No to ładnie!

Data: 2011-11-19 05:49:53
Autor: J-23
No to ładnie!
On 19 Lis, 14:43, "Stary Belfer" <bluesman1...@poczta.fm> wrote:
Mam 62 lata - za 3 lata mógłbym już pójść na emeryturę, za rok zaś objąłby
mnie okres ochronny. A tu kicha - okazuje się, że będę jeszcze pracowac 5
lat i szef m nie może teraz w każej chwili spuścić po brzytwie.
Moje koleżanki mają jeszcze gorzej!
Przecież te pomysły wyprowadzą ludzi na ulice!
AZ

pojdziesz na emeryture za 3lata+3x3miesiace = 3lata i 9 miesiecy
czyli bedziesz musial pracowac o 9 miesiecy dluzej

Data: 2011-11-19 17:56:52
Autor: boukun
No to ładnie!

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:8a725680-2618-4171-86f8-57da941e7be7h21g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
A skąd już to wiesz? Kto, kiedy i gdzie wymyślił ten projekt?

boukun

Data: 2011-11-19 10:46:15
Autor: J-23
No to ładnie!
On 19 Lis, 17:56, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:8a725680-2618-4171-86f8-57da941e7be7h21g2000yqg.googlegroups.com...
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
A skąd już to wiesz? Kto, kiedy i gdzie wymyślił ten projekt?

Fragment expose premiera Tuska

Wiek emerytalnyKobiety i mężczyźni będą pracowali do 67. roku życia
Obecnie kobiety pracują do 60. roku życia, a mężczyźni do 65. Ale
wkrótce się to zmieni. Już od 2013 roku zrównywany i podwyższany
będzie wiek przechodzenia na emeryturę kobiet i mężczyzn. Polacy będą
pracowali do 67. roku życia. Poziom emerytalny będzie podwyższany
stopniowo. O 1 miesiąc co cztery miesiące. W związku z tym zakładany
poziom przechodzenia na emeryturę (czyli 67 lat) dla mężczyzn zostanie
osiągnięty w 2020 roku, a dla kobiet w 2040. Dzięki temu w kasie
państwowej ma nie zabraknąć pieniędzy na wypłatę emerytur.

http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/expose-tuska-co-powiedzial-premier-co-obiecal-najwazniejsze-punkty-tusk-daje-i-odbiera_214748.html

Data: 2011-11-19 19:51:06
Autor: Bogdan Idzikowski
No to ładnie!

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:c3dd505b-fe71-4634-b827-26bd6c5a83f0p9g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

osiągnięty w 2020 roku, a dla kobiet w 2040. Dzięki temu w kasie
państwowej ma nie zabraknąć pieniędzy na wypłatę emerytur.

Coś nie pasuje?

Data: 2011-11-20 08:00:25
Autor: wolim
No to ładnie!
W dniu 2011-11-19 14:49, J-23 pisze:
[...]

Mylisz się. Zgodnie z tym co mówił Tusk w expoxe, pójdzie na emeryturę za 3 lata i 11 miesięcy.
Nie zapominaj, że przez te dodatkowe 9 miesięcy, o których piszesz, wiek emerytalny zostanie przesunięty o kolejne 2 miesiące :)

Oczywiście przy założeniu, że zmiany wprowadzą jeszcze w tym roku...

Pozdrawiam,
MW

No to ładnie!