No to kupiłem...

Data: 2010-03-03 22:05:23
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
No to kupiłem...
Dominik & Co pisze:
Nie Astrę... :-) Peugeota 406 kombi 2.0HDI (110 KM).
Zobaczymy, czy będę żałował ;-)

Ty zdaje się, z Wrocławia jesteś, prawda?
Przetrzep dokładnie auto (mogę wskazać gdzie, jeśli trzeba) i nie daj go dotykać paprokom "od wszystkiego", zwłaszcza takim, którzy na sam widok mówią "ee, trzeba było Passata kupić". Wtedy będziesz zadowolonym użytkownikiem.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-03-04 07:19:56
Autor: Dominik & Co
No to kupiłem...
Marcin "Kenickie" Mydlak rzecze:

Ty zdaje się, z Wrocławia jesteś, prawda?

Nie- Bełchatów.

Przetrzep dokładnie auto (mogę wskazać gdzie, jeśli trzeba) i nie daj go dotykać paprokom "od wszystkiego", zwłaszcza takim, którzy na sam widok

Kupiłem i serwisować będę u zaufanego człowieka- to już nie Felka,
gdzie kupę rzeczy można zrobić samemu...

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

No to kupiłem...