No to jak , będą wizy czy nie ??

Data: 2009-09-17 18:42:07
Autor: MH
No to jak , będą wizy czy nie ??
"Tarczy nie będzie. I całe szczęście. Im mniej interesów z Amerykanami, tym
lepiej. Zawsze wychodzimy na nich, jak Zabłocki na mydle" – pisze na swoim blogu
w Onet.pl Joanna Senyszyn, komentując decyzję rządu USA o wycofaniu się z
instalowania tarczy antyrakietowej w Polsce i Czechach. Eurodeputowana SLD
zaapelowała także o wprowadzenie wiz dla Amerykanów.

http://wiadomosci.onet.pl/2044958,11,item.html
==============================

Ze dwa lata temu chyba już pisałem na ten temat , że należy wprowadzić wizy
jankesom. Toście mi pisiory odpowiadały "a co wolisz dupę ruskim lizać?".
Polizaliście jankesie dupsko , to teraz w nagrodę macie od nich kopa w dupsko.
Kopy zbieracie zewsząd , od siatkarzy , od Buraka , od Smarkozyego  , itd...

MH

Data: 2009-09-17 19:01:00
Autor: CYC
No to jak , będą wizy czy nie ??

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:6f6a.00000130.4ab266dfnewsgate.onet.pl...
"Tarczy nie będzie. I całe szczęście. Im mniej interesów z Amerykanami, tym
lepiej. Zawsze wychodzimy na nich, jak Zabłocki na mydle" &#8211; pisze na swoim blogu
[...]

Nie wymagaj od pisoszczurow zbyt wiele . Przeciez tam nie kieruja sie rozumem , tylko instynktem a ten w dzisiejszych mocno ucywilizowanych czasach najczesciej zawodzi .
Komitywa z jankesami z gory musiala oznaczac nasza przegrana . W mentalnosci kazdego jankesa tkwi  wykorzystanie , wycisniecie co sie da i wyrzucenie lub zamordowanie , jak w przypadku wczesniejszego ich przyjaciela  i sojusznika "az po grob "  Husajna i Irak .
Wizy dla jankesow to nie tylko wykazanie rownoprawnosci w stosunkach miedzy naszymi krajami ale  przedewszystkim dbalosc o honor i poszanowanie naszej godnosci . Kaczy prezydent godnosci i honoru szuka w slowach opisujacych zbrodnie sprzed prawie 70  lat , nie widzi koniecznosci poszukania ich w stsunkach z jankesami , ktorym do tylka wchodzi bez wazelinny . Smieszy podwojnie . Smieszy bunczucznoscia wobec Rosji , smieszy lizusostwem wobec jankesji .

cyc

No to jak , będą wizy czy nie ??