No to jest nowa nowosmieszna

Data: 2017-11-25 07:40:15
Autor: Zenek Kapelinder
No to jest nowa nowosmieszna
Ma byc partia klasy sredniej. Pare kilo na plusie szefowej potrwa zanim pis ta klase stworzy.

Data: 2017-11-25 20:12:07
Autor: japanizer
On Sunday, November 26, 2017 at 12:40:16 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Ma byc partia klasy sredniej. Pare kilo na plusie szefowej potrwa zanim pis ta klase stworzy.

Oj, pisiorki mają sraczkę, bo Nowoczesna w końcu odrzuca kotwicę w postaci Petru?

Data: 2017-11-27 13:39:50
Autor: Bytomir Kwasigroch
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Oj, pisiorki mają sraczkę, bo Nowoczesna w końcu odrzuca kotwicę w postaci Petru?

Takie przepoczwarzanie z roku na rok przechodzi coraz ciężej, znaczy coraz częściej nie przechodzi  i lud jest sceptyczny:)

https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_a5L0mnZ5SFS7q6hUXMSXTamQmq4ZRwAL,w400.jpg

Data: 2017-11-27 16:43:19
Autor: japanizer
On Tuesday, November 28, 2017 at 6:39:51 AM UTC+9, Bytomir Kwasigroch wrote:
> [...]

Takie przepoczwarzanie z roku na rok przechodzi coraz ciężej, znaczy coraz częściej nie przechodzi  i lud jest sceptyczny:)

W ilu partiach był Kaczor? PC, ZChN, AWS, PiS?

Data: 2017-11-28 01:49:00
Autor: u2
W dniu 28.11.2017 o 01:43, japanizer@japanizer.org pisze:
W ilu partiach był Kaczor? PC, ZChN, AWS, PiS?

ano, nie umiesz liczyć do kilku:)))))))))))))))))))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-11-28 04:50:04
Autor: Bytomir Kwasigroch
No to jest nowa nowosmieszna
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

> https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_a5L0mnZ5SFS7q6hUXMSXTamQmq4ZRwAL,w400.jpg

W ilu partiach był Kaczor? PC, ZChN, AWS, PiS?

Słaboszczak z ciebie jak wroga nie znasz, takie rzeczy powinieneś wiedzieć.

Data: 2017-11-28 05:24:34
Autor: japanizer
On Tuesday, November 28, 2017 at 9:50:05 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch wrote:

Słaboszczak z ciebie jak wroga nie znasz, takie rzeczy powinieneś wiedzieć.

A ty jak każdy pisiorek kategoriami "swój-wróg" myślisz?

Jak kibol na meczu, gdy zawodnik twojej drużyny brutalnie sfauluje przeciwnika, to będziesz się wydzierał na całe gardło, że sędzia kalosz, bo czerwoną kartkę wlepił.

Data: 2017-11-27 14:17:43
Autor: z
W dniu 2017-11-26 o 05:12, japanizer@japanizer.org pisze:
Oj, pisiorki mają sraczkę, bo Nowoczesna w końcu odrzuca kotwicę w postaci Petru?

Ciekawie będzie jak z tą kotwicą wyrzuci pół statku.
I jak tu płynąć po wodach i oceanach na tych dwóch połówkach :-)

Data: 2017-11-27 16:33:18
Autor: Zenek Kapelinder
No to jest nowa nowosmieszna
Inaczej bym z kotwica ujal. Raczej to skok na gleboka wode z kotwica u szyi.

Data: 2017-11-28 01:37:17
Autor: u2
No to jest nowa nowosmieszna
Inaczej bym z kotwica ujal. Raczej to skok na gleboka wode z kotwica u szyi.

jak mój znajomy 44 metrów w jeziorze Wigry

wiążesz się trwale

jak ochraniacz na trwale na szyję

współczesna walka

nakazu rozsądku

zippo

Data: 2017-11-27 21:42:18
Autor: z
nowa nowoczesna zmartwieniem PiS
W dniu 2017-11-27 o 16:50, Totalna Opozycja pisze:
Słyszałes o katamaranie? Jest niezatapialny. Buźka! ;-)))

Jeśli katamarany powstają przez _rozłam_ kadłuba to faktycznie masz rację :-)

Data: 2017-11-27 22:53:04
Autor: A. Filip
No to jest nowa "Nowoczesna 2.0" - Wielki przełom w niewzruszonej kontynuacji ;-)
[...]

Bardzo im to pomoże?  Wykluczyć się tego nie da ale raczej niezbyt pomoże.
Pożyjemy sami zobaczymy.

"Przełom w kontynuacji" to sztuka której sprzedawanie przez kilka lat
wymaga wysokiej klasy specjalistów.  Zdziwię się sporo jak NP się to uda
choć nie byłoby to gigantyczne zdziwienie.

Data: 2017-11-25 21:50:44
Autor: Yogi
Dnia Sat, 25 Nov 2017 07:40:15 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

Ma byc partia klasy sredniej. Pare kilo na plusie szefowej potrwa zanim pis ta klase stworzy.

Oczywiście, że klasy średniej czyli ludzi wykształconych. PiS jest partią
gminną i przedmieść miejskich czyli ciemogrodu co na jedno wychodzi.

Y --

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2017-11-26 07:16:48
Autor: Opozycja Totalna

Użytkownik "Yogi" <yogiboo@vp.pl> napisał w wiadomości news:16temrxsesesx$.1kzcq51k3ce4w$.dlg40tude.net...
[...]

PiS to partia dla motłochu wierzącego w bajki opowiadane przez szamanów w sukienkach.

CL

Data: 2017-11-26 06:05:01
Autor: Zenek Kapelinder
No to jest nowa nowosmieszna
Jesli motlochu jest 80% to nie moze byc sytuacji ze 5% nie motlochu bedzie motlochem rzadzilo.

Data: 2017-11-27 14:14:12
Autor: z
No to jest nowa nowosmieszna
Jesli motlochu jest 80% to nie moze byc sytuacji ze 5% nie motlochu bedzie motlochem rzadzilo.

I racja.
To są podstawy WOSu. Jak mawia Mariolka :-)

Data: 2017-11-26 13:40:48
Autor: jacekbialy80
No to jest nowa nowosmieszna
Ten tzw. ciemnogrod ma więcej rozsądku niż wielu ludzi wykształconych w PRL. Studiowanie w komunistycznych czasach narażało młodego człowieka na zainfekowanie go marksistowską dialektyką i wulgarnymi poglądami na życie i świat. Najbardziej były narażone kierunki humanistyczne, ekonomiczne i nauki społeczne jak np. politologia. Ale na każdym kierunku były obozwiązkowe przedmioty, które mogły być narzędziem robienia ludziom wody z mózgu (o szkoleniu wojskowym nawet nie wspominam).
Efekt jest taki, że tak zwana 'inteligencja pracująca' z czasów PRL głosowała w IIIRP najczęściej na partie takie jak SLD, UW, PO, czyli coraz to nowe atrapy tego samego postkolonialnego programu dla Polski.

Data: 2017-11-26 13:48:41
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 26 listopada 2017 22:40:49 UTC+1 użytkownik jacekb....@gmail.com napisał:
[...]

Ja studiowałem w III RP w okresie, kiedy już nie było marksizmu, a jeszcze
nie było genderyzmu. Było coś takiego jak poststrukturalizm i paradygmat lingwistyczny, a oprócz tego "wysoki New Age". I tych rzeczy się trzymam, bo
IMHO stosunkowo najmniej czerwone.

Data: 2017-11-26 14:54:50
Autor: jacekbialy80
No to jest nowa nowosmieszna
Ekonomii politycznej nie miałeś? - to była dopiero wiązanka bałamuctw (niektórzy do dzisiaj wierzą, że ekonomia to nauka ścisła).
Jeśli chodzi o New Age, to kolejna quasi religia, na szczęście nie tak groźna (poza tym wypala się, jak kiedyś spirytyzm czy późniejsza ufomania).

Data: 2017-11-27 01:18:19
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 26 listopada 2017 23:54:51 UTC+1 użytkownik jacekb....@gmail.com napisał:
[...]

Co do New Age to oczywiście jest to filozoficzna zabawka.

No ale tego drugiego paradygmatu - lingwistycznego to ja bym tak nie lekceważył.
Niezwykle potężne narzędzie, które zakłada m.in. że każdą zmianę w wymowie
końcowej dowolnej narracji daje się wprowadzić poprzez stopniowe subtelne
podmiany kontekstów znaczeniowych narracji tak, że się staje w końcu własnym
zaprzeczeniem, chociaż jej tekst pozostaje nadal z wierzchu ortodoksyjny.
Wywracają się i niszczą tylko i wyłącznie tzw. struktury głębokie.
A ponieważ zgodnie z hipotezą Sapira-Whorfa nasz sposób myślenia o świecie
determinowany jest przez język, to korzystając z paradygmatu lingwistycznego
można poważnie i niemal niezauważalnie ingerować w każdą narrację i każdy
dyskurs. Oczywiście mówię o tych wybranych, którzy posiadają quasi-naukowe
narzędzia do oceny i jednocześnie kreacji rzeczywistości.

A jak takie narzędzia połączy się z "wysokim New Age" to nadchodzi wprost
mówiąc era renesansu czarnej magii, przy której marksizm i genderyzm uderzają
naprawdę niezwykle płytko bo tylko w biologiczno-przetrwaniową warstwę
człowieka (energetyczną), podczas gdy ten koktajl, który opanowałem, ingeruje
w same wyżyny warstwy duchowej (informacyjnej).

Czyli politykę to ja sobie mogę odpuścić albo być w niej pospolicie centrystą,
podobnie widzialną kulturę czy religię. To wszystko są tylko wskaźniki.
Naprawdę interesująca to jest właśnie manipulacja w mało dostrzegalnej sferze
symbolicznej - w astralu, tam gdzie są przechowywane zmienne rzeczywiste.

Data: 2017-11-27 12:01:35
Autor: jacekbialy80
No to jest nowa nowosmieszna
W kwestii formalnej: Nie musisz wciskać 'enter' po dojściu do końca wiersza. Zamieszczony tekst zawija się sam w zależności od ustawienia czytnika.
Pozdr.

Data: 2017-11-27 12:09:55
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 27 listopada 2017 21:01:36 UTC+1 użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
W kwestii formalnej: Nie musisz wciskać 'enter' po dojściu do końca wiersza. Zamieszczony tekst zawija się sam w zależności od ustawienia czytnika.
Pozdr.

Jeśli o mnie chodzi, piszę od dawna przez bramkę Google, która niestety nie zawija

Data: 2017-11-27 21:34:40
Autor: z
W dniu 2017-11-27 o 21:09, Jakub A. Krzewicki pisze:
Jeśli o mnie chodzi, piszę od dawna przez bramkę Google, która niestety nie zawija

Bo z tą nowoczesnością to tylko problemy.
Użyj jakiegoś normalnego narzędzia a świat stanie się lepszy :-)

Data: 2017-11-27 12:48:23
Autor: jacekbialy80
No to jest nowa nowosmieszna
A czym jest political corectness, jeśli nie instrumentalizacją języka? To tak jakbyś powiedział, że niebo jest 'zielone inaczej', gdyby na przykład przymiotnik 'niebieski' stał się z jakiegoś powodu niecenzuralny. W peerelu to się nazywało nowomową.

Data: 2017-11-27 14:16:17
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 27 listopada 2017 21:48:24 UTC+1 użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
A czym jest political corectness, jeśli nie instrumentalizacją języka?

Bardzo grubą. Są subtelniejsze metody wprowadzania "nowomowy".
Np. zmiana znaczenia słowa "Bóg", "wierność", "honor", "patriotyzm" etc.
Oczywiście nie można zmienić każdego z tych znaczeń osobno, bo się same one (na powierzchni definiują). Można jednak przesuwać powoli regularność całej siatki
znaczeń, deformując ją bez rozerwania w widocznych miejscach.. Sama "gumowość" języka jako narzędzia daje takie możliwości.

Wtedy "Bóg" zaczyna oznaczać np. "Gott mit uns",
"Honor" i "wierność" - "Meine Ehre heisst Treue",
"Ojczyzna" - "Unser sozialistischer Lebensraum",
"Patriotyzm" zbliża się do tego, co nazywano "Rassenbewusstsein", "Budda" do kogoś takiego jak Dżyngiz-Chan etc.

Pola semantyczne pozostają nadal w mniej więcej takim samym stosunku, poza tym,
że faktycznie ulokowane są gdzie indziej - docelowo na antypodach poprzednich
znaczeń. Niewielu zwraca uwagę na ten powolny poślizg dyskursu, tylko
najbardziej świadome jednostki, nie licząc samych wtajemniczonych w konspirację
widzą, że coś się delikatnie mówiąc - pieprzy..

Żeby zniszczyć gatunek rozumny, nie trzeba najeźdźcom z Marsa kształcenia ani
indoktrynacji specjalnej żadnych tam ideologów, polityków, religiantów etc.
Wystarczy zatrudnić sztab kseno-psycholingwistów, którzy zatrują jego język.
Ideolodzy, politycy i religianci sami się urodzą.

Jeśli metody są zbyt mało subtelne, to taka siatka może się jednak rozpruć.
Tak padł Rzym, komuniści, faszyzm i nazizm. Dlatego, że stawiały te systemy
głownie na co innego niż lingwistyka, która była dla nich tylko metodą
pomocniczą. Z kolei marksizm-lesbianizm i political corectness używają
paradygmatu lingwistycznego głównie do prucia cudzych siatek, a nie do
naciągania na własne kopyto. Też frajerzy.

Data: 2017-11-27 23:35:46
Autor: u2
W dniu 27.11.2017 o 23:16, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

eee Buddha nie ma niemieckiego odpowiednika ? popraw się klewciu:)

Data: 2017-11-27 23:45:20
Autor: u2
W dniu 27.11.2017 o 23:35, u2 pisze:
[...]

może przetłumacz Judżina Herrigela:)

https://en.wikipedia.org/wiki/Zen_in_the_Art_of_Archery

Data: 2017-11-27 15:03:20
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 27 listopada 2017 23:46:16 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> może przetłumacz Judżina Herrigela:)

https://en.wikipedia.org/wiki/Zen_in_the_Art_of_Archery

Nie chodziło mi o niemieckość, tylko o regularne wypaczenie rozumienia świata.
A że najszybciej je znaleźć da się u naszych kochanych nazistowskich sąsiadów,
którzy tak szczerze się modlą, żeby Bóg zabrał wszystkie nasze dusze do raju
z miejsca, w którym się akuratnie znajdujemy... no cóż ;-/

Data: 2017-11-28 00:07:28
Autor: u2
W dniu 28.11.2017 o 00:03, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

eee klewciu tobie najbliżej z wrocka do adiego, nigdy nie osiągniesz absolutu, ale możesz sięgnąć do szwedzkiej wódki, o tym samym tytule:)

Data: 2017-12-03 17:47:49
Autor: Jakub A. Krzewicki
No to jest nowa nowosmieszna
W dniu niedziela, 3 grudnia 2017 16:11:50 UTC+1 użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
do tego myśleli, że wychowają sobie islamskich janczar?w, a oni zaczęli 'służbę' od gwałcenia niemieckich kobiet - straszna pomyłka.

Nam wychowanie Tatarów zajęło jakieś 300 lat, niech się Niemiaszki z tym liczą.
Na razie niech nadają im latyfundia, chłopów pańszczyźnianych i dziwki, jeśli
chcą przetrwać jako naród.

Data: 2017-12-03 19:03:03
Autor: Zenek Kapelinder
No to jest nowa nowosmieszna
Chcieli im nadac latyfundia, niewolnikow i dziwki. Tylko sie Kaczynski nie zgodzil.

Data: 2017-12-03 21:47:13
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 4 grudnia 2017 04:03:04 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Chcieli im nadac latyfundia, niewolnikow i dziwki. Tylko sie Kaczynski nie zgodzil.

Od kiedy to do kulsona pana nadaje się nie na swoim?
A to w byłym DDR dostatecznej ilości bydła nie mają?

Data: 2017-12-04 00:28:02
Autor: jacekbialy80
No to jest nowa nowosmieszna
:-DDD

Data: 2017-12-04 09:49:45
Autor: stevep
W dniu .12.2017 o 16:11 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

  do tego myśleli, że wychowają sobie islamskich janczar?w, a oni  zaczęli 'służbę' od gwałcenia niemieckich kobiet - straszna pomyłka.
A co z pisowskimi janczarami, też gwałcą?

--
stevep

Data: 2017-11-28 02:38:32
Autor: jacekbialy80
No to jest nowa nowosmieszna
Wspomniany New Age może być niezłym punktem zaczepienia dla siatki zwalczajacej pozabiblijne tradycje duchowe stosowanej przez katolików. W latach 90. zdarzało mi się przeglądać katolickie broszurki skierowane przeciwko New Age, gdzie najpierw wywodzono to zjawisko z biblijnych pojęć ('wąż starodawny', więc chodzi o szatana) a potem już szło ciurkiem po hinduskiej jodze, zenie i tak dalej, jako rzekomych produktach New Age. Śmierdzi to na kilometr ubeckimi metodami mającymi skłócić wszystkich ze wszystkimi.
Dzisiejsze genderowskie siatki o których piszesz są tworzone nie tyle po to, aby niszczyć inne (niby kłamstwo przeciw klamstwu?), lecz po to, aby wywoływać w przestrzeni publicznej konflikty zastępcze. Po prostu społeczeństwem pogrążonym w emocjonalnym chaosie łatwiej jest sterować, czyli łatwo je okradać.

Data: 2017-11-28 07:04:00
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 28 listopada 2017 11:38:33 UTC+1 użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
[...]

Też prawda. Powszechność przeróbek, podróbek, rekonstrukcji może być
pretekstem do ataku na autentyczne tradycje i kulturę.

Dzisiejsze genderowskie siatki o których piszesz są tworzone nie tyle po to, > aby niszczyć inne (niby kłamstwo przeciw klamstwu?)

Tu się nie zgodzę - metoda kojarzy mi się z tytułem książki Golicyna "Nowe
kłamstwa w miejsce starych".

lecz po to, aby wywoływać w przestrzeni publicznej konflikty zastępcze.

Zarówno do jednego jak i drugiego. Kłamstwo piramidalne przeciwko kłamstwu
pospolitemu nie tylko oddala od prawdy, ale i skłóca zwolenników obu kłamstw.
Dwie pieczenie na jednym ogniu.

Po prostu społeczeństwem pogrążonym w emocjonalnym chaosie łatwiej jest sterować, czyli łatwo je okradać.

PS. Czytałeś może powieść Ursuli Le Guin pt. Miasto Złudzeń?

Data: 2017-11-28 11:00:01
Autor: jacekbialy80
No to jest nowa nowosmieszna
Golicyna nie czytałem; ale od dawna zauważyłem, że obie strony bardzo dobrze się czują w tematach seksualno - obyczajowych i to akurat w momentach, gdy pojawia się sprawa lustracji i dekomunizacji. Znaczy to, że zarówno kler jaki lewactwo boją się prawdy o sobie.
Le Guinn czytałem tylko opowiadania.

Data: 2017-11-29 04:28:14
Autor: jacekbialy80
No to jest nowa nowosmieszna
Kościelni hierarchowie najbardziej, gdyż tutaj jest najsilniejszy czynnik szantażu moralnego.

Data: 2017-11-29 07:55:28
Autor: stevep
W dniu 2017-11-28 o 20:00, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Kler też?

--
stevep

Data: 2017-11-28 12:04:19
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 21:48 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

[...]
To nowomowa istniała tylko w PRL-u, mnie się wydaje, że teraz kwitnie.

--
stevep

Data: 2017-11-28 04:01:35
Autor: jacekbialy80
No to jest nowa nowosmieszna
No właśnie o tym mówimy

Data: 2017-11-28 15:16:35
Autor: stevep
No to jest nowa nowosmieszna
W dniu .11.2017 o 13:01 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

No właśnie o tym mówimy

Mówicie i to właśnie klasyczny przykład nowomowy.

--
stevep

Data: 2017-11-27 11:51:50
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 22:40 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

[...]
Nie matura, lecz chęć szczera ....

--
stevep

Data: 2017-11-27 14:13:15
Autor: z
W dniu 2017-11-25 o 21:50, Yogi pisze:
[...]

Macie stare informacje. Nowoczesna ma celować w ludzi cięzkiej pracy bo pijarowcy stwierdzili że tak nie będzie tworzyć kolejnych podziałów.
Taka poprawka zaraz na starcie do upadku ;-)

Data: 2017-11-27 21:40:28
Autor: z
No to jest nowa nowosmieszna
W dniu 2017-11-27 o 16:51, Totalna Opozycja pisze:
Masz link do tej treści czy opierasz się na instrukcjach z Nowogrodzkiej?

Jak zawsze mogę Ci podać link do ostatniej audycji "Świat się chwieje" w opozycyjnym radiu tok fm. Tylko tego radia słucham a w tv leci właśnie znowu tvn24. Jak się ma mózg to żadne przekazy czy instrukcje potrzebne nie są żeby nie być lewacką mendą :-)
Ale mi się nie chce bo każdy gimnazjalista potrafi sobie odszukać ;-)

PS. I co? Zatkało "cfanego" drobnego propagandzistę? :-)

Data: 2017-11-28 11:49:45
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 21:40 z <z@z.pl> pisze:

[...]

O Mój Boże to w PiS-ie same nieloty bo muszą korzystać z przekazu dnia?

--
stevep

Data: 2017-11-29 13:40:25
Autor: z
W dniu 2017-11-28 o 11:49, stevep pisze:
O Mój Boże to w PiS-ie same nieloty bo muszą korzystać z przekazu dnia?

A cokolwiek czytać ze zrozumieniem w szkołach nauczyli? :-)

Data: 2017-11-29 05:57:28
Autor: jacekbialy80
No to jest nowa nowosmieszna
Z pewnością nauczyli, jak każdego z nas. Jednak długotrwały pobyt w GazoWni zrobił swoje.

Data: 2017-11-30 05:09:25
Autor: jacekbialy80
No to jest nowa nowosmieszna
Odnoszę się do pytania poprzednika skierowanego do ciebie. A że nie zostało żądane na priv, tylko w przestrzeni publicznej, to pozwoliłem sobie zabrać głos.

Data: 2017-12-01 08:02:00
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 14:09 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Odnoszę się do pytania poprzednika skierowanego do ciebie. A że nie  zostało żądane na priv, tylko w przestrzeni publicznej, to pozwoliłem  sobie zabrać głos.
Hmmm, widać wstydzisz się tego co piszesz.

--
stevep

Data: 2017-12-01 03:14:50
Autor: jacekbialy80
No to jest nowa nowosmieszna
Widać, że kulturalnie sformułowaną wypowiedź poczytujesz za słabość.

Oj trzeba wam znowu zrobić szkolenie partyjne towarzyszu Pietrzykowski!

Data: 2017-12-02 08:06:08
Autor: stevep
W dniu .12.2017 o 12:14 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Widać, że kulturalnie sformułowaną wypowiedź poczytujesz za słabość.

Oj trzeba wam znowu zrobić szkolenie partyjne towarzyszu Pietrzykowski!

To już nic nie pozostało ci w pamięci z ostatniego szkolenia?

--
stevep

Data: 2017-11-30 08:38:42
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 14:57 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Z pewnością nauczyli, jak każdego z nas. Jednak długotrwały pobyt w  GazoWni zrobił swoje.
A tak wogóle to o co ci chodzi? Ten tekst nie ma nic wspólnego z tytułem  wątku, ani nie odnosi się do czegoś, chcesz dyskutować sam z sobą?

--
stevep

Data: 2017-11-30 11:13:11
Autor: Trefniś
W dniu .11.2017 o 08:38 stevep <steveo011w@tkdami.net> pisze:

[...]

Skoro nie rozumiesz, to na pewno nie chodzi o ciebie, mistrzu!
Nie zawracaj jackowi...

--
Trefniś

Data: 2017-12-01 08:00:28
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 11:13 Trefniś <trefnis1@mailinator.com> pisze:

[...]

Gratuluje funkcji kapciowego, przecież jak Jacuś kieruje tekst wyłącznie  do określonej osoby to po co zawraca dupę pozostałym?

--
stevep

Data: 2017-12-01 10:34:42
Autor: Trefniś
W dniu .12.2017 o 08:00 stevep <steveo011w@tkdami.net> pisze:

[...]

Steve, radzę ci - lepiej milczeć, niż rozwiać wątpliwości.

--
Trefniś

Data: 2017-12-01 12:33:22
Autor: stevep
W dniu 2017-12-01 o 10:34, Trefniś pisze:
[...]

Mam ci powiedzieć, gdzie mam twoje głupie rady?

--
stevep

Data: 2017-12-01 13:24:32
Autor: Trefniś
W dniu .12.2017 o 12:33 stevep <stevep011@tkdami.net> pisze:

[...]

Wiem - tam, gdzie ci III RP zasadzała, a teraz "dobra zmiana". To może  potrwać, taka karma.
Maść pomaga!

--
Trefniś

Data: 2017-12-02 08:04:38
Autor: stevep
W dniu .12.2017 o 13:24 Trefniś <trefnis1@mailinator.com> pisze:

[...]

Tobie, wyłącznie maść na szczury.

--
stevep

Data: 2017-12-02 07:29:08
Autor: jacekbialy80
No to jest nowa nowosmieszna
Ja-cuś tobie powiem Pietrzykowski: Jeśli zamieszczam na grupę jakiś post, to kieruję go do wszystkich niezależnie pod kim to jest. Gdy będę miał jakąś osobistą sprawę do kogoś takiego jak np. ty, to wtedy wyślę maila. Jasne?

Data: 2017-12-02 16:50:55
Autor: stevep
W dniu 2017-12-02 o 16:29, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Ale dyskusji się boisz, dlatego ukrywasz jej przebieg i na co odpowiadasz, jeżeli uważasz, że to sposób, aby twoje było na wierzchu to gratuluje naiwności, choć znalazłeś już tu na grupie bezmyślnych naśladowców.

--
stevep

Data: 2017-12-02 08:18:22
Autor: jacekbialy80
No to jest nowa nowosmieszna
Jak na razie żadnych maili do ciebie nie słałem, więc cała dyskusja leży na stole i jest widoczna dla wszystkich uczestników tej grupy. Jak ci moje poglądy nie pasują, to albo spróbuj je obalić, albo ich nie czytaj. Jasne?

Data: 2017-12-03 08:51:28
Autor: stevep
W dniu .12.2017 o 17:18 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

[...]

Pokrętne tłumaczenie, rżniesz głupa?

--
stevep

Data: 2017-12-03 01:44:19
Autor: jacekbialy80
No to jest nowa nowosmieszna
Powiedz Stefan, ile lat czytałeś Gazetę Wyborczą?

Data: 2017-11-29 06:27:09
Autor: jacekbialy80
No to jest nowa nowosmieszna
   ma celować w ludzi 'ciężkiej pracy'?
Szczególnie w byłych sekretarzy, ubeków, w ich wypasione dzieci i tajnych współpracowników. 'Klasa średnia' nadwiślańskiego bantustanu :-DDDD

Data: 2017-11-29 06:29:59
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 29 listopada 2017 15:27:10 UTC+1 użytkownik jacekb....@gmail.com napisał:
ma celować w ludzi 'ciężkiej pracy'?
Szczególnie w byłych sekretarzy, ubeków, w ich wypasione dzieci i tajnych współpracowników. 'Klasa średnia' nadwiślańskiego bantustanu :-DDDD

Zapomniałeś o rzeszy biurew ;)

Data: 2017-11-29 10:15:47
Autor: jacekbialy80
No to jest nowa nowosmieszna
Myślisz, że urzędnicy pójdą głosować na Nowośmieszną? A kto im da jeść, gdy .N zacznie rządzić i zrobi w budżecie manko jak u siebie?

Data: 2017-11-30 09:42:03
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 19:15 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Myślisz, że urzędnicy pójdą głosować na Nowośmieszną? A kto im da jeść,  gdy .N zacznie rządzić i zrobi w budżecie manko jak u siebie?

Nowogrodzka?

--
stevep

Data: 2017-11-30 09:40:59
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 15:27 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

   ma celować w ludzi 'ciężkiej pracy'?
Szczególnie w byłych sekretarzy, ubeków, w ich wypasione dzieci i
tajnych współpracowników. 'Klasa średnia' nadwiślańskiego bantustanu
:-DDDD
Kto celuje w "ludzi ciężkiej pracy"?
"A gdybym był młotkowym, w fabryce z młotkiem szalał
to co byś powiedziała, czy coś byś przeciw miała?

Drżałabym, drżała, drżałabym , drżała