No to kiedy wojna ?

Data: 2011-01-26 17:12:00
Autor: cyc
No to kiedy wojna ?
Obstawiajacie !.
Prezydenci Rosji i Polski nie spotkaja sie mimo wczesniejszych ustalen , Rosja blokuje nasz transport na terenie swojego kraju , Polacy tzw. " prawdziwi " oskarzaja Rosje o zamach na prezydenta w zmowie Putina ze " zdrajcami " Tuskiem i Komorowskim , UE odmawia jakiejkolwiek wspolpracy z nami w zakresie "zamachu " uznajac absurdalnosc tezy  a takze jako negocjator w sprawie wspomnianego pata transportowego . Histeria oblakancow w Polsce naciagnela strune do granicy poza ktora jest tylko jej pekniecie .
To nie nastraja optymistycznie a jesli zauwazymy , ze czarny wielki brat rowniez nas olewa i to wcale nie cienkim ciurkiem , to przyszlosc nasza wydaje sie nie wygladac rozowa nawet jesli zauwazymy , ze "cala Polska 10.IV. tego roku bedzie demonstrowac przeciwko ..." , czemu ? a jaka to roznica ? . Jeden przeciwko Tuskowi , inny w obronie krzyza , jeszcze inny przeciwko pochowkowi prezydenta na Wawelu , lub dla zniesienia swieta Trzech Kroli , kolejny bedzie domagac sie prawdy ......jakiej ? , on tam juz swoje wie , jakiej !! , nastepny przeciwko Dziwiszowi i Marcie Kaczynskiej . Kazdy bedzie mial swoj powod do demonstracji i okazania swojej .......nienawisci a pochodnie i krzyze w rekach beda najczesciej spotykanym elementem ozdobnym tej ogolnopolskiej demonstracji przeciwko !.
A moze znowu oporniki w klapy ? , lub male trumienki ? w sumie niezly pomysl ! i kase obrotni biznesmeni z pobliskich kosciolow moga zrobic na tym .
Proponuje oglosic ten dzien swietem panstwowym i zrobic go wolnym od pracy . O co ! Jeden dzien wiecej nikomu nie zaszkodzi w koncu w roku jest tych dni az 364 , co tam jeden dzien .

cyc

Data: 2011-01-26 17:24:25
Autor: D. J. MC Donald Musk
No to kiedy wojna ?

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ihph4r$jej$1news.onet.pl...
[...]

wojny z Rosja nie bedzie. Wezmie sie komoroskiego z niejakim Tuskiem pod TS i pozniej rozstrzela zgodnie z prawem...

Data: 2011-01-26 08:58:44
Autor: robertbig
No to kiedy wojna ?
On 26 Sty, 17:24, "D. J. MC Donald Musk" <kasza...@zyrandol.pll.lot>
wrote:
U ytkownik "cyc" <j...@ja.pl> napisa w wiadomo cinews:ihph4r$jej$1news.onet.pl...

> [...]

wojny z Rosja nie bedzie. Wezmie sie komoroskiego z niejakim Tuskiem pod TS
i pozniej rozstrzela zgodnie z prawem...

Ale wczesniej sie odstrzeli Kaczke , wypatroszy i upiecze w koksowniku

:D

Ku przestrodze.

Data: 2011-01-26 18:02:16
Autor: D. J. MC Donald Musk
No to kiedy wojna ?

Uzytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisal w wiadomosci news:860fd2c6-93a0-4b43-aea6-eea08f99fc39k21g2000prb.googlegroups.com...
wrote:
> [...]

i pozniej rozstrzela zgodnie z prawem...

Ale wczesniej sie odstrzeli Kaczke , wypatroszy i upiecze w koksowniku

olal kaczora.
mnie ani ziebi ani grzeje. Grunt by zdrajcow z PO udupic...

Data: 2011-01-26 18:02:41
Autor: u2
No to kiedy wojna ?
W dniu 2011-01-26 17:58, robertbig pisze:
Ale wczesniej sie odstrzeli Kaczke , wypatroszy i upiecze w koksowniku
:D

Ku przestrodze.

Nie cycuj padalcu.

Data: 2011-01-26 09:14:31
Autor: robertbig
No to kiedy wojna ?
On 26 Sty, 18:02, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-01-26 17:58, robertbig pisze:

> Ale wczesniej sie odstrzeli Kaczke , wypatroszy i upiecze w koksowniku
> :D

> Ku przestrodze.

Nie cycuj padalcu.

leżec w gnoju i nie chrząchać mi tu !

Data: 2011-01-26 18:15:52
Autor: u2
No to kiedy wojna ?
W dniu 2011-01-26 18:14, robertbig pisze:
leżec w gnoju i nie chrząchać mi tu !

A ty cyc z obory nadajesz ? :)

Data: 2011-01-26 11:15:45
Autor: robertbig
No to kiedy wojna ?
On 26 Sty, 18:15, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-01-26 18:14, robertbig pisze:

> leżec w gnoju i nie chrząchać mi tu !

A ty cyc z obory nadajesz ? :)

Ciemniaku pisdzielski . JA nadaje do chlewa w którym ty tkwisz.
Bo masz przekonanie ,ze inne swinie dopuszcza cie wkrótce do koryta.
Niestety inny los ci pis-any.
Rzeznik juz ostrzy noze.
:D

Data: 2011-01-26 20:16:57
Autor: u2
No to kiedy wojna ?
W dniu 2011-01-26 20:15, robertbig pisze:
On 26 Sty, 18:15, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Nadajesz z chlewa cycek ? No to wiadomo dlaczego tak strasznie cuchnie :)

Data: 2011-01-26 19:36:08
Autor: jadrys
No to kiedy wojna ?
W dniu 2011-01-26 17:12, cyc pisze:
[...]

Czyli , co tu obstawiać terminy - ta wojna już jest.

Data: 2011-01-26 20:41:46
Autor: Grzegorz Z.
No to kiedy wojna ?
cyc napisał:

[...]

10.IV będę wraz z całą Polską protestować przeciw skandalicznie niskiemu
zadośćuczynieniu jakie zainkasowała Martuchna.

No to kiedy wojna ?