszczę¶liwszy zbieg okoliczno¶ci jaki trafił się naszemu
krajowi w ci±gu minionego półwiecza. Oczywiscie Mikke nie zdołałby
(ani nawet by nie próbował) wcielić 95% swoich pomysłów w życie..
Pozostałe 5% byłyby jednak dobrym pierwszym krokiem ku normalno¶ci..o
ile na wybieranie się w kierunku normalno¶ci jeszcze nie jest dla nas
za póĽno.
J-23

Data: 2010-06-20 12:16:32
Autor: bartez
No, to idziemy zagłosować

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:8e70be8b-5cff-464b-a8c6-32b21eae6f1ce5g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Korwin nie ma zaplecza. Nie ma go. To mrzonka.

Data: 2010-06-20 13:44:40
Autor: jadrys
No, to idziemy zagłosować
W dniu 2010-06-20 12:16, bartez pisze:
[...]

Jakiego zaplecza?  Po co Prezydentowi zaplecze?

Data: 2010-06-20 13:58:36
Autor: raff
No, to idziemy zagłosować
Jakby przyszło co do czego to wcale bym nie chciał, żeby Korwin
wygrał. I
to jest największy problem.
To byłby najszczęśliwszy zbieg okoliczności jaki trafił się naszemu
krajowi w ciągu minionego półwiecza. Oczywiscie Mikke nie zdołałby
(ani nawet by nie próbował) wcielić 95% swoich pomysłów w życie.
Pozostałe 5% byłyby jednak dobrym pierwszym krokiem ku normalności..o
ile na wybieranie się w kierunku normalności jeszcze nie jest dla nas
za późno.
Korwin nie ma zaplecza. Nie ma go. To mrzonka.

Jakiego zaplecza? Po co Prezydentowi zaplecze?

Chocby po to zeby przepchnac swoje pomysly w Sejmie.

R.

Data: 2010-06-20 14:54:22
Autor: jadrys
No, to idziemy zagłosować
W dniu 2010-06-20 13:58, raff pisze:
[...]

Dobre sobie, Pokaż mi jakiś pomysł który został złożony w sejmie przez Wałęsę, Kwaśniewskiego albo Kaczyńskiego? Wszyscy oni mieli zaplecze.

No, to idziemy zagłosować