No to jestesmy w domu. Kto za ta POLONUSKA, stoi:))))

Data: 2012-07-14 12:41:21
Autor: Observatore
No to jestesmy w domu. Kto za ta POLONUSKA, stoi:))))
http://lustracja.net/index.php/redakcja

Od redakcji - współpraca

*Nie chcąc być anonimowi, aby nie wzbudzać podejrzeń, informujemy, że strona powstała z inicjatywy Leszka Bubla. Firmuje on ją swoim nazwiskiem, będąc równocześnie jej redaktorem naczelnym. *

Leszek Bubel - naczelny rasiata w Polsce.

Zarzuty i procesy sądowe

Oskarżany przez różne środowiska o szerzenie rasizmu, antysemityzmu
znieważanie religii, tożsamości kulturowej Żydów i ich samych jako narodu, oraz o nakłanianie czytelników do czynnej, wrogiej postawy wobec przedstawicieli społeczności żydowskiej
Obiektem krytyki są m.in. publikacje Jak rozpoznać Żyda, Prawda o żydowskich mordach rytualnych, Polsko-żydowska wojna o krzyże. W tej ostatniej Leszek Bubel używał określeń: "obrzezano im mózgi" (o studentach, którzy złożyli pozew przeciwko ks. Henrykowi Jankowskiemu), "pejsaty paplament" (o Sejmie III kadencji), "podstępne jest żydowskie nasienie"
Sam Leszek Bubel w wywiadach określa siebie jako "naczelnego antysemitę RP"

Po prostu sowiecki agent wpywu !!

Data: 2012-07-14 12:54:25
Autor: Observatore
MIchnik & spola oraz Gerymek - nie sa przedstawicielami

WSZYSTKICH Zydow, tak jak bekon i wy Klin - nie reprezentujecie wszytkich Polakow.

Czy to tak trudno zrozumiec??

Kogo reprezentuje srodowisko Michnika - to przeciez juz wiadomo. Za powiedzenie prawdy o tym srodowisku, Jaroslaw Rymkiewicz dostal wyrok sadowy.

Srodowisko Michnika uznalo Jaruzelskiego za czlowieka honoru:)

P. Michalkiewicz tlumaczy jak krowie na rowie, ze za obecna sytuacje w Polsce odpowiada Jaruzelski i srodowisko Michnika  czyli SOWIECIARZE !!

Ci sowiecizre nie maja kompletnie nic wspolnego z cala populacja Zydow, podobnie jak Jaruzelski ze wszytkimi Polakami czy Rosjanami, chociaz jest on sowieckim patriota.

http://vod.gazetapolska.pl/2029-michalkiewicz-o-jaruzelskim-i-innych-
sowieciarzach

Data: 2012-07-14 12:58:02
Autor: Observatore
MIchnik & spola oraz Gerymek - nie sa przedstawicielami

http://vod.gazetapolska.pl/2029-michalkiewicz-o-jaruzelskim-i-innych-
sowieciarzach

to nagranie jest dostepne rowniez na jutubie. Przesluchajcie sobie Klin z uwaga, wyciagnijcie wnioski i nie pieprzcie glupot:

 http://www.youtube.com/watch?v=uSaO4l93mA0

Data: 2012-07-14 16:06:33
Autor: Przemysław M.
Dnia Sat, 14 Jul 2012 12:58:02 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Kolejna prowokacja sowieckich służb.

--

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2012-07-15 00:06:29
Autor: Klin
W dniu 2012-07-14 14:58,  Observatore pisze:

[...]

   Przesłuchałem i zdaje mi się, że sam powinieneś też
   to ze dwa razy wysłuchać by nie pieprzyć głupot.
   Michalkiewicz jest super inteligentny i wiele
   sugeruje nie nazywając rzeczy po imieniu. Nie
   może wyraźnie powiedzieć kim są ci których
   nazywa razwiedką ale można się tego domyśleć
   ja też pozostawiam to twemu domysłowi by nie
   narażać się niepotrzebnie na dyżurny u ciebie
   zarzut rasizmu.

Data: 2012-07-14 15:15:26
Autor: Klin
W dniu 2012-07-14 14:54,  Observatore pisze:

[...]

   Już ci powiedziałem, że ich rozróżniam tym nie mniej
   klika rządąca Polską to ludzie Michnika, Giedrojcia
   i śp. Geremka.

Data: 2012-07-14 13:28:22
Autor: Observatore
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                .> napisał(a):
> [...]

> sowieciarzach

   Już ci powiedziałem, że ich rozróżniam tym nie mniej
   klika rządąca Polską to ludzie Michnika, Giedrojcia

 ale klika Michnika jest PROSOWIECKA i dzial tak jak dziala,  tylko dlatego ze
pomagaja jest sowieciarze polscy wywodzacy sie glownie z bylych prosowieckich
sluzb specjalnych !!

Komunizmu w Polsce rowniez nie udalo by sie wprowadzic samym sowieckim Zydom,
bez udzialu kolaborantow polskich. Teraz sytuacja sie powtarza. Kto naglasnial wszystkie brednie na temat
katastrofy smolenskiej? Kto wymyslal te brednie i puszczal w obieg?
Kto popiera obecne bezprawie i partie oszustow?
Kto konfliktuje polskie spoleczenstwo i lize doope kagiebistom Putina ?
Kto stawia pomniki boszewikom i pali znicze na ich grobach?

Kto przywrocil napis * Stocznia im. Lenina* na stoczni gdanskiej ?

Kto robi z Komoruskiego godnego szacunku prezydenta??

W czyich rekach pozostal holding medislnych - potezna tuba propagandowa
prosdowieckich oligarchow - ITI ? (pisalem o tym - ale przypomne - kagiebisci
Putina !!)

itepee i itedee...

Data: 2012-07-14 16:05:09
Autor: Przemysław M.
MIchnik & spola oraz Gerymek - nie sa przedstawicielami
Dnia Sat, 14 Jul 2012 13:28:22 +0000 (UTC), Observatore napisaů(a):

Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                .> napisaů(a):
[...]

   Juý ci powiedziaůem, ýe ich rozróýniam tym nie mniej
   klika rzŕdŕca Polskŕ to ludzie Michnika, Giedrojcia
   i úp. Geremka.

[...]

Ten sam kto zrobiů z safanduůy Lecha wielkiego patriotć czyli twoi koledzy
z sowieckich sůuýb specjalnych.

--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Data: 2012-07-14 14:28:29
Autor: Observatore
MIchnik & spola oraz Gerymek - nie sa przedstawicielami
Przemysław M. <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał(a): Ten sam kto zrobił z safanduły Lecha wielkiego patriotę czyli twoi koledzy
z sowieckich służb specjalnych.

wasi koledzy zrobili z Lecha Kaczynskiego, patriote? A potem go ubili?

Dlatego sie ukrywacie za serwerem niemieckim i plujecie z za wegla, pod kolejnymi nickami, bohaterze internetowy?

A w domu wszyscy zdrowi?

Data: 2012-07-14 16:35:00
Autor: Przemysław M.
Dnia Sat, 14 Jul 2012 14:28:29 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

1. Nic nie zmieni faktu, że samolot rozwalił się pod Smoleńskiem tylko i
wyłącznie na skutek buty i zarozumialstwa Kaczyńskich.
2.Nie ukrywam się za żadnym serwerem tym bardziej niemieckim. Mieszkam w
Rzeczpospolitej Polskiej. Jestem Polakiem. Trudne? Tak mi informatyk
skonfigurował czytnik i reszta mało mnie obchodzi. Za jakim serwerem ty się
ukrywasz? Za rosyjskim?
3. Jeżeli ktoś tu pluje to ty i tobie podobni. Zapluwacie to forum jadem
nienawiści uważając, że macie monopol na prawdę. Tak jak kiedyś i pewnie
dziś komunisci.
4.Z tego co tu o tobie piszą używasz wilu pseudonimów i piszesz z róznych
serwerów więć wal się w piersi cieniasie.
5.Nie intersuje mnie twój stan psychiczny.

 --

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2012-07-14 15:04:04
Autor: Observatore
> [...]

1. Nic nie zmieni faktu, że samolot rozwalił się pod Smoleńskiem tylko i
wyłącznie na skutek buty i zarozumialstwa Kaczyńskich.

temat byl walkowany na tysiace sposobow i nic nie zmienia faktu, ze tylko w Polsce ktora nalezy do NATO, oddano sledztwo panstwu ktore jest wrogo nastawione NATO, narzucilo Polsce system komunistyczny , okupowalo Polske przez prawie pol wieku. Zreszta dokladnie na ten temat mowil np. general S. Petelicki, ktory zostal samobojczo zamordowany. Ponadto NIKT na swiecie. Zadne panstwo, nie bada w ten spsob katastrofy lotniczej, jak to zrobil rzad Tuska. Przyklady byly podawane nawet na tej grupie. Nawet Federacja Ruska - vide ostatnia katastrofa samolotu ruskiego poza granicami ich panstwa.
[...]

 no i koniec dyskusji, bo lzecie wyjatkowo glupio. Piszecie tu pod roznymi nickami, aby wprowadzac dezinformacje.

Piszecie z serwera ulokowane z Niemczech. Czego sie obawiacie? Przeciez popieracie linie polityczna obowiazujaca w Polsce. Nic wam wiec nie grozi
od strony tegoz rzadu, bo robicie dobra dla nich robote.

Po co to wiec robicie? Po co te niezliczone zmiany nickow?

 voila:

Message from discussion Mam pomysła!
View parsed - Show only message text
From: =?iso-8859-2?Q?Przemys=B3aw_M=2E?= <BronimyPiSprze...@gaztea.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Mam =?iso-8859-2?Q?pomys=B3a!?=
Date: Sat, 14 Jul 2012 16:48:36 +0200
Sender: "Przemyslaw M." <>

Data: 2012-07-14 18:21:17
Autor: Przemysław M.
MIchnik & spola oraz Gerymek - nie sa przedstawicielami
Dnia Sat, 14 Jul 2012 15:04:04 +0000 (UTC), Observatore napisaů(a):

Przemysůaw M. <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisaů(a):
A w domu wszyscy zdrowi?

1. Nic nie zmieni faktu, ýe samolot rozwaliů sić pod Smoleńskiem tylko i
wyůŕcznie na skutek buty i zarozumialstwa Kaczyńskich.

[...]
2.Nie ukrywam sić za ýadnym serwerem tym bardziej niemieckim. Mieszkam w
Rzeczpospolitej Polskiej. Jestem Polakiem. Trudne? Tak mi informatyk
skonfigurowaů czytnik i reszta maůo mnie obchodzi. Za jakim serwerem ty sić

Message from discussion Mam pomysůa!
View parsed - Show only message text
From: =?iso-8859-2?Q?Przemys=B3aw_M=2E?= <BronimyPiSprze...@gaztea.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Sat, 14 Jul 2012 16:48:36 +0200
Sender: "Przemyslaw M." <>

O co ci chodzi dobry czůowieku? Weę sić odwal!

Data: 2012-07-14 16:10:33
Autor: Klin
W dniu 2012-07-14 15:28,  Observatore pisze:
Klin <klin\@wp.pl,

                                         .> napisał(a):

[...]

   Klika ta nie jest prosowiecka czy proamerykańska wspiera tylko "swoich"
   po obu stronach frontu.
Komunizmu w Polsce rowniez nie udalo by sie wprowadzic samym sowieckim Zydom,
bez udzialu kolaborantow polskich.

   A przed tym z ich pomocą wymordowania tych co nie chcieli kolaborować.

[...]

   Już ci posłałem kiedyś linki kim są Putin i Miedwiediew ale
   te informacje nie docierają do ciebie.
 http://vk.com/med_put#/med_put?z=photo-26450882_283889461%2Falbum-26450882_00%2Frev
    Dziwię się więc, że właśnie to ty ich tak nie znosisz.

Kto przywrocil napis * Stocznia im. Lenina* na stoczni gdanskiej ?

   A kim był Lenin wiesz? - na pewno to nie polskich "antysemitów" pomysł.

W czyich rekach pozostal holding medislnych - potezna tuba propagandowa
prosdowieckich oligarchow - ITI ? (pisalem o tym - ale przypomne - kagiebisci
Putina !!)

   Oligarchia postsowiecka to właśnie Żydzi nie dociera?
   a przynajmniej takie wrażenie odnoszą Rosjanie.

   I nie denerwuj się tak będzie mniej literówek.

Data: 2012-07-14 14:48:13
Autor: Observatore
napisał(a):

   Klika ta nie jest prosowiecka czy proamerykańska wspiera tylko "swoich"
   po obu stronach frontu.

wiecie lepiej od Jaroslawa Rymkiewicza i innych odwaznych Polakow, kim jest ta klika?

> Komunizmu w Polsce rowniez nie udalo by sie wprowadzic samym sowieckim
Zydom,
> bez udzialu kolaborantow polskich.

   A przed tym z ich pomocą wymordowania tych co nie chcieli kolaborować.

bez pomocy polskich kolaborantow, nic by nie wskorali. Dzieje sie to rowniez teraz. Wasz idol Jaruzelski zaprosil ich do pomocy, aby ratowac swoja doope i swoich prosowieckich kolaborantow ze sluzb specjalnych. Co zrobili chetnie z wielka kase.

> [...]
> Kto stawia pomniki boszewikom i pali znicze na ich grobach?

   Już ci posłałem kiedyś linki kim są Putin i Miedwiediew ale

To do was nie dociera, ze opowiadacie pierdoly jak maly Jasiu. Juz wam tlumaczylem, ze mimo ze jestem wrogo nastawiony do Putina, to opowiesci o jego zydowstwie to banialuki, dla ciemniakow i umyslowo ograniczonych rasistow.

    Dziwię się więc, że właśnie to ty ich tak nie znosisz.

Jeszcze raz tlumacze: to wy kierujecie sie emocjami, a nie rozumem.
W polityce nie mozna sie kierowac emocjami czy uprzedzeniami, tylko interesami.
Nie przypisujcie mi wiec waszych zlych emocji, bo to wasz problem, a nie moj.

> Kto przywrocil napis * Stocznia im. Lenina* na stoczni gdanskiej ?

   A kim był Lenin wiesz? - na pewno to nie polskich "antysemitów" pomysł.

A KTO przywrocil ten napis? Potraficie odpowiedziec merytorycznie?
> [...]
> Putina !!)

   Oligarchia postsowiecka to właśnie Żydzi nie dociera?
   a przynajmniej takie wrażenie odnoszą Rosjanie.

 Nieprawda. Oligarchia prosowiecka to przede wszytkim byli komunisci, prosowieckie sluzby specjalne z WSI i SB. Generalnie SOWIECIARZE.

   I nie denerwuj się tak będzie mniej literówek.

bez tego typu uwag prosze. Jesli wy sie denerwujecie, to  nie swiadczy o tym, ze inni sie denerwuja. Nie przenoscie WLASNYCH emocji na innych. --

Data: 2012-07-14 17:12:16
Autor: Klin
W dniu 2012-07-14 16:48,  Observatore pisze:
Komunizmu w Polsce rowniez nie udalo by sie wprowadzic samym sowieckim
Zydom,
bez udzialu kolaborantow polskich.

    A przed tym z ich pomocą wymordowali tych co nie chcieli kolaborować.

[...]

    "Odpierdol się ode mnie z powodu generała" - że sparafrazuję.
    Ciebie oczywiście stać na bohaterski opór wobec przeważających sił
    tyranii.

Jeszcze raz tlumacze: to wy kierujecie sie emocjami, a nie rozumem.
W polityce nie mozna sie kierowac emocjami czy uprzedzeniami, tylko
interesami.

   Żydzi cię tego nauczyli? - są mistrzami ciemnych interesów.

A KTO przywrocil ten napis? Potraficie odpowiedziec merytorycznie?

    Nie interesuje mnie to - na pewno nie polski patriota.

[...]

    Od kiedy to komuniści i sowieciarze - nie mają narodowości?

Data: 2012-07-14 15:27:06
Autor: Observatore
napisał(a):

    "Odpierdol się ode mnie z powodu generała" - że sparafrazuję.
    Ciebie oczywiście stać na bohaterski opór wobec przeważających sił
    tyranii.

a kogo parafazujecie? He? Chyba Michnika:))

> [...]
> interesami.

   Żydzi cię tego nauczyli? - są mistrzami ciemnych interesów.

Zydzi sa dobrymi politykami i warto sie od nich uczyc:)

> A KTO przywrocil ten napis? Potraficie odpowiedziec merytorycznie?

    Nie interesuje mnie to - na pewno nie polski patriota.

to szkoda, ze was nie intersuje:)

>   Nieprawda. Oligarchia prosowiecka to przede wszytkim byli komunisci,
> prosowieckie sluzby specjalne z WSI i SB. Generalnie SOWIECIARZE.

    Od kiedy to komuniści i sowieciarze - nie mają narodowości?

Od zawsze... Nie wieci na czym polega idea komunizmu?

Data: 2012-07-14 17:43:22
Autor: Klin
W dniu 2012-07-14 17:27,  Observatore pisze:
Klin <klin\@wp.pl,
napisał(a):

     "Odpierdol się ode mnie z powodu generała" - że sparafrazuję.
     Ciebie oczywiście stać na bohaterski opór wobec przeważających sił
     tyranii.

a kogo parafazujecie? He? Chyba Michnika:))

    Jak widzisz nie taki już ze mnie rasista.

[...]

     Tylko pogratulować nauczycieli...

     Od kiedy to komuniści i sowieciarze - nie mają narodowości?

Od zawsze... Nie wieci na czym polega idea komunizmu?

   Wymyślona przez internacjonalistów  w rodzaju Marksa, Engelsa, Lenina,
   Trockiego a, że przypadkiem byli Żydami - drobny zbieg okoliczności.

Data: 2012-07-14 15:53:17
Autor: Observatore
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                .> napisał(a):
W dniu 2012-07-14 17:27,  Observatore pisze:
> Klin <klin\@wp.pl,

> a kogo parafazujecie? He? Chyba Michnika:))

    Jak widzisz nie taki już ze mnie rasista.

 czyli taki drugi Bubel, albo Zyrinowski - obaj na pasku Putina?

> Zydzi sa dobrymi politykami i warto sie od nich uczyc:)

     Tylko pogratulować nauczycieli...

a wam kogo pogratulowac? Michnika i sowieckiego patriote Jaruzelskiego?

> Od zawsze... Nie wieci na czym polega idea komunizmu?

   Wymyślona przez internacjonalistów  w rodzaju Marksa, Engelsa, Lenina,
   Trockiego a, że przypadkiem byli Żydami - drobny zbieg okoliczności.

no to co, ze byli Zydami? Czy kazda glupote trzeba od Zydow kupowac i nadal
uparcie kontynuuowac?

Nie mozna samemu cos wymylec? Polakow stac na to...vide np. Pilsudzki --

Data: 2012-07-14 16:01:05
Autor: Observatore
Dobrze kombinowl samobojczo zamordowany

Nie mozna samemu cos wymylec? Polakow stac na to...vide np. Pilsudzki

....general S. Petelicki !!

Warto posluchac co mowil i prawidlowo ocenic to CO ROBIL, mimo, ze kiedys stal
po ciemnej stronie mocy...

Data: 2012-07-14 18:15:52
Autor: Klin
W dniu 2012-07-14 17:53,  Observatore pisze:

no to co, ze byli Zydami? Czy kazda glupote trzeba od Zydow kupowac i nadal
uparcie kontynuuowac?

   Zdaje się, że ty wszystko kupisz byle było wystarczająco koszerne.

Data: 2012-07-14 16:30:09
Autor: Observatore
napisał(a):

> [...]

nadal
> uparcie kontynuuowac?

   Zdaje się, że ty wszystko kupisz byle było wystarczająco koszerne.

nie potraficie jednak dyskutowac na argumenty nie ad personam? Przeciez napisalem wyraznie: warto sie od Zydow uczyc, bo sa dobrymi politykami, ale nie kazda glupte typu np. komunizm, trzeba od nich kupowac.

mam powtorzyc kolejny raz, abyscie zrozumieli co pisze??

Data: 2012-07-14 18:49:08
Autor: Klin
W dniu 2012-07-14 18:30,  Observatore pisze:
Klin <klin\@wp.pl,
napisał(a):

[...]

   Szatan też jest wyśmienitym politykiem i co z tego
   nie każdy jest Chrystusem by mu się oprzeć.

Data: 2012-07-14 16:07:33
Autor: Przemysław M.
Dnia Sat, 14 Jul 2012 12:54:25 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Człowieku, ciebie powinno się leczyć chyba, że ci płacą za wypisywanie tych
nasączonych jadem antypolskich tekstów. Kto to wiadomo.

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-07-14 15:07:10
Autor: Klin
No to jestesmy w domu. Kto za ta POLONUSKA, stoi:))))

   A kto stoi za Obserwatorem?

Data: 2012-07-14 13:12:39
Autor: Observatore
No to jestesmy w domu. Kto za ta POLONUSKA, stoi:))))
Klin <klin\@wp.pl,
napisał(a):

   A kto stoi za Obserwatorem?

podalem wam fakty. Wasz tekst jest nie na temat. Ustosunkujcie sie do FAKTOW, a nie do mojej osoby.

Data: 2012-07-14 15:33:01
Autor: u2
W dniu 2012-07-14 15:12,  Observatore pisze:
Klin <klin\@wp.pl,
> napisał(a): > >    A kto stoi za Obserwatorem?
podalem wam fakty. Wasz tekst jest nie na temat. Ustosunkujcie sie do FAKTOW, a nie do mojej osoby.

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Faktem jest, ze za toba stoi GWno ;-)

Data: 2012-07-14 16:04:10
Autor: Przemysław M.
No to jestesmy w domu. Kto za ta POLONUSKA, stoi:))))
Dnia Sat, 14 Jul 2012 15:33:01 +0200, u2 napisaů(a):

> [...]
podalem wam fakty. Wasz tekst jest nie na temat. Ustosunkujcie sie do FAKTOW, a nie do mojej osoby.

-- Wysůano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Faktem jest, ze za toba stoi GWno ;-)

A za tobŕ razwietka ;-)

Data: 2012-07-14 16:05:47
Autor: Przemysław M.
No to jestesmy w domu. Kto za ta POLONUSKA, stoi:))))
Dnia Sat, 14 Jul 2012 13:12:39 +0000 (UTC), Observatore napisaů(a):

Klin <klin\@wp.pl,
napisaů(a):

   A kto stoi za Obserwatorem?

podalem wam fakty. Wasz tekst jest nie na temat. Ustosunkujcie sie do FAKTOW, a nie do mojej osoby.

Za Obserwatorem stoi u2, a za nim razwietka. ;-)

Data: 2012-07-14 15:31:57
Autor: u2
W dniu 2012-07-14 14:41,  Observatore pisze:
[...]

Bzdura, pan Bubel to porzadny Zyd przeciwstawiajacy sie GWnianej
chucpie. Wspolpracuje m.in. z bylym prezesem fundacji opiekujacej sie
cmentarzami zydowskimi w Polsce.

Data: 2012-07-14 13:58:22
Autor: Observatore
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Bzdura, pan Bubel to porzadny Zyd przeciwstawiajacy sie GWnianej
chucpie. Wspolpracuje m.in. z bylym prezesem fundacji opiekujacej sie
cmentarzami zydowskimi w Polsce.

bardo porzadny:) prawie taki jak Zyriynowski i wy, ruski trollu.

Zyrinowski odznaczony przez Putina:

http://www.portal.arcana.pl/Zyrinowski-nagrodzony-przez-putina,2765.html

KTO URUCHOMIL BUBLA? L.Bubel melduje wykonanie zadania. Prowokacja sluzb.

Leszek Bubel medluje wykonanie zadania. Prowokacja służb?

Wczoraj na blogu Rewidenta mogliśmy przeczytać bardzo wartościową analizę strategii podjętej przez Jarosława Kaczyńskiego. Całośc dostępna w linku. Na szczególną uwagę zasługuje jednak jeden z ostatnich akapitów:
 *Jedynym czynnikiem, który mógłby odebrać szanse na zwycięstwo opozycji, jest powstanie skrajnie prawicowej partii. Tego typu formacje zakładane są zwykle przez ludzi niejawnie związanych z układem władzy, czy służbami specjalnymi. Ich zadaniem jest rozproszenie głosów niezadowolonych wyborców i obrona stanu posiadania rządzących. Prawo i Sprawiedliwość musi zrobić wszystko, aby tego typu scenariusz nie został zrealizowany. Dlatego ostry atak na rząd i prezydenta oraz konsekwentne odrzucanie ofert współpracy z obozem władzy jest jedyną strategią, która w perspektywie kilku lat może przynieść sukces.*
 Przed momentem mieliśmy na antenie TVP3 "widoczny znak" tego, o czym pisał Rewident. Oto ramię w ramię z księdzem Małkowskim i obrońcami krzyża, których znamy z ostatnich dni, stał nie kto inny jak Leszek Bubel. Milczący, potakujący, szalenie fotogeniczny.

 Jutro (w zasadzie już dziś) możemy spodziewać się szalonego ataku na "obrońców". Poczytne Media, a wraz z nimi Autorytety Wszelkiej Maści dostały potężny oręż do ręki. Człowiek od lat ośmieszający ruch skrajnie narodowy, polski odpowiednik Żyrynowskiego, prawdopodobny sługus służby specjalnych, ni stąd ni zowąd pojawia się wśród tych kilkunastu broniacych krzyża desperatów. Usłyszymy więc jutro o antysemityźmie, poczytamy o żydożercach, garstka stojących przed krzyżem będzie opluwana na Nowe, Wspaniałe Sposoby.

Milioner, który dorobił się na wydwaniu antysemickich broszurek, których dziwnym trafem jakoś nie da się (w przeciwnieństwie do różnych wywiadów, a nawet niepoprawnych książek) zablokować, wydawca szmatławych brukowców w typie "Detektywa", odnajuje się "cudem" w miejscu, do ktorego teoretycznie nie może podejść nikt prócz tych, którzy stoja tam całmi dniami i nocami. Kto go tam wpuścił? Jak to możliwe?
 Mamy doczynienia z wyraźną ingerencją służb specjalnych. Pytanie na czyje zlecenie? Kto uruchomił Bubla? Pytanie retoryczne.

http://muchanadziko.salon24.pl/216946,leszek-bubel-medluje-wykonanie-zadania-
prowokacja-sluzb

Ps. na blogu polecana jest ksiazka J. Mackiewicza: ZWYCIESTWO PROWOKACJI.

Ciekawe kto uruchomil was U2??

Data: 2012-07-14 18:01:01
Autor: u2
W dniu 2012-07-14 15:58,  Observatore pisze:
> [...]

KTO URUCHOMIL BUBLA? L.Bubel melduje wykonanie zadania. Prowokacja sluzb.

Leszek Bubel medluje wykonanie zadania. Prowokacja służb?

Nigdy nie widzialem ksiazek Bubla na oczy, ale krew sie leje na
roznorakch gwnianych forach odsadzajacych od czci i wiary p. Bubla,
podobnie zreszta jak p. Kobylanskiego.

To mi wystarczy aby uznac te dwie osoby za porzadne.

Data: 2012-07-15 09:54:22
Autor: Przemysław M.
No to jestesmy w domu. Kto za ta POLONUSKA, stoi:))))
Dnia Sat, 14 Jul 2012 18:01:01 +0200, u2 napisaů(a):

> [...]

KTO URUCHOMIL BUBLA? L.Bubel melduje wykonanie zadania. Prowokacja sluzb.

Leszek Bubel medluje wykonanie zadania. Prowokacja sůuýb?

[...]

Tak porzŕdne jak ty. Zaslepieni nienawiúciŕ do naszego kraju.

Data: 2012-07-14 16:08:47
Autor: Przemysław M.
No to jestesmy w domu. Kto za ta POLONUSKA, stoi:))))
Dnia Sat, 14 Jul 2012 12:41:21 +0000 (UTC), Observatore napisaů(a):

http://lustracja.net/index.php/redakcja

Od redakcji - wspóůpraca

*Nie chcŕc byă anonimowi, aby nie wzbudzaă podejrzeń, informujemy, ýe strona powstaůa z inicjatywy Leszka Bubla. Firmuje on jŕ swoim nazwiskiem, bćdŕc równoczeúnie jej redaktorem naczelnym. *

Leszek Bubel - naczelny rasiata w Polsce.
Po prostu sowiecki agent wpywu !!

Kim byů/jest Bohdan Porćba? ;-)

Data: 2012-07-14 14:21:44
Autor: Observatore
No to jestesmy w domu. Kto za ta POLONUSKA, stoi:))))
Przemysław M. <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał(a):
Kim byů/jest Bohdan Porćba? ;-)

 *W 1969 wstąpił do PZPR. Działał w Towarzystwie Przyjaźni Polsko-Radzieckiej, był członkiem Patriotycznego Ruchu Ocalenia Narodowego, współzałożycielem i jednym z ideologów Zjednoczenia Patriotycznego "Grunwald". Jako jeden z nielicznych głosował na ostatnim Zjeździe PZPR przeciwko rozwiązaniu tej partii, a wcześniej popierał linię polityczną Albina Siwaka (tzw. narodowy komunizm). W latach 1986-1989 był członkiem Ogólnopolskiego Komitetu Grunwaldzkiego.*

*gajowy marucha* pewnie zna go lepiej:))

Ps. przestncie trollowac w glupkowaty sposob. Stac was chyba na wiecej.
Szkoda tej grupy.

Data: 2012-07-14 16:28:30
Autor: Przemysław M.
Dnia Sat, 14 Jul 2012 14:21:44 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

1. Nie znam gajowego, a tym bardziej Maruchy
2. Skąd u ciebie to przyzwyczajenie do zwracania się w liczbie mnogiej? Tak
zwracają się do siebie Rosjanie alebo partyjniacy z PZPR
3. Trollem to jesteś ty, tyle, że prawdopodobnie robisz to zawodowo.
4. Zapomniałeś, że B.Poręba trzyma sznurki Ekranu? 5. Tak, szkoda tej grupy dla kogos takiego jak ty.
6. Jeżeli nie nabierzesz szacunku do mnie będziesz traktowany jak cienias.

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-07-14 15:08:51
Autor: Observatore
No to jestesmy w domu. Kto za ta POLONUSKA, stoi:))))
Przemysław M. <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał(a):
6. Jeżeli nie nabierzesz szacunku do mnie

Szacunku do kogo? Do wielonikowego, trolla i prosowieckiego prowokatora ?
A co wasz psychiatra wam zaleca?

Jak sie nie uspokoicie, to ja zaczne was uczyc szacunka.

Data: 2012-07-14 18:21:50
Autor: Przemysław M.
Dnia Sat, 14 Jul 2012 15:08:51 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Cienias jesteś! Spadaj.

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

No to jestesmy w domu. Kto za ta POLONUSKA, stoi:))))