No to ładnie!

Data: 2011-11-19 22:51:36
Autor: matusm
No to ładnie!

Użytkownik "Stary Belfer" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:ja8bpj$jmm$1news.task.gda.pl...
Mam 62 lata - za 3 lata mógłbym już pójść na emeryturę, za rok zaś objąłby mnie okres ochronny. A tu kicha - okazuje się, że będę jeszcze pracowac 5 lat i szef m nie może teraz w każej chwili spuścić po brzytwie.
Moje koleżanki mają jeszcze gorzej!
Przecież te pomysły wyprowadzą ludzi na ulice!
AZ
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

No to ładnie!