No to jest nowa nowosmieszna

Data: 2017-11-25 20:12:07
Autor: japanizer
No to jest nowa nowosmieszna
On Sunday, November 26, 2017 at 12:40:16 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Ma byc partia klasy sredniej. Pare kilo na plusie szefowej potrwa zanim pis ta klase stworzy.

Oj, pisiorki mają sraczkę, bo Nowoczesna w końcu odrzuca kotwicę w postaci Petru?

Data: 2017-11-27 13:39:50
Autor: Bytomir Kwasigroch
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Oj, pisiorki mają sraczkę, bo Nowoczesna w końcu odrzuca kotwicę w postaci Petru?

Takie przepoczwarzanie z roku na rok przechodzi coraz ciężej, znaczy coraz częściej nie przechodzi  i lud jest sceptyczny:)

https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_a5L0mnZ5SFS7q6hUXMSXTamQmq4ZRwAL,w400.jpg

Data: 2017-11-27 16:43:19
Autor: japanizer
On Tuesday, November 28, 2017 at 6:39:51 AM UTC+9, Bytomir Kwasigroch wrote:
> [...]

Takie przepoczwarzanie z roku na rok przechodzi coraz ciężej, znaczy coraz częściej nie przechodzi  i lud jest sceptyczny:)

W ilu partiach był Kaczor? PC, ZChN, AWS, PiS?

Data: 2017-11-28 01:49:00
Autor: u2
W dniu 28.11.2017 o 01:43, japanizer@japanizer.org pisze:
W ilu partiach był Kaczor? PC, ZChN, AWS, PiS?

ano, nie umiesz liczyć do kilku:)))))))))))))))))))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-11-28 04:50:04
Autor: Bytomir Kwasigroch
No to jest nowa nowosmieszna
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

> https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_a5L0mnZ5SFS7q6hUXMSXTamQmq4ZRwAL,w400.jpg

W ilu partiach był Kaczor? PC, ZChN, AWS, PiS?

Słaboszczak z ciebie jak wroga nie znasz, takie rzeczy powinieneś wiedzieć.

Data: 2017-11-28 05:24:34
Autor: japanizer
On Tuesday, November 28, 2017 at 9:50:05 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch wrote:

Słaboszczak z ciebie jak wroga nie znasz, takie rzeczy powinieneś wiedzieć.

A ty jak każdy pisiorek kategoriami "swój-wróg" myślisz?

Jak kibol na meczu, gdy zawodnik twojej drużyny brutalnie sfauluje przeciwnika, to będziesz się wydzierał na całe gardło, że sędzia kalosz, bo czerwoną kartkę wlepił.

Data: 2017-11-27 14:17:43
Autor: z
W dniu 2017-11-26 o 05:12, japanizer@japanizer.org pisze:
Oj, pisiorki mają sraczkę, bo Nowoczesna w końcu odrzuca kotwicę w postaci Petru?

Ciekawie będzie jak z tą kotwicą wyrzuci pół statku.
I jak tu płynąć po wodach i oceanach na tych dwóch połówkach :-)

Data: 2017-11-27 16:33:18
Autor: Zenek Kapelinder
No to jest nowa nowosmieszna
Inaczej bym z kotwica ujal. Raczej to skok na gleboka wode z kotwica u szyi.

Data: 2017-11-28 01:37:17
Autor: u2
No to jest nowa nowosmieszna
Inaczej bym z kotwica ujal. Raczej to skok na gleboka wode z kotwica u szyi.

jak mój znajomy 44 metrów w jeziorze Wigry

wiążesz się trwale

jak ochraniacz na trwale na szyję

współczesna walka

nakazu rozsądku

zippo

Data: 2017-11-27 21:42:18
Autor: z
nowa nowoczesna zmartwieniem PiS
W dniu 2017-11-27 o 16:50, Totalna Opozycja pisze:
Słyszałes o katamaranie? Jest niezatapialny. Buźka! ;-)))

Jeśli katamarany powstają przez _rozłam_ kadłuba to faktycznie masz rację :-)

Data: 2017-11-27 22:53:04
Autor: A. Filip
No to jest nowa "Nowoczesna 2.0" - Wielki przełom w niewzruszonej kontynuacji ;-)
[...]

Bardzo im to pomoże?  Wykluczyć się tego nie da ale raczej niezbyt pomoże.
Pożyjemy sami zobaczymy.

"Przełom w kontynuacji" to sztuka której sprzedawanie przez kilka lat
wymaga wysokiej klasy specjalistów.  Zdziwię się sporo jak NP się to uda
choć nie byłoby to gigantyczne zdziwienie.

No to jest nowa nowosmieszna