No to maja przechlapane !

Data: 2010-01-24 17:38:35
Autor: cyc
No to maja przechlapane !
Jak wykazuja badania geologiczne w tym amerykanskich naukowcow , Wenezuela ma znacznie wiecej ropy niz dotad sadzono . Zasoby tego surowca sa nawet znacznie wieksze niz te , jakie posiada Arabia Saudyjska !.
Nie dziwi teraz fakt , ze od jakiegos czasu Wenezuela jest na cenzurowanym i krajem coraz bardzej skonfliktowanym z USA !. Dziwny stosunek do tego kraju zauwaza sie nawet u nas - amwerykanskiego sojusznika . Media raczej nie przebieraja w slowach opiniujac ten raj i sprawowane tam rzady .
No coz amerykanskie sluzby pracuja , cele wydaja sie byc jasne a propaganda jest calkiem wydajna bronia .
Problem Wenezueli jest taki , ze swoimi bogactwami chce samodzielnie zarzadzac bez amerykanskiego protektoratu . Czy jej sie to uda ? . Watpie .
Stan stosunkow obu krajow staje sie coraz bardziej napiety i konia z rzedem temu , kto udowodni , ze z winy Wenezueli !.

cyc

Data: 2010-01-24 19:05:50
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
No to maja przechlapane !

"cyc" <ja@ja.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hjht2i$al4$1news.onet.pl...
[...]
..
Stan stosunkow obu krajow staje sie coraz bardziej napiety i konia z
rzedem
temu , kto udowodni , ze z winy Wenezueli !.

cyc

  Nie, z winy stuknietego matysa z marksistowskim
  podniebieniem, szukajacego przyjaciol w Moskwie
  niejakiego Hugo Chavesa.

  AR

Data: 2010-01-24 19:16:17
Autor: Jadrys
No to maja przechlapane !
W dniu 2010-01-24 19:05, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
      Nie, z winy stuknietego matysa z marksistowskim
   podniebieniem, szukajacego przyjaciol w Moskwie
   niejakiego Hugo Chavesa.

   AR

Hugo nie jest żadnym "matysem". A już na pewno nie jest stuknięty.

Data: 2010-01-24 20:36:37
Autor: raff
No to maja przechlapane !
[...]

Ale moglby sie juz zamknac, jak mu Krol powiedzial.

R.

Data: 2010-01-24 20:46:25
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
No to maja przechlapane !

"raff" <trytytyty13@autograf.pl> schrieb im Newsbeitrag

> Hugo nie jest żadnym "matysem". A już na pewno nie jest stuknięty.

Ale moglby sie juz zamknac, jak mu Krol powiedzial.

R.

  Ten metys moglby, lecz mu jego metyska krew na to nie pozwala
  i zawsze probuje byc madrzejszy od telewizji kubanskiej (nawet
  Fidel po otrzymaniu pomocy brazylijskiej ma powoli dosc tego
  spasionego kurdupla).

  AR

Data: 2010-01-24 21:59:05
Autor: Jadrys
No to maja przechlapane !
W dniu 2010-01-24 20:36, raff pisze:
[...]

Pasożyt hiszpański niech takie apele kieruje pod adresem swojego dworzanina a nie do szefa jakiegoś państwa. A tak w ogóle to ten darmozjad nie jest godny nawet butów czyścić Chavezowi.

Data: 2010-01-24 22:02:31
Autor: raff
No to maja przechlapane !
[...]

Miejsce dzikusa jest na drzewie. I jak sie nie umie zachowac to krol udzielil mu lekcji.

R.

Data: 2010-01-24 22:32:15
Autor: Jadrys
No to maja przechlapane !
W dniu 2010-01-24 22:02, raff pisze:
[...]

Ja bym temu zniewieÅ›ciaÅ‚emu eunuchowi  przybiÅ‚ do tego pustego Å‚ba koronÄ™ gwoździami. Jak chce siÄ™ upodabniać do królowej niektórych owadów to niech ja nosi na staÅ‚e.

Data: 2010-01-24 22:38:53
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
No to maja przechlapane !

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag

> Miejsce dzikusa jest na drzewie. I jak sie nie umie zachowac to krol
> udzielil mu lekcji.
>
> R.

Ja bym temu zniewieÅ›ciaÅ‚emu eunuchowi  przybiÅ‚ do tego pustego Å‚ba
koronę gwoździami. Jak chce się upodabniać do królowej niektórych owadów
to niech ja nosi na stałe.

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
InstalujÄ…c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

   Komunista, czyli prawdziwy humanista napisal to, co naprawde mysli.
   Zklamana do zelowek komunistyczna miernota.

  AR

Data: 2010-01-25 11:04:54
Autor: Jadrys
No to maja przechlapane !
W dniu 2010-01-24 22:38, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
[...]

Nie tylko komunista, ale każdy uczciwy człowiek nie powinien słuchać i powtarzać tego co mówi pasożyt społeczny.

Data: 2010-01-24 22:04:01
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
No to maja przechlapane !

> [...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
InstalujÄ…c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym

  Moze Chaves nie jest pasozytem?  Sam orze, sieje i spozywa?

  AR

Data: 2010-01-24 22:34:38
Autor: Jadrys
No to maja przechlapane !

.

   Moze Chaves nie jest pasozytem?  Sam orze, sieje i spozywa?

   AR

Nie potrafisz czyjegoś nazwiska napisać prawidłowo?

Data: 2010-01-24 22:50:24
Autor: Andrzej Adam Filip
No to maja przechlapane !
raff <trytytyty13@autograf.pl> pisze:
[...]

Mógłby się zamknąć ale jeżeli by to zrobił *tylko* dlatego że mu tak
król Hiszpanii "doradził" to byłby *kompletnym* idiotą :-)

Rankiem lepiej spotkać diabła niż mułłę.
  -- PrzysÅ‚owie arabskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-01-25 09:56:35
Autor: cirrus
No to maja przechlapane !
U¿ytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hji2pi$qds$1news.onet.pl...
[...]
Hugo nie jest ¿adnym "matysem". A ju¿ na pewno nie jest stukniêty.

Zgód¼ siê, ¿e jest m±dry inaczej.

--
stevep

Data: 2010-01-25 10:53:19
Autor: Andrzej Adam Filip
No to maja przechlapane !
"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> pisze:
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hji2pi$qds$1news.onet.pl...
[...]

Zgódź się, że jest mądry inaczej.

Jak opiszesz "rządzących (jedynym) supermocarstwem" którzy nie są w
stanie "odsunąć" *głupca* od władzy w państwie "średniej wielkości"? ;-)
Mogą być głupsi od głupca? :-) [biorąc pod uwagę "stosunek środków"]

Kto nie zna prawdy, ten jest tylko głupcem.
Ale kto ją zna i nazywa kłamstwem, ten jest zbrodniarzem.
  -- Brecht, Bertolt (1898-1956)

Data: 2010-01-25 11:08:27
Autor: Jadrys
No to maja przechlapane !
W dniu 2010-01-25 09:56, cirrus pisze:
[...]

O ¿adnej mojej zgodzie na takie miano nie mo¿e byæ mowy. - Hugo jest wra¿liwym na ludzk± krzywdê cz³owiekiem i postêpuje bardzo uczciwie wobec swoich rodaków jak i równie¿ wobec zagranicy.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-01-25 11:19:34
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
No to maja przechlapane !

> [...]

wobec swoich rodaków jak i równie¿ wobec zagranicy.

-- Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..
Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

   Chaves jest kretynem, ktory od chorego Castro probowal uzyskac
   recepte na dlugowiecznosc w polityce.  Nawet jesli Castro mu cos
   powiedzial, to itak ten opas metyski niewiele z tego zrozumial, nie
   ta krew.

  AR

Data: 2010-01-25 21:08:39
Autor: Jadrys
No to maja przechlapane !
W dniu 2010-01-25 11:19, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
[...]

Typowo austriacki nazizm przez ciebie przemawia.. Sk±d my to znamy?

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-01-26 09:36:18
Autor: cirrus
No to maja przechlapane !
U¿ytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hjktob$e8$1news.onet.pl...
[...]

Co to jest austriacki nazizm, ja bym to raczej w twoim przypadku okre¶li³ austriackim gadaniem.

--
stevep

Data: 2010-01-26 13:11:45
Autor: Jadrys
No to maja przechlapane !

[...]

Jest to najczystszy pod s³oñcem hitleryzm. - "nieczysto rasowo narody musz± byæ wyeliminowane. A z pozosta³e narody nale¿y uczyniæ swoimi niewolnikami"... -
A. Hitler.. (Austriak)

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-01-26 16:20:34
Autor: cirrus
No to maja przechlapane !
U¿ytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hjmm6a$up8$1news.onet.pl...
[...]

Co¶ tu niegra, Hitler mo¿e i Austriak, ale nazizm to przede wszystkim Niemcy, tak jak stalinizm to przede wszystkim Rosjanie, a nie Gruzini.

--
stevep

Data: 2010-01-26 19:51:44
Autor: Jadrys
No to maja przechlapane !
W dniu 2010-01-26 16:20, cirrus pisze:

[...]

Nazizm to przede wszystkim Nietzsche i Hitler, na ich chorych urojeniach powsta³ ten system.

Tak samo stalinizm powsta³ za spraw± Stalina a nie Rosjan.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-01-26 20:08:16
Autor: Andrzej Adam Filip
No to maja przechlapane !
Jadrys <Che@yahoo.com> pisze:
W dniu 2010-01-26 16:20, cirrus pisze:

Jest to najczystszy pod słońcem hitleryzm. - "nieczysto rasowo narody
muszą być wyeliminowane. A z pozostałe narody należy uczynić swoimi
niewolnikami"... -
A. Hitler.. (Austriak)

Coś tu niegra, Hitler może i Austriak, ale nazizm to przede wszystkim
Niemcy, tak jak stalinizm to przede wszystkim Rosjanie, a nie Gruzini.

Nazizm to przede wszystkim Nietzsche i Hitler, na ich chorych
urojeniach powstał ten system.

Tak samo stalinizm powstał za sprawą Stalina a nie Rosjan.

Bo "przed Stalinem jako wodzem" ZSRR zaiste cudownym był ;-)

Można zmienić wiarę, nie zmieniając Boga. I odwrotnie.
  -- Lec, StanisÅ‚aw Jerzy (1909-1966)

Data: 2010-01-27 09:50:33
Autor: Jadrys
No to maja przechlapane !
W dniu 2010-01-26 20:08, Andrzej Adam Filip pisze:
Jadrys<Che@yahoo.com>  pisze:

[...]

Dla zdecydowanej większości tak - był. Ludzie zaczęli pracować bez bata nad głową, i co najważniejsze na siebie a nie na jaśnie panów.

Data: 2010-01-27 16:15:43
Autor: cirrus
No to maja przechlapane !
U¿ytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hjouoo$dka$2news.onet.pl...
Jadrys<Che@yahoo.com>  pisze:
[...]
Bo "przed Stalinem jako wodzem" ZSRR zaiste cudownym by³ ;-)
Dla zdecydowanej wiêkszo¶ci tak - by³. Ludzie zaczêli pracowaæ bez bata nad g³ow±, i co najwa¿niejsze na siebie a nie na ja¶nie panów.

¯artujesz, a co z gu³agami, wiêzieniami i prze¶ladowaniami?

--
stevep

Data: 2010-02-02 20:37:19
Autor: Jadrys
No to maja przechlapane !

Jadrys<Che@yahoo.com>   pisze:

[...]

Dla kogo by³y te gu³agi? Kto by³ prze¶ladowany?

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-01-27 16:14:35
Autor: cirrus
No to maja przechlapane !
U¿ytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hjndk8$4p0$1news.onet.pl...
[...]

A stalinizm powsta³ na urojeniach Lenina?

--
stevep

Data: 2010-02-02 20:38:36
Autor: Jadrys
No to maja przechlapane !
W dniu 2010-01-27 16:14, cirrus pisze:
[...]

Stalinizm to efekt dzia³alno¶ci Stalina.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-01-25 14:17:12
Autor: zbig
No to maja przechlapane !
On 25 Sty, 11:08, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
 ¿e jest m±dry inaczej.

O ¿adnej mojej zgodzie na takie miano nie mo¿e byæ mowy. - Hugo jest
wra¿liwym na ludzk± krzywdê cz³owiekiem i postêpuje bardzo uczciwie
wobec swoich rodaków jak i równie¿ wobec zagranicy.

Moze sie za³o¿ymy, ze jego umi³owani poddani sami go zawiesza na
stryczku?

Data: 2010-01-25 23:31:11
Autor: Andrzej Adam Filip
Jego umiłowani poddani sami go zawiesza na stryczku jak Saddama :-) [Was: No to maja przechlapane]
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> pisze:
On 25 Sty, 11:08, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
 Å¼e jest mÄ…dry inaczej.

O żadnej mojej zgodzie na takie miano nie może być mowy. - Hugo jest
wrażliwym na ludzką krzywdę człowiekiem i postępuje bardzo uczciwie
wobec swoich rodaków jak i również wobec zagranicy.

Moze sie założymy, ze jego umiłowani poddani sami go zawiesza na
stryczku?

A Saddama to powiesili (samodzielnie) jego umiłowani poddani? :-)

Saddam był w pierdlu/areszcie USA aż do wydania "prosto na egzekucje".
A USA wydały go dokładnie w takim momencie by "medialnie przykryć"
bardzo okrągła ofiarę śmiertelną US Army w Iraku.

Kto się buduje, procesuje i leczy, tego bieda ćwiczy.
  -- PrzysÅ‚owie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-01-26 09:55:36
Autor: cyc
No to maja przechlapane !

U¿ytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:66cfe4fd-ae77-4469-8a2b-35e6332bbf9ch2g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Bedzie to mozliwe tylo wtedy , kiedy jedynie sluszne poglady Ameryki zostana w Argentynie wprowadzone przez amerykanskie wojska lub przez agentow CIA .

cyc

Data: 2010-01-26 13:14:09
Autor: Jadrys
No to maja przechlapane !
W dniu 2010-01-25 23:17, zbig pisze:
[...]

Nie bêdê siê zak³ada³.. Hugo jest zbyt wielkim zagro¿eniem dla jankeskich interesów ¿eby móg³ d³ugo po¿yæ.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-01-26 09:34:46
Autor: cirrus
No to maja przechlapane !
U¿ytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hjjqit$mgf$1news.onet.pl...
[...]

Na to, ¿e to wyj±tkowy g³upek te¿ siê nie zgodzisz? Ale z ciebie sprzeka.

--
stevep

Data: 2010-01-26 13:20:27
Autor: Jadrys
No to maja przechlapane !
W dniu 2010-01-26 09:34, cirrus pisze:
[...]

Oczywi¶cie ¿e nie zgadzam siê z wieloma rzeczami które Hugo robi obecnie. Np. moim zdaniem powinien przede wszystkim zrobiæ z Wenezueli pañstwo samowystarczalne zamiast sponsorowaæ opozycyjne wobec USA rz±dy w innych krajach. Widaæ niestety ¿e Chavez jest bardziej rewolucjonist± ni¿ patriot±.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-01-26 13:53:30
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
No to maja przechlapane !

> [...]

-- Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..
Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym

   Ty tez jestes patriota - LITEWSKIM!

   AR

Data: 2010-01-26 19:54:32
Autor: Jadrys
No to maja przechlapane !
W dniu 2010-01-26 13:53, Wlodzimierz Zabotynski pisze:

[...]

Przede wszystkim Polskim. - Dobro Polaków i Polski le¿y mi na sercu najbardziej.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-01-26 21:14:57
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
No to maja przechlapane !

> [...]

-- Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..
Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym

   Nie chce mnie sie szukac w archiwum, co niedawno wypisywales
   bodajzee o wilenskieeej AK ty zdradliwa czerwona szmato.

   AR

Data: 2010-01-27 09:53:51
Autor: Jadrys
No to maja przechlapane !
W dniu 2010-01-26 21:14, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
[...]

I takie samo zdanie mam "¦wiêtokrzyskiej" brygadzie NSZ "Bohuna". Nigdy nie bêdê popiera³ mordowania niewinnych ludzi.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-01-24 23:17:43
Autor: Andrzej Adam Filip
No to maja przechlapane ! [Czyja będzie ropa?]
"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> pisze:
[...]

Czyli ty dajesz USA monopol na "bycie przyjacielem" w ameryce
łacińskiej? Jak się ma USA blisko a Rosję daleko to na pewne
sprawy patrzy się zupełni inaczej, nieprawdaż? :-)

A Chavez szuka przyjaciół tam gdzie może ich znaleźć :-) --
Jeśli pomyślisz o nieszczęściach wszystkich ludzi,
mniej się będziesz oburzał na własne.
  -- Chilon ze Sparty, (IV w. p.n.e.)

Data: 2010-01-24 23:25:47
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

sprawy patrzy się zupełni inaczej, nieprawdaż? :-)

A Chavez szuka przyjaciół tam gdzie może ich znaleźć :-)

-- Andrzej Adam Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Jeśli pomyślisz o nieszczęściach wszystkich ludzi,
mniej się będziesz oburzał na własne.
  -- Chilon ze Sparty, (IV w. p.n.e.)

 Jestem Polakiem, polski interes mam na uwadze, a sprawy
 Ameryki Lacinskiej pozostawiam jej czesto pijanym
 mieszancom. Kropka!

AR

Data: 2010-01-24 23:30:57
Autor: Andrzej Adam Filip
> [...]

 Jestem Polakiem, polski interes mam na uwadze, a sprawy
 Ameryki Lacinskiej pozostawiam jej czesto pijanym

Czyli jesteś przeciw interwencjom zewnętrznym/USA w ameryce łacińskiej? :-)

Jeśli moje zdanie, dobrze mówisz, Janie.
  -- PrzysÅ‚owie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-01-24 23:37:36
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]
>  mieszancom. Kropka!

Czyli jesteś przeciw interwencjom zewnętrznym/USA w ameryce łacińskiej?
:-)

-- Andrzej Adam Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Jeśli moje zdanie, dobrze mówisz, Janie.
  -- PrzysÅ‚owie polskie (pl.wikiquote.org)

  Skad ten dziwaczny, musze przyznac, wniosek opakowany w forme
  pytania?

  AR

Data: 2010-01-24 23:43:10
Autor: Andrzej Adam Filip
> [...]

 :-)

  Skad ten dziwaczny, musze przyznac, wniosek opakowany w forme

No przecież *SAM* napisałeś że sprawy ameryki łacińskiej zostawiasz jest
mieszkańcom czyli nie jakiemuś tam USA (wielkiemu bratu zachodniej
hemisfery). Czy może tfurczo dołączyłeś USA do ameryki łacińskiej? :-)

Nie chce góra przyjść do Mahometa, musi Mahomet przyjść do góry.
  -- PrzysÅ‚owie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-01-24 23:51:39
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]

Nie chce góra przyjść do Mahometa, musi Mahomet przyjść do góry.
  -- PrzysÅ‚owie polskie (pl.wikiquote.org)

  Ironii nie dostrzegl - bez USA to dzungla i po wiekszej czesci leniwa
dzicz.

  AR

Data: 2010-01-25 07:42:08
Autor: Andrzej Adam Filip
> [...]

hemisfery). Czy może tfurczo dołączyłeś USA do ameryki łacińskiej? :-)

  Ironii nie dostrzegl - bez USA to dzungla i po wiekszej czesci leniwa

To jest "ich dżungla" dopóki mają jaja by jej bronić a nie "oddać (np. USA) za paciorki" albo "latający złom" (pół-demagogia).

To wszystko kiedyś może się sprowadzić do tego czy Wenezuelczycy będą
*chcieli* "ginąć za Chaveza" nawet wtedy gdy będą mogli po prostu zwiać.

Szczęście gdy trafi na głupiego, wszystkim go czyni nieznośnego.
  -- PrzysÅ‚owie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-01-25 07:52:10
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]

Szczęście gdy trafi na głupiego, wszystkim go czyni nieznośnego.
  -- PrzysÅ‚owie polskie (pl.wikiquote.org)

  Ameryka Lacinska, a w szczegolnosci Wenezuela bez USA
  sa wydane na pastwe takich roznych naprawiaczy swiata jak
  nasz Jadrys.  Jaak juz pisalem Chaves ,nagrabil' sobie tak bardzo,
  ze sami jego swoi pozegnaja go w koncu kilkoma gramami olowiu.

  Jeszczee raz: Ameryka Lacinska bez amerykanskiej technologii
  i amerykanskich pieniedzy to zupelna dzicz.  Jedyny wyjatek
  moglaby stanowic Brazylia, ale i ta bez USA palcem do nosa
  nie trafi.

  AR

Data: 2010-01-25 08:09:57
Autor: Prawusek
No to maja przechlapane ! [Czyja bêdzie ropa?]
"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message

  Jeszczee raz: Ameryka Lacinska bez amerykanskiej technologii
  i amerykanskich pieniedzy to zupelna dzicz.  Jedyny wyjatek
  moglaby stanowic Brazylia, ale i ta bez USA palcem do nosa
  nie trafi.

    Argentyna ju¿ mia³a do czynienia z czterema parchatymi bankami i
Sachsem - i sta³o siê to czego reszta nie chce - oczywi¶cie duet Sachs -
Bucholtz w Polsce te¿ zrobi³ swoje, Polska zamiast staæ siê drug± Japonia
sta³a siê drug± Argentyn± ale bez argentu...

Data: 2010-01-25 08:15:56
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Prawusek" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

Bucholtz w Polsce te¿ zrobi³ swoje, Polska zamiast staæ siê drug± Japonia
sta³a siê drug± Argentyn± ale bez argentu...

   Co to MNIE moze obchodzic.  Polska racja stanu powinno byc dazenie
   do uzyskania w polityce USA uprzywilejowanej pozycji porownywalnej
   do tej jaka cieszy sie Izrael.

   AR

Data: 2010-01-25 11:00:58
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-25 07:52, Wlodzimierz Zabotynski pisze:

[...]

A czy wiesz matołku z Austrii że Brazylia jako jeden z nielicznych krajów na świecie wprowadzi dla jankesów obowiązek poddawania się badaniom linii papilarnych przy wjeździe do Brazylii ?

A jeżeli chodzi o wzajemne korzyści USA<-> Ameryka płd. - to USA wynoszą znacznie więcej niż dają.

Data: 2010-01-25 11:07:56
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
InstalujÄ…c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym

  Wynosza, bo na tym opiera sie kazdy biznes, ktory z zalozenia nie
  ma zamiaru popelnic finansowego samobojstwa, co w ostatecznym
  rachunku nie wyszloby na dobre nawet samym tym dzikusom.

  A tera spierdalaj, znudzles mnie.
  AR

Data: 2010-01-25 11:18:25
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-25 11:07, Wlodzimierz Zabotynski pisze:

A czy wiesz matołku z Austrii że Brazylia jako jeden z nielicznych
krajów na świecie wprowadzi dla jankesów obowiązek poddawania się
badaniom linii papilarnych przy wjeździe do Brazylii ?

A jeżeli chodzi o wzajemne korzyÅ›ci USA<->  Ameryka pÅ‚d. - to USA wynoszÄ…
znacznie więcej niż dają.

[...]

Brazylia _wprowadziła_ miało być.

Nudzi ci się? To może najedź Polskę jak twój słynny rodak z wąsikiem. :-P

Data: 2010-01-25 00:24:10
Autor: the_foe
No to maja przechlapane !
W dniu 2010-01-24 17:38, cyc pisze:
[...]

problem w tym ze dominujaca wiekszosc tych zloz to tzw ciezka ropa, na dzis nieoplacalna w eksploatacji. Podobnych zloza ma Kanada tam nikt nie mysi o wydobywaniu tego - zbyt duze koszta dla srodowiska naturalnego

--
the_foe

No to maja przechlapane !