No to kupiłem...

Data: 2010-03-03 14:48:28
Autor: J.F.
No to kupiłem...
Użytkownik "Dominik & Co" <Dominik.Alaszewskinagmailu@invalid.com> napisał w wiadomości news:hmlofe$4fo$1inews.gazeta.pl...
Aha, jeśli pojazd nie ma OC (przyjechał na lawecie),
to wystarczy zgodnie z Art. 29 Ustawy o ubezpieczeniach
obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym
i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych zawrzeć
umowę OC w dniu rejestracji?

Tak jest - przynajmniej tak mowi ustawa.

W praktyce to warto wczesniej zrobic wywiad gdzie sie potem rejestrowac i gdzie sa agenci, bo z urzedu mozesz wyjsc o np o 17:00.

No i jakos na badania techniczne trzeba dowiezc fure.

J.

Data: 2010-03-04 07:07:14
Autor: Dominik & Co
No to kupiłem...
J.F. rzecze:

W praktyce to warto wczesniej zrobic wywiad gdzie sie potem rejestrowac i gdzie sa agenci, bo z urzedu mozesz wyjsc o np o 17:00.

No, w urzędzie (przynajmniej teoretycznie) można sobie zarezerwować
konkretną godzinę. A nie chce mi się robić OC na VIN a potem odkręcać.
Ale zadzwonię do "swojego" agenta i popytam.

No i jakos na badania techniczne trzeba dowiezc fure.

Badania już ma zaliczone.

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

Data: 2010-03-04 16:12:18
Autor: J.F.
No to kupiłem...
[...]

Nie mowie zebys wczesniej ubezpieczal, tylko zebys sie przygotowal.
A nie 16:30, a ty dopiero zaczynasz dzwonic gdzie ile kosztuje :-)

J.

Data: 2010-03-04 13:17:13
Autor: BearBag
No to kupiłem...

Nie mowie zebys wczesniej ubezpieczal, tylko zebys sie przygotowal.
A nie 16:30, a ty dopiero zaczynasz dzwonic gdzie ile kosztuje :-)

dajcie spokoj, teraz wiekszosc agentow pracuje nawet do 22 i sama
przyjeżdza pod dom.

No to kupiłem...