Data: 2011-02-26 15:19:59 | |
Autor: skippy | |
No to jak to by?o z tymi silnikami....?. | |
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ikau7u$4uc$1usenet.news.interia.pl... Posiedzenie zespołu Smoleńskiego 24.02.2011 7/12 ciekawe kurwa ile razy wisniewski w życiu słyszał odgłos różnych silników lotniczych poza lądowaniami przebiegającymi "w normie". i w ogóle jaki ma materiał porównawczy, gdzie go nabył |
|
Data: 2011-02-26 15:25:04 | |
Autor: skippy | |
No to jak to by?o z tymi silnikami....?. | |
A w ogóle to w Smoleńsku to lądowanie przebiegało tak naturalnie i wzorcowo, że rzeczywiście jakiekolwiek nienaturalne odgłosy skłaniają mnie do przypuszczenia, ze coś się tam stało - może wypadek, katastrofa.
Tak? |
|
Data: 2011-02-27 10:28:11 | |
Autor: Endriu | |
No to jak to by?o z tymi silnikami....?. | |
A wytłymaczysz Mi Skip dlaczego "trzaski płonącego drzewa" przez niemal rok ukrywane były przed opinią publiczną ?.
Godzina katastrofy TU-154M - no i kto tu kłamie? http://www.pluszaczek.com/2011/02/26/godzina-katastrofy-tu-154m-%e2%80%93-no-i-kto-tu-klamie/ P.S. To tak to teraz drzewa strzelają.... ? http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=e6TN7uZQ37Y#t=644s -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-02-27 11:37:57 | |
Autor: Endriu | |
No to jak to by?o z tymi silnikami....?. | |
Godzina katastrofy TU-154M - no i kto tu kłamie? Komisja Millera do tej pory nie przesłuchała Wiśniewskiego ????????????????????? Posiedzenie zespołu Smoleńskiego 24.02.2011 10/12 http://www.youtube.com/watch?v=Gs6VRZFTH8g&feature=player_detailpage#t=176s -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-02-27 12:37:31 | |
Autor: Endriu | |
No to jak to by?o z tymi silnikami....?. | |
Komisja Millera do tej pory nie przesłuchała Wiśniewskiego ????????????????????? Komisja Millera nie interesuje się zenaniami świadka, (które całkowicie zaprzeczają oficjalnej wersji MAK która mówi jakoby samolot w ostatniej chwili lotu znajdował się w położeniu "istniejącym skrzydłem do góry") http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/a1dfbb1973220148.html .... który stanowczo i jednoznacznie twierdzi, że samolot w końcowej fazie znajdował się w położeniu "skrzydłem w dół" ????. http://www.youtube.com/watch?v=bGjqMJ5jKug&feature=player_detailpage#t=546s -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-02-28 02:29:08 | |
Autor: yabba | |
No to jak to by?o z tymi silnikami....?. | |
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ikdd22$3d1$1usenet.news.interia.pl...
Komisja Millera do tej pory nie przesłuchała Wiśniewskiego ????????????????????? Świadek twierdzi, że widział zarys skrzydła skierowanego w dół i fragment kadłuba. Nie precyzuje czy ten zarys skrzydła odzwierciedlał prawe (nieuszkodzone) czy lewe (częściowo urwane) skrzydło. -- Pozdrawiam, yabba |
|
Data: 2011-02-28 06:18:14 | |
Autor: saturn5 | |
No to jak to by?o z tymi silnikami....?. | |
chwili lotu znajdował się w położeniu "istniejącym skrzydłem do góry") Tu wlasnie wychodzi jaki z ciebie prymityw umyslowy i jak proste sprawy sa poza twoja inteligencja. Chyba jest jasne ze jak jedno skrzydlo jest skierowane w dol to drugie w tym czasie bedzie skierowane do gory. A swiadkowie w wypadkach lotniczych sa slynni z tego ze wszystko przekrecaja i rozne rzeczy "widzieli" i nikt jeszcze nigdy nie polegal na zadnych tego typu swiadkach. -- |
|
Data: 2011-03-01 13:45:32 | |
Autor: Endriu | |
No to jak to by?o z tymi silnikami....?. | |
Tu wlasnie wychodzi jaki z ciebie prymityw umyslowy i jak proste sprawy sa Andrzej Dziubek (De Press) - Suplikacja "Święty Boże" http://www.youtube.com/watch?v=UaCXHxeHWVw -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-03-01 18:45:27 | |
Autor: Robert Tomasik | |
No to jak to by?o z tymi silnikami....?. | |
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ikdd22$3d1$1usenet.news.interia.pl...
Komisja Millera do tej pory nie przesłuchała Wiśniewskiego ????????????????????? Bo to raczej fizycznie nie jest możliwe, chyba, że założymy, że on już zrobił 270 stopni. Z zasady skrzydło musi wytworzyć więcej siły nosnej, niż samo waży, zatem logicznym następstwem obciecia jego części będzie rotacja zamolotu w kierunku odciętego skrzydła (tutaj w lewo, odwrotnie do wskazówek zegara patrząc od ogona). |
|
Data: 2011-03-01 20:15:34 | |
Autor: Endriu | |
No to jak to by?o z tymi silnikami....?. | |
Bo to raczej fizycznie nie jest możliwe, chyba, że założymy, że on już zrobił 270 stopni. Z zasady skrzydło musi wytworzyć więcej siły nosnej, niż samo waży, zatem logicznym następstwem obciecia jego części będzie rotacja zamolotu w kierunku odciętego skrzydła (tutaj w lewo, odwrotnie do wskazówek zegara patrząc od ogona). Pierwszy Polak na Księżycu http://freeyourmind.salon24.pl/283188,pierwszy-polak-na-ksiezycu "[...] Prawdopodobnież samolot koziołkował, [...]". -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-03-01 21:00:09 | |
Autor: OlO | |
No to jak to by?o z tymi silnikami....?. | |
ciekawe kurwa ile razy wisniewski w życiu słyszał odgłos różnych silnikówpo co odpowiadasz, to bot |