No to jeszcze raz o Babiej, ale z innego punktu widzenia...

Data: 2012-02-16 16:10:29
Autor: Grzegorz
No to jeszcze raz o Babiej, ale z innego punktu widzenia...
Hello Marek 'marcus075' Karweta !:
<http://naszepagory.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=150:dramat-na-babiej-gorze&catid=19:beskid-ywiecki&Itemid=14>
- znajomy podrzucił, może kogoś zainteresuje.

Jakbym czytał książkę .....

Ale wnioski nasuwają się dość jednoznaczne. Dobrze że to podrzuciłeś, mając trochę wyobraźni łatwo wyciągnąć wnioski na przyszłość.

BTW kiedyś szedłem po Czerwonych Wierchach w czasie podobnej wichury - na sznurówkach miałem listki tak po 5 cm. Ale widziałem ścieżkę, nie było potrzeby wyjmowania busoli. GPSa wtedy nie miałem...

pzdrw.
--
Grzegorz

No to jeszcze raz o Babiej, ale z innego punktu widzenia...