No to jutro giełda USA - 45% w dół.

Data: 2011-08-27 21:36:22
Autor: Kaczysta
No to jutro giełda USA - 45% w dół.
A Europejskie? Pewnie też ok. 50% w dół.
AZ

Data: 2011-08-27 13:05:36
Autor: Marek Czaplicki
Kaczysta wrote:

A Europejskie? Pewnie też ok. 50% w dół.
AZ

W niedzielę giełdy s± nieczynne.

Data: 2011-08-27 22:42:47
Autor: matusm
No to jutro giełda USA - 45% w dół.

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j3bimi$eoh$1inews.gazeta.pl...
Kaczysta wrote:

A Europejskie? Pewnie też ok. 50% w dół.
AZ

W niedzielę giełdy s± nieczynne.

Pewnie nie gra na giełdzie ale wszystko jest mozliwe nadal,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-08-28 14:13:34
Autor: Kaczysta

Kaczysta wrote:

A Europejskie? Pewnie też ok. 50% w dół.
AZ

W niedzielę giełdy s± nieczynne.
Faktycznie - pisałem 3 godziny za wcze¶nie - miałem na my¶łi poniedziałek w USA.
AZ

Data: 2011-08-28 21:01:03
Autor: pluton
No to jutro giełda USA - 45% w dół.

Ale o co chodzi ?

Jakis kaczysta piurkoli cos bez sensu, nie zwracaj uwagi.

Nullification

Data: 2011-08-28 06:11:32
Autor: Leprechaun
No to jutro giełda USA - 45% w dół.

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e59473c$0$2496$65785112news.neostrada.pl...
A Europejskie? Pewnie też ok. 50% w dół.
AZ

Kupuj akcje! W paĽdzierniku zarobisz na nich 300%.

BomBel

Data: 2011-08-28 15:19:30
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-27 21:36, Kaczysta pisze:
A Europejskie? Pewnie też ok. 50% w dół.
AZ

Istnieje duża szansa że cała Wall Street znajdzie się pod wodą.

Data: 2011-08-28 18:51:27
Autor: =He®Sk=
On Sun, 28 Aug 2011 15:19:30 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-08-27 21:36, Kaczysta pisze:
> A Europejskie? Pewnie też ok. 50% w dół.
> AZ

Istnieje duża szansa że cała Wall Street znajdzie się pod wod±.

 a jak nie to co, pochlastasz sie? ;O)))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-29 21:26:43
Autor: =He®Sk=
On Sun, 28 Aug 2011 21:34:12 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   a jak nie to co, pochlastasz sie? ;O)))

Jak nie to nie.

 wyszlo, ze kapitalistow szlag jednak nie trafil. co teraz?

--

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/

No to jutro giełda USA - 45% w dół.