No to ładnie!

Data: 2011-11-19 14:43:16
Autor: Stary Belfer
No to ładnie!
Mam 62 lata - za 3 lata mógłbym już pójść na emeryturę, za rok zaś objąłby mnie okres ochronny. A tu kicha - okazuje się, że będę jeszcze pracowac 5 lat i szef m nie może teraz w każej chwili spuścić po brzytwie.
Moje koleżanki mają jeszcze gorzej!
Przecież te pomysły wyprowadzą ludzi na ulice!
AZ

Data: 2011-11-19 05:49:53
Autor: J-23
No to ładnie!
On 19 Lis, 14:43, "Stary Belfer" <bluesman1...@poczta.fm> wrote:
[...]

pojdziesz na emeryture za 3lata+3x3miesiace = 3lata i 9 miesiecy
czyli bedziesz musial pracowac o 9 miesiecy dluzej

Data: 2011-11-19 17:56:52
Autor: boukun
No to ładnie!

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:8a725680-2618-4171-86f8-57da941e7be7h21g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
A skąd już to wiesz? Kto, kiedy i gdzie wymyślił ten projekt?

boukun

Data: 2011-11-19 10:46:15
Autor: J-23
No to ładnie!
On 19 Lis, 17:56, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:8a725680-2618-4171-86f8-57da941e7be7h21g2000yqg.googlegroups.com...
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
A skąd już to wiesz? Kto, kiedy i gdzie wymyślił ten projekt?

Fragment expose premiera Tuska

Wiek emerytalnyKobiety i mężczyźni będą pracowali do 67. roku życia
Obecnie kobiety pracują do 60. roku życia, a mężczyźni do 65. Ale
wkrótce się to zmieni. Już od 2013 roku zrównywany i podwyższany
będzie wiek przechodzenia na emeryturę kobiet i mężczyzn. Polacy będą
pracowali do 67. roku życia. Poziom emerytalny będzie podwyższany
stopniowo. O 1 miesiąc co cztery miesiące. W związku z tym zakładany
poziom przechodzenia na emeryturę (czyli 67 lat) dla mężczyzn zostanie
osiągnięty w 2020 roku, a dla kobiet w 2040. Dzięki temu w kasie
państwowej ma nie zabraknąć pieniędzy na wypłatę emerytur.

http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/expose-tuska-co-powiedzial-premier-co-obiecal-najwazniejsze-punkty-tusk-daje-i-odbiera_214748.html

Data: 2011-11-19 19:51:06
Autor: Bogdan Idzikowski
No to ładnie!

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:c3dd505b-fe71-4634-b827-26bd6c5a83f0p9g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

osiągnięty w 2020 roku, a dla kobiet w 2040. Dzięki temu w kasie
państwowej ma nie zabraknąć pieniędzy na wypłatę emerytur.

Coś nie pasuje?

Data: 2011-11-20 08:00:25
Autor: wolim
No to ładnie!
W dniu 2011-11-19 14:49, J-23 pisze:
[...]

Mylisz się. Zgodnie z tym co mówił Tusk w expoxe, pójdzie na emeryturę za 3 lata i 11 miesięcy.
Nie zapominaj, że przez te dodatkowe 9 miesięcy, o których piszesz, wiek emerytalny zostanie przesunięty o kolejne 2 miesiące :)

Oczywiście przy założeniu, że zmiany wprowadzą jeszcze w tym roku...

Pozdrawiam,
MW

Data: 2011-11-19 15:00:35
Autor: raff
No to ładnie!

"Stary Belfer" <bluesman1952@poczta.fm> wrote in message news:ja8bpj$jmm$1news.task.gda.pl...
[...]

Niech zgadne, glosowales na Tuska ? :D

No to nie kwiczec teraz, zapierdalac!

R.

Data: 2011-11-19 15:46:13
Autor: Kubuś Puchatek II
No to ładnie!
Dnia Sat, 19 Nov 2011 15:00:35 +0100, raff napisał(a):

[...]

TNiech zgadnę, głosowąłeś na J.Kaczyńskiego? No to zapierdalaj głosować 7
raz!

--
Wysłany 2011-11-19 15:45:44.

Data: 2011-11-19 15:03:06
Autor: Bogdan Idzikowski
No to ładnie!

Użytkownik "Stary Belfer" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:ja8bpj$jmm$1news.task.gda.pl...
[...]

Powinieneś mieć ksywkę "Stary Dureń", albo "Stary Sklerotyk"
Poczytaj niedouku:
"Wiek emerytalny ma być podnoszony stopniowo do 67 roku życia. Ma być równy dla kobiet i mężczyzn. Co cztery miesiące wiek emerytalny ma być przesuwany o kolejny miesiąc, co oznacza, że z każdym rokiem pracować będziemy o trzy miesiące dłużej. Poziom 67 lat w przypadku mężczyzn osiągniemy w 2020 a dla kobiet w roku 2040."
http://biznes.onet.pl/expos-premiera-donalda-tuska,18490,4910539,1,news-detal

Ustawy jeszcze nie ma. Przypuszczam, że będzie uchwalona w przyszłym roku i nie wiadomo, od kiedy będzie obowiązywać, ale stopniowe dochodzenie zajmie 8 lat.
Nawet gdyby zaczęła obowiązywać w przyszłym roku, to musiałbyś czekać mniej niż 4 lata do osiągnięcia wieku emerytalnego. Przecież nie musisz pracować, aby dostać emeryturę. Jeśli do tej pory pracowałeś, to masz dość przepracowanych lat.

Data: 2011-11-19 15:20:14
Autor: Stary Belfer
No to ładnie!

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ec7b71d$0$5812$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To sa tylko słowa premiera, który wiecznie kłamie.
Kilka lat temu jednym ruchem dla nauczycieli przesunięto wiek emerytalny z 60 lat na 65. W jednym dniu mi to zmieniono. Teraz będzie inaczej? Nie wierzę.
Wszystko byłoby OK, gdyby premier powiedział: "dotyczy to pracowników urodzonych po roku 1970."
AZ

Data: 2011-11-19 16:22:57
Autor: Bogdan Idzikowski
No to ładnie!

Użytkownik "Stary Belfer" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:ja8dus$p6i$1news.task.gda.pl...
[...]

Już ci wierzę:
"Powszechny wiek emerytalny wynosi 60 lat dla kobiet oraz 65 lat dla mężczyzn.
Jednak, dla określonej grupy osób - osób zatrudnionych w szczególnych warunkach lub w szczególnym charakterze - została przewidziana możliwość przejścia na emeryturę w wieku niższym niż powszechny wiek emerytalny.
Jak zostało już powyżej wskazane - osobami, uprawnionymi do skorzystania z emerytury w obniżonym wieku emerytalnym są osoby zatrudnione w szczególnych warunkach lub w szczególnym charakterze. Do osób tych zaliczają się także nauczyciele, gdyż wykonywanie zawodu nauczyciela uważa się za pracę w szczególnym charakterze (stanowi o tym art. 32 ust. 3 pkt 5 ustawy o emeryturach i rentach z FUS - Dz. U. z 2004 r. Nr 39, poz. 353 z późn. zm. oraz art. 86 Karty Nauczyciela - Dz. U. z 2006 r. Nr 97 poz. 674 z późn. zm.)."
http://www.abc.com.pl/problem/203/6

Co z ciebie za nauczyciel? Gdybym był uczniem, to nie chciałbym mieć takiego nauczyciela.

Data: 2011-11-21 13:49:53
Autor: Remek
No to ładnie!
Użytkownik "Stary Belfer" napisał:

Wszystko byłoby OK, gdyby premier powiedział: "dotyczy to pracowników
urodzonych po roku 1970."

BYłoby O.K. gdyby powiedział? Przecież to notoryczny kłamca. Antypolski gnój.
Mam nadzieję, że dojdzie do władzy partia, która tych złodziei i aferzystów
powsadza za kratki. Tuska, Buzka, Lewandowskiego i całą tę badę łobuzów.

Remek

Data: 2011-11-19 17:59:17
Autor: boukun
No to ładnie!

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

Przecież nie musisz pracować,
aby dostać emeryturę. Jeśli do tej pory pracowałeś, to masz dość przepracowanych lat.

A z czego mają ludzie żyć? Po 65 roku życia na przykład?

boukun

Data: 2011-11-20 08:02:59
Autor: wolim
No to ładnie!
W dniu 2011-11-19 17:59, boukun pisze:

[...]

Ty nic nie robisz tyle lat i jakoś sobie radzisz...

Data: 2011-11-20 14:12:16
Autor: boukun
No to ładnie!

Użytkownik "wolim" <nospam@tu.pl> napisał w wiadomości news:jaa8n1$bvn$2usenet.news.interia.pl...
[...]

Ale mój kolega nie jest taki zaradny i w wieku 53 lat już musiał sie powiesić...

boukun

Data: 2011-11-19 17:55:29
Autor: boukun
No to ładnie!

[...]

Podejrzewam, że tu zastosują tak jak w Niemczech, gdy podwyższali wiek emerytalny, tzw. okres przejściowy i stopniowe podwyższanie wieku emerytalnego. Jeśli taka ustawa wejdzie w życie, to w całości obejmie co najwyżej takich jak ja, 50-cio latków. Zakładam, że wiek emerytalny zacznie być podwyższany od 2014 roku, dla każdego kolejnego 65 latka o miesiąc co rok. W twoim przypadku, tobie nie przedłużą wieku emerytalnego nawet o miesiąc...

Przez 10 lat, 10 miesięcy, a jak będą chcielio być szybsi, to co rok o dwa miesiące, czyli przez 10 lat, 20 miesięcy, a przez 12 lat 24 miesiące...

boukun

Data: 2011-11-19 18:57:34
Autor: the_foe
No to ładnie!
W dniu 2011-11-19 17:55, boukun pisze:
[...]

tez mysle ze nie bedzie tak ja mowi Premier - taka konstrukcja nie ma szans przejsc przez TK. Sadze ze 5 lat to minimalny horyzont czasowy jakie powinien miec przyszly emeryt.
--
the_foe

Data: 2011-11-19 22:51:36
Autor: matusm
No to ładnie!

[...]
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia
matusm

Data: 2011-11-20 06:59:37
Autor: stevep
No to ładnie!
Dnia 19-11-2011 o 14:43:16 Stary Belfer <bluesman1952@poczta.fm>  napisał(a):

[...]
A jak już wyprowadzą to idź na kurwy kretynie zamiast mędzić.

--
stevep

No to ładnie!