No to jak to by?o z tymi silnikami....?.

Data: 2011-02-26 15:19:59
Autor: skippy
No to jak to by?o z tymi silnikami....?.

Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ikau7u$4uc$1usenet.news.interia.pl...
Posiedzenie zespołu Smoleńskiego 24.02.2011 7/12
http://www.youtube.com/watch?v=O0lda052yS8

A jednak Wiśniewski mówi, że w końcowej fazie lotu słyszał "nienaturalny dźwięk silników lotniczych".....

ciekawe kurwa ile razy wisniewski w życiu słyszał odgłos różnych silników lotniczych poza lądowaniami przebiegającymi "w normie".
i w ogóle jaki ma materiał porównawczy, gdzie go nabył

Data: 2011-02-26 15:25:04
Autor: skippy
No to jak to by?o z tymi silnikami....?.
A w ogóle to w Smoleńsku to lądowanie przebiegało tak naturalnie i wzorcowo, że rzeczywiście jakiekolwiek nienaturalne odgłosy skłaniają mnie do przypuszczenia, ze coś się tam stało - może wypadek, katastrofa.
Tak?

Data: 2011-02-27 10:28:11
Autor: Endriu
No to jak to by?o z tymi silnikami....?.
A wytłymaczysz Mi Skip dlaczego  "trzaski płonącego drzewa" przez niemal rok ukrywane były przed opinią publiczną ?.

Godzina katastrofy TU-154M - no i kto tu kłamie?
http://www.pluszaczek.com/2011/02/26/godzina-katastrofy-tu-154m-%e2%80%93-no-i-kto-tu-klamie/

P.S. To tak to teraz drzewa strzelają.... ?

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=e6TN7uZQ37Y#t=644s

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-27 11:37:57
Autor: Endriu
[...]

Komisja Millera do tej pory nie przesłuchała Wiśniewskiego ?????????????????????

Posiedzenie zespołu Smoleńskiego 24.02.2011 10/12
http://www.youtube.com/watch?v=Gs6VRZFTH8g&feature=player_detailpage#t=176s

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-27 12:37:31
Autor: Endriu
[...]

Komisja Millera nie interesuje się zenaniami świadka, (które całkowicie zaprzeczają oficjalnej wersji MAK która mówi jakoby samolot w ostatniej chwili lotu znajdował się w położeniu "istniejącym skrzydłem do góry")

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/a1dfbb1973220148.html

.... który stanowczo i jednoznacznie twierdzi, że samolot w końcowej fazie znajdował się w położeniu "skrzydłem w dół" ????.

http://www.youtube.com/watch?v=bGjqMJ5jKug&feature=player_detailpage#t=546s

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-28 02:29:08
Autor: yabba
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ikdd22$3d1$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Świadek twierdzi, że widział zarys skrzydła skierowanego w dół i fragment kadłuba. Nie precyzuje czy ten zarys skrzydła odzwierciedlał prawe (nieuszkodzone) czy lewe (częściowo urwane) skrzydło.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2011-02-28 06:18:14
Autor: saturn5
No to jak to by?o z tymi silnikami....?.

chwili lotu znajdował się w położeniu "istniejącym skrzydłem do góry")
znajdował się w położeniu "skrzydłem w dół" ????.

Tu wlasnie wychodzi jaki z ciebie prymityw umyslowy i jak proste sprawy sa
poza twoja inteligencja. Chyba jest jasne ze jak jedno skrzydlo jest
skierowane w dol to drugie w tym czasie bedzie skierowane do gory. A
swiadkowie w wypadkach lotniczych sa slynni z tego ze wszystko przekrecaja i
rozne rzeczy "widzieli" i nikt jeszcze nigdy nie polegal na zadnych tego typu
swiadkach.

Data: 2011-03-01 13:45:32
Autor: Endriu
No to jak to by?o z tymi silnikami....?.
Tu wlasnie wychodzi jaki z ciebie prymityw umyslowy i jak proste sprawy sa
poza twoja inteligencja.

Andrzej Dziubek (De Press) - Suplikacja "Święty Boże"
http://www.youtube.com/watch?v=UaCXHxeHWVw

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-01 18:45:27
Autor: Robert Tomasik
[...]

Bo to raczej fizycznie nie jest możliwe, chyba, że założymy, że on już zrobił 270 stopni. Z zasady skrzydło musi wytworzyć więcej siły nosnej, niż samo waży, zatem logicznym następstwem obciecia jego części będzie rotacja zamolotu w kierunku odciętego skrzydła (tutaj w lewo, odwrotnie do wskazówek zegara patrząc od ogona).

Data: 2011-03-01 20:15:34
Autor: Endriu
[...]

Pierwszy Polak na Księżycu
http://freeyourmind.salon24.pl/283188,pierwszy-polak-na-ksiezycu

"[...] Prawdopodobnież samolot koziołkował, [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-01 21:00:09
Autor: OlO
[...]

po co odpowiadasz, to bot

No to jak to by?o z tymi silnikami....?.