No to jednak ten Android.

Data: 2014-02-08 16:19:00
Autor: Smok Eustachy
No to jednak ten Android.
Raportu z pola bitwy ciÄ…g dalszy:
1. Zniknęła ikonka telefon z tego takiego czegoś na dole gdzie były jeszcze ikonki @mail (jak to wywalić?), "wiadomości", "aplikacje". Jak to przywrócić?
2. Do tego telefonu nadociągało mi kontakty z Google+, przecież ja tam nie mam żadnych telefonów nie będę dzwonił do różnych dziwnych elementów. Wywaliłem. Pewnie teraz to wywalenie zsynchronizuje i na kompie wywali. A niech mają.
Jak widać najlepiej założyć sobie nowe konto google do telefonu.
3. TajemnicÄ… sukcesu Androida jest chyba wrażenie nieodparte, że Google demonstruje użytkownikom że ma ich w  dupie. Podobnie samsung.
4. Dobrze, że VLC działa. Żaden praktycznie program dostarczany z telefonem nie jest sensowny. Nawet "telefon".
WURG

No to jednak ten Android.