No to jaki weteran na pierwszy ?

Data: 2010-06-25 17:50:08
Autor: Scyzoryk
No to jaki weteran na pierwszy ?

Z tego co mnie się podobuje z wyglądu to np Jawa 250,

fajna ale raczej awaryjna. Miałem jakiś czas 175 z 61 i nie pamietam żeby mi się udało gdzieś pojechać bez "grzebania"

 MZ TS 250 (ta z
chromami na zbiorniku, przed ETZ),

spoko ale to juz jak dla mnie nei ma klimatu, za nowe ;-)

 może Pannonia ? Ruski jakoś mnie nie
ciągną.

Za, przeciw i sensowne propozycje mile widziane.
Aha, spory jestem - 188 cm i stówka wagi.

SHL m17 Gazela - oryginalne to i mało kto ma :) Prosty i popularny silnik SHL 175 W2 Wiatr (nie będziesz miał większych problemów z częściami) w ciekawej obudowie. Miałem przez kilka lat taki wynalazek. Bardzo "nowatorski" jak na tamte czasy. Kilka śmiesznych patentów. Ogólnie bardzo przyjemnie i w sumie bezawaryjnie śmigała.

IFA BK 350
Avo Simson

to już troszkę inna półka cenowa lae też ciekawe.

Pozdr
Scyzoryk
XLV

Data: 2010-06-25 18:49:12