No to jaki weteran na pierwszy ?

Data: 2010-06-25 16:54:08
Autor: Monster
No to jaki weteran na pierwszy ?
W dniu 2010-06-25 16:34, Magic pisze:

Uwagi ogólne:
- demolud
- ma być wdzięczne
- w miarę niezawodne
- wolę czterosuwy ale zweitakty też spoko w tym segmencie
Z demoludów i czterotakt się znajdzie-Simson Avo
- ma zrobić 5000 km z prędkościami 80-100 bez awarii co godzinę
Jak sobie zrobisz/trafisz tak będziesz miał:-)

Z tego co mnie się podobuje z wyglądu to np Jawa 250, MZ TS 250 (ta z
chromami na zbiorniku, przed ETZ), może Pannonia ?
W MZ startowałbym w Jaskółkę,stosunkowo niewiele większy pieniądz a sporo ładniejsza.
  >Ruski jakoś mnie nie
ciągną.
a szkoda,M-72 prezentuje się wspaniale,tyle że sporo zrobienie kosztuje:-/

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2010-06-26 10:03:20
Autor: Grzybol
No to jaki weteran na pierwszy ?
Użytkownik "Monster" <alpy2@op.pl> napisał w wiadomości
news:4c24c310$0$2583$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2010-06-25 16:34,

Mógłbyś nie wyciągać g... z wora?

--
Grzybol

No to jaki weteran na pierwszy ?