No to lezymy i kwiczymy...(dziwne przypadki Rzadu Zaklinaczy Deszczu)

Data: 2009-06-25 10:18:16
Autor: konserwator
No to lezymy i kwiczymy...(dziwne przypadki Rzadu Zaklinaczy Deszczu)
akcyza +10-12% na paliwo i menelstwo
VAT w gore! (nawet do 25%)

Kryzysu nie ma!!!!!

Data: 2009-06-25 10:19:16
Autor: raff
konserwator pisze:
akcyza +10-12% na paliwo i menelstwo
VAT w gore! (nawet do 25%)

Przeciez bokuny musza miec zasilki i opieke zdrowotna. A kazdy bokun to jeden glos.

R.

Data: 2009-06-25 10:32:02
Autor: Piotr
Dnia Thu, 25 Jun 2009 10:19:16 +0200, raff napisał(a):

Przeciez bokuny musza miec zasilki i opieke zdrowotna. A kazdy bokun to jeden glos.

Wałkuny...
Piotr

Data: 2009-06-25 10:59:39
Autor: raff
[...]

Jak zwal tak zwal. I walkun i profesor uniwersytetu ma glos. Jeden glos.

R.

Data: 2009-06-25 11:07:18
Autor: Piotr
Dnia Thu, 25 Jun 2009 10:59:39 +0200, raff napisał(a):

Jak zwal tak zwal. I walkun i profesor uniwersytetu ma glos. Jeden glos.

Pomimo takich rażących dysproporcji w wydolności mózgu?!
Hm, no coż...
Piotr
PS. Ale nasz wałkun co i rusz "zagina" profesorów, he, he.

Data: 2009-06-25 11:13:57
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1eyjzxxx76hd9$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Aleś się dowartościował tłuku nad tłukami.

boukun

Data: 2009-06-25 11:53:15
Autor: Piotr
Dnia Thu, 25 Jun 2009 11:13:57 +0200, boukun napisał(a):

Aleś się dowartościował tłuku nad tłukami.

Ple, ple, hałsfrał?
Piotr
PS. Ty napewno znasz znaczenie słów, których użyłeś? Poza "tłukiem",
bo jego znaczenie musiałeś przyswoić dosyć wcześnie.

Data: 2009-06-25 05:28:18
Autor: boukun
On 25 Cze, 11:53, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

PS. Ty napewno znasz znaczenie słów, których użyłeś? Poza "tłukiem",
bo jego znaczenie musiałeś przyswoić dosyć wcześnie.

Szkoda gadać... co za muł. Nie wciągaj mnie w swoje prymitywne
pohukiwania tłuku.

boukun

Data: 2009-06-25 11:14:58
Autor: boukun

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h1vbuc$nbj$1news.onet.pl...
konserwator pisze:
akcyza +10-12% na paliwo i menelstwo
VAT w gore! (nawet do 25%)

Przeciez bokuny musza miec zasilki i opieke zdrowotna. A kazdy bokun to jeden glos.

R.

Każdy raffek ma też jeden głos. Jakie Polska, szmaciany kraj w ogonie Europy ma zasiłki?

boukun

Data: 2009-06-25 11:54:42
Autor: Piotr
Dnia Thu, 25 Jun 2009 11:14:58 +0200, boukun napisał(a):

Każdy raffek ma też jeden głos. Jakie Polska, szmaciany kraj w ogonie Europy ma zasiłki?

Chyba nie najgorsze wałkun, skoro nawet taki "pan", jak ty się
fatyguje, he, he.
Piotr

Data: 2009-06-25 05:26:55
Autor: boukun
On 25 Cze, 11:54, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> zasiłki?

Chyba nie najgorsze wałkun, skoro nawet taki "pan", jak ty się

Niby co się fatyguje tłuku. Wyrażaj się jasno przymule, to nie zakład
psychiatryczny.

boukun

Data: 2009-06-25 14:35:42
Autor: Piotr
Dnia Thu, 25 Jun 2009 05:26:55 -0700 (PDT), boukun napisał(a):

Niby co się fatyguje tłuku. Wyrażaj się jasno przymule, to nie zakład
psychiatryczny.

A wątek czytała, majnelibehałsfrał?
Piotr

Data: 2009-06-25 05:46:42
Autor: boukun
On 25 Cze, 14:35, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Thu, 25 Jun 2009 05:26:55 -0700 (PDT), boukun napisał(a):

> Niby co się fatyguje tłuku. Wyrażaj się jasno przymule, to nie zakład
> [...]

Jestem przekonany, że jesteś starym zgorzkniałym kawalerem tłuku. Kto
by z takim wariatem wytrzymał.

boukun

Data: 2009-06-25 15:03:01
Autor: Piotr
Dnia Thu, 25 Jun 2009 05:46:42 -0700 (PDT), boukun napisał(a):

Jestem przekonany, że jesteś starym zgorzkniałym kawalerem tłuku. Kto
by z takim wariatem wytrzymał.

Ty się jakiś jękliwy zrobiłeś wałkun, tylko aj waj i aj waj!
Marudzisz jak jakaś baba, weź patelnię, chochlę albo tarkę i walcz, a
nie kwekaj jaki to ja brzydki jestem.
Piotr

Data: 2009-06-25 15:15:32
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:rk2v4oa6ky3g.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Już ci lżej przymule? Niektórzy ludzie nauczyli się A, B, C i myślą zaraz, że są pisaci i czytaci i taki tłuk dorwał się do komputera i furczy, jak typowa zrzędząca baba. Powiedziałem ci tłuku, znajdź sobie kogoś jak raffek, na swoim poziomie i pierdolcie te prymitywy. Mój czas jest cenny...

boukun

Data: 2009-06-25 15:24:47
Autor: Piotr
No to lezymy i kwiczymy...(dziwne przypadki Rzadu Zaklinaczy Deszczu)
Dnia Thu, 25 Jun 2009 15:15:32 +0200, boukun napisał(a):

Mój czas jest cenny...

No, UP ci go wycenił na pińcet złotych za miesiąc, he, he.
Mógłbyś u mnie otwierać drzwi od lodówki, bo to gdzieś wyceniam na
pińcet.
Piotr

Data: 2009-06-25 15:31:49
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1xemm0a43w7rn.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

No widzisz tłuku, jakie masz mmniemanie o sobie, takie zero co nauczyło się A, B, C, i stukać w klawisze.

boukun

Data: 2009-06-25 15:50:15
Autor: Piotr
Dnia Thu, 25 Jun 2009 15:31:49 +0200, boukun napisał(a):

No widzisz tłuku, jakie masz mmniemanie o sobie, takie zero co nauczyło się A, B, C, i stukać w klawisze.

A o czym ty gadasz majnelibehałsfrał? Zupełnie się pogubiłeś. Nie mówimy o mnie, przecie to nie ja cię wyceniłem, tylko UP - na
pińcet. Tyleś wart. A jak przeniesiesz kilka lodóweczek na czwarte piętro to będziesz wart
1000 (2 x pińcet). Wałkun prawda jest taka, i chocbyś narobił w gacie, to się nie zmieni.
Piotr

Data: 2009-06-25 07:01:27
Autor: boukun
On 25 Cze, 15:50, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

1000 (2 x pińcet).
Wałkun prawda jest taka, i chocbyś narobił w gacie, to się nie zmieni.

Co za deb, pokaż PITa olksdeutsch, zobaczymy, jaką przedstawias
wartość, według swojego rozumowania.

boukun

Data: 2009-06-25 15:38:59
Autor: matador
Piotr pisze:
[...]

Wałkun powinien powoli woreczki piaseczkiem napełniać, wszystko wskazuje na to, że się przydadzą.

matador.

Data: 2009-06-25 15:39:59
Autor: boukun

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h1vupk$b4m$1atlantis.news.neostrada.pl...
Piotr pisze:
[...]

Widzę, że Piotruś trafił na swój poziom...

boukun

Data: 2009-06-25 12:19:08
Autor: raff
[...]

Wiesz co, ty chyba naprawde nie masz co robic.

R.

Data: 2009-06-25 10:36:41
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
konserwator wrote:

akcyza +10-12% na paliwo i menelstwo
VAT w gore! (nawet do 25%)

Kryzysu nie ma!!!!!

Od kilku dni już jest. ;)
--
Pit

Data: 2009-06-25 11:30:03
Autor: boukun

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h1vceb$nci$1nemesis.news.neostrada.pl...
akcyza +10-12% na paliwo i menelstwo
VAT w gore! (nawet do 25%)

Kryzysu nie ma!!!!!

Trzeba było wcześniej myśleć, czy chcesz kapitalizmu czy socjalizmu?
Chcieliśta kapitalizmu to macie i nie narzekajcie.

boukun

Data: 2009-06-25 13:26:08
Autor: Jan Kowalski
No to lezymy i kwiczymy...(dziwne przypadki Rzadu Zaklinaczy Deszczu)

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomoœci news:h1vceb$nci$1nemesis.news.neostrada.pl...
akcyza +10-12% na paliwo i menelstwo
VAT w gore! (nawet do 25%)

Kryzysu nie ma!!!!!

Jak nie ma ?
Przeciez rzad go wlasnie wprowadza.

No to lezymy i kwiczymy...(dziwne przypadki Rzadu Zaklinaczy Deszczu)