Data: 2010-06-25 16:34:48 | |
Autor: Magic | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
Witek.
Myśl od paru lat chodzi po głowie, Felek ma plan, chłopaki w wątku PJa zaczęli rozważania filozoficzne, no to się pytam: CO NA PIERWSZE MOTO (starsze ode mnie) ? Uwagi ogólne: - demolud - ma być wdzięczne - w miarę niezawodne - wolę czterosuwy ale zweitakty też spoko w tym segmencie - ma zrobić 5000 km z prędkościami 80-100 bez awarii co godzinę Z tego co mnie się podobuje z wyglądu to np Jawa 250, MZ TS 250 (ta z chromami na zbiorniku, przed ETZ), może Pannonia ? Ruski jakoś mnie nie ciągną. Za, przeciw i sensowne propozycje mile widziane. Aha, spory jestem - 188 cm i stówka wagi. -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800[']. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2010-06-25 16:46:28 | |
Autor: (pj) | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
W dniu 2010-06-25 16:34, Magic pisze:
CO NA PIERWSZE MOTO (starsze ode mnie) ? powyzsze, lub - lepiej! - MZ Trophy http://tinyurl.com/2vso6po -- pozdr, pj ostatnio gsx1300r |
|
Data: 2010-06-26 10:02:47 | |
Autor: Grzybol | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
Użytkownik "(pj)" <jd15c27@gmail.com> napisał w wiadomości
news:i02fg5$9lp$1news.task.gda.pl... W dniu 2010-06-25 16:34, Magic pisze: CO NA PIERWSZE MOTO (starsze ode mnie) ?powyzsze, lub - lepiej! - MZ Trophy Mógłbyś nie wyciągać g... z wora? -- Grzybol |
|
Data: 2010-06-28 07:53:34 | |
Autor: Gawron | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
On 25 Cze, 16:46, "(pj)" <jd15...@gmail.com> wrote:
W dniu 2010-06-25 16:34, Magic pisze: Popieram Pidzeju w calej rozciaglosci! Pozdr G! AT i Trophy jako nieruchomosc |
|
Data: 2010-06-25 16:54:08 | |
Autor: Monster | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
W dniu 2010-06-25 16:34, Magic pisze:
Uwagi ogólne:Z demoludów i czterotakt się znajdzie-Simson Avo - ma zrobić 5000 km z prędkościami 80-100 bez awarii co godzinęJak sobie zrobisz/trafisz tak będziesz miał:-) Z tego co mnie się podobuje z wyglądu to np Jawa 250, MZ TS 250 (ta zW MZ startowałbym w Jaskółkę,stosunkowo niewiele większy pieniądz a sporo ładniejsza. >Ruski jakoś mnie nie ciągną.a szkoda,M-72 prezentuje się wspaniale,tyle że sporo zrobienie kosztuje:-/ -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2010-06-26 10:03:20 | |
Autor: Grzybol | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
Użytkownik "Monster" <alpy2@op.pl> napisał w wiadomości
news:4c24c310$0$2583$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2010-06-25 16:34, Magic pisze: Uwagi ogólne:Z demoludów i czterotakt się znajdzie-Simson Avo Mógłbyś nie wyciągać g... z wora? -- Grzybol |
|
Data: 2010-06-25 17:50:08 | |
Autor: Scyzoryk | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
Z tego co mnie się podobuje z wyglądu to np Jawa 250, fajna ale raczej awaryjna. Miałem jakiś czas 175 z 61 i nie pamietam żeby mi się udało gdzieś pojechać bez "grzebania" MZ TS 250 (ta z chromami na zbiorniku, przed ETZ), spoko ale to juz jak dla mnie nei ma klimatu, za nowe ;-) może Pannonia ? Ruski jakoś mnie nie ciągną. SHL m17 Gazela - oryginalne to i mało kto ma :) Prosty i popularny silnik SHL 175 W2 Wiatr (nie będziesz miał większych problemów z częściami) w ciekawej obudowie. Miałem przez kilka lat taki wynalazek. Bardzo "nowatorski" jak na tamte czasy. Kilka śmiesznych patentów. Ogólnie bardzo przyjemnie i w sumie bezawaryjnie śmigała. IFA BK 350 Avo Simson to już troszkę inna półka cenowa lae też ciekawe. Pozdr Scyzoryk XLV |
|
Data: 2010-06-25 18:49:12 | |
Autor: Arni | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
Scyzoryk pisze:
IFA BK 350 A_W_O kurwa.... -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420 '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat |
|
Data: 2010-06-25 19:13:24 | |
Autor: Ivam | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
Użytkownik "Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c24be88$0$2583$65785112@news.neostrada.pl...
Z tego co mnie się podobuje z wyglądu to np Jawa 250, MZ TS 250 (ta z chromami na zbiorniku, przed ETZ), Te ostatnia mam (znaczy sie TS'ke). Tylko mam 250/1 (czyli 5'cio biegowa). Super sprawa do roboty, bo sporo czesci pasuje od ETZ'ty, np. amorki przednie w 250 maja cienkie rury, a 250/1 sa identyczne z tymi od ETZ'ty. Do tego mozesz smialo zalozyc wal od ETZ (do 250 nie pasuje - inaczej smarowany), skrzynia biegow tez od ETZ (identyczna)... roznice to tak naprawde rama, bak, instalacja elektryczna, hamulce. Gazniki sa inne, ale pasuja i te od ETZ lepiej sie spisuja. Zatem dostepnosc czesci jest ogromna i zupelnie bezproblemowa. Do tego TS'ki sa ciagle tanie. IMHO warto jesli nie celujesz w cos naprawde starego i jesli masz ograniczony budzet. Jesli masz wiecej kasy i czasu (na poszukiwanie czesci) to polece jednak starsze MZ'ty, albo Jawe, ale starsza (taka jak ma Falco) - IMO przepiekna maszyna. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-06-26 10:03:36 | |
Autor: Grzybol | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości
news:4c24e3bc$0$17096$65785112news.neostrada.pl... Użytkownik "Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c24be88$0$2583$65785112@news.neostrada.pl... Mógłbyś nie wyciągać g... z wora? -- Grzybol |
|
Data: 2010-06-26 11:28:27 | |
Autor: moonraker | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
W dniu 2010-06-25 19:13, Ivam pisze:
Stara Jawa fajna i Ĺadna jest to fakt ale malutka, bÄdzie wyglÄ daĹ na niej jak na psie, wiem bo sam tak wyglÄ dam a mam tylko 182cm wzrostu. -- Pozdrawiam moonraker Stara CZ i DRZ http://bikepics.com/members/moonraker/ |
|
Data: 2010-06-28 19:30:13 | |
Autor: falco | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
moonraker pisze:
Stara Jawa fajna i Ĺadna jest to fakt ale malutka, bÄdzie wyglÄ daĹ na niej jak na psie, wiem bo sam tak wyglÄ dam a mam tylko 182cm wzrostu. Siema, dokĹadnie teĹź to potwierdzam. Kyvacki sÄ cudowne, ale dla wysokich osĂłb siÄ nie nadajÄ . PrÄdkoĹÄ przelotowa rzÄdu 100km/h, to tylko 350, czyli modele 354. SÄ teĹź wiÄksze od 250, ale wciÄ Ĺź to niezbyt wysokie motocykle i trudniej o czÄĹci niĹź do 250. -- Pozdr! falco SenNa... Jawa 356 '58 175 T.Apacz 0.6 |
|
Data: 2010-06-29 10:44:54 | |
Autor: moonraker | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
W dniu 2010-06-28 19:30, falco pisze:
A ty na swojej Sennej jaka masz prÄdkoĹÄ przelotowÄ ? Bo u mnie wychodzi jakieĹ 70-80 (wg wskazaĹ silnika) bo jak szybciej to juĹź sĹychaÄ Ĺźe siÄ "mÄczy". -- Pozdrawiam moonraker Stara CZ i DRZ http://bikepics.com/members/moonraker/ |
|
Data: 2010-06-29 22:58:12 | |
Autor: falco | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
moonraker pisze:
A ty na swojej Sennej jaka masz prÄdkoĹÄ przelotowÄ ? 175 ma 80 maksa i tyle poszĹa, ale to byĹa udrÄka. Co prawda jeszcze z luzami i krzywymi koĹami, ale jednak komfort byĹ przy... 66 ;) SprawdzaĹem z Navi, wiÄc prÄdkoĹci sÄ dokĹadne. To raptem 8 konikĂłw... -- Pozdr! falco SenNa... Jawa 356 '58 175 T.Apacz 0.6 |
|
Data: 2010-06-30 16:15:13 | |
Autor: moonraker | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
W dniu 2010-06-29 22:58, falco pisze:
moonraker pisze:Ja swojÄ na maksa jechaĹem w okolicy 100km/h wiÄc albo mĂłj licznik ĹĹźe albo to zasĹuga praktycznie nowego silnika. -- Pozdrawiam moonraker Stara CZ i DRZ http://bikepics.com/members/moonraker/ |
|
Data: 2010-06-25 21:13:27 | |
Autor: Kefas | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
Witek. Magic, przyjrzyj się mojej MZ 250/1 ES Jaskółka stoi w garażu, za jakieś 2 tygodnie ją zabiorę do renowacji przysiądź się i zobacz :) może być ciut za mała ale jak dla mnie robi najlepsze wrażenie z MZetek. Poza tym bardzo fajna jest Jawa 250, ruski Cię może i nie kręcą, lecz przejrzyj się IŻowi 56 lub 49 dla mnie wygladają zajefajnie. Pozdrawiam Kefas + Kawa GPX 600 R i MZ 250/1 ES Jaskółeczka Wa-wa zone -- |
|
Data: 2010-06-25 22:26:11 | |
Autor: Magic | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
Kefas napisał(a):
Witek. No właśnie mi nie leży jej wygląd, ten przedni błotnik jest monstrualny :) ale dzięki, przymierzę się. -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800['] |
|
Data: 2010-06-26 10:03:48 | |
Autor: Grzybol | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
Użytkownik "Kefas" <kefas123WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:60b5.0000117e.4c24ffd7newsgate.onet.pl... Witek.Magic, przyjrzyj się mojej MZ 250/1 ES Jaskółka stoi w garażu, za jakieś Mógłbyś nie wyciągać g... z wora? -- Grzybol |
|
Data: 2010-06-25 23:43:38 | |
Autor: Jackare | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
Użytkownik "Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c24be88$0$2583$65785112news.neostrada.pl...
Na podstawie tego co miałem bądź mam: - WFM OSA - można kochać lub nienawidzieć, raczej do kontemplowania niż do jeżdżenia. Mam trzy osy wiem co mówię. - MZ Trophy - wspaniały motocykl, niesamowite wrażenie jazdy na cygarze rakiety - MZ TS 250 - mz-towski cafe racer. Jak każda MZ fajnie jeździ, ale ta ma odczuwalnie miękką ramę. Lubi nietrzymać się mocno pochylonych zakrętów - WFM, WSK - kochane fajne dryndy, proste i skuteczne - ETZ-ty, Jawy TS i te co były przed TS (lata 80 i 90)- fajnie jeżdżą ale nie mają "tego czegoś". Jak dla mnie to z nich wszystkich najbardziej stylowa jest CZ 350 a najbardziej funkcjonalne to ETZ-ty - MZ ES 250 "jaskółka" no śliczna jest i jak każda MZ świetnie jeździ. - Tuła 200 - rosyjska (radziecka może jeszcze) egzotyka, ale jeździłem tym trochę i ogólne wrażenia sympatyczne i pozytywne ( http://www.autosoviet.altervista.org/TULA200-SIDE.JPG) Maleństwa też są bardzo sympatyczne i kochane: komarki pedałowce - bardzo wdzięczne i leciutkie motorowery ale tyłek ostro protestuje już po 5 kilometrach - mam takiego i ma u mnie dożywocie. simson SR 2 także świetny motorower i jak to simson - doskonale się na nim jeździ. Simson Schwalbe - jak dla mnie rewelacja, nie mam ale chciałbym mieć. Jeżdziłem wielokrotnie i jestem pod wrażeniem http://www.rollermarkus.de/Simson_Schwalbe/Schwalbe02.JPG Simson Spatz - też ma w sobie to coś http://www.ostmotorrad.de/simson/kkr/sr41/sr41_2.jpg Jawa 50 skuter - mam taką, bardzo przyjemna jest. Jak mały kotek - niepozorna miękka i wygodna. Potrafi się podobać http://motorbike-search-engine.co.uk/classic_bikes/jawa-50.jpg Co ja osobiście chciałbym jeszcze mieć z demoludów IŻ 49 - bardzo mi się podoba. Od zawsze. - http://www.zabytkowemotocykle.republika.pl/Nowy%20folder/iz%2049%203.jpg IFA BK 350 - śliczne dziwadło - http://www.breinride.home.pl/moto/images/artyk/ifa/5.jpg Tatran - u nas bardzo rzadki - http://tinyurl.com/33guq6o Z niedemoludów mocno mi się podobają starocie tego typu http://i31.photobucket.com/albums/c374/tyad/kt250-r.jpg Z innych a u nas nieznanych lub mało znanych podobają mi się Yamaha Bronco - może nie weteran ale ślicznotka http://hattmanjp.com/upload/information_system_19/2/0/7/item_207/information_items_1233902357.jpg Kawasaki BJ 250 estrella - http://www.vintagebike.co.uk/Bike%20Directories/Kawasaki%20Bikes/images/Kawasaki-Estrella-BJ250-92.jpg - jest współcześnie produkowana i śliczna Kawasaki W 650 - ładny na zdjęciach i wg mnie zupełnie nieciekawy na żywo http://image.motorcyclistonline.com/f/8563187/0107_bonnie_w6502_zoom+2001_kawasaki_w650+side_view.jpg -- Jackare |
|
Data: 2010-06-26 00:00:32 | |
Autor: Ivam | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
Użytkownik "Jackare" <jackare@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i037uc$c8j$1@node2.news.atman.pl...
- MZ TS 250 - mz-towski cafe racer. Jak każda MZ fajnie jeździ, ale ta ma odczuwalnie miękką ramę. Lubi nietrzymać się mocno pochylonych zakrętów Tak mi sie przypomnialo - rama lubi pekac na wysokosci tylnego mocowania siedzenia (tuz za mocowaniem amortyzatorow. - Tuła 200 - rosyjska (radziecka może jeszcze) egzotyka, ale jeździłem tym trochę i ogólne wrażenia sympatyczne i pozytywne ( http://www.autosoviet.altervista.org/TULA200-SIDE.JPG) Ale brzydal... potworne - jakm mozna cos takiego w ogole wyprodukowac? IFA BK 350 - śliczne dziwadło - Co w nim dziwnego? Zajebiscie fajna maszynka i tez bym chcial miec. Bardzo bym chcial miec zundapp'a k800, ale na to mnie chyba nigdy nie bedzie stac;( -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-06-26 08:17:24 | |
Autor: Magic | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
Ivam napisał(a):
- Tuła 200 - rosyjska (radziecka może jeszcze) egzotyka, ale jeździłem tym trochę i ogólne wrażenia sympatyczne i pozytywne ( http://www.autosoviet.altervista.org/TULA200-SIDE.JPG) Bo to kopia Yamahy TW 200 robiona na podstawie zdjęcia z satelity ... -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800['] |
|
Data: 2010-06-26 08:20:13 | |
Autor: Magic | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
O, dzięki, krótko, zwięźle i na temat. Na razie wygrywa u mnie opcja TS 150/250 z lat 80tych. Jaskółka może lepsza ale kurde ten przód mnie rozwala.
-- Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800['] |
|
Data: 2010-06-26 09:19:36 | |
Autor: Ivam | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
Użytkownik "Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i04672$f9n$2@news.onet.pl...
O, dzięki, krótko, zwięźle i na temat. Na razie wygrywa u mnie opcja TS 150/250 z lat 80tych. Zastanow sie nad 250/1 - glowice mozesz zmienic na identyczna jak w 250 i nikt sie nie kapnie, ze polowa podzespolow jest z ETZ'ty. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-06-26 09:48:02 | |
Autor: Magic | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
Ivam napisał(a):
Użytkownik "Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i04672$f9n$2@news.onet.pl... A jak wygląda porównanie TS 150/250 vs WSK 175 ? -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800['] |
|
Data: 2010-06-26 10:02:01 | |
Autor: J_K_K | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
Użytkownik "Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> napisał w wiadomości news:i04bbn$rmo$1news.onet.pl... W "epoce" mówiło się, że polskie motocykle były 2x gorsze od czechosłowackich i 3x gorsze od NRD-owskich ;-) Pzdr JKK |
|
Data: 2010-06-26 11:15:23 | |
Autor: Ivam | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
Użytkownik "Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i04bbn$rmo$1@news.onet.pl...
A jak wygląda porównanie TS 150/250 vs WSK 175 ? Przepraszam bardzo, ze zapytam, ale co tu chcesz porownywac? Toz to 2 rozne swiaty, a wspolne maja to, ze oba to 2T. W ogole to nie powinienes sie zastanawiac TS 150-250, tylko TS 125-150, a 250-250/1. 250 i 150 to zupelnie inne konstrukcje. A jesli chodzi o wiesie to za duzo z nia roboty nie mialem - kuzynowi robilem i pamietam tylko ciagle problemy z brakiem ladowania i ustawieniem zaplonu. Nie pamietam o co dokladnie chodzilo. Z dostepnoscia czesci nie powinno byc problemow. Natomiast jesli chodzi o MZ'te to do tej pory nie moge wyjsc z zachwytu jesli chodzi o wymiany czesci i regulacje. Podam przyklad: zrobilem remont generalny, przewinalem wirnik pradnicy, wymienilem elektryczny regulator napiecia na elektroniczny, zalozylem nowy przerywacz. Wszystko ustawione zgodnie z ksiazka - gaznik w danym polozeniu srubek regulacyjnych, przerywacz w polowie zakresu regulacji i odpalila bez problemu i koniecznosci jakichkolwiek regulacji. Dowolne krecenie srubami i przerywaczem konczylo sie gorsza praca. W zadnym romecie ani wiesi nie mialem podobnej sytuacji - zawsze trzeba bylo cos zrobic (chociazby o 1/4 obrotu srubki w gazniku). Musisz sobie odpowiedziec na jedno, ale to zajebiscie wazne pytanie: po co Ci ten weteran? Do jazdy czy grzebania, ma sie fajnie prowadzic, czy byc ladny, masz go remontowac latami czy tygodniami/miesiacami, chcesz kupowac czesci w sklepach i allegro czy szukac po zlotach fanow i innych motobajzlach? IMHO, jesli ma byc tak jak piszesz na poczatku: - demolud To odpusc sobie MZ'ty 125/150 (te 80-100 przez 5kkm jest dla nich zbyt wiele). Ja bym bral TS'ke 250/1 (i wzialem;P) jesli ma byc 2T, a jesli 4T to AWO, ew. Junak. Milego szukania;) -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-06-28 12:16:41 | |
Autor: Magic | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
Ivam pisze:
Użytkownik "Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i04bbn$rmo$1@news.onet.pl... Pytałem z ciekawości, ani jednym ani drugim nie jeździłem więc chciałem zasięgnąć opinii. W ogole to nie powinienes sie zastanawiac TS 150-250, tylko TS 125-150, a 250-250/1. 250 i 150 to zupelnie inne konstrukcje. No widzę właśnie, jak sie w TS 250 ta ramna sprawuje ? Bo podobna w ETZ to raczej miękka jest. Musisz sobie odpowiedziec na jedno, ale to zajebiscie wazne pytanie: po co Ci ten weteran? Do jazdy, ja nie lubię grzebać :) IMHO, jesli ma byc tak jak piszesz na poczatku: No i tego też będę chyba szukał. Dzięki za podpowiedzi. -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800[']. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2010-06-28 17:14:45 | |
Autor: Ivam | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
Użytkownik "Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c287684$0$2605$65785112@news.neostrada.pl...
No widzę właśnie, jak sie w TS 250 ta ramna sprawuje ? Bo podobna w ETZ to raczej miękka jest. Jest bardziej miekka;) Zamiast rury prostokatnej jako glownej ma rure okragla. Ale jak chcesz sztywna rama to sobie VFR'ke kup ;-) -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-06-28 19:41:39 | |
Autor: Sir Piernik | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
Magic pisze:
....>8 >> Ja bym bral TS'ke 250/1 (i wzialem;P) jesli ma byc 2T > > No i tego też będę chyba szukał. Dzięki za podpowiedzi. Jest tylko jeden "myk" MZ praktycznie nie toleruja czesci innych niz oryginalne. Nadzialem sie na to nawet z gumowa oslona lancucha! A juz o dobraniu tloka, sworznia i reszty "propitetow" to chyba juz mozna zapomniec (iles tam grup tolerancji, zebranych w tabelach co z czym trzeba). Na lozyskach walu sie nie nadzialem :) Pozdrawiam Sir Piernik Betvelwe |
|
Data: 2010-06-28 21:33:16 | |
Autor: Ivam | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
Użytkownik "Sir Piernik" <dziadekpiernik@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i0amsg$s0o$1@news.onet.pl...
MZ praktycznie nie toleruja czesci innych niz oryginalne. Nadzialem sie na to nawet z gumowa oslona lancucha! Prawda. A najwiekszy problem mam z napedem predkosciomierza - chyba w ogole juz nigdzie nie dostane oryginalu, bo te ktore mam sypia sie co 10km. A juz o dobraniu tloka, sworznia i reszty "propitetow" to chyba juz mozna zapomniec (iles tam grup tolerancji, zebranych w tabelach co z czym trzeba). Bez problemu kupisz oryginaly. Pelno tego i dosc latwo odroznic od lichych podrobek. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-06-29 11:07:25 | |
Autor: Magic | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
Sir Piernik pisze:
Magic pisze: Dostępność jest chyba na tyle duża że nie trzeba kombinować ? Ja zresztą i tak jestem zwolennikiem OEMów chyba że zamiennik jest rzeczywiście sensowny lub powoduje usunięcie fabrycznej kastracji, jak np. dolot K&N zamiast fabrycznego u mnie w Szkapie - plus 15KM, zdecydowanie szybsza reakcja na gaz, fajniejszy dźwięk i czyszczenie co 100 kkm zamiast wymiany co 30. -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800[']. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2010-06-26 11:16:14 | |
Autor: blur | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
Użytkownik "Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i04bbn$rmo$1@news.onet.pl...
Ivam napisał(a): 175 to jest sprzęt dla twardzieli, wibracje silnika są niemiłosierne, wszystko się przenosi na kiere, zanim doprowadziłem ją do stanu technicznie idealnego minęły 2 sezony, 125 jest o wiele bardziej trwałe i "miękkie" tak wtrącę do SR2 - jest super a SR1 jest tragicznie niewygodne, zrobiłem raz 10km i myślałem że mi dupa odpadnie pozdro blur XT350 ETZ250 WSK 175 SR1 SR2 AWO - w drodze ;) |
|
Data: 2010-06-26 10:04:03 | |
Autor: Grzybol | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości
news:4c25aa08$0$2584$65785112news.neostrada.pl... Użytkownik "Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i04672$f9n$2@news.onet.pl... Mógłbyś nie wyciągać g... z wora? -- Grzybol |
|
Data: 2010-06-28 16:45:08 | |
Autor: (pj) | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
W dniu 2010-06-26 08:20, Magic pisze:
O, dzięki, krótko, zwięźle i na temat. Na razie wygrywa u mnie opcja TS A Ty chcesz miec stajla, czy byc jednym z wielu? -- pozdr, pj ostatnio gsx1300r |
|
Data: 2010-06-28 17:29:55 | |
Autor: Magic | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
(pj) pisze:
W dniu 2010-06-26 08:20, Magic pisze: No własnie Jaskółek i Trofików jakoś tak sporo wokół mnie, a TSki żadnej ... -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800[']. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2010-06-28 21:44:31 | |
Autor: (pj) | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
W dniu 2010-06-28 17:29, Magic pisze:
(pj) pisze: Aaa... no to TS 150! :-) (nie 250!) p.s. jak nabedziesz i dasz sie karnac to mie niezle czepnie - wszak to moje 1-sze moto bylo! (wlasnorecznie zakupione w sklepie GS-u)... -- pozdr, pj ostatnio gsx1300r |
|
Data: 2010-06-28 22:32:23 | |
Autor: J_K_K | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
Użytkownik "(pj)" <jd15c27@gmail.com> napisał w wiadomości news:i0au2t$bnd$1news.task.gda.pl...
Aaa... no to TS 150! :-) Osobiście jakoś mi ze wszystkich demoludów ten właśnie wynalazek najbardziej nie pasi(ł). Jak nic pasuje Jawowskie określenie - "panelka" (no offence ;-) moje 1-sze moto bylo! (wlasnorecznie zakupione w sklepie GS-u)... Taka historyczna ciekawostka - w rejonie Zagłębia (i sąsiednich rejonów Śląska) MZ-ki poniżej 250-ki (~'80~'90) w zasadzie nie występowały. CZ-ki 175 i owszem. Pzdr JKK [Gieniu Zuzia ćwiarteczka] |
|
Data: 2010-06-29 11:10:19 | |
Autor: Magic | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
(pj) pisze:
W dniu 2010-06-28 17:29, Magic pisze: O, to ja kolnę do Cię i mi co nieco poopowiadasz. -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800[']. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2010-06-29 12:29:08 | |
Autor: (pj) | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
W dniu 2010-06-29 11:10, Magic pisze:
(pj) pisze:[...]
Staaary - ile ja pamietam z lat: 1983 - 1986? No ale dobra, próbuj... -- pozdr, pj ostatnio gsx1300r |
|
Data: 2010-06-28 19:34:08 | |
Autor: falco | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
Jackare pisze:
Kawasaki BJ 250 estrella - http://www.vintagebike.co.uk/Bike%20Directories/Kawasaki%20Bikes/images/Kawasaki-Estrella-BJ250-92.jpg - jest współcześnie produkowana i śliczna Jest cudowna!!! ;) Jednak trzeba wziąć po uwagę, że też nie jest zbyt duża i dla prawie 190m cm wzrostu może być słabo. Kawasaki W 650 - ładny na zdjęciach i wg mnie zupełnie nieciekawy na żywo http://image.motorcyclistonline.com/f/8563187/0107_bonnie_w6502_zoom+2001_kawasaki_w650+side_view.jpg Cieszę się, że mamy podobne typy z "nowych-starych", choć ja miałem zgoła odmienne wrażenie, bo na fotkach był ładny a na żywo bardzo ładny. ;) Zaskoczyło mnie tylko jaki jest niziutki, ale sam nie dosiadałem. -- Pozdr! falco SenNa... Jawa 356 '58 175 T.Apacz 0.6 |
|
Data: 2010-06-28 21:08:06 | |
Autor: Monster | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
W dniu 2010-06-28 19:34, falco pisze:
Jakoś mi się trafiło dziś ogladać na żywo,nowe-stare Triumphy bardziej do mnie przemawiają.Kawasaki W 650 - ładny na zdjęciach i wg mnie zupełnie nieciekawy na -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2010-06-26 13:37:01 | |
Autor: Kuczu | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
W dniu 2010-06-25 16:34, Magic pisze:
Witek. WLA 42. Jesli dorwiesz taki z demobilu radzieckiego to bedzie prawie demolud. A i czesci ogolnodostepne, nowe doskonalej jakosci a nie od niewidomego rzemieslnika jak do wiekszosci demoludow. A jak chcesz tanio to Aermacchi Harley. Nie demolud ale niedrogi i bardzo wdzieczny. Ja bym Ci generalnie polecil jakiegos starego Triumpha ale to nie ta liga i nie demolud. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2010-06-26 19:51:34 | |
Autor: Magic | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
Kuczu napisaĹ(a):
W dniu 2010-06-25 16:34, Magic pisze: Ale na HC juz doczytales po co mi to ? ;) Jak mi sie spodoba to faktycznie jakiegos anglika bym wziÄ Ĺ, a z HD to mi siÄ Knucklehead podoba. -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800['] |
|
Data: 2010-06-28 10:09:27 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
Magic napisał(a):
Za, przeciw i sensowne propozycje mile widziane. A ile chcesz keszu na zakup przeznaczyc? i ile Ci zostanie na dorzezbienie? Bo ja osobiscie bym poszedl w jangtajmera jakiegos japonskiego. Na razie u nas to tanie jak barszcz i idzie wyrwac fajne klasyki za znosna kase. Oczywiscie wymagaja pracy i tu moze byc problem z dostaniem niektorych czesci. Ale taki zrobiony sprzet bedzie jezdzil bezawaryjnie. -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf |
|
Data: 2010-06-28 12:05:53 | |
Autor: Magic | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
Magic napisał(a): Do 1000 zł + serwis przed wyjazdem. Bo ja osobiscie bym poszedl w jangtajmera jakiegos japonskiego. Takiego to już mam jednego a w planie i tak jest zakup albo GL1000 albo CBX1000. Jednak na tę okazję musi być demolud. Ale taki zrobiony sprzet bedzie jezdzil bezawaryjnie. Wiem, gdyby nie było wymogu demoluda to bym po prostu Bzyczkiem pojechał :) -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800[']. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2010-06-28 16:03:49 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
Magic napisał(a):
Do 1000 zł + serwis przed wyjazdem. No to tylko demolud :) Ja osobiscie bym przywalil w SHL M11, ale trzybiegowa. Albo faktycznie jakies MZ. Wiem, gdyby nie było wymogu demoluda to bym po prostu Bzyczkiem pojechał :) No to mow o co kaman? -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf |
|
Data: 2010-06-28 17:30:48 | |
Autor: Magic | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
Magic napisał(a): Złombol. Gugiel przyjacielem Twym. -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800[']. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2010-06-28 17:16:17 | |
Autor: Ivam | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
Użytkownik "Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c2873fd$0$17089$65785112@news.neostrada.pl...
A ile chcesz keszu na zakup przeznaczyc? i ile Ci zostanie na dorzezbienie? To sobie MZ'te trophy odpusc. Z TS'ka w znosnym stanie bedzie ciezko, ale jak dolozysz drugiego tysiaka i kupisz za 200-300zl zloma do roboty to wyjdzie ekstra:) -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-06-28 20:09:39 | |
Autor: falco | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
Magic pisze:
Do 1000 zł + serwis przed wyjazdem. O Jawach Kyvackach zapomnij, jeśli nie zrobisz remomntu sam a z tego co piszesz nie chcesz grzebać, to bez kilku tysiaków zapomnij o temacie. (Nie)stety weterany z roku na rok idą w górę i jestem pewny, że będzie to wciąż się zmieniało (wzwyż). -- Pozdr! falco SenNa... Jawa 356 '58 175 T.Apacz 0.6 |
|
Data: 2010-06-29 11:12:49 | |
Autor: Magic | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
falco pisze:
Magic pisze: To nie do końca tak, ja nie chcę grzebać w trasie. Remont, przygotowanie etc to zupełnie inna bajka, chociaż ciężko mi nieco wygospodarować na to czas, ale ja lubię mieć dobrze zrobione i przygotowane, właśnie po to, żeby potem nie musieć główkować gdzieś w terenie. -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800[']. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2010-06-29 22:12:04 | |
Autor: Viking | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
W dniu 2010-06-29 11:12, Magic pisze:
falco pisze:ten, Magic.. fajny klasyk.. 100kucy, 220km/h. na gumę jak sie uprzesz staje.. zero shimy, morzesz posadzić tyłek na baku zrobić szpagat i jechac ile chcesz.. no braaać nie pyyytać:)))) Wiesz ... VFR.. znasz ten teges.:) Pozdro Tomek Biały VFRanek (oldtimer) |
|
Data: 2010-06-30 16:25:51 | |
Autor: de Fresz | |
No to jaki weteran na pierwszy ? | |
On 2010-06-29 22:12:04 +0200, Viking <vegaserwis@niesmieco2.pl> said:
To nie do końca tak, ja nie chcę grzebać w trasie. Remont, przygotowanieten, Magic.. A gdzie można znaleźć VFR powstałą w kraju tzw.Demokracji Ludowej? Bo o japońskich komunistach jakoś nigdy nie było głośno... -- Pozdrawiam de Fresz |
|