No to jak Panowie , zaczynamy imprezke??

Data: 2009-03-27 16:03:45
Autor: MH
No to jak Panowie , zaczynamy imprezke??
Ja już jestem wolny. Flacha stoi , drinal przygotowany (pół szklany gorzoły i
pół Ice-tea cytrynowej) , śledziki własnej roboty też. Raff , pzPiotr , Colgates ,
Jadrys,Neko,Bad Behaviour,Cirrus,Michał - do dzieła. Zyga też , chociaż jest na
prochach. Byleby się nie wydzierał. Innych też zapraszam. Mogą być pełowcy ,
pisiory i komuchy. Wali mnie to. Możemy gadać o wszystkim , nawet o polityce.
Na początek pochwalcie się jaki macie sprzęt przygotowany ...

MH

P.S. Oczywiście zapraszam wszystkich innych nie wymienionych na libację.

Data: 2009-03-27 12:28:35
Autor: mwisniewski2008
On 27 Mar, 16:03, "MH" <logizn...@op.pl> wrote:

Na początek pochwalcie się jaki macie sprzęt przygotowany ...

MH

P.S. Oczywiście zapraszam wszystkich innych nie wymienionych na libację.

Likier truskawkowy i szampana...

Data: 2009-03-27 21:29:55
Autor: Piotr
No to jak Panowie , zaczynamy imprezke??
Dnia Fri, 27 Mar 2009 12:28:35 -0700 (PDT), mwisniewski2008@googlemail.com
napisał(a):

Likier truskawkowy i szampana...

Rany boskie...
pz
Piotr

Data: 2009-03-27 13:57:09
Autor: mwisniewski2008
On 27 Mar, 21:29, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Fri, 27 Mar 2009 12:28:35 -0700 (PDT), mwisniewski2...@googlemail.com
napisał(a):

> Likier truskawkowy i szampana...

Rany boskie...
pz
Piotr

....no co chcesz ?
Jutro pracuje...

Data: 2009-03-27 23:02:05
Autor: ColgatesBilly

napisał(a):

> Likier truskawkowy i szampana...

Rany boskie...
pz
Piotr

....no co chcesz ?
Jutro pracuje...

-- -- -- -- -- -

Do czasu... do czasu...

( cokolwiek bysmy przez to rozumieli ;)

P-Kol

Data: 2009-03-27 21:54:56
Autor: MH
napisał(a):

> Likier truskawkowy i szampana...

Rany boskie...

Qrde , masz dobre wejścia. Dobre ! , tylko qrde mało ze stołka nie spadłem ze
śmichu ...

MH

Data: 2009-03-27 16:07:52
Autor: matador
MH pisze:

Na początek pochwalcie się jaki macie sprzęt przygotowany ...

Tyskie 0,66 razy trzy. :-)

matador.

Data: 2009-03-27 16:14:58
Autor: MH
MH pisze:

> Na początek pochwalcie się jaki macie sprzęt przygotowany ...

Tyskie 0,66 razy trzy. :-)

Będziesz gonił do sklepu. Zobaczysz ...

MH

Data: 2009-03-27 16:14:05
Autor: jadrys
MH pisze:
[...]

Ja najwyżej jedną szklaneczkę i wypadam..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego systemu...   Również ja

Data: 2009-03-27 16:58:51
Autor: Bad Behaviour
jadrys wrote:
Ja najwyżej jedną szklaneczkę i wypadam..

I to mowi ten hipokryta, ktory przed chwila roztaczal peany na temat radosci z zycia i korzystania zen.

Data: 2009-03-28 00:04:07
Autor: Polok_prawdziwy
Bad Behaviour wrote:

jadrys wrote:
Ja najwyżej jedną szklaneczkę i wypadam..

I to mowi ten hipokryta, ktory przed chwila roztaczal peany na temat
radosci z zycia i korzystania zen.

Racjem mo wielgom....!

- po flasecce niepokozystos - łobwiśnie ci łokrutnie...

Data: 2009-03-27 16:25:56
Autor: raff
MH pisze:
[...]

Ja sie nie pisze. Mam kaca juz od wczoraj.

R.

Data: 2009-03-28 00:02:33
Autor: Polok_prawdziwy
raff wrote:

MH pisze:
[...]

RAFAŁELA kaca mo - niemozliwe...!!!

Cheba na jetykietem z "zyta" nadepnołeś, abo kole monelopowego sklepiku
psechodziłeś...!?

Data: 2009-03-27 16:28:27
Autor: MH
No to jak Panowie , zaczynamy imprezke??
[ciach]

Kuuurde , śledzie wyszły mi zarąbiście. Heh , daje Wam przepis :

Śledzie korzenne , te z beki walę do wody na jakieś 4-5 godzin. W międzyczasie kroję cebulkę w "piórka" , zagotowuję wodę (tak 2 szklanki) z zielem angielskim ,
kilkoma listkami laurowymi i nasionami kolendry (sporo , tak ze 3-4 łyżki stołowe).
Broń Boże nie zastępować gorczycą , bo zdupcycie temat !!  Do tego jeszcze walę 2
łyżki stołowe cukru. Aha! , i jeszcze goździki. Ilość w/g uznania. Ja daję sporo.
Jak się to pogotuje tak z 10 minut , wpirdalam do tego cebulkę i 1-2 łyżki octu.
Gotujemy jeszcze 1 min. i  odstawiamy do całkowitego schłodzenia. Dalej ,
pokrojone w 2-3 cm. kawałki śledztwa lądują w słoiku i zalewam to przygotowaną
miksturą. Na wierzch dolewam oliwę z oliwek , zakręcam słoiki , parę razy nimi
potelepię żeby się dobrze wymieszało i odstawiam do spiżarki. Gotowe do
wpindolenia za 2-3 dni.

POLECAM !

MH --

Data: 2009-03-27 16:57:21
Autor: Bad Behaviour
MH wrote:
Broń Boże nie zastępować gorczycą , bo zdupcycie temat !!  Do tego jeszcze walę 2

Widze, ze kolega z okolic Krakowa!

Data: 2009-03-27 17:05:17
Autor: MH
MH wrote:
> Broń Boże nie zastępować gorczycą , bo zdupcycie temat !!  Do tego jeszcze
walę 2

Widze, ze kolega z okolic Krakowa!

Pudło !!  Podbeskidzie ...

MH

Data: 2009-03-28 00:00:28
Autor: Polok_prawdziwy
Bad Behaviour wrote:

MH wrote:
Broń Boże nie zastępować gorczycą , bo zdupcycie temat !!  Do tego
jeszcze walę 2

Widze, ze kolega z okolic Krakowa!

Nierozpoznajes, jakom cystom polscyznom kolega MH niekiedy beble...?

Data: 2009-03-27 16:56:31
Autor: Bad Behaviour
MH wrote:
[...]

Ja jeszcze trochu pracowalem, ale jak koledzy zaczynaja to przynosze sprzet.

Mam w lodowce Bolsa i jeszcze pol Johnny Walkera. Do tego 2l coli. Mozemy startowac.

Data: 2009-03-27 17:02:38
Autor: MH
No to jak Panowie , zaczynamy imprezke??

Mam w lodowce Bolsa i jeszcze pol Johnny Walkera. Do tego 2l coli. Mozemy startowac.

Nooo , to rozumiem !!  Hah , prawie ten sam zestaw co u mnie. Tyle , że ja mam
Ballantines'a i Ice-Tea. Aha , masz dość sporo coli. Radzę zachować 1l na rano...

MH

Data: 2009-03-27 17:06:18
Autor: Bad Behaviour
MH wrote:
[...]

Spokojna, nomen omen, glowa. Na rano mam osmiopak wody niegazowanej x 1.5 l.

Data: 2009-03-27 23:57:28
Autor: Polok_prawdziwy
MH wrote:

[...]

PIWKO ZRANKA LEPSE, NIźLI śMIETANKA...!!!

Data: 2009-03-27 23:55:30
Autor: Polok_prawdziwy
MH wrote:

[...]

Musem wom cosik pedzieć - jo jus po tsecim łodpocywaniu jezem i niewim wela
teroski wytsymom...

Ale wy siem bowcie... bowcie...

Ino nie jak za komuny - psez tsy dni...!!!

- gichnońć dwa, abo i śtery i do wyra, bo PON KAPITULISTA poniedzieli
sksycy, abo i co gorsa zroboty wyciepnie...

Data: 2009-03-28 00:10:53
Autor: MH
MH wrote:

> [...]

- gichnońć dwa, abo i śtery i do wyra, bo PON KAPITULISTA poniedzieli
sksycy, abo i co gorsa zroboty wyciepnie...

Witom Ciem Baco Piknie !! Hanysik ześ coły dzionek bywoł ?! Piknie dzisiej jez , bo zwadów wieligich na psp nimo. Gupieloki jako
to KwośneŁowoce i AweMaryjo jakosik łumilkły.. Kiejzem Ci juz pedzioł
po świonconych jajcach lecem ku skośnymgałom. Łoj bendzie siem działo ...

MH

Data: 2009-03-28 00:28:19
Autor: Polok_prawdziwy
MH wrote:

MH wrote:

> [...]

to KwośneŁowoce i AweMaryjo jakosik łumilkły.. Kiejzem Ci juz pedzioł
po świonconych jajcach lecem ku skośnymgałom. Łoj bendzie siem działo ...

Zdrovim ciem tes piknie...!
- cytołem, cytołem, ino łodpedzieć niezdonzyłem...

Uwozej ino i nie pats jej prosto wte skośnegały, bo mozno siem łokrutnie
pomylić...

Kiedysik wzionłem sem zezuwatom turystkem na wypocywanie i łokrutnom miłość
udować chciołem
Patsyłem jej wte wyksywione gały i patsyłem...
i ani siem zmiarkowołem, jak jej w żyć zasadziłem...

Ksyku coniemiara było, bo na sucho jechołem...

Zwaduw nima, bo tym gupilokom ergumenty siem pokońcyły - niemogom pseca
teroski kapitulizmu pod niebiosa wychwolać, boby siem same łośmiesały...

Musem teroski nachwilkem kukaracem wykreńcić pujść, bomi jus spojzinie
psyćmiewo...

Data: 2009-03-28 00:41:16
Autor: MH
No to jak Panowie , zaczynamy imprezke??

Musem teroski nachwilkem kukaracem wykreńcić pujść, bomi jus spojzinie
psyćmiewo...

Pedzieć Ci musem , com łokrutnie umenconym jez ... Kiej mi siem polepsy , to Ci
cosik napisem , na privatny email , cy jakosik tam siem to nazywo ...

MH

--

No to jak Panowie , zaczynamy imprezke??