No to już chyba wszyscy poparli Komorowskiego

Data: 2010-06-23 21:25:58
Autor: Joachim
No to już chyba wszyscy poparli Komorowskiego

Nawet Urban popluł sobie na Kaczyńskiego w TVN.

Kaczyński puszczałby do mnie oko, gdybym mógł mu pomóc w uzyskaniu prezydentury - mówił w programie "Fakty po faktach" w TVN24 Jerzy Urban. - To człowiek pozbawiony wszelkich zasad, jeżeli ma tylko apetyt na władzę. Staje się śmieszny, kiedy mówi, że w zasadzie to on jest prawie lewicowcem. To wszystko wzbudza wesołość i wskazuje, że Kaczyński to jest jakiś ogarnięty obsesją władzy człowiek - dodał.

http://wybory.onet.pl/prezydenckie-2010/aktualnosci/urban-kaczynski-jest-ogarniety-obsesja-wladzy,1,3304817,aktualnosc.html

Już wszystkie komuchy, wszystkie aferały KLD/UW/AWS/PO sobie poszczekały. Więc o czym teraz będą pisać na Onecie? Przez kilka lat ten sam temat, tylko opowieści o tym, jaki to Kaczyński jest zły.

J.

Data: 2010-06-23 13:25:40
Autor: macieks
No to już chyba wszyscy poparli Komorowskiego
On 23 Cze, 21:25, Joachim <joachim1...@op.pl> wrote:
Nawet Urban poplu sobie na Kaczy skiego w TVN.

Kaczy ski puszcza by do mnie oko, gdybym m g mu pom c w uzyskaniu
prezydentury - m wi w programie "Fakty po faktach" w TVN24 Jerzy Urban.
- To cz owiek pozbawiony wszelkich zasad, je eli ma tylko apetyt na
w adz . Staje si mieszny, kiedy m wi, e w zasadzie to on jest prawie
lewicowcem. To wszystko wzbudza weso o i wskazuje, e Kaczy ski to
jest jaki ogarni ty obsesj w adzy cz owiek - doda .

http://wybory.onet.pl/prezydenckie-2010/aktualnosci/urban-kaczynski-j...

Ju wszystkie komuchy, wszystkie afera y KLD/UW/AWS/PO sobie
poszczeka y. Wi c o czym teraz b d pisa na Onecie? Przez kilka lat ten
sam temat, tylko opowie ci o tym, jaki to Kaczy ski jest z y.

J.

Po chuj tu to wklejasz???
Czy napisałeś cokolwiek o giełdzie na tej grupie???

Data: 2010-06-24 01:17:19
Autor: Joachim
No to już chyba wszyscy poparli Komorowskiego

Po chuj tu to wklejasz???
Czy napisałeś cokolwiek o giełdzie na tej grupie???

Wyborco Komorowskiego, nie używaj słownictwa elektoratu PO. Czytają to forum nie tylko wychowankowie Palikota, ale również kulturalni ludzie,

Zgoda Buduje!
J.

Data: 2010-06-24 01:40:19
Autor: Delfino Delphis
Joachim wrote:

Wyborco Komorowskiego, nie używaj słownictwa elektoratu PO. Czytają to
forum nie tylko wychowankowie Palikota, ale również kulturalni ludzie,

Kulturalni ludzie nie wysyłają spamu i śmieci na grupy do tego nie przeznaczone.

Data: 2010-06-24 13:43:28
Autor: Schogun531

Delfino Delphis wrote:

Joachim wrote:

> [...]
> ludzie,
> Kulturalni ludzie nie wysyłają spamu i śmieci na grupy do tego nie przeznaczone.

Zgaduję, że założyciel wątku porównał w nim J.Kaczyńskiego do Analizy
Technicznej: Właściwie to AT działa, są różne wskaźniki i metody,
niektóre wykresy mówią wręcz same za siebie (zwłaszcza po fakcie ;).
Niemniej jednak używając nawet najlepszych zawsze trzeba trzymać rękę
na pulsie, bo nigdy nie wiadomo, kiedy coś przestanie działać - czasem
tylko w specyficznej, wyjątkowej sytuacji.
Podobnie J.K., zdecydowanie opowiadający się za trzymaniem standardów
moralnych i przeciwko bezprawiu, potrafił jednak przymknąć oko na
wątpliwe pod tym względem uczynki A.Leppera i wykręcił swoim
zwolennikom niezły numer, tworząc  poprzedni rząd.

;)

schogun531

No to już chyba wszyscy poparli Komorowskiego